Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Company of Heroes 2 - już graliśmy

14 postów w tym temacie

gram.pl

Pierwsza Kompania Braci była najlepiej ocenianą grą strategiczną w historii. Miałem okazję zagrać w cześć drugą i muszę przyznać, że sequel ma ogromne szanse na poprawienie rekordu ustanowionego przez swojego poprzednika.

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Company of Heroes 2 - już graliśmy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bazy mają chyba jeszcze mniejsze znaczenie niż w części pierwszej? Przecież bez bazy się nie istniało w CoH, nie bardzo rozumiem to stwierdzenie :F W kampanii - jasne, bazy czasem w ogóle nie było. Ale już multi/skrimish - dobra rozbudowa bazy to istotny element.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do dzisiaj z kumplami łupiemy na modach Modern Combat, Eastern Front oraz Blitzkrieg. Genialne mody, sama gra też świetna, do dzisiaj gra sie bardzo dobrze, nawet z samą AI (ekspert potrafi dokopać). Zastanawiam się, czy brać pre-order, gdyż gra kusi niesamowicie. Jak jeszcze będzie wsparcie dla modów, to będzie to jedna z niewielu gier, na które raczej nie będę narzekał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kocham serie Company of Heroes ale według jakiego rankingu to jest najlepsza gra strategiczna w historii ? Na Metacritic CoH jest oceniany ekszekfo ze Starcraftem 2 ale wyżej jestet Cywilizacja 2 i Command & Conquer ale jest mały haczyk dwie ostatnie gry mają tylko kilka ocen dlatego taka wysoka średnia. CoH ma 55 ocen a Starcraft 2 88 więc wnioski nasuwają się same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 21:02, procesorek23 napisał:


to jak juz sie czepiamy, to nieśmiało również zauważę, że na screenach gra nie wygląda wcale wiele lepiej niż czteroletni już dziś World in Conflict.

ale co do samej zapowiedzi - w samej grze dalej jest taki chaos i nadmiar micro co w jedynce, z "retreat button" na dokładkę? Bo to mnie zawsze od niej (i od drugiego DoWa) odrzucało, że człowiek za bardzo się skupiał na ogarnianiu wszystkiego (z odpalaniem pierdyliarda umiejętności na dokładkę), a za mało na samej strategii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupuję w ciemno :) Co do audio, to już w pierwszej części było niesamowite :) Ostrzał z brytyjskich dział 10 funtowych na moim zestawie 5.1 od Creative na max basach brzmi niesamowicie :) Albo odgłos, jaki wydaje z siebie V12 Tygrysa i Tygrysa Królewskiego (Bengalskiego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak zmieniły się surowce? Bo nie ukrywam, że czekałem na polski artykuł po przeczytaniu wrażeń z gry na ign. Była tam mowa o niewielkiej zmianie systemu surowców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 19:58, Zdenio napisał:

Bazy mają chyba jeszcze mniejsze znaczenie niż w części pierwszej? Przecież bez bazy
się nie istniało w CoH, nie bardzo rozumiem to stwierdzenie :F W kampanii - jasne, bazy
czasem w ogóle nie było. Ale już multi/skrimish - dobra rozbudowa bazy to istotny element.


Trudno, żeby miały, skoro budynków jest tyle, co kot napłakał :)

Dnia 17.08.2012 o 19:58, Zdenio napisał:

Kocham serie Company of Heroes ale według jakiego rankingu to jest najlepsza gra strategiczna
w historii ? Na Metacritic CoH jest oceniany ekszekfo ze Starcraftem 2 ale wyżej jestet
Cywilizacja 2 i Command & Conquer ale jest mały haczyk dwie ostatnie gry mają tylko kilka
ocen dlatego taka wysoka średnia. CoH ma 55 ocen a Starcraft 2 88 więc wnioski nasuwają
się same.


http://www.gamerankings.com/browse.html?site=pc&cat=0&year=0&numrev=0&sort=0&letter=&search=

Dnia 17.08.2012 o 19:58, Zdenio napisał:

ale co do samej zapowiedzi - w samej grze dalej jest taki chaos i nadmiar micro co w
jedynce, z "retreat button" na dokładkę? Bo to mnie zawsze od niej (i od drugiego DoWa)
odrzucało, że człowiek za bardzo się skupiał na ogarnianiu wszystkiego (z odpalaniem
pierdyliarda umiejętności na dokładkę), a za mało na samej strategii


Chaosu nie widziałem - mapa była ogromna, graliśmy 2 vs 2 (ja i trzy SI), trzeba było rozsądnie gospodarować jednostkami, żeby obstawić wszystkie przejścia. Retreat został, mikrozarządzania jest tyle samo, co wcześniej.

Dnia 17.08.2012 o 19:58, Zdenio napisał:

A jak zmieniły się surowce? Bo nie ukrywam, że czekałem na polski artykuł po przeczytaniu
wrażeń z gry na ign. Była tam mowa o niewielkiej zmianie systemu surowców.


Prawdę mówiąc nie zwróciłem na to uwagi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować