Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Max Payne 3 - recenzja

86 postów w tym temacie

Dnia 21.05.2012 o 14:22, Darkstar181 napisał:

A gra była najtrudniejsza z całej serii bo bulletime samoczynnie się nie ładował, trzeba
było pokonywać kolejnych wrogów by go napełnić.


Mhm. Warto dodać, że podczas "rzucania się" ubywało trochę z puli bullet-time, czego później brakowało w drugiej części i Max mógł rzucać się na podłogę do woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wiadomo już jakiego DRM będzie wymagać wersja PC? Czy Steam będzie obowiązkowy, w końcu teraz można już na nim zamówić pre-order Maxa? Czy jednak nie? Rozumiem, że obowiązkowo trzeba będzie mieć konto na "Rockstar Social Club", ale czy także w charakterze DRM, bo to raczej społecznościowy hub jest? Mejste, macie jakieś przecieki w tej sprawie z Cenegi? Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:02, Chessman2005 napisał:

"animacja śmierci wrogów" w minusach?! Nie grałem jeszcze więc się nie zamierzam kłócić,
ale ta gra chodzi na Euphorii więc nie chce mi się w to po prostu uwierzyć.


Niestety, momentami wygląda to komicznie. Po strzale w głowę zdarzyło się, że przez jakieś 10 sekund delikwent zastanawiał się czy w końcu się położyć czy zginąć na stojąco :) A i nierzadko po upadku przeciwnicy dostają takich konwulsji, jakby ich jakiś demon opętał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 13:37, Mejste napisał:

> Z recenzji wynika, że trochę przesadzili z poziomem trudności, chyba sobie odpuszczę.

> ;p

Dziewięć lat temu nikt by nie marudził. Owszem, gra jest wymagająca, ale warto się poświęcić.
Co te wszystkie Call of Duty robią z ludzi...


Mejste, masz u mnie plusa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:46, Kerethzimierz napisał:

> A gra była najtrudniejsza z całej serii bo bulletime samoczynnie się nie ładował,
trzeba
> było pokonywać kolejnych wrogów by go napełnić.

Mhm. Warto dodać, że podczas "rzucania się" ubywało trochę z puli bullet-time, czego
później brakowało w drugiej części i Max mógł rzucać się na podłogę do woli.


W trójce także bullet time aktywujemy ręcznie, a pasek ładuje się wraz z kolejnymi zastrzelonymi przeciwnikami. I Shootdogde, czyli "rzucanie się" również nieco podbiera z paska bt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:47, Janek_Izdebski napisał:

Czy wiadomo już jakiego DRM będzie wymagać wersja PC? Czy Steam będzie obowiązkowy, w
końcu teraz można już na nim zamówić pre-order Maxa? Czy jednak nie? Rozumiem,
że obowiązkowo trzeba będzie mieć konto na "Rockstar Social Club", ale czy także w charakterze
DRM, bo to raczej społecznościowy hub jest? Mejste, macie jakieś przecieki w tej sprawie
z Cenegi? Z góry dziękuję.


Niestety, nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi w kwestii DRM w wersji PC. Konto w Rockstar Social Club z tego co się orientuję nie jest obowiązkowe, o ile nie chcesz grać w multi. Nie dam sobie jednak co do tej kwestii głowy uciąć, bowiem zacząłem granie z już istniejącym kontem w RSC, które założyłem bodaj przy okazji premiery GTA IV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:54, Mejste napisał:

Niestety, nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi w kwestii DRM w wersji PC.
Konto w Rockstar Social Club z tego co się orientuję nie jest obowiązkowe, o ile nie chcesz
grać w multi. Nie dam sobie jednak co do tej kwestii głowy uciąć, bowiem zacząłem granie
z już istniejącym kontem w RSC, które założyłem bodaj przy okazji premiery GTA IV.

Mejste, a będziecie mogli zasięgnąć języka od Cenegi? Dacie znać w sprawie RDM, jak będziecie mieli już pewną informację? Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:54, Mejste napisał:

Niestety, nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi w kwestii DRM w wersji PC.
Konto w Rockstar Social Club z tego co się orientuję nie jest obowiązkowe, o ile nie chcesz
grać w multi. Nie dam sobie jednak co do tej kwestii głowy uciąć, bowiem zacząłem granie
z już istniejącym kontem w RSC, które założyłem bodaj przy okazji premiery GTA IV.

Mejste, a będziecie mogli zasięgnąć języka od Cenegi? Dacie znać w sprawie RDM, jak będziecie mieli już pewną informację? Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:56, Janek_Izdebski napisał:

Mejste, a będziecie mogli zasięgnąć języka od Cenegi? Dacie znać w sprawie RDM, jak będziecie
mieli już pewną informację? Dzięki.


Skontaktuję się z przedstawicielem Cenegi, jak tylko uzyskam jakąś odpowiedź niezwłocznie dam znać na łamach gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Recenzja bardzo zachęcająca do grania. Znajomy fanatyk MP jest wniebowzięty, choć z początku był sceptycznie nastawiony do trójki (tak i ja, przynajminej przez jakiś czas), w sumie sam ten fakt jest dla mnie wystarczającą zachętą. ;)

Teraz tylko otworzyć piwko i czekać na imć kerkasa i jego równie niekończące się co irytujące wywody traktujace o tym "jak to Rockstar zamordował legendarną serię i zrobił z niej głupią grę akcji". ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 15:02, Mejste napisał:

Skontaktuję się z przedstawicielem Cenegi, jak tylko uzyskam jakąś odpowiedź
niezwłocznie dam znać na łamach gram.pl

Dzięki, Mejste. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 15:03, Niflheim napisał:

Teraz tylko otworzyć piwko i czekać na imć kerkasa i jego równie niekończące się
co irytujące wywody traktujace o tym "jak to Rockstar zamordował legendarną serię i zrobił
z niej głupią grę akcji". ;D

Niezłe. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 15:03, Niflheim napisał:

Teraz tylko otworzyć piwko i czekać na imć kerkasa i jego równie niekończące się
co irytujące wywody traktujace o tym "jak to Rockstar zamordował legendarną serię i zrobił
z niej głupią grę akcji". ;D

Niezłe. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 15:03, Niflheim napisał:

Teraz tylko otworzyć piwko i czekać na imć kerkasa i jego równie niekończące się
co irytujące wywody traktujace o tym "jak to Rockstar zamordował legendarną serię i zrobił
z niej głupią grę akcji". ;D

Niezłe. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 15:03, Niflheim napisał:

Teraz tylko otworzyć piwko i czekać na imć kerkasa i jego równie niekończące się
co irytujące wywody traktujace o tym "jak to Rockstar zamordował legendarną serię i zrobił
z niej głupią grę akcji". ;D

Niezłe. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2012 o 14:48, Mejste napisał:

> "animacja śmierci wrogów" w minusach?! Nie grałem jeszcze więc się nie zamierzam
kłócić,
> ale ta gra chodzi na Euphorii więc nie chce mi się w to po prostu uwierzyć.

Niestety, momentami wygląda to komicznie. Po strzale w głowę zdarzyło się, że przez jakieś
10 sekund delikwent zastanawiał się czy w końcu się położyć czy zginąć na stojąco :)
A i nierzadko po upadku przeciwnicy dostają takich konwulsji, jakby ich jakiś demon opętał.


"momentami"? czyli z jaką częstotliwością? A to że przez 95% czasu przeciwnicy reagują ultra realistycznie nie wspomnisz? Lepiej jak za upadek odpowiada skrypt jak w innych grach?

Euphoria to jedna z najlepszych rzeczy w grach Rockstara, a robi się z tego minus bo czasem ktoś źle upadnie. Kpina jakaś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować