Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rise of the Tomb Raider na XOne zobaczymy w rozdzielczości 1080p

21 postów w tym temacie

W nawiązaniu do tych plotek.
Poczekam na to wydanie ( PS4 ), może będzie ze wszystkimi dodatkami. Może nawet zrobią wydanie z pierwszą częścią 2 w 1 ;)
Jeżeli wydanie na Xbox One będzie w 1080p, to wydanie na PS4 też będzie w 1080p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brawo. Da się? Da się! :) Xboxowcy się na pewno cieszą i bardzo dobrze. Ciekaw jestem czy jakby dzisiaj wydano Son of Rome, to udałoby się go zrobić w "pełnym" 1080p, a nie upscale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To było do przewidzenia, że exy na XBO będą w 1080p. Producentom 3rd Party nie chce się/nie mają czasu/nie mają środków do tego, aby zoptymalizować odpowiednio grę pod XBO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To było do przewidzenia, że exy na XBO będą w 1080p. Producentom 3rd Party nie chce się/nie
> mają czasu/nie mają środków do tego, aby zoptymalizować odpowiednio grę pod XBO.
Sorka ale czego ty się spodziewasz ? Gra na XO nie będzie chodzić w 1080p wyglądając tak samo (z tym samym frameratem) jak edycje na PS4. Devy wolą zjechać do 900p i zachować ten sam poziom wizualiów niż pokazywać widoczne gołym okiem drastyczne, graficzne cięcia aby wycisnąć te 1080p. Magia w optymalizacji nie istnieje. Słabszy sprzęt nie zacznie nagle być na równi z silniejszym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 19:51, hydzior napisał:

> To było do przewidzenia, że exy na XBO będą w 1080p. Producentom 3rd Party nie chce
się/nie
> mają czasu/nie mają środków do tego, aby zoptymalizować odpowiednio grę pod XBO.

Sorka ale czego ty się spodziewasz ? Gra na XO nie będzie chodzić w 1080p wyglądając
tak samo (z tym samym frameratem) jak edycje na PS4. Devy wolą zjechać do 900p i zachować
ten sam poziom wizualiów niż pokazywać widoczne gołym okiem drastyczne, graficzne cięcia
aby wycisnąć te 1080p. Magia w optymalizacji nie istnieje. Słabszy sprzęt nie zacznie
nagle być na równi z silniejszym.


No sort bardzo ale pleciesz trzy po trzy. Pierwszy przykład. iOS czy Windows Phone vs Android. Oba pierwsze dzialaja doskonale na o wiele słabszych podzespołach niż Android który z definicji potrzebuje silniejszych bebechów. W dodatku nawet Antek z wyższej półki potrafi napsuć nerwów właśnie przez słabą optymalizację. Na iOS i Windows Phone takich problemów po prostu nie ma. Optymalizacja działa cuda i to niezależnie od platformy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to mi chodzi, że nikt nie robi dwóch osobnych wersji konsolowych, bo to nie ma żadnego sensu. Ale przy odpowiedniej pracy dałoby się osiągnąć na obu platformach 1080p, tylko właśnie na XBO odbyłoby się to kosztem jakości grafiki, choć nie oszukujmy się, nie byłaby to widoczna gołym okiem różnica (głównie w FPS-ach czy grach akcji, gdzie przy dynamicznej rozgrywce, nie ma czasu na oceny graficzne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 21:44, Ceicob napisał:

No sort bardzo ale pleciesz trzy po trzy. Pierwszy przykład. iOS czy Windows Phone vs
Android. Oba pierwsze dzialaja doskonale na o wiele słabszych podzespołach niż Android
który z definicji potrzebuje silniejszych bebechów. W dodatku nawet Antek z wyższej półki
potrafi napsuć nerwów właśnie przez słabą optymalizację. Na iOS i Windows Phone takich
problemów po prostu nie ma. Optymalizacja działa cuda i to niezależnie od platformy.

A teraz porównaj sobie, co potrafi Android i co potrafią WP i iOS. Cięcia w funkcjonalności są ogromne, iOS multitaskingu z prawdziwego zdarzenia nadal nie ma (bo 1GB RAM), Safari musi reloadować karty w tle, bo kończy mu się pamięć... Wymieniać można długo. A WP ma strasznie prosty interfejs, który wymaga niewiele. Coś za coś a nie magiczna optymalizacja.

PS. Bebechy w iPhonach w postaci samego SoC nie są słabe. Nie patrz na ilośc rdzeni i gigaherców, bo one nie mówią nic o wydajności względem innych procesorów (spójrz na wysoki zegar w Pentium 4 i porównaj do odpowiadających mu Athlonów o tej samej wydajności z tego samego okresu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No patrz, a ja bylem swiecie przekonany, ze Crystal Dynamics nalezy do Square Enix. BA! Nawet Wikipedia tak twierdzi.

Jakby to bylo studio 1st party, to by nie mydlili oczu, ze wylacznosc jest ''this season'', a tak gra pojawi sie na PS4 zapewne w przyszlym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 22:11, Henrar napisał:

Coś za coś a nie magiczna optymalizacja.


Dbanie o nerwy konsumentów. :3
Żaden telefon nie nauczył mnie tak bluzgać jak ten z Androidem, choć przerabiałem nawet samsungowy Bada OS. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 22:24, Piotrek_K napisał:

No patrz, a ja bylem swiecie przekonany, ze Crystal Dynamics nalezy do Square Enix. BA!
Nawet Wikipedia tak twierdzi.


Widzisz ile można się dowiedzieć z Wiki.

Dnia 22.07.2015 o 22:24, Piotrek_K napisał:

Jakby to bylo studio 1st party, to by nie mydlili oczu, ze wylacznosc jest ''this season'',
a tak gra pojawi sie na PS4 zapewne w przyszlym roku.


Tak, ale na tę chwilę to ex na XBO, a wersja PS4 czy PC nie została zapowiedziana. Opieram moje wypowiedzi na faktach, a nie plotkach. Polecam też tak robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To było akurat do przewidzenia . W poprzedniej części dali blokadę 30 fps ale mieli jakiś tam zapas. 30 fps sie nie zmieni. Będzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 22:34, Kraju napisał:

Opieram moje wypowiedzi na faktach,

Przypomne, ze twierdziles, ze Crystal Dynamics to studio 1st party MS

Dnia 22.07.2015 o 22:34, Kraju napisał:

a nie plotkach. Polecam też tak robić.

http://tombraider.tumblr.com/post/95495143805/rise-of-the-tomb-raider-faq - wedlug tego gra na wylacznosc jest tylko przez jakis czas. Nie trudno chyba odgadnac co sie stanie po tym jak wygasnie umowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2015 o 16:20, Kraju napisał:

To było do przewidzenia, że exy na XBO będą w 1080p. Producentom 3rd Party nie chce się/nie
mają czasu/nie mają środków do tego, aby zoptymalizować odpowiednio grę pod XBO.


Przypomnij mi więc dlaczego Halo 5 będzie sub-hd a nie 1080p...

Optymalizacja to nie magia, 1080p na XBO będzie zawsze okupione jakimś kosztem względem tego, co można zrobić na PS4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2015 o 12:07, Piotrek_K napisał:

Przypomne, ze twierdziles, ze Crystal Dynamics to studio 1st party MS


Pokaż mi fragment, w którym jasno daję do zrozumienia, że CD to 1st party MS, bo nigdzie tego nie stwierdzam, a że Ty interpretujesz wypowiedzi na własną modłę, to już nie moja wina.

Dnia 23.07.2015 o 12:07, Piotrek_K napisał:

http://tombraider.tumblr.com/post/95495143805/rise-of-the-tomb-raider-faq - wedlug tego
gra na wylacznosc jest tylko przez jakis czas. Nie trudno chyba odgadnac co sie stanie
po tym jak wygasnie umowa?


Tak, ale przez pewien okres będzie to ex na XBO. Tak trudno to zrozumieć?

Henrar
Może dlatego, że twórcy Halo 5 wolą postawić na jakość grafiki, zamiast dostosować rozdzielczość, właśnie kosztem oprawy graficznej.

Tak, zgadzma się z Tobą, dlatego albo 1080p i tniemy grafikę, albo 900p i grafika mniej więcej na poziomie PS4. Różnica jest taka, że studiom 3rd party, nie chce się przerabiać gry, aby na drugiej z konsol była rozdzielczość FHD. Ale najnowszy PES też ma mieć 1080p, więc aż tak źle z tym nie jest. Przynajmniej widać światełko w tunelu, tylko ciekawe jakim kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2015 o 13:20, Kraju napisał:

Może dlatego, że twórcy Halo 5 wolą postawić na jakość grafiki, zamiast dostosować rozdzielczość,
właśnie kosztem oprawy graficznej.

No właśnie średnio, skoro efekty nie porażają, tekstury też nie..

Dnia 23.07.2015 o 13:20, Kraju napisał:

Tak, zgadzma się z Tobą, dlatego albo 1080p i tniemy grafikę, albo 900p i grafika mniej
więcej na poziomie PS4. Różnica jest taka, że studiom 3rd party, nie chce się przerabiać
gry, aby na drugiej z konsol była rozdzielczość FHD. Ale najnowszy PES też ma mieć 1080p,
więc aż tak źle z tym nie jest. Przynajmniej widać światełko w tunelu, tylko ciekawe
jakim kosztem.

Bo studia third-party chcą mieć taką samą grafikę na obu platformach kosztem rozdzielczości na XBO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować