Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Destiny - wrażenia z pokazu. Kolejna wielka rzecz

49 postów w tym temacie

Mnóstwo patosu w tym tekście, tymczasem z przedstawionych informacji wynika, że będzie to po prostu MMOFPS/RPG. Taki Borderlands w wersji MMO. Może i fajne, ale na pewno nie tak rewolucyjne, jak przedstawia to autor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brzmi jak gra w ktora nie chce mi sie grac, czyli jak wszystko od Bungie. Jedyny plus to brak power rangersow z Halo. Cala reszta, z tym mmo na czele i polaczeniem z fejsbukami i innym badziewiem- meh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli choć połowa z zapowiedzi twórców się potwierdzi, otrzymamy rzeczywiście zredefiniowanie nie tyle gatunku fpsa, co całej multimedialnej rozrywki. Naturalną rzeczą jest w to watpić, jednak każdy kto grał w Halo wie, że jest to jak najbardziej możliwe do zrealizowania. Zapowiada się zatem niesamowicie. Stanowi to kolejny dowód na to, że najlepsze gry powstają u schyłku danej generacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brzmi ciekawie. Ponoć dzisiaj ma być wypuszczony trailer. Ale jeśli nie wyjdzie na PC albo na obecną generację konsol (nowa chwilowo mnie nie obchodzi) to postoję.

P.S Ponowne zredefiniowanie ? Dobre sobie. Ich halo nie miało w sobie nic odkrywczego. To Call of Duty wprowadziło nowe zasady multi, takie jak tworzenie własnych klas postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niewiele nowego ujawnili i to nawet jak ktoś niespecjalnie śledził plotki. Nic z podanych info mnie nie zachęciło (a tym bardziej zachwyciło) a wręcz zniechęciło. Autor chwali tytuł i twierdzi, że może coś zrewolucjonizować, ale nic poza historią studia (choć dla mnie Halo nie jest tak niesamowite) na to nie wskazuje. Reasumując: tytuł zapowiada się jak dodatkowo uspołecznione (co uważam za wadę) Defiance.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2013 o 19:54, Darkstar181 napisał:

Brzmi ciekawie. Ponoć dzisiaj ma być wypuszczony trailer. Ale jeśli nie wyjdzie na PC
albo na obecną generację konsol (nowa chwilowo mnie nie obchodzi) to postoję.

P.S Ponowne zredefiniowanie ? Dobre sobie. Ich halo nie miało w sobie nic odkrywczego.
To Call of Duty wprowadziło nowe zasady multi, takie jak tworzenie własnych klas postaci.


cod fanboy alert!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, lubię miksy gatunkowe, ale ile można! Im więcej gatunków tym większy mętlik w głowie. Skoro Destiny to: Path of Exile(1) FPS(2) ze szpanerskimi opcjami socjalnymi z Diablo III(3).
Myślę:
1. No nieźle - warto się zainteresować.
2. Niepewność- się zobaczy czy to niebo (S.T.A.L.K.E.R.) czy piekło (Call of Duty).
3. ... - Co to Diablo III? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.02.2013 o 20:20, polskiniko napisał:

> To Call of Duty wprowadziło nowe zasady multi, takie jak tworzenie własnych klas
postaci.

cod fanboy alert!

Żaden fanboy, jakbyś siedział na tym forum dłużej, to byś widział moje posty w których beształem nowe odsłony Coda za brak innowacyjności. A przynajmniej MW3 którego nie kupiłem. Preferuja Battlefielda.

Nowy Black Ops trochę to poprawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.02.2013 o 19:54, Darkstar181 napisał:

P.S Ponowne zredefiniowanie ? Dobre sobie. Ich halo nie miało w sobie nic odkrywczego.
To Call of Duty wprowadziło nowe zasady multi, takie jak tworzenie własnych klas postaci.


Bo przy Halo nie chodziło o nowatorstwo pod względem zasad rozgrywki. Halo Reach (moim zdaniem najlepsze, choć w czwórkę jeszcze nie grałem) pokazało, że można stworzyć fpsa wyjątkowo wszechstronnego, w sposób nieporównywalny z taśmowo produkowanym CoD-em. Dla mnie Reach w dwóch płaszczyznach zrewolucjonizowało gatunek Fps:
- każdy (słownie KAŻDY) moment rozgrywki wprowadza nowy rodzaj zabawy od jazdy masywnym ''czołgiem''
po latanie statkiem na orbicie o stopniu złożoności godnym osobnej gry,
- genialny świat w którym odwiedzamy takie miejsca jak orbitalną stację Covenantów, podziemny lodowy kompleks wojskowy, tonące w chmurach miasto New Alexandria na skraju upadku.

Najlepsze dla tej gry określenie to ''gra od graczy dla graczy'' - sytuacja niespotykana.
Co najważniejsze to właśnie wymienione dwie cechy mają stanowić fundament Destiny, co czyni ją grą niesamowicie atrakcyjną zwłaszcza przez to, że są top elementy już przez Bungie osiągnięte w Halo Reach właśnie. Zresztą mechanizmy MMO równiez były bezdyskusyjnie znacznie bardziej rozbudowanie w Reach niż jakiejkolwiek innej grze z jaką miałem do czynienie.

Nazwijcie manie fanboyem, jak sobie chcecie, ale dla mnie ta gra stanowiła po prostu niesamowitą przygodę i liczę, że z Destiny będzie podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znając dzisiejszych wydawców i to, że zapowiedziane =/= premierowe, poczekamy zobaczymy. Zapowiada się ciekawie, oby nie był to mały deszcz z dużej chmury. Oczywiście jak nie będzie na pc to żegnam, fpsom na konsoli mówię stanowcze nie ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jaram się tym tekstem jak i samą wizją gry. Brzmi to naprawdę zachęcająco. Obejrzałem też filmik z komentarzem gdzie widać częściowo urywki rozgrywki. Bungie jak zwykle nie zawodzi w kwestii wyglądu i tła. Klimat bije masakrycznie. Czekam i jestem bardzo zainteresowany Destiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować