Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

Dnia 03.01.2007 o 20:07, Fumiko napisał:

> Aaha. Ja nigdy nie zdobyłem 30 lvl zazwyczaj 26 a najwiekszy 27

Wytłucz Bruzdę i Mulandir.


*koff koff* bullshit
Wybiłem wszystko co się ruszało w Bruździe, w Mulandirze wybiłem 80% (zostało parę gargulców), prawie wszystkie questy wykonałem i skończyłem grę z 28 poziomem doświadczenia w momencie tłuczenia kowala.

Dnia 03.01.2007 o 20:07, Fumiko napisał:

> a jak grasz czy może samym Avatarem (nie lubie takiej gry), czy może standardowo armiom
i odziałami??
> ja zawsze z monumentami bo samym avatrem niektórych misji nie da sie przejsc tylko na
kodach
> a to to już jest bez sensu gra

Normalnie, armiami i w ogóle. Generalnie ja mam styl gry baaaaardzo powolny - wybudować obóz,
ufortyfikować obóz, zrobić armię itp...



Mam ten sam styl gry i dzięki temu gram w tą grę od września 2006, a jestem może w połowie kampanii Aryna O_o
Już dawno tak długiej gry nie miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez wybijania meduz i gargulców bez problemu osiągnęłam 30 poziom mimo kilkukrotnego stracenia życia. Grałam ciężkozbrojną panną znającą magię ognia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem magiem życia i śmierci i z zaklęciem leczącym wspomagałem ranną drużynę i szło mi całkiem całkiem już w 14świecie( planszy) miałem ponad 20 lvl tyle że gry nie przeszedłem bo mi się coś z kompem zchrzaniło a płytkę sprzedałem:((( Chyba zakupie spellforca jeszcze raz;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2007 o 21:58, Nargond napisał:

zauwarzyłem (...) chociarz odpowiedz!!

Chociaż pisz wyraźniej...

Dnia 03.01.2007 o 21:58, Nargond napisał:

Trzeci raz pisac tego nie będe;/

Oby... Moje oczy i zęby tego nie wytrzymają...


Mag umysłu to dobry pomysł, ale w połączeniu z ciężkozbrojnym wojownikiem: na dalszych poziomach wojownik dostaje takie cudo jak Przeniesienie Życia, które może pobierać HP nawet od klonów i iluzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z misją w której trzeba oczyścić miasto Mirraw Thur z mrocznych elfów i zabić ich dowódcę . Ich ciągle przybywa i nie wiem gdzie jest ten dowódca .Misję dostałam od jakiegoś orka. Proszę pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 12:24, mila-221 napisał:

Mam problem z misją w której trzeba oczyścić miasto Mirraw Thur z mrocznych elfów i zabić ich
dowódcę . Ich ciągle przybywa i nie wiem gdzie jest ten dowódca .Misję dostałam od jakiegoś
orka. Proszę pomóżcie

Dowódca jest tam gdzie była Biała Kapłanka w centrum miasta orków. Z bramy (portalu z Shal Dun) mroczne elfy wychodzą bez przerwy i nie da sie tego zatamować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 12:36, Aragi napisał:

Z bramy (portalu z Shal Dun) mroczne elfy wychodzą bez przerwy i nie da sie tego zatamować.

Jednak można ich zwabić bohaterami i przejść przez ten portal. Jest tam trochę przydatnych zwojów. Droga powrotna jest nieco trudniejsza, ale wtedy awatar ma już wyżej wspomniane czary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można zresztą nabić przy tym portalu trochę expa. Osobiście do portalu z tej strony nigdy nie właziłem, natomiast najśmieszniejsze jest to, że po zdobyciu Shal Dun, z portali w Miraw Thur i Szrenicy ciągle wychodzą mroczne elfy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2007 o 23:31, spectralheaven napisał:

> > Aaha. Ja nigdy nie zdobyłem 30 lvl zazwyczaj 26 a najwiekszy 27



W Feniksie, można chyba do 50 awansować, ale ja mam jak na razie 44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 14:24, Baron Samedi napisał:

W Feniksie, można chyba do 50 awansować, ale ja mam jak na razie 44


Wszystko zależy jak długo grasz:) jeżeli długo przechodzisz jedną plansze gdzie wrogowie się regenerują to będziesz miał więcej doświadczenia:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.01.2007 o 14:26, Cezar14 napisał:

Wszystko zależy jak długo grasz:) jeżeli długo przechodzisz jedną plansze gdzie wrogowie się
regenerują to będziesz miał więcej doświadczenia:))


też doszedłem do tego wniosku, tyle, że możesz zebrać niemiłosierne baty...

W Faniksie, przy Kathai tak było... Avatarem, przywołańczami i bohaterami neutralnymi (później runicznymi), musiałem wybić 6 obozów nieumarłych.

Natomiast w podstawce (niepamiętam nazwy mapy), mialem monument mrocznych elfów a po drugiej stronie orków, gdy zaczęłem się "w miarę" rozgrzewać, horda ostrzy mnie napadła... i bieda była...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Magia defensywna przydaje sie , bo można dzięki niej pare fajnych sztuczek wykonac i sie czeeesto przydaje wkońcu jak robićmaga umysłu to defensywa jest prawie ni zbedna bo i co z tego jak bedziesz tłukł wiare a jak ktoś podejdzie to padasz i poto ona jest
W końca końców to defensywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 15:22, Nargond napisał:

Hmm... Magia defensywna przydaje sie , bo można dzięki niej pare fajnych sztuczek wykonac i
sie czeeesto przydaje wkońcu jak robićmaga umysłu to defensywa jest prawie ni zbedna bo i co
z tego jak bedziesz tłukł wiare a jak ktoś podejdzie to padasz i poto ona jest
W końca końców to defensywa


Phi... Taka z tego defensywa, jak z koziej (_!_) trąba. Transfer many to raczej nie ma nic wspólnego z defensywą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm a mógłby ktoś powiedzieć jakie działanie mają lepsze czary z magii umysłu bo mowiąc szczerze nigdy tym nie miałem przyjemności pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:21, ziela13 napisał:

Hm a mógłby ktoś powiedzieć jakie działanie mają lepsze czary z magii umysłu bo mowiąc szczerze
nigdy tym nie miałem przyjemności pograć.

Po1 naj lepszy jaki znam z magii umysłu to Fala szoku spotakałes sie z nimi jak miałes mentatów lecz twuj awatar oczywiscie wiecej zabiera hp niz mentacie może ujmę to tak

Stoisz wokułciebie zblizaja sie jednostki wroga zaluzmy czarnej piesci a ty zucasz auto iluzje iluzje sie rozchodza a hordt nawalaja w nie aty fala szoku i zabierzs ... hp zalezy od poziomu czaru nieograniczonej liczbie jednostek
i to jest mooc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2007 o 17:21, ziela13 napisał:

Hm a mógłby ktoś powiedzieć jakie działanie mają lepsze czary z magii umysłu bo mowiąc szczerze
nigdy tym nie miałem przyjemności pograć.

Po1 naj lepszy jaki znam z magii umysłu to Fala szoku spotakałes sie z nimi jak miałes mentatów lecz twuj awatar oczywiscie wiecej zabiera hp niz mentacie może ujmę to tak

Stoisz wokułciebie zblizaja sie jednostki wroga zaluzmy czarnej piesci a ty zucasz auto iluzje iluzje sie rozchodza a hordt nawalaja w nie aty fala szoku i zabierzs ... hp zalezy od poziomu czaru nieograniczonej liczbie jednostek
i to jest mooc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety w Spellforcie znowu został skopany nekromanta (chwała dla Diablo za ta postać:D), bo osobiście zestawienie nekromanta+ciężko zbrojny rycerz w jednym to moja ulubiona rzecz, a tu nekromanta jakiś taki nijaki jest jak na mój gust. Niby jest ta aura kradzieży życia i przywoływanie zjaw, ale jakoś to nie powala siłą i skutecznością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się