Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Xbox One z jednorazową aktywacją konsoli przez Internet i aktualizacją w dniu premiery

30 postów w tym temacie

Ciekawe, jak naprawdę będzie wyglądała kwestia braku konieczności podłączenia urządzenia do sieci... W końcu MS zachwalał chmurę i jej niby ogromne możliwości. Nie zdziwię się, jeśli pojawią się gry, w których nawet singla nie uruchomimy bez internetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to tam nie przeszkadza,zakupiłem sobie specjalne urządzenie(zapłaciłem 300zł),które łapie neta bezpośrednio na xboxa więc ja tylko liczę na to,że nie wymyślą nowego modelu tego urządzenia do XBONE bo mnie szlag trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 09:59, Cybertrash napisał:

Nie zdziwię się, jeśli pojawią się gry, w których nawet singla nie uruchomimy bez internetu.


Dokladnie. Oficjalnie konsola polaczenia nie wymaga, ale jesli chcesz zagrac w tytul ABC, musisz miec polaczenie z netem. Czyli nikt nikogo nie oklamal, a ze wyszlo tak, jak zawsze... Podejrzewam, ze wymaganie polaczenia z netem bedzie cichym zaleceniem M$ dla tworcow robiacych gry na ich konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 09:59, Cybertrash napisał:

Ciekawe, jak naprawdę będzie wyglądała kwestia braku konieczności podłączenia urządzenia
do sieci... W końcu MS zachwalał chmurę i jej niby ogromne możliwości. Nie zdziwię się,
jeśli pojawią się gry, w których nawet singla nie uruchomimy bez internetu.

Spodziewam sie mnóstwa gier ala nowe simcity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokładacie wyjątkowo duże nadzieje w chmurze jeżeli myślicie, że za podstawową funkcjonalność gier miałaby odpowiadać chmura, bez której gra w ogóle się nie uruchomi - kaman, przecież nie będą renderować w tym połowy gry.

Choć fakt, gdzieś Microsoft przebąkiwał, że jeśli producent danej gry tak sobie zażyczy, to tak jak w przypadku MMO gra może wymagać połączenia z Siecią - czyli bez większych zmian z tym, co mamy teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Nie zdziwię się, jeśli pojawią się gry, w których nawet singla nie uruchomimy bez
> internetu.
>
> Dokladnie. Oficjalnie konsola polaczenia nie wymaga, ale jesli chcesz zagrac w tytul
> ABC, musisz miec polaczenie z netem. Czyli nikt nikogo nie oklamal, a ze wyszlo tak,
> jak zawsze... Podejrzewam, ze wymaganie polaczenia z netem bedzie cichym zaleceniem M$
> dla tworcow robiacych gry na ich konsole.

tu chodzilo by sprawdzac czy im nikt gry nie ukradl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 10:35, CepNaPysk napisał:

tu chodzilo by sprawdzac czy im nikt gry nie ukradl

Lepiej - MS wprost powiedział, że chcą sprawdzić, czy nie pożyczyłeś nikomu swojej gry (co teoretycznie wiązało się z aktywacją gier u znajomych i ułatwieniu wszystkim życia, jak sami to nazwali).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas po premierze nabywcy nowego xboxa włączają konsolę i widzą informację o nowej łatce, którą trzeba pobrać, bo inaczej nie będą mogli używać konsoli. A owa łatka przywraca co najmniej część "usprawnień", z których MS niby wycofał się parę dni temu. Jest to bardzo możliwe, tym bardziej że zastrzegli sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. Swoją drogą nawet nie muszą informować graczy o takiej łatce, bo co to za problem wypuścić patcha, który samoczynnie zainstaluje się, gdy np. będziemy mieć włączony internet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas po premierze nabywcy nowego xboxa włączają konsolę i widzą informację o nowej
> łatce, którą trzeba pobrać, bo inaczej nie będą mogli używać konsoli. A owa łatka przywraca
> co najmniej część "usprawnień", z których MS niby wycofał się parę dni temu. Jest to
> bardzo możliwe, tym bardziej że zastrzegli sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym
> momencie. Swoją drogą nawet nie muszą informować graczy o takiej łatce, bo co to za problem
> wypuścić patcha, który samoczynnie zainstaluje się, gdy np. będziemy mieć włączony internet.
>
Może coś takiego by przeszło, gdyby Xbone nie był wydany w USA. Amerykanie bardzo lubią pozwy zbiorowe. Baaaardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 11:50, Lemonardo napisał:

Może coś takiego by przeszło, gdyby Xbone nie był wydany w USA. Amerykanie bardzo lubią
pozwy zbiorowe. Baaaardzo.

Przecież przy zakupie zrzekasz się prawa do pozwu. Luzik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 10:11, ww3pl napisał:

Choć fakt, gdzieś Microsoft przebąkiwał, że jeśli producent danej gry tak sobie zażyczy,
to tak jak w przypadku MMO gra może wymagać połączenia z Siecią - czyli bez większych
zmian z tym, co mamy teraz.

To moge się spodziewać więcej premier gier w których nie będzie można grać bo serwery nie wyrabiają? Już się cieszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 12:35, Silin_Xeadon napisał:

Gdybyście spróbowali w tej chwili zainstalować czystą podstawową wersję Wiedźmina 2,
to do pobrania czeka 10,5 GB patch ;) Wiem, ostatnio próbowałem ;P


To jeszcze nic, bo przy takim Battlefieldzie 3 patche zajmują prawie 20GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś czas po premierze nabywcy nowego xboxa włączają konsolę i widzą informację o nowej
> łatce, którą trzeba pobrać, bo inaczej nie będą mogli używać konsoli. A owa łatka przywraca
> co najmniej część "usprawnień", z których MS niby wycofał się parę dni temu. Jest to
> bardzo możliwe, tym bardziej że zastrzegli sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym
> momencie. Swoją drogą nawet nie muszą informować graczy o takiej łatce, bo co to za problem
> wypuścić patcha, który samoczynnie zainstaluje się, gdy np. będziemy mieć włączony internet.
>

To ludzie oleją Xboxa, sprzedaż konsol i gier na niego spadnie i co? Microsoftowi się to nie opłaca, nie mówiąc już o tym, że przy jeszcze nast. generacji gracze będą go mieli już głęboko w...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Gdybyście spróbowali w tej chwili zainstalować czystą podstawową wersję Wiedźmina
> 2,
> > to do pobrania czeka 10,5 GB patch ;) Wiem, ostatnio próbowałem ;P
>
> To jeszcze nic, bo przy takim Battlefieldzie 3 patche zajmują prawie 20GB.

skąd taką bzdurę wytrzasnąłeś?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 14:21, czopor napisał:

> > Gdybyście spróbowali w tej chwili zainstalować czystą podstawową wersję Wiedźmina

> 2,
> > to do pobrania czeka 10,5 GB patch ;) Wiem, ostatnio próbowałem ;P
>
> To jeszcze nic, bo przy takim Battlefieldzie 3 patche zajmują prawie 20GB.

skąd taką bzdurę wytrzasnąłeś?...


Oj, dowiesz się instalując grę, albo jeśli już ją masz, to odinstalowując i instalując na nowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.06.2013 o 14:21, czopor napisał:

> To jeszcze nic, bo przy takim Battlefieldzie 3 patche zajmują prawie 20GB.
skąd taką bzdurę wytrzasnąłeś?...

Gierki nie kupiłem (zawiodłem się na becie), ale jestem w stanie uwierzyć w taką wagę ze względu na sporą liczbę dodatków które trzeba "przymusowo" ściągnąć podczas update, nie ważne czy masz wykupione te dodatki czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować