Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghost - wcale nie są niższe od tych Watch Dogs

58 postów w tym temacie

Dnia 08.10.2013 o 16:20, Jeffero napisał:

Takie wymagania dali chyba specjalnie po to, żeby kupić next geny i na nich grać...

Tak, nVidia ma ogromny interes we wspieraniu next-genów a Ghosts to gra, której logo jest na stronie nVidii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Takie wymagania dali chyba specjalnie po to, żeby kupić next geny i na nich grać...
>
> Tak, nVidia ma ogromny interes we wspieraniu next-genów a Ghosts to gra, której logo
> jest na stronie nVidii.

Ale głównym celem Acti są gracze konsoli, na nich zarobią więcej niż na jakiejś umowie z nvidia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skończył się po prostu okres, w którym każdy przeciętny gracz grał na max detalach i 60 fps. Zaczął się podział na szlachtę(posiadających nowe konsole) i plebs(właścicieli pecetów);p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba na odwrót chciałeś waćpan rzec:
plebs - czyli konsolowych testerów późniejszych wersji PC i szlachtę - czyli posiadaczy pecetów, którzy dostają, może i z opóźnieniem, ale mocno poprawione wersje gier z darmowymi DLC, za które na konsolach trzeba krocie bulić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

50 GB? Kompresować im się nie chcę czy mi się tylko zdaję? Widzę chcą unchartedowi 3 dorównać ;d. Po 2 przecież Ubi zaprzeczył i powiedział że wymagania nie będą tak wysokie. Zobaczymy jak to będzie gdy te gry wyjdą ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4k(QuadFullHD) = 4xFullHD i nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
3840x2160 = 4x1920x1080.
I chyba nie ma sensu dalej się nad tym zastanawiać.
Trzeba zaznaczyć, że mówiłem o 4k w rozumieniu 3840x2160, bo tak się przyjęło tą rozdzielczość nazywać taką rozdzielczość mają wyświetlacze 4k. Nie mówiłem o kinowym 4k czyli 4096x2160.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakiś wyścig na wymagania trwa obecnie? Kto sprawi, że jego produkcja będzie bardziej sprzętożerna ten wygra? Moim zdaniem powinno być tak, by produkt był dostępny dla jak najszerszego grona odbiorców, sztuczne dodawanie sobie wymagań - a raczej grze - to banalny chwyt marketingowy - aby kupujący pomyśleli wow, takie wymagania to grafa pewnie zmiecie crysisa pięciokrotnie. Sztuką byłoby obecnie zrobić grę, którą na maksie pociągnęły by komputery sprzed 6 lat, a więc te z początku epoki wielordzeniowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Promowanie nowych podzespołów i tyle. Nie przejmujcie się. Jak to będzie w przypadku Watch Dogs - nie wiem, ale co do CoD''a to wymagania ot tak z dupy sobie nie skaczą z roku na rok z GTX''a 260 na GTX''a 780. Bzdura i głupi dowcip Activision, no ale szanowny prezes Kottick już nie raz i nie dwa przyzwyczaił nas do szerzenia totalnej ściemy. Jeżeli Ghosts rzeczywiście do pełnej grafiki wymagać będzie GTX''a 780 to tylko będzie dowodzić totalnego lenistwa ze strony Infinity Ward, bo grafika dupy nie urywa, sama gra wygląda nieco gorzej niż Black Ops 2, a wymagania tak wysokie? Jak się wezmą za optymalizację to się skończy na budżetowym Core i5 + GTX 460 z racji na obecność PhysX i to jest max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować