Gram.pl

The Division za darmo w ten weekend

11 postów w tym temacie

Niby można pobrać już od wczoraj, więc pomyślałem, że choć sprawdzę - ale raczej nie sądzę, abym nagle zmienił zdanie co do tej gry. Niestety: ściąga się jedynie 20,84GB, a reszta nie chce ruszyć - nie jestem odosobnionym przypadkiem. Właściwie to dla mnie lepiej: wolę pobiegać przez weekend z kataną w The Honor niż ostatecznie sprawdzić The Division - tym bardziej jeśli Ubi uniemozliwia mi wykorzystanie tego darmowego weekendu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ograłem podczas bety i zdążyłem sobie wyrobić zdanie, więc pewnie nie skorzystam. Obiecałem sobie wtedy poczekać na rozwój gry i się zastanowić się.... i chyba zła prasa jakiej gra się dorobiła (oraz fakt, że to Uplay) wystarczy mi, by wysłać grę na drzewo.

BTW Woah, czy nowe forum jest w tak złym stanie technicznym, że nawet artykuły ekipy dubluje?

duuubel.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, zadymek napisał:

Ograłem podczas bety i zdążyłem sobie wyrobić zdanie, więc pewnie nie skorzystam. Obiecałem sobie wtedy poczekać na rozwój gry i się zastanowić się.... i chyba zła prasa jakiej gra się dorobiła (oraz fakt, że to Uplay) wystarczy mi, by wysłać grę na drzewo.

Co jest strasznie krzywdzące dla samej gry, ponieważ grając przez długi czas widać znaczną poprawę w wielu aspektach. Co prawda - nadal gra nie dorobiła się konkretnego end-game, ale nadal czekam. Season pass kończy się wraz The Last Stand i wtedy też będę mówił otwarcie czy ta gra to było to, na co czekałem. Ogólnie gra wciąga, jeśli da się jej szansę i weźmie pod uwagę, że od patcha 1.4 wszystko idzie w dobrym kierunku ;)

2 minuty temu, zadymek napisał:

BTW Woah, czy nowe forum jest w tak złym stanie technicznym, że nawet artykuły ekipy dubluje?

duuubel.jpg

Uh, pardon. Najwidoczniej małe techniczne problemy przy publikacji artykułów. Będziemy naprawiać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie kupiłem ją 2 tyg temu. Empik miał wersję na ps4 w promocji za 80 zł.  Gra jest coś warta jak grasz ze znajomymi. Radzę nawet nie podchodzić solo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2016 o 14:53, Fabiopirat napisał:

Gra jest świetna (Jezu, ktoś tu wspomina o becie w grze MMO, O BECIE W GRZE MMO, czaicie?). Po patchu 1.5 jeszcze lepsza.

Z tego co widziałem w "becie w grze MMO" to nie ma tam za wiele tego MMO.

Teraz dzięki @Muradin dowiedziałem się jeszcze, że po łatce 1,5 nadal nie ma tam konkretnego end-game, a ponieważ wątpię, by zmiany dotknęły samą mechanikę walki (będącą tanią podróbką Gears of War, która ósmym cudem świata też nie jest) to sądzę, że widziałem dość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2016 o 10:26, Pajonk78 napisał:

Niby można pobrać już od wczoraj, więc pomyślałem, że choć sprawdzę - ale raczej nie sądzę, abym nagle zmienił zdanie co do tej gry. Niestety: ściąga się jedynie 20,84GB, a reszta nie chce ruszyć - nie jestem odosobnionym przypadkiem. Właściwie to dla mnie lepiej: wolę pobiegać przez weekend z kataną w The Honor niż ostatecznie sprawdzić The Division - tym bardziej jeśli Ubi uniemozliwia mi wykorzystanie tego darmowego weekendu. ;)

przez uplay czy przez steam pobierałaś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zadymek napisał:

Teraz dzięki @Muradin dowiedziałem się jeszcze, że po łatce 1,5 nadal nie ma tam konkretnego end-game, a ponieważ wątpię, by zmiany dotknęły samą mechanikę walki (będącą tanią podróbką Gears of War, która ósmym cudem świata też nie jest) to sądzę, że widziałem dość.

A to GoW ma monopol na TPSy z systemem osłon? :D

Jakbyśmy mieli pod tym kątem gry rozpatrywać, to w zasadzie Spec Ops: The Line jest grą bardzo słabą, a tak nie jest.

Powiem tak - ogólnie rzecz biorąc pomysł na grę jest naprawdę dobry. Massive myślało, że zaproponowany i zaplanowany zestaw dodatków będzie "w sam raz". Przypuszczam też, że być może Ubisoft sam nie wiązał z tym projektem aż takich nadziei i się okazało, że sprzedaż gry przerosła ich oczekiwania. Jednak po trzecim kwartale, gdy przyszły raporty sprzedaży i liczby stałych użytkowników być może Ubi zauważyło, że tytuł jednak zalicza powolną klęskę. Sprzedaż Underground musiała być naprawdę niska, a na PS4 z tego co widziałem swego czasu samą misję początkową zrobiło kilka procent graczy. Nawet tych, którzy domyślnie kupili grę z Season Passem. Dlatego musieli działać, powołali ten Elite Task Force i zaczęli grę ostro łatać.

Dziś gra się o wiele lepiej, ale faktycznie endgame pozostawia wiele do życzenia. Dlaczego? Ponieważ możliwe, że nie było takowego w planach. Albo też Massive nie wiedziało jak ten temat faktycznie ugryźć. Ostatecznie - ani Underground, ani Survival, ani The Last Stand (który zapowiada się jako "horde mode" nie będzie oferował raidów, grubszych rozszerzeń fabularnych czy innych wywracających grę do góry nogami mechanik. Po prostu wszystko, co zostało założone przed premierą gry w Year 1 musi zostać wykonane, ponieważ zajmują się tym odrębne studia (np. misie do Undeground robiło Reflections, chyba Survival Red Storm...).

Co innego Year 2/Sequel. Tutaj mają pole do popisu i wolną amerykankę. Jeśli zaplanowali poszerzenie niektórych rzeczy i wprowadzenie nowych (tutaj wkracza temat ankiet, które były rozsyłane do graczy i wiele elementów było wymienianych w oparciu o Destiny: The Taken King), to możliwe, że wprowadzą je w 2017. Na tę chwilę sam nie żałuję kupna, gram regularnie - prawie 650h to trochę czasu - i czekam na kolejne dodatki. Zdaję sobie jednak sprawę, że ostatecznie The Division jest dobry, choć niektórych elementów mu brakuje, a pierwszy rok gry jest tym "rozpoznawczym" dla marki. Dlatego iskierka nadziei nadal się tli ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Muradin napisał:

Powiem tak - ogólnie rzecz biorąc pomysł na grę jest naprawdę dobry. Massive myślało, że zaproponowany i zaplanowany zestaw dodatków będzie "w sam raz". Przypuszczam też, że być może Ubisoft sam nie wiązał z tym projektem aż takich nadziei i się okazało, że sprzedaż gry (...)

Ogólnie odpowiem tak: po wersji beta widziałem, że pomysł Massive na grę (singleplayer) mnie nie porywa (moje nastawienie anty-GoW to tylko wisienka na torcie, jest jeszcze marne AI, zbieractwo+sprzęt, ogólnie single na modłę Assassin's Cry, koncepcja poziomu trudności etc), a to w przyszłej ewolucji end-game (komponent MMO) tego tytułu widziałem dla niego cień szansy. A DLC goes on a gra się nie zmienia.... po prostu żal czasu na gry 6/10.

Może innych "odrzuciło" to co wspomniałeś,  mnie nie ruszał marketing (no, może live action, ale to zawsze trafia....po czym rozbija się o prozę gameplay'a, ZAWSZE) i szumne "year 1" zapowiedzi, więc nie miałem oczekiwań, bugów też nie szukałem specjalnie, a już najmniej mnie ruszył póxniejszy spadek liczby grających (aktualnie podtrzymuję istnienie Battleborn na PC!!!). Po prostu według mnie gra miała perspektywy, ale już nie ma. Do sequela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, zadymek napisał:

Ogólnie odpowiem tak: po wersji beta widziałem, że pomysł Massive na grę (singleplayer) mnie nie porywa (moje nastawienie anty-GoW to tylko wisienka na torcie, jest jeszcze marne AI, zbieractwo+sprzęt, ogólnie single na modłę Assassin's Cry, koncepcja poziomu trudności etc), a to w przyszłej ewolucji end-game (komponent MMO) tego tytułu widziałem dla niego cień szansy. A DLC goes on a gra się nie zmienia.... po prostu żal czasu na gry 6/10.

Wiem też jednak, że z perspektywy walki w World Tier 5 i chociażby jednostkami Last Man Battalion, to ich strategie jednak są widoczne. Beta była naprawdę małym wycinkiem samej gry, a znajdźki i inne - w zasadzie raz zebrałem i było po krzyku. Oby do platyny. A same DLC... Nie jestem pewny czy w ogóle powinny dodawać endgame. Gra powinna mieć takowy domyślnie. W praktyce takowym miały być Incursiony, ale to raczej misje typu "strike'owego" niż konkretny raid czy pvp.

9 minut temu, zadymek napisał:

Może innych "odrzuciło" to co wspomniałeś,  mnie nie ruszał marketing (no, może live action, ale to zawsze trafia....po czym rozbija się o prozę gameplay'a, ZAWSZE) i szumne "year 1" zapowiedzi, więc nie miałem oczekiwań, bugów też nie szukałem specjalnie, a już najmniej mnie ruszył póxniejszy spadek liczby grających (aktualnie podtrzymuję istnienie Battleborn na PC!!!). Po prostu według mnie gra miała perspektywy, ale już nie ma. Do sequela.

Na tę chwilę gram, bo podoba mi się kreacja świata. Postapokaliptyczny Nowy Jork to miejsce, w którym mógłbym siedzieć godzinami i siedziałem wypełniając kolejne zadania, zaliczając pewne kamyczki milowe rozgrywki. Ale no... im dalej w grę, tym mniej do roboty i to widać. Dlatego liczę, że jeszcze coś wymyślą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się