Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield Hardline dopiero w 2015 roku

33 postów w tym temacie

Biorąc pod uwagę jakim gniotem okazała się alpha czy tam beta to nie dziwi. Oczywiście jakaś frajda z tego była ale to jak z BF4 po premierze, niby jakaś frajda jest ale co z tego ja nic niedopracowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już na absurd zakrawa ciągłe pisanie jakie to BF4 było niedopracowane. Grać zacząłem chyba miesiąc albo mniej po premierze na PS4 i grało się KOMFORTOWO bez żadnych rażących błędów. Czasem wywaliło z serwera, ale nie było to nagminne. Jako, że w Polsce 95% graczy to pecetowcy to nie wykluczam, że tamta wersja była niedopracowana, ale na konsolach Sony nic takiego nie było. To już takie gadanie dla samego gadania. BF to niedopracowanie, COD to kotlet co by nie zmienili (a widać przy nowej odsłonie że nowości będzie mnóstwo), a StarCraft 3 choćby byłby taką samą kalką jak dwójka pierwowzoru to będzie najcudowniejszą grą pod słońcem. Ludzie, wyjdźcie czasem poza ciągłe klepanie tych samych frazesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to bardzo dobra decyzja. Przynajmniej mają jeszcze trochę czasu na naprawę niedoróbek technicznych i być może będzie dało się w to komfortowo pograć już na premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że Starcraft pojawia się raz na jakiś czas, a takie tytuły jak CoD pojawiają się co roku. Poza tym - akurat w przypadku Starcrafta każda grubsza zmiana jest dość głośna ze względu na to, iż jest to tytuł esportowy. Nie będę już pisał tutaj eseju na temat tego jaką rewolucją była zmiana z Brood Wara na Wings of Liberty, a trójki raczej nie zobaczymy w ciągu najbliższych pięciu lat co najmniej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA przełożyło premierę Battlefielda! I to aż na przyszły rok! Jeszcze tylko brakuje, żeby papieżem został murzyn i będziemy mieli pewność, że koniec świata jest bliski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tylko że Starcraft pojawia się raz na jakiś czas, a takie tytuły jak CoD pojawiają się
> co roku. Poza tym - akurat w przypadku Starcrafta każda grubsza zmiana jest dość głośna
> ze względu na to, iż jest to tytuł esportowy. Nie będę już pisał tutaj eseju na temat
> tego jaką rewolucją była zmiana z Brood Wara na Wings of Liberty, a trójki raczej nie
> zobaczymy w ciągu najbliższych pięciu lat co najmniej ;)
>
Pięć lat to minimum góra z 7/6 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja to wszystko rozumiem, ale jakby się uważnie się przyjrzeć to CoD z części na część wprowadza tyle samo zmian co StarCraft 2 w stosunki do jedynki, a CoD wychodzi co roku a nie raz na 10 lat a obecnie to również gra e-sportowa, ale rzeczywiście dalej w tą polemikę wchodzić nie chcę. Rzecz w tym, że nie ma co stereotypować w tej branży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2014 o 12:32, ozoqq napisał:

Tak, ja to wszystko rozumiem, ale jakby się uważnie się przyjrzeć to CoD z części na
część wprowadza tyle samo zmian co StarCraft 2 w stosunki do jedynki, a CoD wychodzi
co roku a nie raz na 10 lat a obecnie to również gra e-sportowa, ale rzeczywiście dalej
w tą polemikę wchodzić nie chcę. Rzecz w tym, że nie ma co stereotypować w tej branży.


Rzecz w tym, że wszystko co napisałeś mija się z prawdą. Jedyny CoD który miał potencjał i zadatki na e-sport to CoD4 (no i 2 wcześniej, ale nigdy nie zdobyła aż takiej popularności jak 4), po którym łasi na kasę włodarze Activision zarządzili milion kolejnych części z których defacto żadna nie dorównała starszemu bratu. Do tego ani jedna ze zmian w CoDzie nie kwalifikuje podnoszenia numerku o 1 przy tytule, a jedynie rozdrabnia community skazując z góry jakiekolwiek e-sportowe aspiracje na szybką śmierć.

SC2 to zupełnie inna bajka. Zmiany są ale w obrębie jednej "platformy" i zasadniczo nie ma aktualnie innych rtsów które cieszyłyby się taką popularnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No gdyby CoD wychodził raz na 10 lat tak dopracowany i rozbudowany, jak SC2, to nie miałbym nic przeciwko. Wtedy premiera każdej kolejnej części byłaby wydarzeniem. I tak, SC2 miał sporo znaczących zmian, aczkolwiek rdzeń rozgrywki niewiele się zmienił, to jednak jest tego dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> to pecetowcy to nie wykluczam, że tamta wersja była niedopracowana, ale na konsolach
> Sony nic takiego nie było. To już takie gadanie dla samego gadania. BF to > niedopracowanie,

No to jak nie wiesz to na cholerę się wypowiadasz i oceniasz co kto może mówić. I nie gadaj że na sony było super jak system trafień był spartolony po całości co ma bardzo duży wpływ na rozgrywkę. Wykopywanie z serwerów to był najmniejszy problem BF4. I mnie nie interesuje czy po miesiący czy po pół roku załatali to. Miałem na pramierę i zapłaciłem pełną kwotę więc tłumaczenie że "każdemu się może zdarzyć" jest szerzeniem patologii na akceptacje takich zjawisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2014 o 09:39, Kafar napisał:

Biorąc pod uwagę jakim gniotem okazała się alpha czy tam beta to nie dziwi. Oczywiście
jakaś frajda z tego była ale to jak z BF4 po premierze, niby jakaś frajda jest ale co
z tego ja nic niedopracowane.


Ja betę odpaliłem na może 20 minut, po tej przygodzie zaraz wcisnąłem przycisk "odinstaluj". Nie dość, że mapa wczytywała się bardzo długo, to miałem takie lagi w miejscach gdzie nikogo nie było, bo jak wbiłem to mapka nie była pełna graczy. Przy czym BF 4 na moim sprzęcie śmiga bez problemów a moim zdaniem BF 4 ma dużo lepszą oprawę graficzną i to ona powinna bardziej zjadać zasoby a tutaj niespodzianka xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieńmy tylko kilka:

- Zmiana silnika graficznego
- Nowe możliwości w zaznaczaniu jednostek (brak limitu jednej grupy, możliwość zaznaczania wielu budynków i przypisywanie ich do danej grupy, możliwość przełączania się między różnymi typami jednostek w jednej)
- Rozbudowanie Battle.net jako odrebnęj platformy, która nie jest związana tylko z zabawą po sieci.
- Wprowadzenie Arcade i wielu ciekawych gier stworzonych przez społeczność

Można byłoby naprawdę wyliczać ile zmian nastąpiło w przejściu z Brood War na Wings of Liberty. Dla porównania - różnice graficzne między Black Ops II a Ghosts są znikome, podobnie jak te związane z gameplayem. Multiplayer z tego co widzę także opiera się w większości na tym samym, na czym opierał się co roku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.07.2014 o 13:33, Isildur napisał:

Ja betę odpaliłem na może 20 minut, po tej przygodzie zaraz wcisnąłem przycisk "odinstaluj".
Nie dość, że mapa wczytywała się bardzo długo, to miałem takie lagi w miejscach gdzie
nikogo nie było, bo jak wbiłem to mapka nie była pełna graczy. Przy czym BF 4 na moim
sprzęcie śmiga bez problemów a moim zdaniem BF 4 ma dużo lepszą oprawę graficzną i to
ona powinna bardziej zjadać zasoby a tutaj niespodzianka xD


Doskonale Cię rozumiem. Zresztą uwielbiam serię BF biorę każdą w ciemno i nawet jak była niedopracowana jakaś część to grałem wiernie. Ale to co pokazało Hardline to jest jak jakiś niesmieszny żart. Ja wytrzymałem 2h czyli około może 10 rund. Nuda, nuda, brzydkie, nuda, bez pomysłu. Tylko dźwiek jak przystało na BFy na bardzo wysokim poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ratujcie się koniec świata nadchodzi - Battlefield przełożony na 2015 :D. A tak na serio to po tym "psełdo-BFie" co zaprezentowali nie zdziwiłbym się jakby dodali teraz czołgi, myśliwce a akcje z policjantami dodali jako dodatek do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2014 o 12:32, ozoqq napisał:

Tak, ja to wszystko rozumiem, ale jakby się uważnie się przyjrzeć to CoD z części na
część wprowadza tyle samo zmian co StarCraft 2 w stosunki do jedynki,


Chyba śnisz i nie potrafisz się przebudzić :( Za takie herezje powinni nadal palić na stosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w BF4 (PS4) doznaję o 1000% więcej błędów niż na premierę XP Rozmawiałam o tym ze znajomymi i każdy ma to samo. Great job EA, great job. Ta seria się coraz bardziej pogarsza i kolejnych części raczej już nie kupię, mimo że była to jedna z moich ulubionych serii. Może tylko jak wyjdzie BC3 to się skuszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie podałem za przykład tego cholernego StarCrafta. Gra jak na swój gatunek jest jaskiniowcem czy wam się to podoba czy nie. Odsyłam do recenzji Serafina po przykłady. Cieszę się, że zbojkotujecie kolejne części Battlefielda - mniej wariatów na serwerach. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2014 o 16:57, ozoqq napisał:

Niepotrzebnie podałem za przykład tego cholernego StarCrafta. Gra jak na swój gatunek
jest jaskiniowcem czy wam się to podoba czy nie.


Podałeś przykład StarCrafta II i powiedziałeś, że nowe CoDy mają tyle samo zmian co StarCraft II względem pierwszego StarCrafta. Jednak swojego zdania udowodnić nie potrafisz po tym jak inni użytkownicy wskazali jakie zmiany zachodzą i w CoDach i jakie zaszły w StarCrafcie. Sam swoimi wypowiedziami udowadniasz, że nie masz racji.

Dnia 23.07.2014 o 16:57, ozoqq napisał:

Odsyłam do recenzji Serafina po przykłady.


Bo własnych nie masz? Pomijając już fakt, że Sławek Serafin wiele bzdur o SC II napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo w momencie, w którym Serafin pisał swoją recenzję miałem dokładnie takie samo zdanie o StarCraft 2 jak on. To jak wy dwaj bardzo się lubicie nie jest tajemnicą co miałem okazję się dowiedzieć, gdy wziąłeś strone jednego z forumowiczów, chyba zresztą w wątku o becie Hardline, a on odpisał że ceni sobie krytykę nawet jeśli jest to opinia sprzątaczki. Ot niedokładny cytat.
Przy Dawn of War 2 (którego nikt na tym forum nie lubi więc niech będzie pierwszy Company of Heroes) StarCraft 2 jest jak najlepszy na świecie telefon stacjonarny podczas, gdy reszta RTS już dawno poszła w smartfony. Że jest ubóstwiany przez graczy na całym świecie? Ja sam SC2 nie oceniłbym gorzej jak 8,5/10 w przypadku kampanii single player i 6-7/10 w przypadku multi. Wałkowałem temat również na tym forum co najmniej kilka razy i naprawdę nie chcę już wdawać się w dalszą dyskusję, dlaczego dla niektórych ta gra była rozczarowaniem a dla niektórych spełnieniem snów. Dokłądnie odwrotna sytuacja jak w Dawn of War 2. Tam gdzie Relic postawił na rozwój gatunku, tam Blizzard zrobił kopiuj-wklej żeby przypadkiem nie urazić żadnego prawdziwego fana.
Jakie przykłady podali inni użytkownicy tego rozwoju? Zaznaczenie wielu budynków i jednostek? :D Rewolucja! Co będzie dalej? Efekt 3d?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować