Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Patch 4 do Assassin`s Creed Unity dostępny na PS4 i XOne

30 postów w tym temacie

Dnia 17.12.2014 o 13:53, killer112 napisał:

Czy wy też macie na PC tak że około 5 metrów przed wami już tekstury są brzydkie w postaciach
tłumu? Przechadzanie się przez tłum to udręka dla oczu, idziesz i przed toba dosłownie
poprawiają się tekstury.


Mnie najbardziej boli to, że budynki oddalone o kilkadziesiąt metrów już wyglądają tragicznie :D Więc albo oglądać te oddalone o 300 albo więcej albo tylko te najbliższe :D
Gra ścina na wysokich ustawieniach graficznych, a sprzęt jak w podpisie (GTX970!) :D Czekam na optymalizację :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 20:55, pawbuk napisał:

Mnie najbardziej boli to, że budynki oddalone o kilkadziesiąt metrów już wyglądają tragicznie
:D Więc albo oglądać te oddalone o 300 albo więcej albo tylko te najbliższe :D
Gra ścina na wysokich ustawieniach graficznych, a sprzęt jak w podpisie (GTX970!) :D
Czekam na optymalizację :D


Ta i pomyśleć sobie, że po Gothic 3 ciężko było uwierzyć aby ktoś był na tyle wybitny i wydał taką kaszankę na starcie.

Lista top 10 najbardziej gównianej optymalizacji w dniu premiery moim zdaniem

1. AC:U - za całokształt
2. Serię R6V - o kolejna seria Ubisoftu za całokształt
3. Aliens Colonial Marines - bez komentarza
4. Saints row 2 - za całokształt
5. BF4 - czy tutaj potrzebny komentarz
6. X Rebirth - daję miejsce 6 zamiast pierwszego za to, że Egosoft przynajmniej[w przeciwieństwie co do niektórych] dotrzymał słowa i doprowadził grę do stanu używalności z najnowszą wersją 3.0 zarówno ze względu na gameplay i optymalizację.
7. Gothic 3 - istny klasyk jeśli chodzi o ten temat.
8. GTA 4 PC
9. Boiling point
10. Daikaszana znaczy się Daikatana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2014 o 23:50, Numenpl napisał:

Ta i pomyśleć sobie, że po Gothic 3 ciężko było uwierzyć aby ktoś był na tyle wybitny
i wydał taką kaszankę na starcie.


To nie jest tak, że nie da się grać, jednak oczekiwałbym więcej :D Na razie dwa razy musiałem wczytywać grę, bo bohater się po prostu zaciął. To mogę wybaczyć w tego typu grze (duży, otwarty świat i wspinaczka gdzie tylko to możliwe), jednak niewybaczalne są ścinki, a może raczej trwające po 10 sekund zwiechy gry w losowych momentach. Na szczęście nie występuje to bardzo często, natomiast na takim sprzęcie jak mój oczekiwalbym jednak pełnej plynności na wysokich ustawieniach graficznych, bo choć gra jest piękna, to widzialem już ładniejsze (BF4, Crysis 3).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 00:27, pawbuk napisał:

(...) jednak niewybaczalne
są ścinki, a może raczej trwające po 10 sekund zwiechy gry w losowych momentach. Na szczęście
nie występuje to bardzo często, natomiast na takim sprzęcie jak mój oczekiwalbym jednak
pełnej plynności na wysokich ustawieniach graficznych (...)

Zastanawia mnie fakt, że mój 4 letni zestaw z wymienioną kartą na 980gtx działa płynnie w 1920x1200 ze wszystkim wymaksowanym bez ścinek. Nie to żeby działało idealnie. Czasami w pomieszczeniach mam białe kreski.
Tak dla porównania mój zestaw to i7 3ghz, 12gb ram i gra na innym dysku niż system. Brak parosekundowych doczytywań oznacza, że albo u mnie pomaga te dodatkowe 4gb ramu, albo ten osobny dysk na system. Tak czy inaczej mam wrażenie, że ta gra jest trochę jak Ford T. Działa na dowolnym PC pod warunkiem, że jest czarny (czy jakoś tak).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, że nie wypuścili skończonej gry. Wygląda, na to, że trzeba mieć w tych czasach
> niezłe jaja, by przesunąć na później zaplanowaną datę premiery. Widocznie zabrakło takich
> ludzi w Ubi, czego skutki teraz oglądamy.
Zgadzam się. I tym bardziej nie rozumiem, dlaczego w takiej sytuacji gracze mendzą na CD Projekt RED za obsuwę z Wiedźminem 3. Chyba lepiej poczekać trochę dłużej na skończony produkt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Gracze mendzą" bo nie dają wiary, ze dostaną ten dopracowany produkt a połowicznym dowodem na to jest właśnie obsuwanie premiery.
Oczywiście trzeba mieć nadzieje [matka głupich która umiera ostatnia], że CDP stanie na wysokości zadania, ale historia tej serii pokazała, że bez pierdyliarda patchy Wiedźminy są średnio grywalne [a są takie bo wypuszcza się w dniu premiery buble]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można odmówić pobrania patcha? Będzie on się pojawiał ponownie po każdym odpaleniu gry?
Obawiam się, że ten patch usunie jakieś efekty, tekstury, elementy Paryża ( skoro podmienia ok. 25% plików gry ), a ponieważ u mnie gra, póki co, działa ok to chciałbym sobie odpuścić loterię z patchem.

Numenpl: "Gothic 3 " miał takie coś, że nie dość, iż gra wczytywała się i zapisywała bardzo długo, to jeszcze podczas zapisu gry po prostu się wieszała i jeżeli nie pilnowałeś częstego sejwowania to mogłeś stracić kilka godzin gry. Do tego, gra miała bugi, które uniemożliwiały wykonanie głównych questów. O ile mi wiadomo, AC Unity takich problemów nie ma, a najbardziej zabugowaną grą jest ponoć jakaś nowa odsłona " Twierdzy ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2014 o 14:52, lis_23 napisał:

Numenpl: "Gothic 3 " miał takie coś, że nie dość, iż gra wczytywała się i zapisywała
bardzo długo, to jeszcze podczas zapisu gry po prostu się wieszała i jeżeli nie pilnowałeś
częstego sejwowania to mogłeś stracić kilka godzin gry. Do tego, gra miała bugi, które
uniemożliwiały wykonanie głównych questów. O ile mi wiadomo, AC Unity takich problemów
nie ma, a najbardziej zabugowaną grą jest ponoć jakaś nowa odsłona " Twierdzy ".

I ten tekst do osoby która posiadała gothica 3 od dnia premiery w polsce - nie bez powodu przy gothic 3 dałem słowa "bez komentarza" i ta gra mnie nauczyła jednego grzebać w plikach konfiguracyjnych przy każdej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować