Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Dnia 27.05.2012 o 03:00, Onybic napisał:

chyba widziałeś innego screena niż ja... większa obrona?

48 + 33 str = 81 do armoru
+14 resist (odpowiednik 140 int) na wszystkie elementy (elementem też są ataki fizyczne)
W tym momencie +1 int (0,1 resist, a dostajesz 14 resist) doda Ci więcej obrony niż +1 str (armor)

Poza tym nie tracisz obrony tylko ochrone, która jest kalkulowana z unikiem, armorem i chyba z blokiem(nie jestem pewien), ale z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu nie bierze pod uwagę resistów, dlatego już dawno przestałem opierać się na tym i sam liczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 05:52, Braveheart napisał:

Witaj Maddox [czy jak tam kiedyś miałeś]

Maddox to dziecko Brangeliny ;p [Madoxx]

Dnia 27.05.2012 o 05:52, Braveheart napisał:

Kiedy ksywkę zmieniłes uheuhe xD. Dawno cię nie widziałem.

Oj z rok, dwa będzie. Miałbyć świeży start itp., zmieniłem i tyle tu zaglądałem ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy znikające mapy po każdym zalogowaniu to norma? Pół biedy jak się normalne gra, ale po kilku wywaleniach z gry to strasznie wkurza. To raz. A dwa - skąd wziąć karty rzemiosła? Zwykły drop?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 14:20, Evertsen_Dante napisał:

Czy znikające mapy po każdym zalogowaniu to norma?


Mówisz o odkrytej mapie? Oczywiście, że to norma. Za każdym razem mapa generowana jest losowo, więc raczej ciężko by było zapisać stan jej odkrycia.

Dnia 27.05.2012 o 14:20, Evertsen_Dante napisał:

A dwa - skąd wziąć karty rzemiosła? Zwykły drop?


O pewne rzeczy powinno się pytać spojlerami...

Spoiler

Jeśli pytasz o Page of Blacksmithing/Jewelcrafting, to wypadają one z wrogów, beczek, skrzynek itp. od Nightmare w górę

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2012 o 14:27, Ring5 napisał:

Mówisz o odkrytej mapie? Oczywiście, że to norma. Za każdym razem mapa generowana jest
losowo, więc raczej ciężko by było zapisać stan jej odkrycia.


Diablo II jakoś sobie z tym radziło w obrębie jednego aktu :) No dobra, jak odbywa się generowanie map? Gra wczytuje jeden szablon krainy, z powiedzmy 20 gotowych, czy układa na bierząco za każdym razem inny model?

Dnia 27.05.2012 o 14:27, Ring5 napisał:

O pewne rzeczy powinno się pytać spojlerami...

Spoiler

Jeśli pytasz o Page of Blacksmithing/Jewelcrafting,
to wypadają one z wrogów, beczek, skrzynek itp. od Nightmare w górę

.


Dokładnie o to chodziło. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2012 o 14:36, Evertsen_Dante napisał:

Diablo II jakoś sobie z tym radziło w obrębie jednego aktu :) No dobra, jak odbywa się
generowanie map? Gra wczytuje jeden szablon krainy, z powiedzmy 20 gotowych, czy układa
na bierząco za każdym razem inny model?


To chyba jest coś na zasadzie takich jakby puzzli. Gra ma do dyspozycji x elementów i co restart układa je losowo w zupełnie inną całość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 14:36, Evertsen_Dante napisał:

Diablo II jakoś sobie z tym radziło w obrębie jednego aktu :) No dobra, jak odbywa się
generowanie map? Gra wczytuje jeden szablon krainy, z powiedzmy 20 gotowych, czy układa
na bierząco za każdym razem inny model?

Tylko, że tutaj mapa generuje się od nowa za każdym razem jak wchodzisz do gry. W D2 dopuki nie zmieniałeś aktu, albo poziomu trudności (nie pamiętam) mapa była taka sama i tak jak napisał Ring5 tylko w singlu, którego tu nie ma.

Co do tego jak jest generowana to poczęści tak jak napisał Mohair. Tyczy to się jednak głównie jaskiń itp itd. Zaś większość otwartych terenów ma wpisany kształt, tylko w śroku jest kilka punktów które losowo generują ewenty, waypoiny, jaskinie itp itd.

Spoiler

np. akt 3 kiedy musisz zniszczyć katapulty. Obrys mapy jest zawsze ten sam tylko jest 7 punktów na niej które się losowo zmieniają. W sęsie pojawia się jaskinia katapulta albo jakieś ruiny,
albo drugi akt gdzie jest oaza. Pierwszy waypoint jest zawsze w tym samym miejscu. Wyjście jest zawsze w prawym górnym rogu mapy, dodatkowo są te dwa miejsca, gdzie można znaleść mystery cave, a wszystko inne na mapie jest pomieszane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 14:36, Evertsen_Dante napisał:

Diablo II jakoś sobie z tym radziło w obrębie jednego aktu :)


Owszem, tyle tylko, że wtedy nie miałeś za każdym razem do czynienia z losowym układem lochów. Gra po prostu zapisywała układ mapy i tyle. Zauważ jednak, że odnosi się to jedynie do singla, w multi mapa za każdym razem wyglądała inaczej. I tu mamy dokładnie taką samą sytuację - single per se nie istnieje, mamy po prostu multi, w które gra jedna osoba.

Spoiler

A, i jeszcze jedno. Niektóre "poziomy" mają identyczny układ za każdym razem. Ale należą one, na szczęście, do mniejszości i jest ich raptem kilka przez całą grę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem Diablo III u kuzyna , i muszę powiedzieć że jestem zawiedziony tą grą. Wole stare Diablo II niż to nowe. Diablo III ma tylko ładna grafikę i muzykę. Te drzewko umiejętność jest do bani. Co do postaci to najgorszy to mnich, nie podoba mi się ta postać w ogóle . Reszta postaci jest fajna. W sumie to parę pomysłów wzięli od twórców Titan Quest, ten portal,zapisywanie stanu gry, barwniki, porównywanie itemów. Naprawdę wole starsze Diablo II niż to nowe.I dalej gram w Diablo II. Stare Diablo II ma to coś czego nowe Diablo III nie ma.Klimat i to że jest wyjątkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 13:31, BoloMaster napisał:

Wczoraj miałem podobną sytuację, bijemy

Spoiler

Butchera

zostało mu już niewiele życia
kiedy
Spoiler

nagle cała podłoga staje w płomieniach.

.. Póżniejsze próby również nie były
udane. W akcie desperacji dołączyłem do gry publicznej, gdzie ekipa złożona z 4 barbów
pokonała go już w 2 podejściu. Troszkę się zdenerwowałęm bo miałem 5 stacków buffa, a
wypadły tylko 2 yellow i to jeszcze jakieś śmieci;/ Gra nie jest łaskawa dla mnie:( II
akt sobie na razie odpuszczam bo wystarczą 2-3 osy + wojownicy laguni i nasz 4 osobowy
team (Barb, DH,WD i Monk) pada w kilka sekund. Gra jest naprawdę baaaardzo trudna. Niektóre
elity po prostu omijamy, bo nie ma możliwośći ich zabicia (osłona, odbicie obrażeń, stąpanie...
= gg:D


A co fakt to fakt. Mi znajomy doradził bardzo łatwą ścieżkę szybkiego wbicia 5 stacków buffa i wydropienia 4-8 rare''ów w czasie poniżej 25 minut na I akcie, powtórzyć kilkanaście razy i mamy gear w sam raz na początek II aktu a nie że będą nas jakieś ważki zabijać w sekundę (graliśmy w 3 osoby wczoraj, nawet normalne moby musieliśmy omijać bo nas zabijały...ba, w pewnym momencie jakiś mob się rozpędził, stratował nas i 2 osoby instant dead a ich ciała odfrunęły hen w przestworza...tylko monk przeżył bo ma swoją cheaterską nieśmiertelność XD). Robimy tak:

Spoiler


Wybieramy 9 zadanie (Imprisoned Angel) i drugie mini zadanie w nim "The Cursed Hold". Teraz teleportujemy się na cmentarzysko i czyścimy wszystkie trzy krypty. W każdej z nich będą 1-2 grupy czempionów i stosunkowo niewielka szansa na elity (a tylko elity mają staty pokroju invulnerable minions, wszystko inne idzie jakoś zabić). Mamy 3-5 stacków. Teraz teleportujemy się na ostatnie dostępne dla nas miejsce, też je czyścimy i idziemy do Cursed Hold. Dostajemy zadanko by uwolnić duchy 6 więźniów. W tym obszarze zazwyczaj siedzą 2 grupy championów/elit, najlepiej je wyeliminować. Choć to miejsce jest na tyle duże że jeśli trafimy na jakieś immortal minions to można je zaciągnąć do któregoś z pomieszczeń, umrzeć i więcej tam się nie pokazywać. No i mamy też mnóstwo przestrzeni na kite''owanie jeśli trzeba będzie. Uwalniamy duchy, pojawia się Warden, zwany również chodzącą fabryką itemów. Ledwo 800k hp solo ma a dropi 2-4 rare''ów i 4-5 magic jak się ma 5 stacków. Zabijamy go. Idziemy dalej, 5 minut później mamy Butchera. Powtarzać do skutku. Jednorazowo za takie okrążenie zarabia się jakieś 40-50k golda + to co zarobimy na AH ze sprzedaży itemów które nam się nie spodobają.

Wymagania wstępne: build postaci pozwalający tak na walkę z championami jak i Butcherem (trzeba pamiętać o tym że mamy 3 minuty na jego zabicie więc o ile nie mamy jakichś absurdalnych wartości damage to konieczny może się okazać dość ofensywny build).

Ja jako wizard używam: Magic missile + charged blast, Arcane orb + obliteration, Teleport + wormhole (koniecznie!), Energy Armor + Prismatic armor (koniecznie! Po jej aktywacji atak AoE Butchera bije za jakieś 10-11k...bez tego nawet za 22k), Magic weapon (jak kto lubi), Hydra (arcane hydra, jeden z najlepszych skilli dla wizarda jeśli chodzi o kiting), do tego mam bodajże 34k hp. O ile butcher mnie nie wciągnie swoim hakiem prosto w ogień to idzie łatwo i max za 2-3 podejściem już leży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. ma ktos z was problem z filmikami??

w pierwszym akcie mialem normalnie filmiki i jak ukonczylem go to nie byllo filmiku wprowadzajacego do drugiego aktu;/
pierwszy raz jak gralem to bylo normalnie a teraz jak patrze w opcje filmikow to mam wszystkie tylko z drugiego aktu sa skasowane

2. to jak rozmawiac w diablo? da sie inaczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

> duże że jeśli trafimy na jakieś immortal minions to można je zaciągnąć do któregoś z

Dnia 27.05.2012 o 16:26, ziptofaf napisał:

pomieszczeń, umrzeć i więcej tam się nie pokazywać. No i mamy też mnóstwo przestrzeni
na kite''owanie jeśli trzeba będzie. Uwalniamy duchy, pojawia się Warden, zwany również
chodzącą fabryką itemów. Ledwo 800k hp solo ma a dropi 2-4 rare''ów i 4-5 magic jak się
ma 5 stacków. Zabijamy go. Idziemy dalej, 5 minut później mamy Butchera. Powtarzać do
skutku. Jednorazowo za takie okrążenie zarabia się jakieś 40-50k golda + to co zarobimy
na AH ze sprzedaży itemów które nam się nie spodobają.

>


Spoiler

My robimy podobnie tyle ze zaczynam od 2 poziomu lochow ktore prowadza do Butchera, zachaczamy o Wardena i na koncu main Boss. Zajmuje to roznie od 20-30 minut w zaleznosci jak szybko znajdziemy wejscia. 5 elit po drodze zabic to zaden problem, czesto trafia sie wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 14:36, Evertsen_Dante napisał:

Diablo II jakoś sobie z tym radziło w obrębie jednego aktu :) No dobra, jak odbywa się
generowanie map? Gra wczytuje jeden szablon krainy, z powiedzmy 20 gotowych, czy układa
na bierząco za każdym razem inny model?

W Diablo II na Single Player mapa sie nie resetowała. Na CBN było tak samo jak w D3. Z każdą nową grą, nowa mapa. :)
Tyle, ze w D3 dochodzą też róznego rodzaju lokacje i eventy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 16:26, ziptofaf napisał:

tylko monk przeżył bo ma swoją cheaterską nieśmiertelność XD).

Ta cheaterska nieśmiertelność już chyba tak nie działa jak na początku ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możlwość ze któryś z was ma jeszcze wolnego guest passa do diablo 3?
Mam teraz troche wolnego czasu i pomyślałem ze wypróbuję tego nowego Diablo. Nie chcę wykładać 160 zł na grę, do której mam spore wątpliwości czy mi się spodoba.
Od razu przepraszam, że tak się wtrącam offtopem. Jakiś czas temu przypięta na górze lista osób które chciałyby guest passa. Podejrzewam, że została zdjęta gdyż dużo osób zakładało nowe konta prosząc o passy. Jeżeli jest jakaś nowa polityka zabraniająca proszenia o passy to proszę o zapomnienie o tym poście lub jego skasowanie :)

Z góry dzięki jeżeli uda mi się kogoś przekonać do podzielenia się kodem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2012 o 19:49, Braveheart napisał:

> tylko monk przeżył bo ma swoją cheaterską nieśmiertelność XD).
Ta cheaterska nieśmiertelność już chyba tak nie działa jak na początku ;-)


chodzi mu o spokoj ducha a nie absorba z mantry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wy też macie dzisiaj lagi? Mi co 10 minut postać staje i nic nie robi poza tym, że zaraz znajduje się w środku przeciwników i ginę (Pierwszy akt - Piekło) ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu mój Witch Doctor padł (hardcore). 55 level, 2 akt na Hellu, ruiny poziom 2. Dwie grupy championów i rare mobek z minionami. Affix "nieśmiertelni słudzy" (czy jak to się tam nazywa) to zwykły cheat -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się