Zaloguj się, aby obserwować  
Szarik_PL

Neverwinter Nights 2

8336 postów w tym temacie

Dnia 25.01.2008 o 09:14, Dann napisał:

Witam wszystkich
Tak przeglądam część poprzednich postów i zaczynam się po prostu bać. :-O
Planowałem na dniach zakup NWN2 złotej edycji (czyli podstawki razem z dodatkiem), jako że
dotychczas nie miałem możliwości zagrać nawet w podstawkę.
Tyle że jak czytam ostatnie komentarze o tym, jak to instalacja dodatku w zasadzie uniemożliwia
normalne granie w podstawkę, to zaczynam mieć spore wątpliwości co do owego zakupu.
Czy rzeczywiście jest aż tak tragicznie ... ? Czy rzeczywiście problemy z podstawką po instalacji
dodatku są aż tak duże ? Mam nadzieję, że jednak nie. :-)
Anyway, prosiłbym o sprostowanie (lub potwierdzenie) tej informacji przez kogokolwiek. :-)



Nie grałem w podstawke od kiedy mam dodatek... ale mozesz po prostu zainstalowac podstawke, a dopiero pozniej dodatek :P

Wiem, wiem to pół środek, ale pewnie wkoncu to ktoś naprawi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2008 o 22:35, Splinter Cell1 napisał:

Mam dwa pytania:
1.Jak naprawić golema ostrzaka??(tego z warowni na rozstajach) Dałem Grobnarowi już jakieś
częśći, ale jeszcze czegoś brakuje...
2.Gdzie dokładnie jest "skarb" ukryty przez poprzedniego kapitana Warowni na rostajach,
o którym mówi Guywen??


"Skarb" znajduje się na zewnątrz Warowni w pobliżu bramy. Jak dokładnie sie rozejrzysz to zobaczysz podświetlenie przedmiotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2008 o 09:14, Dann napisał:

Witam wszystkich
Tak przeglądam część poprzednich postów i zaczynam się po prostu bać. :-O
Planowałem na dniach zakup NWN2 złotej edycji (czyli podstawki razem z dodatkiem), jako że
dotychczas nie miałem możliwości zagrać nawet w podstawkę.
Tyle że jak czytam ostatnie komentarze o tym, jak to instalacja dodatku w zasadzie uniemożliwia
normalne granie w podstawkę, to zaczynam mieć spore wątpliwości co do owego zakupu.
Czy rzeczywiście jest aż tak tragicznie ... ? Czy rzeczywiście problemy z podstawką po instalacji
dodatku są aż tak duże ? Mam nadzieję, że jednak nie. :-)
Anyway, prosiłbym o sprostowanie (lub potwierdzenie) tej informacji przez kogokolwiek. :-)

Problemów raczej nie ma. Grałem cały czas z dodatkiem, zaliczyłem coś koło 7 sypnięć i jeden tragiczny błąd pod koniec który uniemożliwił dalsze granie (głównie to moja głupota zawiniła:P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, teraz ja mam pytanie...

Przeszedłem gre w wesji angielskiej i tego nie miałem...

Pierwszy raz przechodzę Dodatek w wersji Polskiej. Choć mam go od premiery w Polsce. Moja wersja podstawki to kolekcjonerska edycja - pisze bo może mieć znaczenie.

W Polskiej wersji dość często moi towarzysze, a chyba przedewszystkim Gann, nie rzucają czarów, kiedy nimi władam. W sensie klikanie na ikonke czarowania NIC nie daje, ani tego ie kolejkują, ani nic. Nie jest to efekt oślepienia, ciszy, czy czegoś. Po prostu nie moge nimu rzucać zakleć. Jak sami coś rzucą, lub po paru chwilach, jak przeskocze z postaci na postac juz moge to robić normalnie. Dodam, że moja główna postać NIGDY tego nie miała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2008 o 12:49, Night Elf napisał:

W Polskiej wersji dość często moi towarzysze, a chyba przedewszystkim Gann, nie rzucają czarów,
kiedy nimi władam. W sensie klikanie na ikonke czarowania NIC nie daje


Ooo , miałem podobnie , ale myślałem , że jest to wynik jakiegoś niezidentyfikowanego przeze mnie działania przeciwnika.Przynajmnie kilka razy grałem w sytyacji , gdy moje czarujące postacie z tego właśnie powodu , musiały walczyć zwykłą bronią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od premiery mineło już sporo czasu, więc zapewne wielu już zna tę grę na wylot. Mam w związku z tym pytanie: czy przydaje się w grze wysoka charyzma - do dyplomacji. blefu itd ? Czy raczej nie ma sensu w to inwestować dla wojownika ? A może można do rozmowy wykorzystywać członka drużyny z takimi umiejętnościami ? Myślę żeby znowu pograć sobie w NWN2 i zastanwiwam się czy mój poprzedni build wojownika/dyplomaty był dobrym rozwiązaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2008 o 19:33, hehe napisał:

Od premiery mineło już sporo czasu, więc zapewne wielu już zna tę grę na wylot. Mam w związku
z tym pytanie: czy przydaje się w grze wysoka charyzma - do dyplomacji. blefu itd ? Czy raczej
nie ma sensu w to inwestować dla wojownika ? A może można do rozmowy wykorzystywać członka
drużyny z takimi umiejętnościami ? Myślę żeby znowu pograć sobie w NWN2 i zastanwiwam się czy
mój poprzedni build wojownika/dyplomaty był dobrym rozwiązaniem...



Wojownikiem chyba wiele nie zdziałasz!

Powiem tak, przydaje się, ale raczej jest to bajera. Nie pamietam jak to jest w podstawce, ale na pewno wysokie wspolczyniki przydadza Ci sie pewnie na sali sadowej, i w pomniejszych questach. Ale patrząc na dodatek... jest niby wiele rozmów, które wykorzystuja blef, ale defacto tylko przedłużają o 1-2 dialogi, bo potem i tak dochodzi do tego samego, czytaj śmierci. Bardem, bez zastraszania, ale z itemem +10 do tego skilla udało mi się w dodatku zastraszyć Maga, co spowodowało, że zwiał, XP za to dostałem.

Generalnie są sytuacje gdzie się przydaje, ale nadal jest ich za mało, blef, czy dyplomacja moim zdaniem powinna być stosowana bardziej rozlegle, miedzy innymi w kontaktach drużynowych, by zdobyć zaufanie małym kłamstewkiem czy cos.

Przejdz gre jak uważasz, a potem zrób sobie barda i przejdź jeszcze raz, to chyba najlepsza opcja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem wojownikiem z 1lvl barda. Przy INT 14 ( chyba wymagana do mistrza broni ) miałem całkiem nieźle rowinięte blef i dyplomacja - w sumie tylko w to ładowałem pkt. O ile wiem to CHA nie przydaje sie w rozmowach, tylko INT wpływa na możliwości dialogowe. Zastanawiałem się czy aby nie można do rozmów wykorzystać jakiegoś członka drużyny ? Wtedy nie musiałbym bawić się w barda i te całe te cyrki z wojem dyplomatą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie można używać członków drużyny do rozmowy, wiec nie ważne ile oni maja Blefa, czy cuś...

Zależy, bo np. w dodatku bardzo pomaga Czaroznastwo i Wiedza, przy pozyskiwaniu reputacji u jednego z towarzyszy.

Inteligencja ma wpływ bardzo rzadko na rozmowe, w sumie nie uświadczyłem różnic dialogowych, choć może zawsze mam jej zbyt dużo, a modyfikator od charyzmy dodaje się tylko do testów blefu.

Z wojownikiem chodzilo mi o to, że bądz co bądz te skille są dla niego nieklasowe, co oznacza, że zawsze bedą stosunkowo niskie. Póżniej już w ogóle... choć w Dodatku do gry można zdobyć dość łatwo Większą Maske Persfazji, choć samą maską nić się nie zawojuje, to jest bardzo przydatna dla osób, które mają skilla na jakimś tam poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówisz że INT nie wpływa na opcję dialogowe ? Ja słyszałem że CHA tez nie :)) To w takim razie co wpływa ?
Z wojownikiem to tak jak mówiłem - do mistrza broni wymagana jest chyba INT 14, dodałem więc 1 lvl barda i mogłem swobodnie rozwijać blef dyplomację itd. Ciekawy jestem po prostu czy dużo stracę bez tych umiejętności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2008 o 22:47, hehe napisał:

Mówisz że INT nie wpływa na opcję dialogowe ? Ja słyszałem że CHA tez nie :)) To w takim razie
co wpływa ?
Z wojownikiem to tak jak mówiłem - do mistrza broni wymagana jest chyba INT 14, dodałem więc
1 lvl barda i mogłem swobodnie rozwijać blef dyplomację itd. Ciekawy jestem po prostu czy dużo
stracę bez tych umiejętności ?


Mysle, ze NIE... dużo nie stracisz. Ale tez nie wszystko odkryjesz... np. coś nowego odkryjesz jak będziesz miał postac z otwieraniem zamków, coś innego jak postać do gadania, co innego jak do walki. Choć z tym do walki, to pojawiło się dopiero przy okazji dodatku.

Naczy teoretycznie, tak mówili twórcy gry, jak ją robili... że w zależności od Inta będą pojawiać się inne dialogi, gdyż Barbarzyńca z intem 8 inaczej gada niżeli Mag z 18, ale osobiście sam nie zauważylem takiej różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 22:37, hehe napisał:

Chodzi Ci o spolszczenie ? Przecież ta gra jest po Polsku.


Ale ja mam po angielsku, była w pudełku od karty graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak ma być, czy nie, ale wydawało mi się, że taki atut jest dostępny tylko w edycji kolekcjonerskiej NWN2. Chodzi o Błogosławieństwo Waukeen. Chociaż kupiłem zwykłą premierową edycję, to mam je i mogę je normalnie używać(tzn. kupować dodatkowe przedmioty itd.). O co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2008 o 23:32, Splinter Cell1 napisał:

Nie wiem czy tak ma być, czy nie, ale wydawało mi się, że taki atut jest dostępny tylko w edycji
kolekcjonerskiej NWN2. Chodzi o Błogosławieństwo Waukeen. Chociaż kupiłem zwykłą premierową
edycję, to mam je i mogę je normalnie używać(tzn. kupować dodatkowe przedmioty itd.). O co
tu chodzi?

Mnie to bardziej zdziwiło, że tego błogosławieństwa nie miałem w podstawce, ale po zakupie i zainstalowaniu dodatku Maska Zdrajcy teraz mam je w kampanii z podstawki. Prawdopodobnie najnowsze patche ten problem na rozwiązują, ale mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam ten atut, ale jakoś specjalnie się nim nie martwię. Na początku go nie miałem, potem po upatchowaniu się tam jakimś sposobem znalazł... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować