Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomb Raider: Definitive Edition w 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4

67 postów w tym temacie

@henrar
Wkleiłeś definicję pod którą podpada praktycznie 7 pierwszych postów... (ewentualnie całe 20) Tylko musisz co innego pogrubić - zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych + różnego typu zabiegów erystycznych. A że potem kolega Eternal101 poleciał z gadką to już inna sprawa.

A WYGODA to także kwestia względna. Gram na padzie od kilku lat i nie odczuwam tej WYGODY w graniu w FPS-y. To nie jest nawet kwestia przyzwyczajenia, bo gdy widzę, że gra mi "pomaga" celować to nie czuję się jakoś wybitnie komfortowo. Już o obróceniu się o 180 stopni nie mówię :) Więc to jest taka sama opinia jak to, że w FPS-y gra się tylko na myszce i klawiaturze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 14:20, kodi24 napisał:

Eh, elyta- 60 klatek jest, to teraz pad do dupy :D


Eh, jak ja żałuję, naprawdę żałuję, że takie gry.imro.pl zdechło lata temu. Można by wtedy pogrzebać w archiwach i pokazać, jak bardzo chołubione te 60 klatek było przez grających na PS2 i Xboxie i jaka wtedy to była olbrzymia przewaga konsol nad tymi głupimi pecetami (a i niejeden piękny i soczysty przykład by znalazł pokazujący, jak bardzo wtedy konslowcy uważali siebie za "master race" i "elytę"). A potem wystarczyło, żeby X360 i PS3 zaczęły mieć z tym problem i magicznie sie okazało, że jednak te 30 jest ok i więcej nie trzeba ;]


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 14:41, BlindObserver napisał:

A WYGODA to także kwestia względna. Gram na padzie od kilku lat i nie odczuwam tej WYGODY
w graniu w FPS-y. To nie jest nawet kwestia przyzwyczajenia, bo gdy widzę, że gra mi
"pomaga" celować to nie czuję się jakoś wybitnie komfortowo. Już o obróceniu się o 180
stopni nie mówię :) Więc to jest taka sama opinia jak to, że w FPS-y gra się tylko na
myszce i klawiaturze.

Opinia, którą akceptuję. Problem w tym, że Eternal nie może tego pojąć i traktuje swoją opinię jako fakt.


Lol, a teraz zauważyłem tę perełkę o braku esportu na konsolach. Prawie jak Lan Party. Historia wraca. Czekam na powrót PCta za 999zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi co oni niby zrobili z tym Tomb Raiderem, że to ma chodzić w tych 60 FPS. Wiadomo, że to mocno korytarzowa gra, ale trochę śmieszne, że developer zewnętrzny lepiej zoptymalizował grę niż twórca Knacka. Killzone też potrafi sobie w kampanii chrupnąć w kilku miejscach, przynajmniej ja coś takiego u siebie zauważyłem. Więc kwestia tego, na ile to będzie stałe 60 FPS. Czy tak jak w GTA V stałe 30FPS (z dropami do 18 na PS3), czy może zdecydowanie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 14:43, Bambusek napisał:

Eh, jak ja żałuję, naprawdę żałuję, że takie gry.imro.pl zdechło lata temu. Można by
wtedy pogrzebać w archiwach i pokazać, jak bardzo chołubione te 60 klatek było przez
grających na PS2 i Xboxie i jaka wtedy to była olbrzymia przewaga konsol nad tymi głupimi
pecetami (a i niejeden piękny i soczysty przykład by znalazł pokazujący, jak bardzo wtedy
konslowcy uważali siebie za "master race" i "elytę"). A potem wystarczyło, żeby X360
i PS3 zaczęły mieć z tym problem i magicznie sie okazało, że jednak te 30 jest ok i więcej
nie trzeba ;]

To ktoś chyba ma mało wspólnego z konsolami, bo już w tej chwili jestem w stanie z pamięci wymienić gry z tamtego okresu (tj. PS2/Xbox), które nie wyciągały nawet 30 klatek.
Przykłady:
Oba KotORy, Morrowind, Black, Killzone, MGS3, GTAIII-SA, Shadow of the Colossus, itp.
To, że poprzednie generacje miały gry w 60FPSach a nagle od PS3/X360 ich nie ma to zwykła bujda. 30FPSów od czasów co najmniej 5 generacji było zjawiskiem częściej spotykanym niż 60 klatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 17:15, Henrar napisał:

Oba KotORy, Morrowind, Black, Killzone, MGS3, GTAIII-SA, Shadow of the Colossus, itp.
To, że poprzednie generacje miały gry w 60FPSach a nagle od PS3/X360 ich nie ma to zwykła
bujda. 30FPSów od czasów co najmniej 5 generacji było zjawiskiem częściej spotykanym
niż 60 klatek.


Co nie przeszkadzało konsolowcom się chełpić tymi 60 klatkami i machać nimi przed oczami pecetowców jak jakąś flagą. A kiedy nieco później poecetowcy odpowiedzieli dokłądnei tym samym to nagle oburzenie. Ty sobie mozesz sypać tytułami, co to zmienia? Nic, ja doskonale pamietam wojenki z tamtych czasów i jakie argumenty się najczęściej powtarzały.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 16:59, kodi24 napisał:

No jaka szkoda, współczuję z całego serca ;D


To Tobie należy współczuć, bo to nie ja robię ze swojego środowiska bandę hipokrytów ;] Ale pocieszę, że nie jesteś jedyny, oj nie :)

No a teraz chłopcy bawcie się ładnie. W końcu jak przystało na fanów gier a nie platform trzeba udowodnić, że console noble race is da best i na pochybel pecetom :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu nie mogłem się powstrzymać po wczorajszej dyskusji na ten temat, hipokryzji niema w tym ni krzty- dla mnie to może być 30fps, byle stabilne. Dają więcej?- dobrze ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No jako osoba, która grała w Counter-Strike od premiery (nie jestem pewien, czy to powód
> do dumy, czy wstydu), po przesiadce na konsole podpinam pada do PC przy każdej możliwej
> okazji - wliczając w to FPS-y.
>
> Wszystko to kwestia gustu i żadne uśmiechy, czy powoływanie się na cudze opinie tego
> nie zmienią.

Też zaczynam grać na padzie, nie wiem dlaczego, naprawdę ciężko mi to zdefiniować, może po prostu moja podświadomość sama stwierdziła za mnie, że jest jednak wygodniej. Też grałem w CS''a choć może nie od dnia premiery, ale krótko po.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaa ... Będzie to takie 60 fps jak w Killzone MP i Batku 4 na ps4 ;]. Czyli wtedy jak się nic nie dzieje na ekranie :P. Jak średnio będzie te 40-45 to będzie dobrze ;].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 18:32, hydzior napisał:

Taaaaaa ... Będzie to takie 60 fps jak w Killzone MP i Batku 4 na ps4 ;]. Czyli wtedy
jak się nic nie dzieje na ekranie :P.

Wciąż więcej niż na Xbox One, ale o tym już nie powiesz, co nie? Pomijam już kwestię rozdzielczości obu wersji.

Never change hydzior.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 18:33, Henrar napisał:

Wciąż więcej niż na Xbox One, ale o tym już nie powiesz, co nie? Pomijam już kwestię
rozdzielczości obu wersji.

Never change hydzior.


News jest w większości dedykowany PS4, a nie Xbox One. Do tego wiem jaka jest konsola Microsoftu i nikt tu nie musi niczego na jej temat komentować ponieważ sytuacja jest znana (to już dobijanie leżącego) :]. Lubie tylko napomknąć, że konsola Sony także ssie. Może nie aż tak jak ta od MS sprzętowo ale jednak ;]. Posiadam wszystkie nowe zabawki i z wszystkich lubie się srogo nabijać :]. I nie mówie tu o grach.

"Never change" Henrar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostką jest to, iż framerate na XO potrafi dobrnąć do 45fps (gdy nic się nie dzieje), w każdym razie nie spada poniżej 30fps. Przynajmniej takie wieści dochodzą ze sprawdzonych źródeł. Z tychże możemy się również dowiedzieć jak to wygląda na ps4, ponoć przez większość czasu mamy pełne 60fps, z niewielkimi spadkami tu i ówdzie (50-60fps).

Niezła optymalizacja, każda z maszynek na moment przeskoczyła własną klasę sprzętową;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Chyba ci się coś w głowie poprzewracało :) Nawet na i5 2500k podkręconym na 4.3Ghz z
> HD7870 sam TressFX spowalniał ilość klatek w grze o jakieś 40%, co skutkowało spadkami
> w niektórych momentach nawet do 25 klatek. Na kompie za 2000tys zł. to mogłeś pograć,
> ale bez Tresa nie na Ultra, więc nie siej herezji. Wynik 60 klatek z TressFX na Ps4 to
> bardzo dobry wynik, ale przecież lepiej Hejtować i pieprzyć w nieskończoność jak to PC
> jest wspaniałe i 100 razy lepsze od konsol.
To pokazuje jak spartolona była wersja pc.Ps4 jesli bedzie miec tressFX to raczej szału robic nie bedzie tak czy siak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Hahaha, ale łach!! :DD
>
> Eh, elyta- 60 klatek jest, to teraz pad do dupy :D
>
> Popcornu, dajcie mnie popcornu!!! ^^

W nowym killzonie też miało być 60 fps, nie chwal dnia przed zachodem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech będzie i 30- już pisałem, wali mnie to ^^ Jestem jedynie podjarany jak dobrze dopasowano kod do możliwości konsol. Ponoć nawet na XO framerate nie spada poniżej 30fps, a to już jest inna liga (teoretycznie układ na poziomie Radka HD 7770 nie powinien w tych warunkach wyciągnąć więcej niż...10-20fps, jak nie mniej)

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/2013/tomb_raider/wykresy/lara_wilki_1920t.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2014 o 19:17, kodi24 napisał:

Niech będzie i 30- już pisałem, wali mnie to ^^ Jestem jedynie podjarany jak dobrze dopasowano
kod do możliwości konsol. Ponoć nawet na XO framerate nie spada poniżej 30fps, a to już
jest inna liga (teoretycznie układ na poziomie Radka HD 7770 nie powinien w tych warunkach
wyciągnąć więcej niż...10-20fps, jak nie mniej)

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/focus/2013/tomb_raider/wykresy/lara_wilki_1920t.png


No ten test już troooochę ma :D Inna sprawa, że nie wiadomo jak w konsolowej wersji wygląda sprawa AA i AF. TressFX jest nowe, zresztą trochę czasu na to mieli. Ciekawe co by się okazało, gdyby TFX 2.0 wrzucili do pecetowej wersji. Nie sprawdzimy, więc porównujemy gry korzystające z innych technologii, choć tytuł ten sam.

Ah, i ten układ w XONE to nie odpowiednich HD 7770 tylko HD 7790. Tak uściślając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieważne, widać za to gołym okiem co można wycisnąć i z czego jeśli się przyłożyć :)
Tak btw w nowszych testach ruszyło się tyle, że nawet GTX780 może utrzymać te 60fps (w bólach);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować