Zaloguj się, aby obserwować  
Icestalker

Kącik Pracy Domowej [M]

10604 postów w tym temacie

Panowie czy ktoś umie rozwiązać to zadania zakreslone na obrazku.Tylko prosiłbym o szybkie rozwiązanie bo musze to mieć na jutro

20080925232853

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2008 o 23:30, Neo97 napisał:

Panowie czy ktoś umie rozwiązać to zadania zakreslone na obrazku.Tylko prosiłbym o szybkie
rozwiązanie bo musze to mieć na jutro

zad 3
0,54 km/h =0,15 m/s
5m/s -0,15m/s= 4,85m/s
zad 4
prędkość autobusu=15m/s = 15*3,6=54 km/h
prędkość b =18 km/h
prędkość samochodu względem drogi to prędkość 1 + prędkość 2 = 54+18=72 km/h (bo ma być co licznik wskaże, ale jak ci wyszło 20 m/s to tez dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwa epok - faza - datowanie - osiągnięcia
Paleolit - starsza epoka kamienia - 2,5 mln - XI tys p.n.e - udoskonalenie narzędzi krzemiennych nauka rozpalania ognia i posługiowanie sie nim

Mezolit - środkowa epoka kamienia - X do VI tys pne - udoskonalenieie narzedzi kamiennych , uprawainie ziemi , i hodowli zwierząt , początek pierwszych osad - użwyanie łuków i siekier , pierwsze kompalnie

Neolit - młodsza epoka kamienia - IX tys do III tys - osiadły tryb życia , handel , tkactwo , garncarstwo

epoka miedzi - wytwarzano narzędzia z miedzi- pod koniec V tys. p.n.e rozpoczecie epoki - broń , ozdoby , narzędzia z miedzi

epoka żelaza - człowiek produkuje narzedzia z żelaza - od III tys do I tys p.n.e - powstają pierwsze państwa i handel dalekosiężny

Mam nadzieję , że chociaż troche pomogłem . Nie pisałem ( niestety ) stref geograficznych gdyż nie mam atlasu ;/
Sprawdź sobie w podręczniku jescze ;-) ( nie jestem pewny co do tych faz , a teraz akurat chce mi się spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O cholera nie wiedziałem że tak szybko zrobisz :D Skąd Ty to wszystko wiesz ? :P Dzięki za pomoc. W sumie to zrobiłbym to sam ale skoro chciałeś to grzech odmówić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2008 o 21:14, 143872 napisał:

O cholera nie wiedziałem że tak szybko zrobisz :D Skąd Ty to wszystko wiesz ? :P Dzięki
za pomoc. W sumie to zrobiłbym to sam ale skoro chciałeś to grzech odmówić :D


,,Polceam się na przyszłosć " :) Skąd wiem ? Dużo czytam i tyle . Jak bedziesz miał jakąś zade to pisz , tylko że w piatek , od soboty do czwartku nie mam czasu aby długo siedzieć na forum .

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 11:35, Tomek1120 napisał:

(0,6)^-8 * (1 2/3)^-8 Wie ktoś może jak to rozwiązać? Bo ja już pomysłu nie mam wszystko
mi się pomieszało w tym zadaniu.


(0,6)^-8 * (1 2/3)^-8 ? No to tak :

(0,6)^-8 = (10/6)^8 = 1 i 2/3^8
(1 i (?)2/3)^-8 = 3/5^8

(1 i 2/3)^8 * (3/5)^8 = nie mam przy sobie kartki papieru, ale myślę, że sam policzysz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 11:57, LuQeMaStEr napisał:

> (0,6)^-8 * (1 2/3)^-8 Wie ktoś może jak to rozwiązać? Bo ja już pomysłu nie mam
wszystko
> mi się pomieszało w tym zadaniu.

(0,6)^-8 * (1 2/3)^-8 ? No to tak :

(0,6)^-8 = (10/6)^8 = 1 i 2/3^8
(1 i (?)2/3)^-8 = 3/5^8

(1 i 2/3)^8 * (3/5)^8 = nie mam przy sobie kartki papieru, ale myślę, że sam policzysz
:)

Kompletnie nic nie rozumiem z tego co napisałeś.

20080927120408

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :)
Potrzebuje pomocy w zadaniu (chemia)
musze opisac wlasciwosci chemiczne wody z ....sokiem :D (w tym zadaniu powinny sie znajdowac : gestosc na cm (szescienny) oraz tempetarura wrzenia i temperatura zamarzania)
z gory thx za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc :

Jeśli masz na przykład 2^-8, to będzie to równe 1/2^8, ponieważ minusowa potęga z liczby jest równa tej samej, ale dodatniej, potędze odwrotności tej liczby.

Mam nadzieję, że to będzie mniej więcej zrozumiałe :)


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:10, LuQeMaStEr napisał:

Ok, więc :

Jeśli masz na przykład 2^-8, to będzie to równe 1/2^8, ponieważ minusowa potęga z liczby
jest równa tej samej, ale dodatniej, potędze odwrotności tej liczby.

Mam nadzieję, że to będzie mniej więcej zrozumiałe :)



Tyle to wiem. Ale jak obliczyć 0,6^-8 albo (1, 2/3)^-8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:28, Tomek1120 napisał:

Tyle to wiem. Ale jak obliczyć 0,6^-8 albo (1, 2/3)^-8


0,6 to 6/10
więc 6/10^-8 = 10/6^8

z kolei 1,2 to 12/10
12/10 / 3 = 12/30
no i teraz 12/30^-8 = 30/12^8
już kojarzysz ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:28, Tomek1120 napisał:

Tyle to wiem. Ale jak obliczyć 0,6^-8 albo (1, 2/3)^-8


0,6^-8 to jest to samo co 10/6^8 ( odwrotność 0,6 - 10/6 ), więc :

20080927134743

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:46, pizmak666 napisał:

> Tyle to wiem. Ale jak obliczyć 0,6^-8 albo (1, 2/3)^-8

0,6 to 6/10
więc 6/10^-8 = 10/6^8

z kolei 1,2 to 12/10
12/10 / 3 = 12/30
no i teraz 12/30^-8 = 30/12^8
już kojarzysz ? :)

To pierwsze rozumiem ale z tym 2 już nie bardzo bo to jest 1, 2/3 napisze słownie "jeden przecinek dwie trzecie". I to jeszcze musze przez siebie pomnożyć tak jak na załączonym obrazku w jednym z poprzednich postów.

LuQeMaStEr Dzięki teraz już to rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 15:39, 663marcin napisał:

A\(B\C) = (A\B)u(A^C)
u-suma zbiorów
^iloczyn zbiorów
Bardzo prosze o pomoc.Mi zawsze wychodzi ,że równość nie zachodzi a powinno być odwrotnie.


Ja proponuję to narysować, to pomaga :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować