Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2015: pierwszy gameplay z XCOM 2 zaprezentowany

11 postów w tym temacie

Świetnie to wygląda. Widać duży krok na przód od pierwszej części, która przecież już sama w sobie była bardzo dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm szkoda wyszła pseudo partyzantka na "golasa" + "rodzenie botów " bez możliwości włączanie tego w jakiś prosty fabularny sposób jak blokowanie kanałów łączności ehm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2015 o 15:21, deamon-pl napisał:

hmm szkoda wyszła pseudo partyzantka na "golasa" + "rodzenie botów " bez możliwości włączanie
tego w jakiś prosty fabularny sposób jak blokowanie kanałów łączności ehm.

Z pięć razy czytałem i dalej nie wiem co przeczytałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

deamon-pl, kompletnie nie rozumiem Twojego posta od "rodzenie botów"
> bez możliwości włączanie tego w jakiś prosty fabularny sposób jak blokowanie kanałów łączności ehm.
tego = czego?
na pewno chciałeś pisać o "włączeniu w fabularny sposób"? Ale włączeniu do czego?
Skąd wiesz, że nie będzie misji w stylu blokowania kanałów łączności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2015 o 14:59, ozoqq napisał:

Świetnie to wygląda. Widać duży krok na przód od pierwszej części, która przecież już
sama w sobie była bardzo dobra.


No nie wiem... Moim zdaniem robią dokładnie to samo, wprowadzając drobne zmiany. Brakuje mi wielu istotnych (z taktycznego punktu widzenia) rozwiązań, np. strzelania na ślepo zza zasłony czy chociażby opcji czołgania się (by korzystać z połowicznych osłon). Jakoś zupełnie do mnie ta część nie przemawia. Niektóre rzeczy na filmiku wyglądają ciekawie (bardzo podoba mi się idea powrotu potężnych broni do walki w zwarciu, jak dla mnie, to był jeden z najmocniejszych elementów Terror from the Deep, gdzie wiertła były tak naprawdę jedyną skuteczną bronią przeciwko niektórym ufokom), ale tylko niektóre. Cała reszta, a szczególnie wyjątkowo głupi wątek fabularny (alternatywne uniwersum? Serio? :/ ), tylko mnie zniechęcają do tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie rozumiem 90% twoich wypowiedzi. Zechciał byś nam rozjaśnić czemu każdy jeden twój post to taki zlepek głównie nielogicznych zdań ?


============


W temacie newsa - czekam jak szczerbaty na suchary.
Nie wezmę w ciemno tylko do chwili ogłoszenia wymagań sprzętowych - jak kiedyś pisałem, chciał bym dalej móc w ten tytuł, jak w EU/EW grac jak jestem mobilny, a mój lapek niestety nie ma pełnego wsparcia dla DX11, jego GPU wspiera 10tkę.
Aczkolwiek pomijając laptopa - kupię i tak, szkoda tylko by było, jak by mnie ograniczyli do grania tylko w domu na stacjonarce =P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Świetnie to wygląda. Widać duży krok na przód od pierwszej części, która przecież już
> sama w sobie była bardzo dobra.
W moim odczuciu to raczej krok w tył, kolejny. Animacje (biegu czy chowania się za osłonami) wyglądają tu dużo gorzej niż w poprzednim Xcom, który w sumie był całkiem fajny, ale do starych Ufo (a w szczególności do TftD) to brakowało mu sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2015 o 15:43, Ring5 napisał:

:/ ), tylko mnie zniechęcają do tej gry.

Ale i tak grę kupisz, bo wystarczy że ktoś zrobi moda na modłę TFTD co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2015 o 19:12, Numenpl napisał:

Ale i tak grę kupisz, bo wystarczy że ktoś zrobi moda na modłę TFTD co nie?


Niezupelnie ;) Raz, ze nie mam kompa a na lapku zony raczej nie pojdzie. Dwa, pewnie troche czasu musi minac, zanim ktos takiego moda zrobi. Jak mod wyjdzie, wtedy rozwaze kupno.

Inna sprawa, ze szanse na takiego moda sa bardzo nikle. To by wymagalo ogromnych nakladow pracy, tworzenia praktycznie nowej gry, majac do dyspozycji jedynie gotowy silnik. Nie sadze by komukolwiek sie chcialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować