Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Wiedźminie 3 CDP RED może "zaszaleć" w kwestii grafiki

24 postów w tym temacie

"Tomasz Jarzębowski, szef działu marketingu CD Projekt RED" - szef działy marketingu i wszystko jasne. Każdą marketingową papkę należy podzielić przez 4 zanim się w nią uwierzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Tomasz Jarzębowski, szef działu marketingu CD Projekt RED" - szef działy marketingu
> i wszystko jasne. Każdą marketingową papkę należy podzielić przez 4 zanim się w nią uwierzy
> :)

Tutaj tak nie do końca może powiedzieć w końcu zostawił sobie furtkę : "Z czasem stajemy się coraz mądrzejsi, więc uważam, że nasza następna gra będzie wyglądała jeszcze lepiej" - dodaje Tomasz Jarzębowski.

:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja im akurat wierzę, opinia opiera się na fakcie, nie na twórczej interpretacji... A i Wiedźmin 2 był świetny również graficznie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "Tomasz Jarzębowski, szef działu marketingu CD Projekt RED" - szef działy marketingu
> i wszystko jasne. Każdą marketingową papkę należy podzielić przez 4 zanim się w nią uwierzy
> :)
Tylko cztery? Skąd takie zaufanie?

Niemniej, to jednak CDPR jakiś tam kredyt zaufania sobie wypracowali przez te ostatnie lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym aby skupili się na dotrzymania terminu "przyszły rok" :) a nie na grafice. Jak grywalność będzie na wysokim poziomie to czy grafika będzie przepiękna czy tylko "piękna" nie będzie miało znaczenia.

Albo marketing, jak to marketing - zręcznie zmienia temat odwracając uwagę od poprzedniego niezbyt fortunnego komunikatu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W dark souls mieli tez zaszalec, a potem komunikat ze musza degradowac grafe bo konsole
> nie udzwigna jej

Tyle że w DS zamachnęli się na "przełom" mając do dyspozycji PS3 i X360, chociaż w sumie to był port z PC...
W każdym razie z***ali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 12:30, andrzejus napisał:

Konsole... Przez te durne konsole rynek gier upada.

Upada, upada i jakoś od 30 lat upaść nie może.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 12:30, andrzejus napisał:

Konsole... Przez te durne konsole rynek gier upada.


Zacznijmy od tego, że komercyjny gaming rozpoczął się właśnie od konsol (Magnavox Odyssey), a potem rozwijał się równolegle z automatami. Komercyjny gaming komputerowy to początek lat 80. dopiero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 12:30, andrzejus napisał:

Konsole... Przez te durne konsole rynek gier upada.

Grafika... przez tą durną grafikę rynek gier upada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marketingowcy mają trudne zadanie w kwestii gier multiplatformowych, bo z jednej strony muszą zapewnić konsolowców, z których wielu niespecjalnie orientuje się w sprzęcie i nie wie co tak naprawdę siedzi w ich skrzyneczce, że gra na ich platformie będzie świetnie wyglądać i tylko trochę gorzej, albo nawet tak samo jak na PC, a z drugiej pecetowców, że wersja na ich platformę nie ucierpi przez konsole.

Powiesz konsolowcom, że gra będzie prawie tak ładna jak na PC, to pecetowcy wariują. Zapewnisz pecetowców, że gra będzie zdecydowanie ładniejsza niż na konsolach, to konsolowcy się oburzą, że nie potrafisz wykorzystać "ukrytej mocy" ich urządzeń.

Myślę, że jeśli devsi będą się przykładać do wszystkich wersji to ta generacja konsol nie ograniczy mocno pecetów. PS4 i XOne mają architekturę x86, więc pewnie robią wersję na PC a potem szukają najładniejszych możliwych ustawień, które konsola pociągnie przy zachowaniu odpowiedniej płynności no i robią dodatkową optymalizację. CDP Red jak do tej pory bardzo dobrze traktował PC, więc ja im ufam.

Zresztą, sam mam GPU bardzo zbliżone wydajnościowo do tego w PS4, więc brak wodotrysków by mnie nie zabolał (za to kiepska optymalizacja już tak), a dla jednej gry, nawet dla W3 nie będę go wymieniał (niespecjalnie interesują mnie jakieś inny tytuły).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 12:30, andrzejus napisał:

Konsole... Przez te durne konsole rynek gier upada.

To coś długo ten rynek upada.

Spoiler

Konsole nie zaczęły się na PS3/X360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 13:22, Jikex napisał:

Marketingowcy mają trudne zadanie w kwestii gier multiplatformowych, bo z jednej strony
muszą zapewnić (...)


Być może Cie to zdziwi, ale kwestie gdzie/co/jak ma lepszą grafikę a to ma x/y/z a to czy będzie to 720p, 1080p, 30 kl/s, 60 kl/s, 4k, 120 kl/s - mało kogo. No, może poza 5 osobami z czego 4 pisze komentarze a 3 i tak będzie oceniać na podstawie youtube (lol) wrzucając do galerii steam zrzutki w rozdzielczości 1024x768 z detalami na minimum. No i grupy pasjonatów, posiadającej naprawdę mocny sprzęt (jaki to procent? Zapraszam do statystyk steam).

Dnia 31.03.2014 o 13:22, Jikex napisał:

Myślę, że jeśli devsi będą się przykładać do wszystkich wersji to ta generacja konsol
nie ograniczy mocno pecetów.


Konsole nigdy nie ograniczały pecetów. Pecety ograniczali sami gracze pecetowi.

Dnia 31.03.2014 o 13:22, Jikex napisał:

Zresztą, sam mam GPU bardzo zbliżone wydajnościowo do tego w PS4
więc brak wodotrysków
by mnie nie zabolał (za to kiepska optymalizacja już tak), a dla jednej gry, nawet dla
W3 nie będę go wymieniał (niespecjalnie interesują mnie jakieś inny tytuły).


Wykorzystanie GPU z konsol ma się nijak do tego z pecetów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo to na tych konsolach nie poszaleją, biorąc pod uwagę już teraz widoczne ograniczenia. Z drugiej strony, jeśli uda im się zmieścić w granicach wysokich ustawień z PC (czyli trochę poniżej ultra), to i tak pewnie lepiej ta gra będzie zoptymalizowana na konsolach niż na PC. Od wersji PC oczekuję grywalności dopiero po edycji rozszerzonej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2014 o 12:39, Dared00 napisał:

> Konsole... Przez te durne konsole rynek gier upada.
Upada, upada i jakoś od 30 lat upaść nie może.


Zależy pod jakim kątem na to spojrzeć :) Pod wieloma względami rozwija się i to dynamicznie.
Ale pod kątem treści to raczej od wielu lat to równia pochyła ( oczywiście są wyjątki )
Po części jest to wina konsoli. Zbyt skomplikowane gry nie napędzałyby tak sprzedaży więc rynek się dostosował i maksymalnie upraszczają rozgrywkę a stawiają na super grafikę i dynamiczną rozgrywkę. Dziś już nikt raczej nie będzie czytać "ton tekstu" jakie były w Planescape Torment. Lepiej się sprzeda RPG? DA 2 gdzie sieczka goni sieczkę.
I tak jest z wieloma gatunkami gier.

Dobrze że Wiedźmin jako tako połączył wszystko w taki sposób który zadowolił i jednych i drugich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować