Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs - znów graliśmy

36 postów w tym temacie

Będę bardzo szczęśliwy jeśli gra zapewni mi jakieś 50 godzin dobrej rozrywki, czyli mniej więcej tyle ile np takie Black Flag ;)
Liczę na połączenie Assassin''s Creeda z GTA, czyli takiego sandboxa pełną gębą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz tutaj trzeba rozróżnić kilka spraw - coś na miało arcydzieła musi sobie naprawdę zapracować tym, że jest to arcydzieło. Natomiast to, aby gra stała się hitem wiele nie trzeba. Wystarczy duża sprzedaż, wiele pozytywnych opinii branżowych czy nie i wtedy staje się potencjalnym GOTY.

Jednak prawda jest taka, że z tego co widzę wielu skreśla WD od razu. Ja tego nie robię z prostego powodu - nie zwykłem tego robić przed zagraniem w dany tytuł. Mogę powiedzieć, że klimat może mi się nie podobać i nie pasować totalnie... Mogę powiedzieć, że nie lubię danego typu gier... Ale jeśli na przykład w dużą ilość podobnych tytułów kiedyś już grałem to za pewne zagram z ciekawości. To tak jak było w przypadku Max Payne 3 - na początku byłem sceptycznie nastawiony do "łysola", a teraz uważam, że to jedna z najlepszych gier, w jakie mi się udało grać od jakiegoś czasu i tytuł, który przykuł mnie do monitora na długie posiedzenia, co nie często teraz się zdarza. Podobnie było także w przypadku DMC: Devil May Cry, teraz trochę gorzej mam z nowym Splinter Cell, ale to dlatego, że najzwyczajniej nie mam czasu na granie dłuższe, ale jedną misję raz na jakiś czas skubnę. Dlatego i w Watch Dogs zagrać można, dobrze się bawić, a nie musi to być arcydzieło. Jak i wiele gier pojawiających się na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanko do Myszy:
Czy od początku mamy dostępne całe Chicago(ew. po jakimś samouczku czy misji wprowadzającej w arkana gry)? Nie mogę ścierpieć, gdy w grze z otwartym światem okazuje się, że do sąsiedniej dzielnicy nie mogę wjechać, bo jest niewidzialna ściana i muszę przejść pół gry, żeby sobie na ten przykład pozwiedzać. Jak to wygląda tu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja także mam pytanko, a nawet kilka, które na razie przychodzą mi do głowy: Jak wygląda kwestia powtarzalności modeli BN - jest ona raczej niezauważalna czy jednak można coś zauważyć i to przeszkadza?No i czy zaludnienie rzeczywiście zmienia się wraz z porą dnia?
W jednym z nowych materiałów twórcy pokazują teamowy multi. Czy miałeś okazję go wypróbować i jeśli tak, to jakie są wrażenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2014 o 20:25, Waaazuuup napisał:

Pytanko do Myszy:
Czy od początku mamy dostępne całe Chicago(ew. po jakimś samouczku czy misji wprowadzającej
w arkana gry)? Nie mogę ścierpieć, gdy w grze z otwartym światem okazuje się, że do sąsiedniej
dzielnicy nie mogę wjechać, bo jest niewidzialna ściana i muszę przejść pół gry, żeby
sobie na ten przykład pozwiedzać. Jak to wygląda tu?


W wersji, w którą graliśmy dostępne było całe miasto, nawet obszary (bardzo charakterystyczne złomowisko niedaleko tamy) ewidentnie powiązane z zadaniami fabularnymi. Tak więc teoretycznie, jeśli nic się nie zmieni, powinno dać się zwiedzić całe miasto od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2014 o 20:45, aragorn14 napisał:

Ja także mam pytanko, a nawet kilka, które na razie przychodzą mi do głowy: Jak wygląda
kwestia powtarzalności modeli BN - jest ona raczej niezauważalna czy jednak można coś
zauważyć i to przeszkadza?No i czy zaludnienie rzeczywiście zmienia się wraz z porą dnia?


Przyznam szczerze, że nie przyglądałem się temu zbyt uważnie, czasu było jednak mało. Ale nie było chyba źle, skoro nie odnotowałem z automatu armii klonów. I owszem, odniosłem wrażenie, że się zmienia.:)

Dnia 23.04.2014 o 20:45, aragorn14 napisał:


W jednym z nowych materiałów twórcy pokazują teamowy multi. Czy miałeś okazję go wypróbować
i jeśli tak, to jakie są wrażenia?


Niestety, tego nam nie udostępniono. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadowolony :) Warto było opuścić hejtującą łajbę i poczekać na rzetelne opinie. Jeszcze kilka takich i WD zajmie miejsce na mojej półeczce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że WD będzie porządną grą przy której będzie można spędzić dużo czasu w singlu i na dobrej fabule + zabawa ze znajomymi przez multi.
Z resztą na dłuższą metę to porządnym tytułem ze zdarzenia w tym roku jest dopiero Watch dogs :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam pytanie. Czy gra jest tworzona według pewnego schematu Ubi, tak jak AC i FC? Mam na myśli kryjówki, punkty widokowe, otwarta mapa z zadaniami głównymi i pobocznymi, konkretne rodzaje przeciwników, sklepy rozrzucone po mapie, niektóre lokacje dostępne tylko podczas wykonywania konkretnych zadań? W 2012 roku dało się taki schemat zauważyć grając na przemian w AC3 i FC3, czy w Watch_Dogs jest tak samo, czy jednak to coś nowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2014 o 23:00, Dragoniasek napisał:

Też mam pytanie. Czy gra jest tworzona według pewnego schematu Ubi, tak jak AC i FC?
Mam na myśli kryjówki, punkty widokowe, otwarta mapa z zadaniami głównymi i pobocznymi,
konkretne rodzaje przeciwników, sklepy rozrzucone po mapie, niektóre lokacje dostępne
tylko podczas wykonywania konkretnych zadań? W 2012 roku dało się taki schemat zauważyć
grając na przemian w AC3 i FC3, czy w Watch_Dogs jest tak samo, czy jednak to coś nowego?


Przyznam szczerze, że w wielu aspektach ta gra jest do tego schematu zbliżona. Nie było czasu na to, by sprawdzić wszystko, ale na pewno część miejscówek "fabularnych" jest normalnie dostępna podczas swobodnej eksploracji, jeśli znajdują się na otwartym terenie. Kilka akcji miało miejsce we wnętrzach, ale też nie starczyło czasu na to, by ich potem szukać i sprawdzać, czy są grywalne również poza fabułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2014 o 22:23, devdd napisał:

blablabla, gra ubisoftu, piękna w zapowiedziach i krótkich demkach, nudna na dłuższą
metę...

Wszystko na dłuższą metę jest nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze gra nie ma silnika graficznego z gry tom clancy''s the division no ale ubi poleciało na kase i wydaje na stare konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować