Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Unity - zobacz zwiastun premierowy najnowszego dodatku

32 postów w tym temacie

Założę się, że znowu okaże się, że dodatek ma lepszą fabułę niż podstawka - jeśli tak to będzie już druga taka gra Ubisoftu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "hah" śmiech na sali ja dalej nie mogę grać w assasina na najnowszym patchu a oni mi
> tu dodatki jeszcze wydają to chyba już najgorsza firma z grami i taka opinia już zostanie.

Ja gram z przyjemnością od premiery i w dodatek też chętnie zagram. Gra nie ma problemu, o ile masz dobry komp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2015 o 19:12, DrakeBurn napisał:

Ja gram z przyjemnością od premiery i w dodatek też chętnie zagram. Gra nie ma problemu,
o ile masz dobry komp.


To nie jest prawda, wręcz straszne naciąganie. Ja mogę grać z ~40fps i co z tego jak co jakiś czas mam freezy na kilka sekund? Nie powiesz mi, że przez 10min. mój komputer jest dobry, a potem na 5s sam się psuje. Ubisoft wydał bubla, jeśli u ciebie tego nie widać to gratuluję ale mam dość ludzi, którzy na siłę starają się przekonać, że Ubi jest bez wad i zrobił świetnie działającą grę.
Co do dodatku- pewnie zagram, chociaż sama ikonka "Unity" trochę mnie odstrasza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest prawda, wręcz straszne naciąganie. Ja mogę grać z ~40fps i co z tego jak
> co jakiś czas mam freezy na kilka sekund? Nie powiesz mi, że przez 10min. mój komputer
> jest dobry, a potem na 5s sam się psuje. Ubisoft wydał bubla, jeśli u ciebie tego nie
> widać to gratuluję ale mam dość ludzi, którzy na siłę starają się przekonać, że Ubi jest
> bez wad i zrobił świetnie działającą grę.
> Co do dodatku- pewnie zagram, chociaż sama ikonka "Unity" trochę mnie odstrasza.

A ja od siebie powiem, że jest to prawdą. Ja również grę polecam, od dnia premiery nie mam z nią problemu, dodatkowo dostałem gratis FC4 :) nic tylko się cieszyć, a dodatek wygląda ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.01.2015 o 19:40, Radekl2 napisał:

To nie jest prawda, wręcz straszne naciąganie. Ja mogę grać z ~40fps i co z tego jak
co jakiś czas mam freezy na kilka sekund? Nie powiesz mi, że przez 10min. mój komputer
jest dobry, a potem na 5s sam się psuje.

Dysk za słaby i nie wyrabia? Takie freezy miałem w sumie ze dwa razy (mam 100% w podstawce) i za każdym razem dysk urządzał mi symfonię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W DLC można grać dopiero po ukończeniu głównej fabuły, czy jest ono dostępne z menu gry?
Dodatek można przejść bodajże już od ukończenia 4 sekwencji podstawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 09:59, logray napisał:

Dysk za słaby i nie wyrabia? Takie freezy miałem w sumie ze dwa razy (mam 100% w podstawce)
i za każdym razem dysk urządzał mi symfonię.


Możliwe, ja wiem tyle że spełniam zalecane wymagania (z dużą nawiązką) i gra powinna śmigać na maksymalnych (a nie mogę takich ustawić). Jeśli Ubi kasuje prace nad DLC w celu poprawienia optymalizacji, jeśli gra ma fatalne oceny (wiadomo, że hejty zawsze będą, ale nie powiecie mi, że wszyscy tylko hejtują bez dowodów, że mają jakiś powód) to oznacza, że coś jest nie tak i należy to uznać za fakt.
Wiem, że możesz napisać: "to, że u ciebie nie działa to nie znaczy, że gra jest do niczego", ale jednak opinia, że Ubi spaprało optymalizację nawet na konsolach sama się broni przez wszelkie oceny, recenzje.
Ja nie miałem wielkich problemów z ukończeniem gry (tylko te freezy) ale staram się postawić w sytuacji niektórych graczy, którzy nie mogą nawet odpalić Unity, bo wyskakuje im jakiś błąd. Oni też zapłacili za produkt (mam nadzieję) i nie mogą z niego skorzystać za co nie powinniśmy chwalić Ubisoftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.01.2015 o 09:59, logray napisał:

Dysk za słaby i nie wyrabia? Takie freezy miałem w sumie ze dwa razy (mam 100% w podstawce)
i za każdym razem dysk urządzał mi symfonię.


Zainstalowałem grę na nowiutkim dysku SSD i o ile podczas normalnej rozgrywki w Paryżu takie przycięcia występują rzadko ( miałem jedną taką dłuższą ścinkę, o ironio, w pustym pomieszczeniu ), to w tzw. anomaliach nie da się grać i tam gra zwiesiła się na ok. 30 sekund. Wszystko pa czwartym patchu i na nowych sterach Invidii.

A co do DLC: na filmikach na YT widać, że trzeba wsiąść do wozu, który zawiezie nas do nowej lokacji, więc dodatek nie jest raczej dostępny z menu gry, jak to ktoś pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z czystej ciekawości - ile masz VRAMu na GPU? Przycinki występują nadal, jak zmniejszysz detale tekstur?

To może być oznaka kończącego się VRAMu na GPU i próbie doczytywania zawartości z HDD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 11:58, Henrar napisał:

Z czystej ciekawości - ile masz VRAMu na GPU? Przycinki występują nadal, jak zmniejszysz
detale tekstur?

To może być oznaka kończącego się VRAMu na GPU i próbie doczytywania zawartości z HDD.

Myślę, że inny może być również najnowszy patch i sterowniki Invidii: mam nową kartę graficzną i nowy dysk, frezy zdarzają się, ale raz na ok. trzy godziny gry, przez 95% czasu gra jest płynna, ale w anomaliach jest prawdziwa masakra. Mam 4GB VRAM, więc to nie jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 12:05, lis_23 napisał:

Myślę, że inny może być również najnowszy patch i sterowniki Invidii: mam nową kartę
graficzną i nowy dysk, frezy zdarzają się, ale raz na ok. trzy godziny gry, przez 95%
czasu gra jest płynna, ale w anomaliach jest prawdziwa masakra.
Mam 4GB VRAM, więc to nie jest problem.

4GB VRAMu wcale nie oznacza, że jest to wystarczająca ilość - na przykkładzie gier na idTech 5 czy Shadow of Mordor widać, że to raczej nie wystarcza, by wszystko tam załadować. ;) Musisz monitorować zużycie pamięci na GPU i zobaczyć, co się dzieje w trakcie anomalii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 12:41, Henrar napisał:

4GB VRAMu wcale nie oznacza, że jest to wystarczająca ilość - na przykkładzie gier na
idTech 5 czy Shadow of Mordor widać, że to raczej nie wystarcza, by wszystko tam załadować.
;) Musisz monitorować zużycie pamięci na GPU i zobaczyć, co się dzieje w trakcie anomalii.


Nie przesadzajmy, ile jest kart z większą ilością VRAMu? Titan Z? Shadow of Mordor chodzi bez problemu z teksturami na ultra, a problemy z Unity zaczęły się u mnie dopiero po patchu nr 4 i po nowych sterach Invidii, na patchu one day, 2 i 3 było znacznie lepiej, a teraz pojawiły się nie tylko frezy ale i jakieś błędy graficzne, itp.
P.S: nawet nie wiem, jak się monitoruje użycie VRAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.01.2015 o 12:45, lis_23 napisał:

Nie przesadzajmy, ile jest kart z większą ilością VRAMu?

Jest ich trochę, nawet starusieńka 7970 miało wersję od Sapphire z 6GB.

Dnia 14.01.2015 o 12:45, lis_23 napisał:

Titan Z?

Wszystkie Titany mają w standardzie 6GB. Titan Z też, bo to dwurdzeniowy układ i RAM się tam nie sumuje.

Dnia 14.01.2015 o 12:45, lis_23 napisał:

Shadow of Mordor chodzi bez problemu z teksturami na ultra,

Co nie znaczy, że nie mógłby chodzić lepiej.
Kolejną sprawą jest to, że to, że nie ma wielu 4GB kart nie oznacza, że zużycie VRAMu w grach nie będzie przekraczało tej wartości. To znowu przykład podejścia "kupiłem high-endowe GPU, oczekuję, że twórcy będą się zniżać do jego poziomu".

Dnia 14.01.2015 o 12:45, lis_23 napisał:

a problemy z Unity zaczęły się u mnie dopiero po
patchu nr 4 i po nowych sterach Invidii, na patchu one day, 2 i 3 było znacznie lepiej,
a teraz pojawiły się nie tylko frezy ale i jakieś błędy graficzne, itp.

W patchu mogło się zmienić zużycie VRAMu, w sterownikach też. Trzeba sprawdzić jak wygląda zużycie, by się upewnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.01.2015 o 12:49, Henrar napisał:

W patchu mogło się zmienić zużycie VRAMu, w sterownikach też. Trzeba sprawdzić jak wygląda
zużycie, by się upewnić.


Wątpię, grę mieli optymalizować pod kątem wydajności, a nie pod kątem większych wymagań.
Jak sprawdzić użycie VRAMu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować