Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Aliens: Colonial Marines będzie niesamowite...

14 postów w tym temacie

Po AVP 2 już niczego z Alienami porządnego nie było. A AVP2 jest stary, bardzo stary. Grafika wygląda przeciętnie, widać że gra jest robiona od dawna. Zgadzam się z komentarzem że nic nie psuje klimatu tak jak HUD z dziwnymi komunikatami. No i studio nie popisało się z DNF.
Także sam nie wiem. Byłem nastawiony optymistycznie dawno temu, dzisiaj podchodzę z rezerwą. Przejechałem się już kupując AVP więc tym razem nie kupię gry dla samej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem w tym roku być na gamescom''ie i licze ze zagram właśnie w Colonial Marines.... ja się czegoś więcej dowiem i (o ile to będzie możliwe) wrzuce filmik gdzieś na neta....ale co ważniejsze będęmiał porównanie z AVP3...az dziwi czasem człowiek jak ten ich pot i ciezka praca poszly prawie na marne PRZEZ GLUPIE NAWIAZANIE DO SWIĄTYŃ z filmu AvP 1 :/ Gearbox w wywiaach wspomina iz nie chce za duzo nowego wprowadzac w to uniwersum ...zobaczymy. Pierwsze zdjecia ztej gry wyglądały SUPER ale te gameplaye....sam nie wiem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gameplaye mają klimat Aliens, tylko bez małej dziewczynki plączącej się pod nogami i nie wnoszącej zupełnie nic do fabuły. Można chcieć czegoś więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz od pojawienia sie pierwszych filmików z rozgrywki stwierdziłem, że to będzie co nawyżej przyzwoita gra nic pozatym, klimat moze i ma, grafika nie jest zła, akurat dla mnie grafika nie jest najważniejsza, ale to co mnie najbardziej denerwuje to to, że obcy działają w sposob przebiegły, są zwinne szybkie, atakują z zaskoczenia, a w CM jest to samo co w AvP czyli wchodzą niemal pod lufę, nie atakują z zaskoczenia, są strzasznie wolne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grając w AVP3 tą najnowszą część się ani razu nie przestraszyłem, ponieważ można się bardzo łatwo obronić przed ciosami alienów
w AVP2 marinsem się troche bałem grać ponieważ, nie dało się bronić przed ciosami alienów i atakowały one bardzo szybko i bezlitośnie co stawiało poziom gry i strach na poziomie. oczywiście nie chodzi tu o strach taki bardzo mocny ale bynajmniej trzymało pod napięciem że zara coś może wyskoczyć i będę musiał szybko działać, a w tej najnowszej pewnie zara coś wyskoczy to się obronie przed ciosem powale aliena na ziemię i zabije nic specjalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o AVP3 to najbardziej badziewna gra, w jaką grałem przez ostatnie lata. AVP2 ma się dobrze, bo to stary dobry Unreal Engine, który daje mnóstwo zabawy.

Mam nadzieje, że nie będzie badziewnych DLC do A:CM z mapami itp. Najlepszym rozwiązaniem jest dać w ręce graczy edytor map,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2012 o 12:36, SarenkaB napisał:

Gameplaye mają klimat Aliens, tylko bez małej dziewczynki plączącej się pod nogami i
nie wnoszącej zupełnie nic do fabuły. Można chcieć czegoś więcej?


Co masz na myśli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2012 o 15:23, takticalpl napisał:

Jeżeli chodzi o AVP3 to najbardziej badziewna gra, w jaką grałem przez ostatnie lata.
AVP2 ma się dobrze, bo to stary dobry Unreal Engine, który daje mnóstwo zabawy.

Że wut?
AvP2 od Monolith leciało na Lith-techu, ostatnie AvP od Rebellion na Asurze. Oba mają z UE niewiele wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast opowiadac farmazony to by sie wzieli do roboty i w koncu to wydali. Wtedy zobaczymy jak bardzo niesamowita jest ta ich gra. Moim zdaniem bedzie miala fajne motywy, ale ogolnie rozczaruje fanow Aliena, szczegolnei ze sie ich ciagle nakreca podobnymi opowiesciami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2012 o 12:36, SarenkaB napisał:

Gameplaye mają klimat Aliens, tylko bez małej dziewczynki plączącej się pod nogami i
nie wnoszącej zupełnie nic do fabuły. Można chcieć czegoś więcej?



Tak. Kota :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy nie jestem fanem tego typu video, gdzie twórcy na siłę muszą powiedzieć 20 konkretów i super rzeczy o grze... Blech... Co do gry mam dziwne wrażenie że silnik (nie mam na myśli grafiki) lecz np. fizykę będzie mocno ograniczał tą pozycję... Wszystko na tych ujęciach wygląda dość statycznie... Zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować