Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Divinity: Grzech pierworodny zadaje kłam tezie, że nie ma popytu na turowe RPG-i

49 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Popularność Divinity: Grzech pierworodny ucina dyskusje aż w trzech kwestiach, a szef Larian Studios deklaruje, że jego ekipa raczej nie skorzysta z Kickstartera przy pracach nad kolejną grą.

Przeczytaj cały tekst "Divinity: Grzech pierworodny zadaje kłam tezie, że nie ma popytu na turowe RPG-i" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crap, taki fajny pomysł na grę zmarnowany na turówkę i jeszcze do tego sukces marketingowy:(
Tak jak w przypadku Original Sin, życzę kolejnym RPG-om Larian wtopy - może wtedy doczekam się kolejnego niesztampowego hack ''n'' slash''a...
Oczywiście bez urazy, to czysty biznes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja grę zamierzam kupić, ale dopiero jak wyjdzie pełne profesjonalne spolszczenie. Jestem napalony na ten tytuł, a w przeciwieństwie do kolegi powyżej, "turowość" to dla mnie zaleta a nie wada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 18:50, zadymek napisał:

Crap, taki fajny pomysł na grę zmarnowany na turówkę i jeszcze do tego sukces marketingowy:(
Tak jak w przypadku Original Sin, życzę kolejnym RPG-om Larian wtopy - może wtedy doczekam
się kolejnego niesztampowego hack ''n'' slash''a...
Oczywiście bez urazy, to czysty biznes.

Czemu od studia robiącego niezłe rpg oczekuje hack n slasha? Pierwsze Divinity nie było turowe to ludzie bezsensownie kopią Diablo. Nie ważne czy walka będzie z turami lub bez, nie robią rpg bo są w tym nieźli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To trochę jakby życzyć sieci McDonald''s upadku bo sprzedają hamburgery, a nie hot dogi. Skoro studio robi dobre gry w gatunku na, który jest popyt a odbiorcy są z tego bardzo zadowoleni, to dlaczego życzyć im porażki? Prezentujesz stanowisko nie dość że egoistyczne, to w dodatku totalnie głupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 19:33, fenr1r napisał:

To trochę jakby życzyć sieci McDonald''s upadku bo sprzedają hamburgery, a nie hot dogi.

To jednak trochę bardziej jakby McDonald''s zaczęło nagle robić tylko hot dogi, a ja chciałbym burgerów. Larian zrobiło świetnego hns i ja chcę kolejnego - zwłaszcza biorąc pod uwagę niezrealizowane pomysły.

Dnia 12.09.2014 o 19:33, fenr1r napisał:

Skoro studio robi dobre gry w gatunku na, który jest popyt a odbiorcy są z tego bardzo
zadowoleni, to dlaczego życzyć im porażki? Prezentujesz stanowisko nie dość że egoistyczne,

Tak, myślę najpierw o sobie, coś w tym złego?

Dnia 12.09.2014 o 19:33, fenr1r napisał:

to w dodatku totalnie głupie.

Głupie to by było gdybym rzeczywiście życzył Larian upadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 20:12, zadymek napisał:

To jednak trochę bardziej jakby McDonald''s zaczęło nagle robić tylko hot dogi, a ja
chciałbym burgerów. Larian zrobiło świetnego hns i ja chcę kolejnego - zwłaszcza biorąc
pod uwagę niezrealizowane pomysły.

Który tytuł masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że Divinity: Grzech pierworodny dobrze się sprzedaje. Sam póki co jeszcze swojego egzemplarza nie zakupiłem, ale powoli się przymierzam. Dobry RPG nie jest zły. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 20:38, Martius0 napisał:

Dobra, to sobie pożartowaliśmy. A tak na serio?

W którymś miejscu postawiłem smiley czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Crap, taki fajny pomysł na grę zmarnowany na turówkę i jeszcze do tego sukces marketingowy:(
> Tak jak w przypadku Original Sin, życzę kolejnym RPG-om Larian wtopy - może wtedy doczekam
> się kolejnego niesztampowego hack ''n'' slash''a...
> Oczywiście bez urazy, to czysty biznes.
Każdy ma swoje zdanie ostatnio trochę tych gier hack n slash powstało to nowa turówka jest jak znalazł :D
Gra fajna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 21:05, Martius0 napisał:

To, że pierwsze Divinity ma tyle wspólnego z hns tyle co koń z koniakiem.

W jakim sensie? Bo czasem można przegadać quest zamiast wyrąbać drogę do celu? Dlatego, że w ogóle są dialogi, czy dlatego, że można, czy ja wiem, udawać trupa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2014 o 21:31, zadymek napisał:

W jakim sensie? Bo czasem można przegadać quest zamiast wyrąbać drogę do celu? Dlatego,
że w ogóle są dialogi, czy dlatego, że można, czy ja wiem, udawać trupa?

Plus rozbudowana interakcja z otoczeniem, brak losowo generowanego świata i nastawienie na zbierania także losowo generowanych przedmiotów. To po prostu crpg a nie hns.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować