Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dragon Age III: Inkwizycja: wiosną możemy spodziewać się szczegółowych informacji

19 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Chris Priestly, menadżer społecznościowy BioWare, poinformował, że fani Dragon Age muszą uzbroić się w cierpliwość, ponieważ twórcy nie są jeszcze gotowi, by omawiać swoją nową produkcję.

Przeczytaj cały tekst "Dragon Age III: Inkwizycja: wiosną możemy spodziewać się szczegółowych informacji" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że pierwsze informacje dopiero na wiosnę, albo nawet później. Bo jeśli znowu by zrobili tak, jak z DA II, to fani by tego nie kupili.

Dzięki tej informacji, fani nie będą też tacy natrętni na oficjalnym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy jak ta gra będzie wyglądać. W sumie to niewiadomo czego się po BioWare spodziewać. Ogarną się czy już kompletnie odlecą w kosmos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:02, Smooqu napisał:

Jestem ciekawy jak ta gra będzie wyglądać. W sumie to niewiadomo czego się po BioWare
spodziewać. Ogarną się czy już kompletnie odlecą w kosmos.


Z Frostshitem to nic nie wiadomo. Raczej trzeba się spodziewać kiepskiej optymalizacji. I dużej ceny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedynka była świetna - kupiłem od razu.

W dwójkę nie grałem (tylko demo, które mnie odrzuciło totalnie), nie kupiłem i nie zamierzam.

Trójkę zobaczę, powącham, poczytam opinie graczy i recenzje i dopiero się zobaczy. Ale jeżeli pójdą drogą DA2, to na pewno nie kupię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Frostbite, to nie napawa mnie ten silnik optymizmem. To znaczy może dojść do powtórki z DA2, jeśli mówimy o sposobie prowadzenia walki. Bo nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, by do gry o widoku taktycznym (mam na myśli gry balduropodobne, również i pierwszą część DA) użyto silnika graficznego z FPS-a. Może mi coś umknęło. W każdym razie zrobienie widoku taktycznego na Frostbicie wydaje się niesamowitym obciążeniem sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Frostbite przede wszystkim kojarzy mi się z potwornie długim czasem ładowania. W BF3 na moim PC trwało to 1,5-2 minuty. Gruba przesada. Dlatego jak miałem ochotę troszkę popykać przed snem to odpalałem Medal of Honor (niby też studia DICE ale klikałeś i grałeś) a teraz po prostu tłukę jak potłuczony w Planetside 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:18, Araziel77 napisał:

Jeśli chodzi o Frostbite, to nie napawa mnie ten silnik optymizmem. To znaczy może dojść
do powtórki z DA2, jeśli mówimy o sposobie prowadzenia walki. Bo nie spotkałem się jeszcze
z sytuacją, by do gry o widoku taktycznym (mam na myśli gry balduropodobne, również i
pierwszą część DA) użyto silnika graficznego z FPS-a. Może mi coś umknęło. W każdym razie
zrobienie widoku taktycznego na Frostbicie wydaje się niesamowitym obciążeniem sprzętu.


Jeżeli się chce, to można i point&click przygodówkę na silniku Quake napisać, na co dowodem jest znakomity Discworld Noir. Dużo MMORPG''ów chodzi na Unreal Engine albo Cryengine, nie widzę więc powodów innych niż obawy o optymializację. Bardziej bym się martwił o to, czy pracownicy Bioware ten silnik ogarną. Już zapowiadają, że importu save''ów nie będzie, bo im w tym Frostbite przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy silnik można przerobić na potrzeby danej gry. Ale czy to wyjdzie Dragon Age na dobre ? Przekonamy się.

@Crask Wiesz.. stany gry, to nic innego jak zbiór informacji. Rzadko co pojawiają się tam jakieś grafiki, które nie mogły by przejść do następnej części gry. W przypadku Dragon Age i Dragon Age 2, przechodziły tylko decyzję. Tak samo było w Mass Effekcie. A przecież silnik gry w obu przypadkach się różnił. Wydaje mi się, że brakuje im chęci, żeby to zrobić. W końcu ile można ciągnąć fabułę z pierwszej i drugiej części ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:23, vegost napisał:

@Crask Wiesz.. stany gry, to nic innego jak zbiór informacji. Rzadko co pojawiają
się tam jakieś grafiki, które nie mogły by przejść do następnej części gry. W przypadku
Dragon Age i Dragon Age 2, przechodziły tylko decyzję. Tak samo było w Mass Effekcie.
A przecież silnik gry w obu przypadkach się różnił. Wydaje mi się, że brakuje im chęci,
żeby to zrobić. W końcu ile można ciągnąć fabułę z pierwszej i drugiej części ? :)


Część mojego posta dotycząca save''ów była jedynie drobną złośliwostką. Moim zdaniem Bioware po prostu nie chce powtórki z Leliany i Andersa, a zapowiedzieli już na przykład gościnny występ bohatera pierwszej części. Chcą więc pozbawić graczy możliwości importu rzeczy, które były by im później nie na rękę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:30, Crask napisał:

Część mojego posta dotycząca save''ów była jedynie drobną złośliwostką. Moim zdaniem
Bioware po prostu nie chce powtórki z Leliany i Andersa, a zapowiedzieli już na przykład
gościnny występ bohatera pierwszej części. Chcą więc pozbawić graczy możliwości importu
rzeczy, które były by im później nie na rękę.

Import naszego bohatera z pierwszej części był by niemożliwy. Ze względu własnie na użyty w pierwszej części silnik. No chyba, że można by było przenieść informację dotyczące tylko samego wyglądu twarzy a przez nowy silnik została by ona zmieniona. Tak samo było w ME3. Moja Shep wygląda inaczej niż z drugiej części :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:35, vegost napisał:

Import naszego bohatera z pierwszej części był by niemożliwy. Ze względu własnie na użyty
w pierwszej części silnik. No chyba, że można by było przenieść informację dotyczące
tylko samego wyglądu twarzy a przez nowy silnik została by ona zmieniona. Tak samo było
w ME3. Moja Shep wygląda inaczej niż z drugiej części :D


Chodziło mi przede wszystkim o import informacji. Szary Strażnik jak najbardziej mógł nie przeżyć starcia z Arcydemonem. Końcówka dwójki i wypowiedź jednego z developerów (której niestety ni w ząb zlokalizować teraz nie mogę) wskazują, że Hawke i bohater Początku odegrają jakąś rolę w trójce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 18:42, Crask napisał:

Chodziło mi przede wszystkim o import informacji. Szary Strażnik jak najbardziej mógł
nie przeżyć starcia z Arcydemonem. Końcówka dwójki i wypowiedź jednego z developerów
(której niestety ni w ząb zlokalizować teraz nie mogę) wskazują, że Hawke i bohater Początku
odegrają jakąś rolę w trójce.


Czy przeżył to zależało od nas. Nie lubię jak wciska mi się narzuconą fabułę z góry, jak wiem, że było inaczej. Lepiej, żeby to wyglądało z sensem inaczej gra nie będzie trzymało ładu i składu fabularnego. A nie chcemy kolejnego Mass Effectu 3 na koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przypadkiem trafiłem na ciekawostkę dotyczącą Bioware:

http://massively.joystiq.com/2012/11/08/bioware-mythic-is-now-just-mythic/
http://mythicentertainment.com/

Chyba Bioware zaczyna tracić swoją pozycję, jako zyskowna marka elektroników. Ciekawe czy DA3 wyjdzie jeszcze pod ich szyldem, a nie firmowane przez EA Canada albo EA RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.11.2012 o 19:15, Crask napisał:

Chyba Bioware zaczyna tracić swoją pozycję, jako zyskowna marka elektroników. Ciekawe
czy DA3 wyjdzie jeszcze pod ich szyldem, a nie firmowane przez EA Canada albo EA RPG.

Może być też dokładnie na odwrót. W przypadku Mythic i Bioware ciężko powiedzieć kto tu kogo ciągnie na dno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem powinni dać sobie nieco więcej czasu i wydać grę na początku 2014 roku. Więcej czasu oznacza bardziej dopracowaną grę, a takiej najbardziej nam przecież zależy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko, jesień tak? To ja wolę poczekać dłużej, do 2014 roku, nawet do lata, i niech zrobią naprawdę dobrą kolejną część;) Ja osobiście chciał bym poznać dalsze losy naszego bohatera z pierwszej części gry, bardziej niż Hawke z drugiej.

[M]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować