Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sky Pirates of Tyria - nowa aktualizacja Guild Wars 2 zadebiutuje w przyszłym tygodniu

18 postów w tym temacie

Nic mnie nie zachęci do powrotu do tej gry. Jest ona po prostu strasznie nudna... Żadne MMO mnie tak nie nudziło. W dodatku lvlowanie nie daje żadnej frajdy, postacią na lvlu 20 gra się tak samo jak na 80. Na żadnej grze się tak nie zawiodłem, jak na GW2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Zmiany związane z balansem postaci – umiejętności cieszące się mniejszą popularnością będą skuteczniejsze, by gracze chętniej je wybierali; zmiany pojawią się w zakładce „Traits” dla każdej profesji"

Może zamiast zmieniać balans postaci, dadzą graczom więcej możliwości używania skillów? Dla mnie całkowite ucięcie tematu buildów było zbrodnią i długo nie mogłem się przyzwyczaić do tego w GW2. W tej chwili gra się na tym co się ma (a jest tego niewiele), więc są 2-3 ścieżki, którymi się podąża, co automatycznie powoduje tyle, że niektóre skille są zupełnie zbędne. Kiedy w GW1 można było wybierać z dziesiątek skilli to zawsze można było utworzyć coś ciekawego i każdy skill mógł się przydać w połączeniu z innym, tutaj jest 20 skilli na krzyż to cóż się dziwić, że niektórych nawet się nie rusza?
Gra takim thiefem na tych dungeonach polega na spammowaniu cluster bomb oraz venomami lub stackowaniem blooda. Można się zanudzić bijąc bossa.

Jak te dungeony, WvW, czy same lokacje mają potencjał, to jest on zmarnowany przez ten ich rewolucyjny system skilli.

No i jeszcze przydałoby się coś takiego jak UW. Spędziłem tam dziesiątki godzin, a tutaj to wycięli. Zresztą PvP też znacznie zepsuli względem 1, gdzie było co robić. Zrobili ze świetnego GW, przeciętnego WoW''a i mam tutaj do nich żal. Ale GW to GW dlatego wciąż je lubię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1100 godzin na liczniku i rośnie. Ale co tam, pod każdym info związanym z GW2 musi się pojawić info, że gra ssie.

Z update''u najbardziej mnie cieszą prywatne areny do pvp, bo ostatnio nam w gildii bardzo tego brakowało - ogólnie próba zagrania for fun na pvp często kończyła się tym, że ktoś wpada do gry.
Dung mam nadzieję, że będzie prezentował jakiś poziom, jak będzie taki jaki Molten Facility to jestem za. Szkoda, że potem znów zabiorą... Chociaż ostatnio coś wspominali, że czasowy content może wrócić w postaci FotM. W sumie niezła opcja, pasuje zarówno do koncepcji living story, jak i fractali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 1100 godzin na liczniku i rośnie. Ale co tam, pod każdym info związanym z GW2 musi się
> pojawić info, że gra ssie.
>
> Z update''u najbardziej mnie cieszą prywatne areny do pvp, bo ostatnio nam w gildii bardzo
> tego brakowało - ogólnie próba zagrania for fun na pvp często kończyła się tym, że ktoś
> wpada do gry.
> Dung mam nadzieję, że będzie prezentował jakiś poziom, jak będzie taki jaki Molten Facility
> to jestem za. Szkoda, że potem znów zabiorą... Chociaż ostatnio coś wspominali, że czasowy
> content może wrócić w postaci FotM. W sumie niezła opcja, pasuje zarówno do koncepcji
> living story, jak i fractali.
Bo na gramie wypowiadają się osoby, które znają tylko typowe MMO(widać to po narzekaniach, szczególnie 1 koment to śmiech na sali, bo levelowanie w tej grze od zawsze było zapowiadane, jako dodatek do takich ciemnot, bo bez poziomów w grze by sobie nie poradzili).
Ale rzeczywiście gra na ten moment może się znudzić szybko. Nie do końca są przemyślane niektóre systemy. M.in. to, że nowe dungi itp. są dodawane tylko na jakiś czas w ramach Living Story(ma zapewnić uczucie żyjącego świata) i niestety content powiększa się nieznacznie.
Myślę jednak, że największe zmiany wyprowadzające tę grę na prostą pojawią się przy okazji pierwszego płatnego dodatku, którego powinniśmy spodziewać się jeszcze w tym roku(w końcu z tego się żyje w grze darmowej). I zakładam, że zostanie zapowiedziany an najbliższym Gamescomie, na targach, z którymi Anet zdążyła się zżyć :).
Ja pewnie też zrobię sobie dłuższą przerwę. Mimo to gra się świetnie. Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh... No i ja się raczej przyłączę do pozytywnych opinii.

Chociaż przyznaję, że w tej chwili w gw2 zdecydowanie brakuje nagród i wysokopoziomowej gry.

A jeśli chodzi o system umiejętności... To jest o kilka klas lepszy niż w większości MMO w jakie grałem. Jeśli ktoś uważa, że ten z gw1 dawał więcej możliwości to się grubo myli. Ale co ja się będę produkował jak i tak nikt mi nie uwierzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 20:49, HiddenNick napisał:

A jeśli chodzi o system umiejętności... To jest o kilka klas lepszy niż w większości
MMO w jakie grałem. Jeśli ktoś uważa, że ten z gw1 dawał więcej możliwości to się grubo
myli. Ale co ja się będę produkował jak i tak nikt mi nie uwierzy.


On nie jest zły - on jest okrojony. I nigdy się nie zgodzę, że ten z GW1 nie dawał więcej.
Dawał. I w GW2 mógłby dawać tyle samo i jednocześnie mogliby zachować realność (czyli z łuku nie da się używać skilli na sztylet), wystarczyłoby, żeby był wybór skilli w broniach.

Nie można powiedzieć, że jeśli z 8 skilli, w których każdy można zmienić + łączyć z innymi profesjami, zamieni się na 4 skille zmiennych (z czego na thiefie jest ich 20) + heal i 5 skilli do broni to da się więcej możliwości. Może na ele wygląda to inaczej, ale na Thiefie tak nie jest. W porównaniu do zabójcy z GW1, gdzie ważna była kolejność używania rąk (inaczej nie dało odpalić się kolejki), skille można było mieszać i było ich tyle, że ciężko było ogarnąć je wszystkie, to GW2 wypada blado.

To tak jakby z koparki zamienić się na łopatę - łopata też nie jest zła, ale komuś co pół życia jeździł koparką będzie ciężko przestawić się na łopatę.

A PvP dla mnie w GW2 praktycznie nie istnieje. Może dlatego, że to z GW1 uważałem za idealne. Jednak może brzmię zbyt krytycznie - mi się ta gra podoba, ale zatracili to za co GW1 uważałem za najlepsze MMO (chociaż czystym MMO nie było) i choć wprowadzili mnóstwo świetnych pomysłów to nadal pozostaje wrażenie, że GW1 miało lepsze PvP, czy bajery takie jak UW. Jak GW1 stawiało praktycznie całkowicie na PvP to GW2 jest ustawione pod PvE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie można powiedzieć, że jeśli z 8 skilli, w których każdy można zmienić + łączyć z innymi
> profesjami, zamieni się na 4 skille zmiennych (z czego na thiefie jest ich 20) + heal
> i 5 skilli do broni to da się więcej możliwości.

Hmm... A traity? A specjalne zdolności klas (f1,f2...) ? Atrybuty... W gw1 właściwie ich nie było. Możliwość zmiany broni(zestawu umiejętności) w czasie walki. Sigile... Możliwości są ogromne. Poza tym 99% kombinacji umiejętności w gw1 była bezużyteczna (np. praktycznie wszystkie kombinacje bez umiejętności elitarnej itp.). No i jeszcze nie zapominaj o tym, że w gw2 jest dwa razy więcej umiejętności niż w prophecies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skille podporządkowane pod broń są sztywnym zestawem

na upartego można je zaliczyć jako szósty slot

traity i sigile nie są niczym więcej jak wzbogaceniem patologicznego ubóstwa skilli dodatkowymi efektami, nie dodają ani możliwości, ani nowej mechaniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > w gw2 masz 10...
> Liczysz razem z podwodnymi?

Tak naprawdę to w jednej chwili masz do dyspozycji np. Guardianem 5(podstawowe skille broni)+2(combo)+5(utility+elite+heal)+3(Virtue) + drugi zestaw umiejętności w drugim zestawie broni.

Jak byście tego nie liczyli w gw2 jest kilka razy więcej możliwości niż w gw1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2013 o 22:54, Ostrowiak napisał:

skille podporządkowane pod broń są sztywnym zestawem

na upartego można je zaliczyć jako szósty slot

traity i sigile nie są niczym więcej jak wzbogaceniem patologicznego ubóstwa skilli dodatkowymi
efektami, nie dodają ani możliwości, ani nowej mechaniki


Ok... To inaczej:

Sever Artery, Gash, Final Thrust, Galrath Slash, Hamstring, Hundred Blades, Pure Strike, Savage Slash, Seeking Blade

To jest lista WSZYSTKICH umiejętności do walki mieczem z podstawki... Jest ich 9. A jedyną prawidłową kombinacją w której znajduje się Sever Artery jest: Sever Artery, Gash, Final Thrust. Poza tą kombinacją nie było właściwie żadnej użytecznej alternatywy. Jedyne o czym trzeba było zdecydować był czwarty skill z tego zestawu. Z umiejętnościami miecza nie można było łączyć umiejętności jakiejkolwiek innej broni. Więc decydując się na miecz pozostawało ci wybrać coś z linii siły albo taktyki. Kilkanaście umiejętności. Ale oczywiście nikt nie wybierał dwóch umiejętności przyśpieszających ruch itd. Inaczej build był nieprawidłowy. I taki był cały system z gw1. Każda decyzja bardzo ograniczała kolejne.

Np. Warrior w gw2 z DWOMA mieczami ma w jednej chwili do dyspozycji 7 umiejętności miecza.

Jeszcze inaczej. Warrior może wybrać dwa zestawy broni na 342 sposoby (zestawów umiejętności jest 19, a wybiera się dwa których można używać na przemian). I wszystkie są PRAWIDŁOWE i działają.

Traity nie mają znaczenia? Np. traity guardiana zmienią działanie jego Virtues. Więc wybierając je zmieniasz swoje umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować