Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nieoficjalny mod do Dark Souls pozwala na zmianę rozdzielczości

70 postów w tym temacie

To jeżeli po tylu głosach od fanów, że chcą tej gry na PCta wypuszczają takie g..wno to lepiej gdyby wogóle nie wypuścili. Takie podejscie powoduje że takie załosne porty słabo sie sprzedają a potem jest tylko utyskiwanie że im sie nie opłaca albo piractwo jest za duże ....żałosne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 13:57, PETRAS-36 napisał:

ta rozdzielczość jest dobrze napisana? wydawało mi się, że nie ma takiej na konsolach

Taka jest właśnie rozdzielczość na konsolach później obraz jest rozciągny w tej grze do 1280x720 twórcy to potwierdzili. Co do samej gry jest to oficjalnie jeden z najbardziej zrypanych portów w ciągu ostatnich 12 lat (co niektórzy myślą że to jest numer 1 jeśli chodzi o tą tematykę). Twórcy zarzekają się że wymaga to co najmniej wielu miesięcy by zrobić coś takiego a facet który stworzył moda przyznał że zajęło mu to niecałe 23 minuty. Nie można ustawić sterowania na klawiaturze. Innymi słowy skok na kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 14:05, Numenpl napisał:

Twórcy zarzekają się że wymaga to co najmniej wielu miesięcy by
zrobić coś takiego a facet który stworzył moda przyznał że zajęło mu to niecałe 23 minuty.


Mod to tak na prawdę biblioteka DLL, która przechwytuje żądania DX9 i odpowiednio skaluje tekstury.
Gość pisał ją w tydzień (co napisał w poście na NeoGAF) więc aż takie proste to nie było ;)
Ale fakt tydzień < miesiąc, więc From Studios trochę wyolbrzymiło problem.

Fakt, port jest zrobiony po łebkach (chociaż nie ma takich problemów jak np. cholerny Ghost Recon: Future Soldier), ale twórcy od samego początku przyznawali, że nie mają doświadczenia w kodzeniu pod PC, więc port będzie czystym przeniesieniem gry z konsol. Jak powiedzieli, tak zrobili :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

23minuty zajeło mu zrobienie czegoś, co nie do końca działa. Takich rzeczy robić twórcy nie mogą. Ponadto akurat Dark Souls jak i wiele innych gier(np. Minecraft) nie były i nie będą skupione na grafice. Jak ktoś tego nie pojmuje to po prostu nie kupuję :)

Ponadto twócy otwarcie mówili, że nie znają się na pisaniu pod PC i nie wszystko będzie tak jak by chcieli aby było. Wolę takie podejście niż Petera złotoustego co to cudawianki opowiada...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że nie kupowałem. W ogóle pozdro dla twórców, bo Gothic I miał więcej trybów rozdzielczości i to całkiem wysokich a nie było problem z graniem na laptopie (1360x768). Cóż, niemiło się patrzy jak branża się cofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy port w historii? Nie grałem, nie wiem, ale RE4 chyba było gorsze pod tym względem :P

TPS bez obsługi myszki + gówniane tekstury w pierwotnej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 14:25, Smooqu napisał:

Najgorszy port w historii? Nie grałem, nie wiem, ale RE4 chyba było gorsze pod tym względem
:P

TPS bez obsługi myszki + gówniane tekstury w pierwotnej wersji.


Nie zapominajmy o Ghost Reconie: FS, który po 4 patchach dalej ma problemy z obiektami, teksturami, animacjami i dźwiękiem, a zanim wyszedł patch 1.3 był kompletnie niegrywalny na sprzęcie, który uciągnął Max Payne 3 na max detalach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 14:11, ZubenPL napisał:

Namco po prostu troluje PCtowych graczy :) To chyba najgorszy port z konsol jaki powstał.


Co nie przeszkadza mu być jednocześnie najlepszą wersją gry (po wgraniu moda, rzecz jasna). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 14:32, TobiAlex napisał:

Gzyp_666 nigdy nie miałem problemów z Future Soldier na PC a gra pod DX11 wygląda rewelacyjnie.


nie twierdzę, że KAŻDY miał problem z GR:FS, ale wystarczyło popatrzeć na pctowe fora ubisoftu dla tej gry, żeby zobaczyć jak wiele ludzi je miało i dalej ma :)

Ja i mój kumpel jesteśmy właśnie takimi osobami, a nie posiadamy kompów do grania w sapera, oboje spokojnie mogliśmy grać w Max Payne 3 i cieszyć się grafiką w max detalach i rozdziałce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2012 o 14:35, Principes napisał:

Co nie przeszkadza mu być jednocześnie najlepszą wersją gry (po wgraniu moda, rzecz jasna).
:)

A czego brakuje konsolowej wersji oprócz polskiej wersji, hm? Grałeś że tak gadasz? Kolejny zakompleksiony pecetowiec który z całych sił próbuje udowodnić wyższość PC nad konsolami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 14:32, TobiAlex napisał:

Boguslav4 w takie gry i tak się gra padem czy to na PC czy to na konsoli.


Niekoniecznie. Zawsze myślałem, że w AC będzie się lepiej grało na padzie niż na klawie. W podobnego Batmana na padzie grało mi się bardzo przyjemnie. No i w ostatniej odsłonie AC przesiadłem się właśnie na pada i muszę Ci powiedzieć, że nie jest lepszy od myszki i klawiatury. Na pewno spada znacznie precyzja biegania po mieście, a w walkach nie ma większej różnicy. Od razu zaznaczam, że jestem graczem pecetowym, ale regularnie na padzie gram od 7 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować