Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Systemy run i umiejętności w Diablo III wreszcie ukończone

39 postów w tym temacie

Gram w bete i mechanika tej gry jest po prostu stworzona dla idiotów. Klepiesz lvl i odblokowujesz skille, nic więcej, zadnych drzew zadnych buildow - nic, po prostu klepiesz. Gra jest zrobiona dla kasy i to widać od razu, ładnie wygląda ale niewiele więcej oferuje poza tym. Czy warto kupować grę dla samej marki? Nie sądzę tym bardziej, że cena jest kosmiczna. Diablo 3 jest warte około 100-120 zł nie więcej ale na pewno nie 200zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A porównaj WoW-a na początku a teraz. Casualowość jest w modzie. Nie wiem czy to plus, czy minus, ale fakt jest faktem - uproszczenia w grach blizza są coraz bardziej widoczne. Jeśli mnie informator nie zawiódł to jedynie SC II jako tako się trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak ... czyli jeszcze bardziej uprościli cały proces "budowania" postaci. Teraz jedyną różnicą między postaciami tej samej klasy będą przedmioty.

Zdecydowanie coraz mniej mi się to podoba. Brak drzewek umiejętności / talentów, umiejętności i runy odblokowujące się samoczynnie wraz z poziomem - to samo statystyki, imho beznadziejne klasy. Mam wrażenie, że będzie to gra na 2-3 tygodnie a nie jak w przypadku Diablo 2 nawet kilka lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 11:40, Radielek napisał:

Gram w bete i mechanika tej gry jest po prostu stworzona dla idiotów. Klepiesz lvl i
odblokowujesz skille, nic więcej, zadnych drzew zadnych buildow - nic, po prostu klepiesz.
Gra jest zrobiona dla kasy i to widać od razu, ładnie wygląda ale niewiele więcej oferuje
poza tym. Czy warto kupować grę dla samej marki? Nie sądzę tym bardziej, że cena jest
kosmiczna. Diablo 3 jest warte około 100-120 zł nie więcej ale na pewno nie 200zł.

So.... Whats the point ? ^^
Jest jaka jest czy będzie jaka będzie. W Diablo III i tak będą grać miliony. Patrz Diablo II :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 11:50, Braveheart napisał:

So.... Whats the point ? ^^
Jest jaka jest czy będzie jaka będzie. W Diablo III i tak będą grać miliony. Patrz Diablo
II :).


Nie rozumiem pierwszej części zdania :/. Co do drugiej i co z tego, że będą grały miliony? Przy zakupie gry powinien być zachowany rozsądek a nie zasada "skoro inni grają to ja też", poza tym nie porównuj Diablo 3 do 2 bo to dwa zupełnie różne światy jeżeli chodzi o jakość. Diablo 2 grało i gra tyle osób przede wszystkim ze względu na jej powtarzalność, tutaj będziesz miał większość lokacji takich samych tylko niektóre będą losowe. Pomijam inne różnice bo nie chce mi sie tego wypisywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że ostatnio w modzie jest narzekanie na gry Blizzarda :D
Czepianie się tego systemu, a nie innego jest dla mnie śmieszne, QQ bo niema drzewek z których i tak brało się 1 czy 2 skille i używało się ich na przemian :D
Statystyki ? Wszyscy i tak ładowali VIT bo to jedyny rozsądny wybór na hell czy pvp.

Dla mnie ten system skilli i run, pozwoli na wiekszą różnorodność w pvp jak i pve. Ostatnio budując sobie postać na generatorze nie byłem w stanie wybrać niczego, bo wszystkie wydawały się bardzo użyteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest upraszczana pod przyszły port na konsole... Postać sama rozwija swoje atrybuty, skille same się odblokowywują i teraz runy są odblokowywane przez levelowanie a nie zbierane. Brakuje opcji autopilota żeby casuale mogi oglądać jak gra sama się przechodzi. Wszystkie zabiegi robione w ostatnich miesiącach na D3 to czyte przygotowywanie gry pod konsole i do 95% odbirców gry którymi są casuale. Takie zabiegi znacznie polepszą wyniki gry (a o to chodzi Activison) ale wpłyną katastrofalnie na zywotność gry.

Ja grę kupie ale w 100% jestem przekonany, że po kilku miesiącach odstawię ją na półkę, co jest smutne bo Diablo 2 ma się dobrze nawet po 10+ latach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 12:38, Undertaker napisał:

E tam. I tak wszyscy narzekają, a potem kupią. Jak z CoD i kolejnymi rekordami sprzedaży.


Kupują, żeby mieć podstawę do narzekania. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 11:40, Radielek napisał:

Gram w bete i mechanika tej gry jest po prostu stworzona dla idiotów.

Keżuali jest więcej od normalnych graczy. Więcej keżuali = większe zyski.

Dnia 20.02.2012 o 11:40, Radielek napisał:

zadnych drzew zadnych buildow - nic, po prostu klepiesz.

No to było wiadome od dawna. Zbyt dużo keżuali nie wiedziało w co pakować punkty (patrz brak drzewek talentów w MoP)

Dnia 20.02.2012 o 11:40, Radielek napisał:

Gra jest zrobiona dla kasy i to widać od razu.

Pokaż mi twórcę gier, który nie chce zarobić na swoim produkcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


>Wszystkie zabiegi robione w ostatnich miesiącach na D3 to czyte przygotowywanie gry pod konsole

Dnia 20.02.2012 o 12:42, Bulkers86 napisał:

i do 95% odbirców gry którymi są casuale.

To chyba dobrze, że robią grę dla 95% odbiorców, a nie dla tych 5% prawda? Dlaczego mieliby robić coś dla tylko 5 % przecież to nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 12:54, kosaqz napisał:

To chyba dobrze, że robią grę dla 95% odbiorców, a nie dla tych 5% prawda? Dlaczego mieliby
robić coś dla tylko 5 % przecież to nie ma sensu.


Raczej nie dobrze, bo gracze normalni raczej chcą pograć normalnie a nie jak rasowy noob, który dopiero co zaczyna grać w Diablo 3. A tutaj każdy będzie takim własnie osobnikiem i tak będzie traktowany. Zero rozwijania postaci, a różnic będziesz szukał tylko w przedmiotach. Albo i nie bo pewnie pojadą po bandzie i znów będzie nasyp przedmiotów o takim samym wyglądzie z inną tylko nazwą i statami :) Przecież ta gra już nie ma sensu :) Najlepiej niech wrócą do pomysłu z Diablo 1 gdzie wszyscy mają takie same czary i będzie super :) Nikt nie będzie narzekał na coś co już było i dobrze się sprawdziło :) A tutaj wymyślają, zmieniają a potem powracają do starej mechaniki przy okazji wydłużają datę premiery. Śmiech na sali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecny system bardziej mi się podoba - przynajmniej zaaplikuję sobie runę jaką chcę. Przypomnijmy, poprzedni system run zakładał, że znajdujemy runy "czyste", które dopiero po przypisaniu do skilla dają LOSOWY efekt. Teraz przynajmniej będzie można sobie wszystko zaplanować i wybrać konkretne warianty zmiany działania skilla.

Co do braku drzewek talentów - rany, dajcie spokój... Co niby jest "trudniejszego" w grze, w którym mamy drzewko talentów? Przecież i tak zawsze w ostateczności powstaje "jedyny słuszny" build do konkretnych zadań :f Co jest niby hardkorowego w tym, że dodajemy sobie punkty do statystyk? :P

Naprawdę, śmiać mi się czasem chce. Zmiany dla casuali... Tak, rozumiem też, że posłuchanie fanów i wywalenie artefaktów, które miały "ułatwiać" (tak naprawdę po prostu przyspieszać...) grę tj. kociołek, w którym mogliśmy zamieniać śmieciowe itemy w gold itp, to też są "zmiany dla casuali"? :P Typowe, za przeproszeniem, pieprz**nie "elitarnych pecetowców" pamiętających świetne czasy gamingu dla hardkorów.

W ogóle "casual", heh. Kto to taki? :P Rzuca się tym słowem na lewo i prawo... Czy jeżeli przeszedłem Diablo II tylko dwa razy na normalu, dla funu, to jestem "każual"? Czy jeszcze nie? Bo już np. w StarCrafta II gram całkiem na poważnie, więc to by się nie zgadzało.

Diablo 3 będzie bardziej dynamiczne, postacie będą bardziej elastyczne, dostaną więcej umiejętności. Ale najpierw przejdźcie grę na Inferno i wymiatajcie w PvP, a potem krzyczcie jaka to noobska gra.

Hejters gona hejt! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 12:54, kosaqz napisał:

To chyba dobrze, że robią grę dla 95% odbiorców, a nie dla tych 5% prawda? Dlaczego mieliby
robić coś dla tylko 5 % przecież to nie ma sensu.

Wcale nie jest dobrze, Jak się było ogarniętym graczem w Diablo 2, to można było stworzyć super mocną postać, Istne arcydzieł od pierwszych poziomów dopasowywane do konkretnych przedmiotów pod względem rozmaitych wymagań, dzięki czemu odróżniałeś się od rasowych noobów, których w D3 na pewno nie będzie brakować, Bo niby czym mam się tutaj wyróżnić? Wysokim poziomem? Wolne żarty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 14:07, Zdenio napisał:

Co do braku drzewek talentów - rany, dajcie spokój... Co niby jest "trudniejszego" w
grze, w którym mamy drzewko talentów? Przecież i tak zawsze w ostateczności powstaje
"jedyny słuszny" build do konkretnych zadań :f Co jest niby hardkorowego w tym, że dodajemy
sobie punkty do statystyk? :P


Żeby mieć odpowiedź, powinieneś sobie zadać proste pytanie- dlaczego mianowicie usunięto rozdawanie punktów i uproszczono drzewko. Bo skoro w tym faktycznie nie ma nic hardkorowego, i jest to sama w sobie prosta rzecz, to dlaczego ją usunięto ?
Otóż dlatego że dla konkretnej klasy w dwójce punkty powinno się rozdzielać pod konkretne umiejętności. Jeśli ktoś na to nie zwracał uwagi, to miał szansę spartolić sobie postać, która na ostatnich poziomach gry miała trochę trudności z bossami, a nawet normalnymi przeciwnikami, a na trudniejszych poziomach zdychała co parę kroków.
I dlatego właśnie usunięto punkty, żeby niedzielni gracze nie wkurzali się że je źle rozdysponowali , co jak się okazało przy dwójce, wcale takie proste nie było. Teraz, jak to mój kumpel ujął (facet naprawdę lubił Diablo II) trzeba się dobrze zastanowić nad kupnem, bo naprawdę gra zapowiada się na zwykłe klikanie w konkretną umiejętność. Fakt że samemu nie można rozdysponować punktami, "Bo Blizzard wie lepiej" według mnie faktycznie jest ujmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.02.2012 o 12:50, Rizzan napisał:

Pokaż mi twórcę gier, który nie chce zarobić na swoim produkcie.


Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, na grach się zarabia i ok mi to nie przeszkadza, co innego kiedy mamy do czynienia z typowym przerostem formy nad treścią, który jest do tego wspierany agresywnym marketingiem tak jak to jest w przypadku gier spod szyldu EA. Chciałbym jeszcze dodać, że grając w betę nie użyłem żadnego potona, bo gra jest tak banalna. Healujesz się całkowicie z mobów. Nie wiem, ja jak kupuję grę to przede wszystkim zwracam uwagę na to czy jest tego warta (stosunek cena/jakość), nie patrzę ślepo na markę i lecę do sklepu bo to Diablo i blizzard. Żenujące jest to, że w grze będą najważniejsze itemy - wiadomo o co chodzi, aukcje i prowizje z nich będą leciały strumieniami na konta blizza i o to chodzi. Widać młodsze pokolenie graczy już jest urobione przez marketing i zupełnie inaczej patrzy na gre, w zasadzie ważniejsza jest sprawa jej posiadania aniżeli grania w nią. Ciekawe jak długa jest ta gra bo cos się obawiam, że może być krótsza od diablo 2. Podsumowując kupiłbym diablo 3 ale nie za tą cenę. Już ten bład popełniłem przy SC2 gdzie wydałem na gre 200 zl zeby móc grać w multi (bo kampania jest krótka chyba 20 misji). Ciekawi mnie jedna sprawa czy do Diablo też będą dodatki? I czy też będą po 200 zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować