Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Square Enix i polskie studio People Can Fly nawiązują współpracę

11 postów w tym temacie

Szkoda, że żadna z ich gier nie była dobra, a wręcz przeciwnie. Jug i bullet to kompletne dno, painkiller był z tego najlepszy, ale strasznie nudny już w dniu premiery. Jedynie dodatek do painkillera miło wspominam, ale była to prosta strzelanina i nic specjalnego. Nie wiem dlaczego ktokolwiek chciałby z nimi współpracować, pewnie niskie koszty produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Painkiller napisał:

Lepiej jak by nawiązali współpracę z Flying Wild Hog.

Lepiej żeby FWH trzymali się z dala od korpo wydawców.

BTW w FWH nie pracują ludzie z PCF?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jui8 napisał:

Szkoda, że żadna z ich gier nie była dobra, a wręcz przeciwnie. Jug i bullet to kompletne dno, painkiller był z tego najlepszy, ale strasznie nudny już w dniu premiery. Jedynie dodatek do painkillera miło wspominam, ale była to prosta strzelanina i nic specjalnego. Nie wiem dlaczego ktokolwiek chciałby z nimi współpracować, pewnie niskie koszty produkcji.

Może to twój gust ale Bulletstorm to nie do końca w 100% ich gra ale mimo to naprawdę przyzwoita, fabularnie to w sumie nie umiem powiedzieć bo cieszyłem się z rozwałki, a Painkiller dawał taką samą radość z trzaskania przeciwników. FPSy tego studia reprezentują po prostu starusieńką szkołę strzelanek gdzie najważniejszy był gameplay, nie jakieś tam fabuły czy postacie. Tam liczył się gameplay właśnie i ro*********a, tej to było więcej w BS niż PK ale mimo wszystko miło mi się strzelało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, jui8 napisał:

Szkoda, że żadna z ich gier nie była dobra, a wręcz przeciwnie. Jug i bullet to kompletne dno, painkiller był z tego najlepszy, ale strasznie nudny już w dniu premiery. Jedynie dodatek do painkillera miło wspominam, ale była to prosta strzelanina i nic specjalnego. Nie wiem dlaczego ktokolwiek chciałby z nimi współpracować, pewnie niskie koszty produkcji.

To miała byc prosta strzelanina i spełniała swoja funkcje. Zarzucanie prostoty tego typu grom, jest równie inteligentne co zarzucanie hack&slashom grindu.

Osobiscie bawiłem sie przy BS i PK swietnie, do tego stopnia ze wracalem do obu gier po jakims czasie, co mi sie raczej przy fpsach nie zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Square Enix w ostatnim czasie traktuje swoje studia jak śmieci więc raczej nie ma się z czego cieszyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.06.2017 o 18:43, fenr1r napisał:

BTW w FWH nie pracują ludzie z PCF?

Ta część jest z PCF która odeszła bo miała dosyć współpracy z Epic i EA, a inna część to ludzie z CDPR(jeżeli pamiętam to odeszli po całej aferze z forsą ze sprzedaży W2). Natomiast współpraca z SE jest zapewne niemożliwa, bo chyba obecnie są na kontrakcie z Devolver Digital.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.06.2017 o 18:56, Fang napisał:

Square Enix w ostatnim czasie traktuje swoje studia jak śmieci więc raczej nie ma się z czego cieszyć...

Tutaj jest właśnie mała ciekawostka swoich traktują jak ostatnie szczyny, ale tych co mają na kontrakcie to zazwyczaj lepiej z niewiadomej przyczyny. Szczerze ten remake FF VII ma być ponoć teraz na UE4 więc nic dziwnego, że biorą do siebie ekipy które znają silnik. Bądźmy szczerzy R&D SE leży i kwiczy -> tyle czasu i pieniędzy władowali w FF XV, że ciężko im by było by teraz pracować nad zupełnie obcym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować