Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak wygląda rozgrywka w The Order: 1886 - zobacz gameplay!

81 postów w tym temacie

Adam Berlik

Strzelanina z system odsłon, Quick Time Eventy i świetnie wyreżyserowane przerywniki filmowe – to The Order: 1886 w pigułce. Ale! Przed szereg wychodzi jednak niesamowita oprawa wizualną, która pokazuje, na co stać PlayStation 4.

Przeczytaj cały tekst "Tak wygląda rozgrywka w The Order: 1886 - zobacz gameplay! " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Graficznie to wygląda jak next gen mam nadzieję, że gameplay od twórców jednak więcej pokaże bo ten to poza grafika to normalna strzelanka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejna gra, która robi wrażenie tylko oprawą, a nie będzie prezentować niczego więcej niż prezentował sobą typowy klon Gears of War. No i jeszcze ta paskudna muzyka... Dziwne, że jeszcze się twórcom robienie takich gier nie znudziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kolejna gra, która robi wrażenie tylko oprawą, a nie będzie prezentować niczego więcej
> niż prezentował sobą typowy klon Gears of War. No i jeszcze ta paskudna muzyka... Dziwne,
> że jeszcze się twórcom robienie takich gier nie znudziło.
To nawet nie jest legalny gameplay poczekaj na oficjalny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 11:39, Dragoniasek napisał:

I tak wiadomo, że ta oprawa graficzna jest tylko dla pokazu.

Dowody. Bo ja nie widzę tu nic, czego PS4 by nie wyświetliło. Ba, ten filmik ma nawet dropy z 30 klatek. Gdyby to był bullgameplay (nie wiem, jak to nazwać), to leciałby w idealnych 30 klatkach.

Dnia 18.02.2014 o 11:39, Dragoniasek napisał:

Oczekujcie sporego spadku
jakości tak jak to było w Watch_Dogs, Ryse i Forza 5.

Akurat w przypadku Ryse jakość wzrosła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obłędnie wygladająca zrzynka z Gears of War podlana steampunkowym sosem. Ja jestem na tak, lubię trylogię Epic Games(prequel od wyrobników z PCF pomijam - nie grałem).

Plus za odpowiednio ponury Londyn (jaw w filmie "Sweeny Tood") i za nowe IP - co wobec faktu, że Sony ostatnimi czasy cienko przędzie, wcale nie było oczywiste.

Mam tylko nadzieję, że coś zrobią z tym "800 p"*, a przynajmniej z czarnymi paskami, które wcale nie wyglądają IMO kinowo, tylko bardzo .... :). Bo resztę zrobi skaler (whatewer w konsoli czy TV), więc "natywna" mi "lotto"...

Koniec końców - szykuje się mocny exclusive i oby tylko cała para nie poszła tylko w grafę, to będzie gitarrraa ;-)

*Głównie pisze to z troski o fanbojów Sony ochoczo wbijających szpilę w konkurencję przy takich okazjach :). Boję się po prostu, że biedaki się zapowietrzą z nadmiaru rozdwojenia jaźni ;-). Swoją drogą coś dziwnie zamilkli tym razem - ani brak full hd nagle nie jest problemem, ani lock na 30 klatek, ani nawet czarne paski... No dobrze, już dobrze - przepraszam za złośliwości ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 11:42, Lordpilot napisał:

*Głównie pisze to z troski o fanbojów Sony ochoczo wbijających szpilę w konkurencję przy
takich okazjach :). Boję się po prostu, że biedaki się zapowietrzą z nadmiaru rozdwojenia
jaźni ;-). Swoją drogą coś dziwnie zamilkli tym razem - ani brak full hd nagle nie jest
problemem, ani lock na 30 klatek, ani nawet czarne paski... No dobrze, już dobrze - przepraszam
za złośliwości ;-)

1920x800p nie będzie skalowane (na ekranie fullHD będzie 1:1 pikseli, stąd czarne paski, gdyby było skalowanie nic takiego byś nie miał), w dodatku jest większą rozdzielczością niż 1600x900 (tak, piję do Ryse). Aha, i gra ma czterokrotny MSAA, który zabija sprzęt.

Besides, Ready at Dawn mówiło, że mogą się spokojnie przesiąść na pełne 1080p, ale wybrali czarne paski, bo wtedy gra jest bardziej, grrrrr...., filmowa.
Anyway, gra wygląda genericowo i ratuje ją dla mnie jedynie engine i setting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Apokalipsa i koniec świata w jednym, stare wyjadacze dyskutują o szerokości gry Oo


:D Przepraszam, ale ja naprawdę nie przepadam za czarnymi paskami, a owszem jestem kinomaniakiem totalnym :)

Sam gameplay natomiast podoba mi się, a strona technologiczna (grafika, animacja, oświetlenie, fizyka) jest obłędna - no co tu kryć. Musiałem to doprecyzować, żeby nie było niejasności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na to inaczej- czarne paski przestaniesz zauważać po paru minutach, aliasing wali po oczach do samego końca. Wiem, kiepskie pocieszenie ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo mi się wydaje albo gra działa strasznie wolno ... sprawdziłem przy każdej rozdziałce bo a nuż mój komp muli ale nie ...nawet przy 360p wolno idzie . Więc wina konsol o gra będzie chodziła ... na oko to gdzieś z 15 klatek :P Tak tak ...dobre mam oko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mimo dobrych oczu masz gówniany materiał- za parę godzin będzie oficjalny w porządnej jakości. Gram się wyrwało jak Filip z konopii, to się nadaje zaledwie na podkrętkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2014 o 11:42, Lordpilot napisał:

Plus za odpowiednio ponury Londyn (jaw w filmie "Sweeny Tood") i za nowe IP - co wobec
faktu, że Sony ostatnimi czasy cienko przędzie, wcale nie było oczywiste.


IP może i jest nowe, tylko co z tego, skoro pod względem rozgrywki Sony ewidentnie stawia na sprawdzone & oklepane schematy? To dla nich nadzwyczaj "bezpieczna" inwestycja - a czy nazywa się Gears of War, Uncharted czy może The Order:1886 - to już ma drugorzędne znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rewelacji pod względem samej rozgrywki nie ma, ciekawe czy Order zachwyci fabułą. Zobaczymy. Bardziej interesuje mnie to co pichci Naughty Dog ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować