Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metro: Last Light ocenione; elementy horroru na nowym gameplayu

38 postów w tym temacie

W 2033 źle zrobione były dwie rzeczy. Nie było zapisu w dowolnym momencie, a stacje, na jakie trafialiśmy, były zbyt małe. Wystarczy, że je naprawią, a będę kontent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja zauroczony książką sięgnąłem po grę - a tam chamski shooter! Tej grze powinno być bliżej do penumbry niż do call of duty! Oświetlone korytarze i inwazje mutantów :) Artem by się uśmiał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:38, moonman napisał:

a ja zauroczony książką sięgnąłem po grę - a tam chamski shooter! Tej grze powinno być
bliżej do penumbry niż do call of duty! Oświetlone korytarze i inwazje mutantów :) Artem
by się uśmiał :)


Jeśli gra miałaby być jak książka to nie jeden by wyłączył ją po paru minutach... Całą grę byś musiał nosić gnata z jedną kulką..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największym bugiem w Metro 2033 był brak możliwości gry po cichu. Jeśli zabiliśmy kogoś to praktycznie wszyscy już o tym wiedzieli. Drugim problemem była amunicja, skończenie gry na poziomie najtrudniejszym praktycznie było niemożliwe. Twórcy przy części 2 obiecali wyeliminować wszystkie w/w błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo spodobał się mi szczegół pod postacią widocznego w niskiej temperaturze oddechu.
Jako elementu horroru traktuję design lokacji, bowiem film nie wywołał u mnie napięcia. Tak czy wspak, wiem że kupię tą grę. M2033 zachwyciło mnie ( książka i gra ) i CHCĘ więcej przygód Artema !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:52, Alekde napisał:

Największym bugiem w Metro 2033 był brak możliwości gry po cichu.

:)

Dnia 11.05.2013 o 13:52, Alekde napisał:

Jeśli zabiliśmy kogoś
to praktycznie wszyscy już o tym wiedzieli

No popatrz. Może właśnie po to są noże i wytłumiona broń? Kto wie?

Dnia 11.05.2013 o 13:52, Alekde napisał:

Drugim problemem była amunicja, skończenie
gry na poziomie najtrudniejszym praktycznie było niemożliwe.

Było banalne. Zrobiłem osiągnięcie z zabiciem wszystkich na linii frontu, mając na sobie lekki pancerz i grając na trudnym stalkerze. W mojej wersji gry ciche zabijanie działało;)

Dnia 11.05.2013 o 13:52, Alekde napisał:

wyeliminować wszystkie w/w błędy.

Najpoważniejsza wada gry, przewijająca się we wszystkich recenzjach: AI.

Ludzie nie mogą zrozumieć, że jak zabijemy kogoś i ktoś to zobaczymy, przeciwnicy nie zapomną o tym po kilku minutach jakby nigdy nic i dalej będą na nas polować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 13:52, Alekde napisał:

Największym bugiem w Metro 2033 był brak możliwości gry po cichu. Jeśli zabiliśmy kogoś
to praktycznie wszyscy już o tym wiedzieli.


To samo było w Stalkerach. Tutaj na trailerach co prawda jest pokazane że można zabijać po cichu nożem, ale to tylko trailery...

>Drugim problemem była amunicja, skończenie gry na poziomie najtrudniejszym praktycznie było niemożliwe.

A czegoś się spodziewał na najtrudniejszym poziomie? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jeżeli średnia ocen pierwszego Metro oscyluje na granicy 80/100 to Last Light musiałoby wspiąć się przynajmniej powyżej 90 punktów abym poważnie zaczął rozważać zakup gry okolicy premiery. W przeciwnym wypadku po prostu poczekam kilka miesięcy aż cena spadnie o połowę i wtedy sobie pogram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 16:43, Sebo1020 napisał:

http://youtu.be/OYSCjGbv3YY

Czyli aby zagrać na wyższym poziomie niż normal trzeba zamówić pre-order lub zakupić
owy tryb po premierze za 5 dolarów ?

Ta, jak dla mnie to powinien być za takie skur****ństwo większy szum w mediach growych, a tu cisza jakby to była normalna praktyka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pampereczek--> Tez jestem tym zdziwiony takie praktyki a tu taka cisza, za niedługo każdy tryb rozgrywki powyżej Easy będzie płatny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > http://youtu.be/OYSCjGbv3YY
> >
> > Czyli aby zagrać na wyższym poziomie niż normal trzeba zamówić pre-order lub zakupić
>
> > owy tryb po premierze za 5 dolarów ?
> Ta, jak dla mnie to powinien być za takie skur****ństwo większy szum w mediach growych,
> a tu cisza jakby to była normalna praktyka...

Bo co, bo tak ciężko kupić pre-order???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2013 o 19:39, TobiAlex napisał:

Bo co, bo tak ciężko kupić pre-order???


Myślę, że tu nie chodzi o to, czy ciężko kupić preorder a o zasady. Teraz do preordera poziom trudności (normalnie płatny $5 WTF), następnym razem menu zaawansowanych ustawień graficznych.

Miałem kupić tę grę w preorderze, czekałem na nią tyle czasu, ale nie będę popierał swoim portfelem takich praktyk. Daj im palec, to następnym razem zgłosza się po całą rękę. Szkoda - stracili klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ***** bo ciężko, może ktoś nie ma kasy i później by chciał se kupić i co ? By musiał dołożyć te 5 dolarów na cholerny tryb. I dlaczego taka osoba ma być pokrzywdzona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować