Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Przywitajcie się z Planets³, futurystycznym klonem Minecrafta z budowaniem pojazdów

17 postów w tym temacie

Trochę taki Starbound ale w 3D z voxelową grafiką. Wygląda świetnie, strasznie podoba mi się paleta kolorów i art design.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony nie jestem fanem MC i raczej nie przemawiają do mnie takie gry (Terraria to co innego - w niej się zakochałem). Z drugiej - widzę, że w P3 w końcu jest coś, o czym marzyłem od dawna: swoboda w craftingu przedmiotów, które w końcu mogę sam projektować. Raczej nie dorzucę się do zbiórki, ale pewnie w którymś momencie grę kupię (zapewne na jakiejś wyprzedaży, w promocji). Może uda jej się to, co nie udało się MineCraftowi? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2014 o 20:19, Ring5 napisał:

Z drugiej - widzę, że w P3 w końcu jest coś, o
czym marzyłem od dawna: swoboda w craftingu przedmiotów, które w końcu mogę sam projektować.


Już chyba kiedyś radziłem zainteresować się Planet Explorers, gdzie można samemu projektować broń palną i miecze oraz pojazdy.


A Planets już mnie zainteresowało i trzeba się będzie dorzucić, bo idea gry jak najbardziej trafia w moje gusta. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2014 o 20:24, meryphillia napisał:

Już chyba kiedyś radziłem zainteresować się Planet Explorers, gdzie można samemu projektować
broń palną i miecze oraz pojazdy.


Przeglądałem, oglądałem filmiki, gameplaye... Jakoś zupełnie na mnie PE nie robi wrażenia. Nie wiem czemu, ciężko mi to sprecyzować, ale po prostu mam wrażenie, że to nie dla mnie. Zresztą ja jestem po prostu wymagające bydlę i nawet taki Starbound, będący prawie totalnym klonem Terrarii, zupełnie mnie nie wciągnął. Ok, wiem, że to dopiero beta, ale jakoś przyjemniej gra mi się w "prymitywną" Terrarię, niż w znacznie bardziej zaawansowanego Starbounda.

Popatrzyłem też trochę na filmiki poświęcone P3 i mam wrażenie, że twórcy podchodzą do tego bardzo ambitnie. Pytanie tylko, czy nie zbyt ambitnie. Pojazdy (latające!), miliardy bloczków tworzące planety (i weź tu człowieku się przez coś takiego przekop...), fabuła, elementy RPG. Boję się, że może się skończyć jak w reklamie - jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Ale życzę im jak najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2014 o 20:34, Ring5 napisał:

Przeglądałem, oglądałem filmiki, gameplaye...


Jest kopanie, jest crafting, jest strzelanie sie z mobkami i stawianie zamków czy innych budowli, więc czego chcieć więcej?
Tym bardziej że mozna się bawić z gromadką znajomych, jak ktos taka forme preferuje.
No i można sobie zaprojektować wedle upodobania pojazd czy giwerę.

Content dojdzie, w końcu to alfa dopiero.
Jak dla mnie całkiem przyjemna.

Planets też zapowiada się na przyjemne łechcenie własnego autyzmu. :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2014 o 20:59, meryphillia napisał:

Jest kopanie, jest crafting, jest strzelanie sie z mobkami i stawianie zamków czy innych
budowli, więc czego chcieć więcej?


No właśnie to jest dziwne, że niby wszystkie pożądane części są, a jednak całość (podkreślam: DLA MNIE!) wygląda mało ciekawie. I zabij mnie, ale nie wyjaśnię czemu. Sam nie wiem, są gry, które rzucają mnie na kolana od pierwszych minut (chociażby Titan Quest, którego ponownie męczę ostatnio, dzięki wspaniałej promocji na Steam, gdzie kupiłem TQ+IT za półtora euracza), a są gry, które niby są rewelacyjne, natomiast mnie zupełnie do siebie nie przekonują (tak miałem np. z GTA IV, na szczęście grałem u kumpla, więc przynajmniej kasy nie zmarnowałem).

Jest jedna rzecz, której w tego typu grach mi brakuje (były dwie, ale personalizowanie broni już dodali) - zautomatyzowane pozyskiwanie surowców. Naprawdę chętnie zobaczyłbym coś w rodzaju automatycznej kopalni, która umożliwiłaby mi otrzymywanie surowców bez mozolnego przekopywania się przez kolejne klocki. Tak, wiem, jest to podstawą tego typu gier, ale nie ukrywajmy - szukanie początkowych surowców pod koniec gry jest sporą stratą czasu. Gdybym miał określić, czym dla mnie byłaby gra idealna, chyba powiedziałbym, że hybrydą OGame i takiej np. Terrarii - z jednej strony część strategiczna, zarządzanie surowcami i rozwijanie surowców, z drugiej: mikrozarządzanie, pozyskiwanie surowców na własną rękę itp. Ale pewnie zbyt wiele wymagam...

Widzę także, że twórcy postawili sobie dość ambitne cele na Kickstarterze (milion dolców? Serio?)... Teraz pozostaje tylko czekać do jesieni na alfę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwanie tego klonem Minecrafta to trochę obraźliwe określenie. To że są klocki nie znaczy że zaraz klon :P a przynajmniej nie Minecrafta. Raczej przypomina mi to bardziej Cube World. Tutaj mamy różne kształty a w MC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 07:06, iDMFMi napisał:

Nazwanie tego klonem Minecrafta to trochę obraźliwe określenie. To że są klocki nie znaczy
że zaraz klon :P a przynajmniej nie Minecrafta.


Wiesz, już sam fakt, że mowa jest o voxelach, świadczy o tym, że to nie MineCraft. Tyle tylko, że o wiele łatwiej jest komuś wytłumaczyć, na czym polega ta gra, pisząc "klon MC", niż pisząc "bo wiesz, świat składa się z voxeli", bo wtedy reakcja będzie następująca: "z CZEGO?!". Nie każdy wie, co to voxel. Dokładnie takie same dyskusje dotyczyły 7 Days to Die i innych gier opartych na voxel-space.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepsze będzie No Man''s Sky bo nie będzie sześciennych planet, tylko normalne. A budowanie pojazdów i wystrzeliwanie ich w dowolne miejsce w galaktyce było juz przecież w Spore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby gra była taka jak na zdjęciu to bym czekał... a widziałem gameplaye i wyglądało to biednie ... ale cóż może to wina tego ,że było to z alfy albo i jeszcze wcześniej ... mieć nadzieje ,że będzie wyglądać jak na zdjęciach a może być ciekawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Lepsze będzie No Man''s Sky bo nie będzie sześciennych planet, tylko normalne. A budowanie
> pojazdów i wystrzeliwanie ich w dowolne miejsce w galaktyce było juz przecież w Spore.
>
LoL

Gra zapowiada się ciekawie, dodane do obserwacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2014 o 07:45, Ring5 napisał:

> Nazwanie tego klonem Minecrafta to trochę obraźliwe określenie. To że są klocki
nie znaczy
> że zaraz klon :P a przynajmniej nie Minecrafta.

Wiesz, już sam fakt, że mowa jest o voxelach, świadczy o tym, że to nie MineCraft. Tyle
tylko, że o wiele łatwiej jest komuś wytłumaczyć, na czym polega ta gra, pisząc "klon
MC", niż pisząc "bo wiesz, świat składa się z voxeli", bo wtedy reakcja będzie następująca:
"z CZEGO?!". Nie każdy wie, co to voxel. Dokładnie takie same dyskusje dotyczyły 7 Days
to Die i innych gier opartych na voxel-space.


A świat MC nie składa się z voxeli? Może są one inaczej renderowane niz w tej grze, ale to nadal voxel nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2014 o 22:40, Namaru napisał:

A świat MC nie składa się z voxeli? Może są one inaczej renderowane niz w tej grze, ale
to nadal voxel nie?


No właśnie nie. Położenie voxeli, w dużym uproszczeniu, określone jest ich położeniem względem innych voxeli. W przypadku MineCrafta jest inaczej, tam współrzędne każdego klocka określone są na osiach X, Y oraz Z. Dlatego właśnie MC nie jest oparte na voxel-space, ale 7 Days to Die tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować