Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs na PC wkrótce doczeka się łatki

42 postów w tym temacie

Gra jest dobra, ma potencjał choć w kilku miejscach przeraźliwie zaprzepaszczony. Jak ktoś powiedział, aby gra była naprawdę dobra hakerstwo to nie wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli wersje PS4/Xone mają tekstury w wersji ultra, co już nieśmiało sugerowali technokraci z Digital Foundry :)

Mnie natomiast zastanawia jedna rzecz odnośnie pecetowej "optymalizacji" - na słynnym już gameplayu z E3 2012 WD hulało na I7 i bodajże GF 680 GTX i graficznie powodowało opad szczeny. Jak to się dzieje, że wyglądająca gorzej wersja finalna zarzyna mocniejsze przecież grzały pokroju GTX 780 ? Stuttering - obecny, dropy obecne, pecetowcy płaczą na forach.... Cóż to się stało ? Czyja to wina ? Kto dał ciała ? UBI ? Nvidia (która "pomagała" przy optymalizacji) ? Trza by jakąś komisję śledczą powołać, bo gołym okiem widać, że ktoś tu chce kogoś wydymać ;-)

ps. Sugestia żeby obniżyć jakość tekstur na KOSMICZNIE WYDAJNYM sprzęcie raczej nie przysporzy temu panu zwolenników ;-). Wręcz powiedziałbym, że gość "chlapnął bez zastanowienia" ;-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, jest to niewyobrażane wręcz.
Grze bardzo daleko do tego jak miała wyglądać a chodzi tragicznie.
Mam GTX 780 Ti 1262/7400 (wszystkie inne tytuły smigają na nim na maksa)
I7 4770K@4.3 ghz + 8 Gb ramu DDR III 1866@2000mhz i co?
I grać się nie da ...
Fajną gre zrobili :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Cóż to się stało ? Czyja to wina ? Kto dał ciała ? UBI ? Nvidia (która
> "pomagała" przy optymalizacji) ? Trza by jakąś komisję śledczą powołać, bo gołym okiem
> widać, że ktoś tu chce kogoś wydymać ;-)

poprzednia generacja się stała - chcieli zrobić grę na 5 platform, nie podołali a ubi nie chciał dłużej czekać na zwrot inwestycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Nasz zespół wykonał dobrą robotę. Gratulacje, chłopaki! "

No, gratulacje chłopaki. Stworzyliście grę, która na średnich pctach chodzi znośnie, a na high ednach tragicznie - chyba jeszcze nikt tego nie osiągnął. Brawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2014 o 14:16, Lordpilot napisał:

Czyli wersje PS4/Xone mają tekstury w wersji ultra, co już nieśmiało sugerowali technokraci
z Digital Foundry :)


Najśmieszniejsze jest to, że PC było wiodącą platformą dla tej gry. ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jednocześnie gra się sprzedaje bardzo dobrze, co utwierdza ich w przekonaniu że oni nie zrobili nic złego :)
Czyli na przyszłość nauczki nie będzie.
Tyle było narzekań na długo przed premierą, tyle gadania jacy to z nich oszuści , jaki ten Ubisoft straszny... a po premierze wszyscy się rzucili i kupili grę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ps. Sugestia żeby obniżyć jakość tekstur na KOSMICZNIE WYDAJNYM sprzęcie raczej nie przysporzy
> temu panu zwolenników ;-). Wręcz powiedziałbym, że gość "chlapnął bez zastanowienia"

Taa, zwazywszy na fakt ze na moim GTX 780 gra na ultra nie dochodzi nawet do 2900mb uywanej pamieci i scina a Bioshock Infinite potrafil zabierac ponad 3gb i dzialacl idealnie:/
Zwykle pieprzenie Viard''a ktory ewidentnie nie wie o czym gada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwarty świat w postaci sporego miasta + dużo pieszych + ruch uliczny + wydanie gry na sześciu różnych platformach (PS3, X360, PS4, X1, Wii U, PC) = problemy z optymalizacją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nasz zespół wykonał dobrą robotę. Gratulacje, chłopaki!"
Nie dość, że z nich bajkopisarze to jeszcze skromni, ale nie w te stronę, co trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wersje konsolowe nie mają na 100% ustawień Ultra (textury i w sumie cała reszta). mam do porównania wszystkie 3 wersje gry i texturki na PC wygrywają. Demko na e3 było puszczane na 780''tce :]. Tłumaczenie pana z Ubi jest bez sensu bo gra ma problemy nawet na GPU które mają po 4GB i wyżej (i dotyka to w większości użytkowników AMD).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować