Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Tak tak odkręcaj teraz kota piczka to ci dobrze zrobi.
Bardzo fajną sprawą jest fakt, że nie można edytować tu postów po czasie więc nawet z przykładem tego video jakie ci wkleiłem idealnie widać jakie farmazony opowiadasz.

Zmienię swój stosunek do ciebie jak przestaniesz głosić prawdę objawioną i pisać farmazony [przykład - piszesz, ze "definitywnie nie da się farmić aktu 2 bez resistów na poziomie +/- 900, wklejam ci video gdzie masz taką farmę bez tego założenia ale ty dalej swoje mimo naocznego dowodu]
Ba nawet co-opa ci zaproponowałem, żeby ci pokazać, ze jednak pewne rzeczy da się zrobić mimo twoich mylnych przekonań - ale widać prawda za bardzo boli i zamiast sie normalnie naocznie przekonać do pewnych rzeczy lepiej bić pianę - pozdro i pocwicz.

P.S.


Podziwiam Danna, że tak długo wytrzymuje to walenie w mur (o ironio). On ci mówi, że go gra wkurza, a ty mu mówisz, że przecież tobie "dobrze idzie, więc gdzie problem?".


No on mimo faktu, ze nie zgadzam się z jego poglądem i vice versa przynajmniej umie ciągnąc dyskusję na poziomie, a niektórzy wolą się jątrzyć niczym Macierewicz i tupać nóżką w stylu małego prezesa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2012 o 14:00, Pietro87 napisał:

Nie lubię kompletnie dennej niekonstruktywnej krytyki.
I mimo faktu, ze nie podoba mi się zupełnie jak blizzard olewa sprawę patchowania swojej
"płatnej bety" to jednak kompletne bzdury należy komentować.

Tylko od siebie - zgadzam się z tym, ale komentowanie, a poniżanie to dwie bajki, i często czytając Twoje posty raczej wydaje mi się, że sprawia Ci to przyjemność przy dodatkowej próbie pokazanie jakim się nie jest zajebistym ...
To tylko gra, a to jest forum dla graczy tych lepszych i gorszych i to, że ktoś nie ogarnia, nie potrafi czegoś nie daje Ci prawa do pomiatania nim - proste. Skoro gardzisz takimi graczami to przemilcz ich posty i tyle, albo napisz coś aby pomóc a nie wkur... ć go i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!
Widzę, że trafiłem akurat na gorący moment, ale mimo to chciałbym prosić o rady i pomoc. Standardowy problem: jak ulepszyć mojego wizza, którego staty, sprzęt i skille (te akurat brane już z tego forum :P) widać na screenach poniżej? Aktualnie spokojnie da się nim farmić a1 inferno, w a2 zaczynają się gęste zgony, a a3 jest póki co ścianą nie do przejścia w pojedynkę. Itemy są jakie są, część wydropiona, część kupiona, ogólnie co się trafiło to noszę, ale najwyższa pora z sensem je wymienić. Na 1 screenie staty po lewej są bez buffów, a po prawej z pancerzem energii i zaklętą bronią.
Z góry dzięki za wszystkie dobre rady ;)

20120807152801

20120807152813

20120807152825

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2012 o 14:44, scott napisał:

Tylko od siebie - zgadzam się z tym, ale komentowanie, a poniżanie to dwie bajki, i często
czytając Twoje posty raczej wydaje mi się, że sprawia Ci to przyjemność przy dodatkowej
próbie pokazanie jakim się nie jest zajebistym ...


Nigdy nie miałem na celu takiego zachowania ani takiej postawy.
Imho źle mnie odbierasz.

Dnia 07.08.2012 o 14:44, scott napisał:

To tylko gra, a to jest forum dla graczy tych lepszych i gorszych i to, że ktoś nie ogarnia,
nie potrafi czegoś nie daje Ci prawa do pomiatania nim - proste. Skoro gardzisz takimi
graczami to przemilcz ich posty i tyle, albo napisz coś aby pomóc a nie wkur... ć go
i tyle.


O i owszem zgadzam się. Tylko jak ktoś wpiera innym że "tego a tego nie da się zrobić i już" i zakłada, ze ma monopol na prawdę objawioną to jak "przemilczeć" takie bzdety ?
To tym torem idąc jak nie zdementujesz bzdur inni w nie uwierzą i wezmą za fakt dokonany prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wywalił bym broń mocy i dał teleport, podobnie z bytem astralnym wywalił bym go na rzecz iluzjonisty.
Masz za wysokie resisty do pancerza energetycznego, pryzmatyczny wyszedł by ci lepiej [chyba, że wolisz zredukować resisty na rzecz czystego hp i dpsu wtedy zdejmij je do maks 450 i zostaw energetyczny]
Masz niski armor, przydało by się go dociągnąć do jakiś 5k przynajmniej na buffie.
Nie masz żadnej formy odzyskiwania hp - tu tez przydało by się pójść albo w loh albo w pasywny regen [imho jako kiter tylko pasywny regen się opłaca masz 310 ze wzmocnienia, dobij jeszcze 700 do 1k i będzie git]

Przedmioty po kolei :

Hełm - jak dasz radę wymień na podobny tylko z gniazdem [w gniazdo Ametyst na XX% HP]
Amulet - jest całkiem ok, chociaż dużo lepszy efekt dał by taki z szansa na cryt i cryt dmg [mniejszy cryt dmg ale dodatkowo jakiś % szansy]
Karwasze - tu można by ugrac jakieś z hp regenem, kosztem np mniejszych resów
Buty - tu tez można ugrać jakieś z hp regenem i podobnymi statami [jesli np dasz radę zdobyć hełm z gniazdem i dasz tam XX% HP to możesz poszukać butów bez wita ale z hp regenem - tym sposobem hp nie stracisz a regen zyskasz]
Źródło - w miarę możliwości do wymiany na coś co ma więcej bonusów i gniazdo [np dodatkowo ap/cryt, regen, wit, %hp]
Spodnie - tu tez można szukać regenu, preferowane z dwoma gniazdami.
Pas - j/w tez można tu znaleźć regen z all resami w komplecie.
Napierśnik - zunimasa imho do wymiany, na armor z 3ma gniazdami int+wit + regen/all res [w napierśniku można znaleźć niekiedy bardzo wysoki regen rzędu 500+]
Naramienniki - tak samo jak reszta, można poszukać lepszych z dodatkowym regenem.
Rękawice - nie są złe, ale imho te resy w nich przetargował bym na szansę na cryt + cryt dmg lub szybkość ataku [kiter który używa kuli jako wzorca potrzebuje nieco podbitej szybkości ataku]
Oba pierścienie - tu bym poszukał takich z szansą na cryt lub szybkością ataku [jak się uda gniazda mile widziane]
Buława - zła nie jest, ale za niewielkie pieniądze można dziś znaleźć rózgi z gniazdem i intem rzędu 150+ [jak by się udało wymiana preferowana, bo w gniazdo można pakować gemy które dadzą więcej niż +57% do cryt dmg]

Jak ci się dobrze gra kite buildem musisz coś poświęcić [chyba, ze masz nadmiar gotówki] żeby coś zyskać. Bez jakiejś formy odzyskiwania hp a3-4 będzie bardzo upierdliwe do ukończenia [o farmie nie wspominając].
Podobnie brak teleportu w buildzie to spory problem, teleport daje bardzo dużą mobilność, a z runą podział to w zasadzie dwa skille w jednym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Urwę ciut resy, armor podciągnę i ten regen podbiję. Jeszcze orientacyjnie do jakiej wartości hp, int, krytyka i szybkości ataku dążyć? (załóżmy żeby na początek grać spokojnie w a2 i zacząć wgryzać się w a3) Chcę uniknąć sytuacji, gdy np. będę mieć nieświadomie zbyt wymaxowaną jedną cechę, a zaniedbaną inną kluczową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całe nowe inferno po patchu 1.0.3 kończyłem mając 31k dpsu, 1k regenu [z wzmocnieniem bez templara], resy 250-300, armor 6.5k, 49k hp, crit dmg miałem tu 100%, crit szansę 13%, as 1.5
Teraz siedzę na 38k dps, 45k hp, resy dalej 250-300, armor 6.4k, 2k regenu, 20% crit szansy, 120% crit dmg, as 1.55.

Ja bym docelowo dążył do wbicia 1k regenu, crita takiego jakiego masz możesz zostawić, resy to już zależy od ciebie na ile się czujesz ale reguła jest taka 450 i mniej pancerz energetyczny, 450+ pancerz pryzmatyczny.
Szybkość ataku - celował bym początkowo w 1.5, dla lepszego castowania kuli.
Wiadomo im więcej tym lepiej [teraz siedzę na 1.55 ale wbicie kolejnych % wymagało by zmiany biżuterii, tylko pierścienie podbijają mi szybkość ataku, jeden o 5% drugi o 6%, z racji tego, że są z własnej farmy a z ah nie korzystam to pewnie jeszcze długo tak zostanie, ale tak na oko mając sporo kasy ugrał by spokojnie dw pierścionki z 8-9%, czyli tak na oko do 1.65 albo 1.7 by dobił biżuterią.. u mnie jest taki problem, ze amulet daje mi +50 czystego dmg i jednak stawiam to chwilowo ponad dodatkowy kawałek biżuterii z as]


Sam chwilowo z niczym nie dążę u swojego wiza do jakiejś perfekcji, szukam schematów dla jubilera ale na 260h gry ani sztuka mi nie poleciała [generalnie cel mam w sumie jeden, wbić w broń gem na najmniej 90% crit dmg i jeśli się uda wydropić coś co ma dodatkową szansę na krytyki to może ową szanse do 25% dociągnąć.. ale ogółem nie narzekam].
Kiterem gra się przyjemnie i ogólnie bardzo szybko, kwestia treningu.

Generalnie dla mnie resisty u wiza to zbędny dodatek, fajnie jak są wysokie jasne, ale specjalnie je stackowac dla kitera to chybiona taktyka [te ~300 starczało mi zawsze na każdą sytuację, nawet na upierdliwe Zwidobestie czy fatalnie wylosowany rozkład elit na wejściu do iglicy]. Chyba, ze ktoś nie czuje się na siłach, żeby w taki sposób grać, wtedy faktycznie jak nie umiesz unikać otrzymywania obrażeń brak resistów będzie bolesny, ale w takiej sytuacji to imho build kitera nie jest odpowiedni dla takiego gracza [polecał bym takim osobom przeskok na wind-up, od biedy mirror tempest]


A zapomniał bym - grając takim buildem, pod kite zawsze będziesz odstawał z papierowym dpsem od ludzi grających np pod archonta czy czyste krytyki. Nie mniej sam fizyczny czas czy to farmy czy progresu bardzo często idzie na korzyść kitera [od aktu 2 w górę]. Mam znajomego który gra czystym GC, ma wbite pod archonta 120k DPSu i mimo wszystko mamy bardzo podobne osiągi w akcie 3cim [zrobiliśmy co-opa w sercu grzechu, moje braki papierowego dpsu nadrabia nakładanie obrażeń, bo u mnie leci dmg z hydry + blizzarda jako ciągły dot i bazowy dmg z kuli, u niego tylko dmg z archontowej dezintegracji]
Oczywiście kolega z archontem jest trochę szybszy niż ja, chyba, że coś jednak do niego podejdzie lub się teleportuje, wtedy zaczynają się pewne schody.
Suma summarum prawie wszystkie buildy wizarda mają zbliżoną efektywność, zarówno kiter jak i tank czy czysty dps nie odbiegają od siebie jakoś znacznie - dlatego najlepiej wybrać to czym czujesz, że będziesz najbardziej "ogarniał sytuację"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z dotychczasowej gry kiter mi najbardziej odpowiada, tylko po omacku dobierałem sprzęt i wartości statów. W miarę możliwości popoluję na sprzęt spełniający ww. wskazówki, chociaż mogliby dla ułatwienia już wypuścić patcha ze zwiększoną liczbą cech przedmiotów do wyboru w AH ;) Na tę chwilę wymieniłem skille i idę testować teleport w boju (dotychczas miałem w głowie jak bardzo go okaleczyli w porównaniu do tele w D2, i mimo oczywistej innej idei rozgrywki unikałem go jak ognia :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teleport imho to kluczowy skill mobilny dla wiza [oprócz tanków, chociaż tu wind-upy tez czasem mają tele bo ich problemem są moby z freezem/shieldem/fire chainsami, tele pomaga im cofnąć się i lepiej ustawić przeciwników].
Ale prawdziwy potencjał ten skill ma tylko z iluzjonistą. Bez ilu też jest dobry, ale nie da się go tak skutecznie utylizować.
A mając iluzjonistę praktycznie skaczesz teleportem jak tylko cokolwiek cię trafi [a mając runę z podziałem każdy skok daje ci kilka sekund dywersji]

Kiterem się gra przyjemnie bo to bardzo trikowy i skillowy build.
Dla porównania skuteczny acz nudny wind-up to bardzo odmóżdżony build polegający w zasadzie na szalonym mashingu wszystkich 6 skrótów naprzemiennie.
Czysty DPS pod archonta to z kolei stacjonarna artyleria, zabija zanim coś do niej dobiegnie, a jak coś dobiegnie to zaczynają się schody [chyba, ze ktoś stawia jednak na runę dająca archontowi teleport, wtedy ma szansę zrobić repozycjonowanie i skorygować błąd], bo mobilność archonta jest bardzo kiepska.
Kiter dla mnie był o tyle fajny, ze nie jest nudny, bo mam co robić [coś się dzieje dookoła, nie ma stagnacji]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2012 o 16:01, Pietro87 napisał:

Nigdy nie miałem na celu takiego zachowania ani takiej postawy.
Imho źle mnie odbierasz.

Rozumiem mnie też przytrafia się czasem trochę zagalopować w swoich wypowiedziech, ale ok....

Dnia 07.08.2012 o 16:01, Pietro87 napisał:

O i owszem zgadzam się. Tylko jak ktoś wpiera innym że "tego a tego nie da się zrobić
i już" i zakłada, ze ma monopol na prawdę objawioną to jak "przemilczeć" takie bzdety
?
To tym torem idąc jak nie zdementujesz bzdur inni w nie uwierzą i wezmą za fakt dokonany
prawda ?

Zgadza się chodź czasem warto trochę spasować :)
Po kilku ostatanich Twoich postach poprostu coś we mnie wzbierało dlatego to napisałem (post wcześniej)
Ale widzę, że pewnie nie jest tak jak myślę i aby nie było czy to czy tamto - z mojej strony - nie było tematu.
Co by nie pisać wiedzę na temat DIII masz i za to szacun tylko czasem trochę cierpliwości dla tych mniej ogatniętych i będzie git :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu DIII
Też rozwijam maga, ale mam z nim kilka problemów -
Poszedłem w szansę na crita - mam 43,5 % szansy z pancerzem energetycznym (+5)
Dmg od crita mam 190%, ale broń ma słaby dmg bazowy
707 dps
151 int.
+62% crit dmg
i gem +60% crit dmg
resy ok 250-300
pancerz 6,2k z bufem
as 1,2
No, ale w czym problem - które skile najlepsze będą pod dużą szanse na crit ( archonta używam i kosi strasznie )
Widmowe ostrza także ale ponad a2 się już nie nadają bo w zwarciu jestem leszcz
Czy warto wywalic hydrę, a dać tajemną kulę ?
Jak ten crit chance najlepiej zagonić do roboty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod wysokie krytyki to chyba jednak najbardziej wymiata wind-up.
Ale on wymaga też sporych resistów [bo to taki wiz-tank]

Build to mniej więcej takie wariacje :
http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/wizard#VXSYhO!YWg!YaZccc


Taki build wymaga tez sporego as [1.5-1.8] i loha na poziomie 500-1000.
No i AP/Kryt, tu tez musowo musi być bonus [preferowane łącznie 20AP/Kryt]
Cały pic polega na szalonym zaskakiwaniu krytów przy tornadach z czego z kolei profity daje masa krytyczna.
Taki buuild polega na mashowaniu po skrótach, bo zdolności nie posiadają dzięki masie cdków, co za tym idzie stojąc w miejscu jak już zgarniesz wrogów to są na permanentnym zamrożeniu novą a ty jesteś na permanentnej diamentowej skórze.
Build bardzo skuteczny, ale raz, że kosztowny, dwa ma problemy z kilkoma specyficznymi afixami.
No i generalnie czas ubijania mobów nie jest oszałamiający [jak pisałem, wszystkie buildy są zbliżone w szybkości ubijania wrogów przy podobnym poziomie ekwipunku, ale imho wind-upy jednak wypadają najwolniej].


Ewentualnie można pod krytyki lecieć właśnie archontem, ale tu trzeba sporego dpsu [50-90-120k].
Bo w formie archonta jak już coś do ciebie podejdzie, to może być pozamiatane, archont buildy to mocno krucha postać [nawet pomimo faktu, że sam archont podbija pancerz i można go na takim buildzie wyrwać bez problemu 7-9k, nawet przy sporych resistach mimo wszystko jest to tak mało mobilna forma, że elita która do ciebie doskoczy, może cię pożegnać z życiem]
No i czysty build pod archonta może mieć problemy z burstowaniem niektórych bossów [tych gdzie nie ma adów i nie ma jak wydłużyć sobie czasu trwania archonta, chociaż tu można się ratować masa krytyczną i buildem pod masę i archonta, masa dzieki krytom skraca czas odnowienia rchonta nawet w momencie w którym ten działa - jak się dobrze zbuduje można osiągnąć natychmiastowy recast].

Są jeszcze buildy takie jak glacial edge :
http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/wizard#WRXPZO!Wgf!abaZbc

Czy mirror tempest:
http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/wizard#URXkOj!Ydf!bbaZca

Oba wymagają resistów ponad 450 bo zakładają lepsze profity z pancerza pryzmatycznego [aczkolwiek to imho kwestia dopasowania, można by pewnie tez dać resisty do max 450 i jechać na energetycznym suma summarum efekty przeżywalności pewnie osiągnął by te same]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za info.

Mam tylko jedno pytanie jeszcze bo już trochę kombinowałem
Chodzi mi o pasyw Zimna Krew - wdł. opisu daje 20% do obrażeń od zimna zamrożonym celom, czyli jak cel jest zamrożony to to ten bonus wdł. tego co czytam dotyczy tylko speli związanych z zimnem,
Jak walne z czegoś innego to bonus nie działa?
To po co go używac? Chyba, że się mylę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten pasyw dalej jest zbugowany a dmg obecnie dotyczy każdego skilla jaki działa na zamrożone/przymrożone cele.
Ale jak go naprawią [chyba, że to co każdy uznaje za bug to założenie właściwe i tak ten skill ma działać] trzeba go będzie wywalić i wstawić w to miejsce coś innego [ale tu na szczęście jest w czym wybierać]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego od razu wywalić ? Przecież taki Ray of Frost jest IMO najlepszym single target spellem w całym zestawie wizza... plus właśnie cold blood i wymiatamy. ;-) Oczywiście pod warunkiem, że nas wcześniej nie wymiotą, bo musimy stać w miejscu...
Tak z zupełnie innej beczki: nie wiem czy tylko ja to zauważyłem (zapewne nie ;-P), ale pewne skille maga nie potrafią krytować. I nie mam tu na myśli tylko blizza lub hydry, ale przede wszystkim dezintegrację (również tę archonową), ww. ray i być może coś jeszcze.
I np. bawiąc się właśnie dezintegracją (bo fajnie wygląda :-)) crit pozostawiam taki jak bazowo, 5% / 50%. Po co mi więcej, skoro moje zaklęcia i tak nie critują ? Ale to nie koniec. Uwaga: D3 jest pierwszym H''n''S, gdzie grając magiem chcę mieć jak najniższy attack speed. ;-) A dlaczego ? Ano, weźcie sobie jakąś maczugę 2h 0,9 as oraz jakiś 1h + off z as powyżej 1,5 żeby było. Upewnijcie się tylko, że macie podobny dmg na karcie postaci zarówno przy 2h jak i 1h. I teraz pochannelujcie sobie dezintegrację i porównajcie AP drain oraz obrażenia. Wyniki możecie zapisać na kartce. ;-)
Także takie to mechaniczne absurdy mamy w najnowszym Diabełku. Nie to żebym narzekał, mają znacznie ważniejsze rzeczy do naprawienia.

PS. Z Archona zrezygnowałem bo zbyt szybko znika, a jeśli dodatkowo muszę uciekać na piechotę (co magowie w D3 robią niemal cały czas ;-)), to całe 15 sekund mija a ja nawet nie połaskoczę nikogo swoim uber rayem. :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie skille krytują, nie wszystkie wyświetlają za to kryt hity na żółto [vide właśnie blizzard, hydra itp itd]
Za to słusznie się domyśliłeś, że as dla skilli channelowanych to lipa, bo dmg nie wzrasta z tego as''a proporcjonalnie.
Dlatego build pod czyste channelingi czyli dezi/ray of frost najlepiej działa z powolnym 2h.
Jak CB zostanie naprawione Ray of Frost będzie jedynym skillem jaki się zgra z tym pasywem, ergo build pod tylko jeden secondary atak nie będzie skuteczny [jeden pasyw procujący tylko jeden atak = zbyt mało użyteczne żeby sobie zawracać gitarę i marnować sloty] na tyle, żeby konkurować z bardziej wszechstronnymi ustawieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2012 o 22:55, Pietro87 napisał:

Wszystkie skille krytują, nie wszystkie wyświetlają za to kryt hity na żółto [vide właśnie
blizzard, hydra itp itd]


Masz do tego jakieś źródło, czy tak piszesz z własnej obserwacji ? Bo z mojej np. poszczególne ticki dezintegracji specjalnie od siebie nie odbiegały, nawet gdy miałem 100-150 % crit dmg i chance około 20% (trochę testowałem). O venom hydrze nie wspominając. Więc nawet jeśli jest tak jak piszesz, to znowu widzi mi się to jako kolejny mechaniczny fail Blizza.

Dnia 07.08.2012 o 22:55, Pietro87 napisał:

Za to słusznie się domyśliłeś, że as dla skilli channelowanych to lipa, bo dmg nie wzrasta
z tego as''a proporcjonalnie.
Dlatego build pod czyste channelingi czyli dezi/ray of frost najlepiej działa z powolnym
2h.


A mag z młotem 2h wygląda iście przekomicznie. ;-) Lipa, dąb, sosna, nazywaj to jak chcesz. Dla mnie to po prostu absurd.

Dnia 07.08.2012 o 22:55, Pietro87 napisał:

Jak CB zostanie naprawione Ray of Frost będzie jedynym skillem jaki się zgra z tym pasywem,
ergo build pod tylko jeden secondary atak nie będzie skuteczny [jeden pasyw procujący
tylko jeden atak = zbyt mało użyteczne żeby sobie zawracać gitarę i marnować sloty] na
tyle, żeby konkurować z bardziej wszechstronnymi ustawieniami.


No tak, kolejny pasyw niemal bezużyteczny... żadna nowość. :-) Chociaż z drugiej strony single target dmg się przydaje na elitki itp. 280% plus 20 z pasywa i mamy takiego single target archona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzi pogięło z cenami za przedmioty na AH. Crapowate itemki wystawiają po miliony i potem sie dziwią, że nie sprzedali. Jak bym chciał wystawić wszystkie moje itemki z Czarownika to musiałbym krzyknąć za nie kilkanaście milionów kierując się cenami na AH. Tylko, że nikt tego by za taką cenę nie kupił.
Kupno czegoś fajnego w normalnej cenie graniczy z cudem. A ktoś kiedyś wróżył, że nie będzie inflacji w Diablo. Właśnie widzę. Złoto ma nikłą wartość wobec sztucznie rozdmuchanych oczekiwań trolli aukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.08.2012 o 00:00, Dann napisał:

Masz do tego jakieś źródło, czy tak piszesz z własnej obserwacji ? Bo z mojej np. poszczególne
ticki dezintegracji specjalnie od siebie nie odbiegały, nawet gdy miałem 100-150 % crit
dmg i chance około 20% (trochę testowałem). O venom hydrze nie wspominając. Więc nawet
jeśli jest tak jak piszesz, to znowu widzi mi się to jako kolejny mechaniczny fail Blizza.


Wystarczy sobie wsadzić masą krytyczną, że wszystkie spelle krytują.
Wystarczy też poobserwować numerki na poszczególnych zaklęciach.
Huydra krytuje, każda hydra [plamy z hydry tez krytują], mam gdzieś od tego wszystkiego oprócz własnych testów źródło z oficjalnego forum, jak znajdę to podlinkuję.
A jeszcze jedno - wszystkie skille krytują ale wiele z nich jak właśnie dezi posiada ticki i tu każdy tick ma indywidualną szansę na kryt [dlatego czasem taki spell może krytowac bardzo ostro a czasem wcale].
No i do Hydry - hydra oprócz tego, ze krytuje to korzysta tez z as''a [im wyższy as tym szybciej hydra "pluje"]

Dnia 08.08.2012 o 00:00, Dann napisał:

A mag z młotem 2h wygląda iście przekomicznie. ;-) Lipa, dąb, sosna, nazywaj to jak chcesz.
Dla mnie to po prostu absurd.


Można sobie kupić kostur :)

Dnia 08.08.2012 o 00:00, Dann napisał:

No tak, kolejny pasyw niemal bezużyteczny... żadna nowość. :-) Chociaż z drugiej strony
single target dmg się przydaje na elitki itp. 280% plus 20 z pasywa i mamy takiego single
target archona.


Tak ROF to jest najmocniejszy single target atak jaki wiz posiada.
Nie licząc nawałnicy której nie da się kierować [ta z runą na 640% dmg, fajna zabawka na akt 1szy, zbieramy do kupy hordę mobów i odpalamy nawałnicę obserwując czadowe numerki na krytach xD, można sobie ładnie sprawdzić na evencie Jar of Souls]
Aczkolwiek czy taki ubber skuteczny na single target - polemizował bym.
Nawałnica z minami zada porównywalny dmg ale znacznie bezpieczniejszym sposobem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się