Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

Dnia 17.04.2007 o 17:36, Virus 500 napisał:

Boże czy ty jesteś taki inny ? Napisz jaki masz sprzęt żeby można by ci pomóc

Ej dobra wyluzuj juz serio niewazne.Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 20:47, darkwind21 napisał:


> idz do kolejnego teleportu
> jak przejdziesz przez odpowiednia ilość teleportów (nie da sie zgubić zawsze można wejść
tylko
> do jednego teleportu) dojdziesz do filmiku kończącego gre

Nie widzę nigdzie w pobliżu żadnego teleportu już, wchodząc na drabinę przechodząc po rurach
dochodzę do wnęki gdzie po obu stronach są drabiny ale nie mogę na nie wejść. Jak możecie wspomóżcie
screenem.


dobra postaram sie ci pomóc tylko powiedz przez ile teleportów od momentu gdy odmówiłeś temu gostkowi przeszedłeś ? będę miał wtedy łatwiej wyłapać gdzie jesteś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem na początku gry (kurier dojechał dopiero wczoraj...). Jestem w Agropromie, wylazłem z kanałów (mam pendrive) po załatwieniu kontrolera i zorientowałem się, że jestem w środku bazy wojskowej (no, nie do końca, po prostu kręci się tam wojsko) i muszę ukraść dokumenty dla barmana. Jeśli ich nie zabiorę, to Powinność mnie nie wpuści do Baru, racja? A jeśli spróbuję (nie chcem, ale muszem) je ukraść, będę musiał zapoczątkować jeden wielki rozpierdziel z moimi 12 magazynkami do kałacha i przy nędznej przewadze liczebnej wrogów ok. 20+ do jednego. Dobrze, że są hotkey''e na apteczki ;)

BTW: Gdzie można zdobyć jakieś dodatki do broni? Coś słyszałem o celowniku w Dolinie Mroku, ale do gniazda bandytów jakoś mi się nie spieszy. I czemu te karabiny są takie niecelne? Zabiłem z 70 ludzi i żadnego headshota xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 20:57, zajc4 napisał:

>
> > idz do kolejnego teleportu
> > jak przejdziesz przez odpowiednia ilość teleportów (nie da sie zgubić zawsze można
wejść
> tylko
> > do jednego teleportu) dojdziesz do filmiku kończącego gre
>
> Nie widzę nigdzie w pobliżu żadnego teleportu już, wchodząc na drabinę przechodząc po
rurach
> dochodzę do wnęki gdzie po obu stronach są drabiny ale nie mogę na nie wejść. Jak możecie
wspomóżcie
> screenem.

dobra postaram sie ci pomóc tylko powiedz przez ile teleportów od momentu gdy odmówiłeś temu
gostkowi przeszedłeś ? będę miał wtedy łatwiej wyłapać gdzie jesteś


Przez jeden, ten co cię rzuca obok sarkofagu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie weźmiesz teczki, to cię nie wpuszczą , jak zaczniesz wojnę, to licz magazynki, bo jak złapiesz w swoje łapka teczkę to wojsko dostanie posiłki z helikoptera i w drodze powrotnej tez sie będziesz przebijać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 12:59, KannX napisał:

Kupiłem właśnie STALKERa w Saturnie za... 79zł :D Po raz kolejny wychodzi na to, że nie opłaca
się kupować w sklepie GRAM. Podstawowe wydanie mnie zaskoczyło: jest w nim mapa Zony i dwie
nalepki fluorescencyjne ze znaczkiem radioaktywności :) Idę grać.


Rotfl. Ja dalem tyle samo (+ troche wp, ktore w zasadzie sa milym bonusem zastepujacym tradycyjne obnizki cen). Do tego dostalem ksiazke, ktora jest bardzo fajna (a osobno kosztuje okolo 20 pln). Co wiecej - nie musialem nigdzie lazic, bo kurier przywiozl mi to prosto do pracy. No i mialem na 2 dni przed premiera :P Imho - warto bylo. Jak bym mial jechac do saturna specjalnie tylko po to, by kupic stalkera, to bym byl w plecy wiecej, niz gdybym kupowal w jakimkolwiek sklepie po normalnej cenie i doplacal jeszcze za przesylke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 20:58, Qbli napisał:

BTW: Gdzie można zdobyć jakieś dodatki do broni? Coś słyszałem o celowniku w Dolinie Mroku,
ale do gniazda bandytów jakoś mi się nie spieszy. I czemu te karabiny są takie niecelne? Zabiłem
z 70 ludzi i żadnego headshota xD

Proponuje dostać się na jakąś wieżyczkę i z stamtąd skosić większość wojskowych, tych w środku to można granatami, albo z przyczajki rozwalić. Poza tym w nocy jest ich mniej niż za dnia. :)
Idź do Dziczy (wyjście na zachód z lokacji Bar), tam większość walczy bronią TRs 301, niektórzy mają zamontowaną celownik SUSAT, wtedy wszyscy padają, wystarczy przymierzyć i wziąć poprawki na odrzut broni. Problemem może być amunicja - 5,56x45mm - 300 naboi kosztuje coś koło 7000RU. Sprzedaję ją barman i naukowiec w bunkrze w lokacji Jantar. Dalej na północ nie poszedłem więc nie widziałem na razie lepszej broni.

PS. W Dolinie Mroku dostaniesz ciekawą ofertę - 800RU za karabin Gaussa. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 21:00, darkwind21 napisał:

> >
> > > idz do kolejnego teleportu
> > > jak przejdziesz przez odpowiednia ilość teleportów (nie da sie zgubić zawsze
można
> wejść
> > tylko
> > > do jednego teleportu) dojdziesz do filmiku kończącego gre
> >
> > Nie widzę nigdzie w pobliżu żadnego teleportu już, wchodząc na drabinę przechodząc
po
> rurach
> > dochodzę do wnęki gdzie po obu stronach są drabiny ale nie mogę na nie wejść. Jak
możecie
> wspomóżcie
> > screenem.
>
> dobra postaram sie ci pomóc tylko powiedz przez ile teleportów od momentu gdy odmówiłeś
temu
> gostkowi przeszedłeś ? będę miał wtedy łatwiej wyłapać gdzie jesteś

Przez jeden, ten co cię rzuca obok sarkofagu.


skoro przez jeden to tak:
pojawiasz sie przed drabiną wchodzisz po niej
po prawej masz kolejną drabinę wchodzisz po niej
na wprost masz trzecią drabinę po niej też wchodzisz
gdy wejdziesz idziesz na lewo zabijasz paru gości i masz drabinę tym razem w dół
gdy zejdziesz masz kolejną drabinę schodzisz w dół
idziesz na prawo zabijasz kolejnych gości i masz kolejną drabinę w dół schodzisz i idziesz prosto i dochodzisz do kolejnego teleportu

jak sie nie zgadza to:
1 żle wytłumaczyłem
2 jesteś w innym miejscu
3 wszedłeś w inny teleport a jeśli dobrze widziałem to jest jeszcze inny teleport w który da sie wejść po rozmowie z tym gostkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra świetna , niedługo sobie kupie ;) Jednak dziwi mnie jedna mała rzecz... w edycji kolekcjonerskiej są (były?)
tzw. pigułki imitujące leki przeciwpromienne.Z czego są zrobione i z "czym to sie je"?

20070417215557

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście zrobiłem kopię zapasową :)


_preset Default
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind jump kSPACE
bind crouch kRCONTROL
bind crouch_toggle kSLASH
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kUP
bind back kDOWN
bind lstrafe kLEFT
bind rstrafe kRIGHT
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_stalker
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name BLACKBOX
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.32
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_cl_pending_lim 3
net_cl_update_rate 30
net_dedicated_sleep 5
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 75.00000
ph_iterations 24
r1_dlights on
r1_dlights_clip 10.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u -1.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.4
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.5
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.04
r2_slight_fade 0.05
r2_ssa_lod_a 96.
r2_ssa_lod_b 64.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias -3.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.6
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.
r__detail_density 0.44
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 12
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.2
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 32
snd_efx on
snd_targets 24
snd_volume_eff 0.8
snd_volume_music 1.
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7000
sv_pda_hunt 1
sv_pending_wait_time 10000
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 1
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 2
vid_mode 1024x768

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 21:38, Carl92 napisał:

Mógłby ktoś mi podać tu na forum oryginalne pliki INI bez żadnych modyfikacji!!!! Bo ja nie
zrobiłem kopii a coś mi się skopało:D


prosze bardzo orginal ltx :)


_preset Default
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
bind quick_save kF6
bind quick_load kF7
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_veteran
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
hud_info on
hud_weapon on
load_last_save all
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name LANPARTY
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.19
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 18
r1_dlights on
r1_dlights_clip 40.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 1.5
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.6
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.02
r2_slight_fade 0.5
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 0.6
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.38
r__geometry_lod 1.
r__supersample 2
r__tf_aniso 6
renderer renderer_r2a
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz on
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.
snd_acceleration on
snd_cache_size 32
snd_efx off
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 1.
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7000
sv_pda_hunt 1
sv_pending_wait_time 10000
sv_reinforcement_time 20
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 1
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 1
vid_mode 1024x768

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przekopiuj całe forum i wstaw wszystkie posty w swoim. Będziesz miał super posta i nikt Ci nie podskoczy. Trzeba pisać do moderatory by nauczył Cię ciąć posty czy sam zaczniesz wciskać Backspace? Większego syfu nie widziałem, nawet jeden user co pisał kilka razy to samo o wypadku śmigłowca chowa się przy tym syfie jaki ty robisz.

---------------------
Ciekawostka:
Widzieliście komunikat GSC? Poszukują współpracowników do S.T.A.L.K.E.R.''a 2. :) Wolne tłumaczenie:
"In connection with ending S. T. A. L. K. E. R. and starting point of development of his continuation GSC Game World and Stalker Team searches for its heroes.
Pouring in to our series, :

# Will develop a real AAA project which is published by world publisher.
# You will receive a high salary.
# You will receive per cent from profits of the project for chiefs of the departments
# You will work with profis, in rallied command which is renowned throughout the world.
# You will receive popularity in world industry"

Oryginał:
http://www.gsc-game.ru/index.php?t=vacancy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 21:56, mukodemolud napisał:

Gra świetna , niedługo sobie kupie ;) Jednak dziwi mnie jedna mała rzecz... w edycji kolekcjonerskiej
są (były?)
tzw. pigułki imitujące leki przeciwpromienne.Z czego są zrobione i z "czym to sie je"?

To są takie Tic Taci owocowe. EK jeszcze jest (polecam) . Po co dałeś obrazek z HoMM 5?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2007 o 22:00, Vormulac napisał:

Przekopiuj całe forum i wstaw wszystkie posty w swoim. Będziesz miał super posta i nikt Ci
nie podskoczy. Trzeba pisać do moderatory by nauczył Cię ciąć posty czy sam zaczniesz wciskać
Backspace? Większego syfu nie widziałem, nawet jeden user co pisał kilka razy to samo o wypadku
śmigłowca chowa się przy tym syfie jaki ty robisz.


pisałem to prosto z gry i nie zauważyłem ze to jest takie długie tak to bym to skrócił
spokojnie upomnieć sie nie da ? musisz od razu naskakiwać na innych co ?
weź se na wstrzymanie jakieś tabletki uspokajające czy coś podobnego zanim zaczniesz pisać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to był pierwszy wybryk to nawet nic bym nie napisał, ale Ty to systematycznie robisz. Poza tym to było pytanie retoryczne więc nie pisałem do moderatora tylko spytałem czy trzeba pisać byś wreszcie zaczął ciął te posty.

----------------
Nowy mod się pojawił, taki mały dodatek do aktualnych spluw. Fotka pokazuje co i jak.

''Vintorez'' Sniper Rifle Mod
http://stalker.megahry.eu/download/mody/7.62_vintorez_weapon_mod.rar

Więcej w pliku Readme, w katalogu z modem.

20070417222222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś do czegos jest gitara i radio? Po nazwach domyslam sie ze to jakies smieci ktore mialy byc wykorzystane ale jakis dev o nich zapomnial :) Chodzi mi o "guitar" - zwykla gitarka i "hand_radio" - dla odmiany wyglada jak noktowizor :) Wazy to w sumie ponad 2kg, targam to ze soba a jak narazie do niczego sie nie przydaly. Oba przedmioty byly w srodku jakies maszyny budowlanej niedaleko X-18. Angielskie nazwy i _ w jednej z nich wyraznie sugeruja jakies zapomniane smieci, ale glupio mi potem bedzie jak je wywale i nagle dostane quest "przyneis moja gitare" czy cos w tym stylu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować