Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jade Raymond o Splinter Cell: Blacklist: - Inspirowały nas korzenie serii, ale...

20 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Wiernym fanom Splinter Cella rzekomo podobał się zwrot w kierunku akcji w Conviction. Ubisoftowi zależy jednak szczególnie na tych funkcjach, dzięki którym seria stała się popularna.

Przeczytaj cały tekst "Jade Raymond o Splinter Cell: Blacklist: - Inspirowały nas korzenie serii, ale..." na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem na Conviction ludzie narzekali, bo można było przejść na rambo i nawet nie zostało się ukaranym, mam nadzieję że tutaj będzie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co wiem na Conviction ludzie narzekali, bo można było przejść na rambo i nawet
> nie zostało się ukaranym, mam nadzieję że tutaj będzie inaczej.

No to co? I to właśnie było fajne - miałem wybór - albo bawię się w Rambo albo w Ducha. Już nawet Chaos Theory dawał ten wybór. A w najnowszym Splinterze będziesz mógł przejść grę na trzy sposoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednego. Mówią, że ich celem jest przywrócenie charakterystycznych dla serii funkcji i chwalą się, że powróci nóż, możliwość przenoszenia ciał, ale coś tak oczywistego dla tej serii jak wskaźnik oświetlenia i ukrycia w cieniu jest nieistotne. Wciąż zostają przy tym durnym systemie "zielony-żółty-czerwony". Jeszcze w Double Agent i Conviction mogło to mieć uzasadnienie fabularne, ale nie rozumiem czemu teraz nie mogli tego zaimplementować skoro Sam będzie znowu miał swój kombinezon. Tak samo jak możliwość kontroli prędkości poruszania się i wskaźnik hałasu otoczenia jak i gracza znany z Chaos Theory. To były chyba jedne z najlepszych elementów w Chaos Theory. Zawsze trzeba było uważać, żeby strażnicy przypadkiem nie usłyszeli kroków jak się za nimi przekradało, a do tego jeszcze zależało po jakim podłożu się poruszało. A na ostatnim gameplayu widać, że można sobie normalnie przebiec za plecami strażnika w odległości metra i nawet się nie zorientuje.

W każdym razie zapowiada się, że Blacklist będzie lepsze od Conviction.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh no nie wiem zawsze motywem w Splinter Cell było "sneaky" a nie Rambo, za rambo byłem jako gracz karany i to było fajne... No cóż zobaczymy co z tego Blacklist wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 14:48, TobiAlex napisał:

No to co? I to właśnie było fajne - miałem wybór - albo bawię się w Rambo albo w Ducha.
Już nawet Chaos Theory dawał ten wybór. A w najnowszym Splinterze będziesz mógł przejść
grę na trzy sposoby.


Albo pomyliłeś gry, albo nie wiesz o czym mówisz. W Conviction ducha? A przepraszam - w jakim to niby etapie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Inspirowały nas korzenie, ale...." pier#olicie bo jakby was inspirowały korzenie to skradanie nie byłoby , cytuje "opcjonalnym trybem", tylko jedynym sposobem na przejście gry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > No to co? I to właśnie było fajne - miałem wybór - albo bawię się w Rambo albo w
> Ducha.
> > Już nawet Chaos Theory dawał ten wybór. A w najnowszym Splinterze będziesz mógł
> przejść
> > grę na trzy sposoby.
>
> Albo pomyliłeś gry, albo nie wiesz o czym mówisz. W Conviction ducha? A przepraszam -
> w jakim to niby etapie?

Dla mnie Duch = cicha eliminacja przeciwników (broń z tłumikiem itp.) a nie przejście całej gry bez zauważenia i zabicia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 14:24, Maggister napisał:

Witamy! Jesteśmy grupą znajomych z jednej klasy. Na kanale będziemy wstawiać filmiki
z gier, które posiadają opcję "Co-op".Oto krótka zapowiedź naszego kanału http://www.youtube.com/watch?v=fpDpSO-clvE


Żałosne jest reklamowanie kanału w taki sposób, wybijcie się pomysłem a nie idiotycznym spamem w każdym wątku.

Żeby nie było że offtopuję - szanse na Sama Fishera w starym dobrym stylu są praktycznie żadne niestety, a szkoda. Taki rynek teraz niestety, trzeba dotrzeć do jak największej liczy konsumentów : /

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwość przenoszenia ZWŁOK. Ok, ale ja nie chcę przenosić denatów, a osoby, które ogłuszam. Poza tym:
1) SC w pełnym słońcu?
2) OPCJONALNE skradanie?
3) Brak wskaźnika natężenia światła?
4) Brak wskaźnika natężenia hałasu?

To może być całkiem niezły TPS, ale nie pod nazwą Splinter Cell.
Ostatnio doszło niestety do tego, że w celu zagrania w dobrą skradnkę, należy włączyć cRPG-a (Deus Ex: Human Revolution, Dishonored), albo FPS-a (Far Cry 3). Szkoda, że gatunek stealth już praktycznie wymiera. Czekam na Thiefa 4 i Dark. Mam nadzieję, że będą to dobre gry dla miłośników przytulania się do ścian w mroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 14:25, Dared00 napisał:

Come oooon, zbanujcie go w końcu.

Twój komentarz w żaden sposób nie pomógł a jedynie zwiększył ilość spamu, w takich sytuacjach wysyłaj zgłoszenie na formularz zamiast bawić się w pseudomoderatorkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znów mamy nóż, możliwość przeciągania zwłok, przenikanie jak duch przez poszczególne poziomy i słynne gadżety Sama - wylicza.

Tak, tak, ale za brak SC-20K mają taką krechę jak stąd do Toronto :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 17:08, TobiAlex napisał:

Dla mnie Duch = cicha eliminacja przeciwników (broń z tłumikiem itp.) a nie przejście
całej gry bez zauważenia i zabicia.


Najwidoczniej twój duch jest uzbrojonym po zęby mordercą. Bardziej jak Dick Marcinko ;) Dla mnie Splinter Cell powinien być tylko i wyłącznie czystą skradanką. A jeśli wolą tworzyć gry pokroju Conviction to powinni nazwać ją inaczej a nie wybijać się na zasłużonej marce. Miejmy nadzieję, że Blacklist ckociaż odrobinę zbliży się do pierwowzoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować