Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Mam problem gra cały czas próbuje się zaktualizować w live (w steam zaktualizowana)
no i jak juz niby ściągnie wychodzi do pulpitu jest checking informations i.,... koniec a jak znowu włączę to to samo i tak już robię 10 razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2011 o 22:45, Redjevel napisał:

Mam problem gra cały czas próbuje się zaktualizować w live (w steam zaktualizowana)
no i jak juz niby ściągnie wychodzi do pulpitu jest checking informations i.,... koniec
a jak znowu włączę to to samo i tak już robię 10 razy


Ściągnij aktualizacje GfWL z neta , poprzez przeglądarkę a nie grę.

http://www.gamesforwindows.com/en-GB/download/

masz link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Włączając tego liva co od ciebie ściągnąłem wyskakuje że mam ściągnąć jeszcze.
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=5E193CFE-F45A-4E29-B6B7-984E7802C639&displaylang=en
no to ściągnąłem zainstalowałem ale dalej to wyskakuje. (tak wybrałem dobrą wersję dla 64 bit dla mojego systemu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby można było korzystać z oprogramowania games for windows potrzebny jest asystent logowania za pomocą identyfikatora windows live O_O czy chcesz wyświetlić i pobrać aktualizację
takie coś wychodzi nawet po zainstalowaniu tej aktualizacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Game Replays wypuszcza ostatnio serię artykułów z informacjami o nowych jednostkach:
http://www.gamereplays.org/dawnofwar2/portals.php?show=page&name=what-we-know-sentinel

W odnośniku znajdziecie linki do pozostałych artykułów. Swoją drogą Sentinel zrobiony całkiem ciekawie, bo oprócz innego uzbrojenia posiada też zdolność do odrzucenia i ogłuszenia jednostek w melee.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2011 o 22:11, Arcling napisał:

W odnośniku znajdziecie linki do pozostałych artykułów. Swoją drogą Sentinel zrobiony
całkiem ciekawie, bo oprócz innego uzbrojenia posiada też zdolność do odrzucenia i ogłuszenia
jednostek w melee.


Ten skill był pokazany na jednym z filmików od GameTrailers. Wyglądało to jak tupanie wkurzonej dziewczyny :D

Ja patrząc na te what we know wciąż nie mogę polubić mantykory- po prostu nie wiem czemu. Może dlatego, że zawsze wolałem zwykłą artylerię samobieżną od jej rakietowej wersji?

No i ostatni skill jest trochę...dziwny. Zwykłe bombardowanie? Lepiej by było zamiast tego wstawić strzał z deathstrike''a :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o rady jak grać przeciw chaosowi orkiem.
Otóż dochodzi do takich sytuacji:
ja gram KN+slugga(na start)>shoota>slugga>extra equipment>flamery/BS>T2
on lata po mapie milionem kultystów+CL+jakiś inny oddział
CL jest nie do ubicia gdy już zaraz ma ginąć, robi z tyłka jakiegoś skilla leczącego,
kulty wiążą wręcz shottasów albo sluggasów wtedy jeden wybucha i moi mają przygwożdżenie (w między czasie Csm strzelają i wybijają sukcesywnie moich wrażliwych na ostrzał rębaczy potem dochodzą pieski itp. i jest problem).

Myślałem może zagrać zamiast jednego slugga dodatkowy oddział shotta wszystkim nobów+BS i taką kupą chodzić.
A więc jak grać przeciw chaosowi (jako ork KN)

Ten cały TrueSkill nie działa chyba jak powinien. Przed chwilą wygrałem bez problemów z gościem mającym o 4 TS mniej niż ja, po chwili mi także jeden punkt odjęło o co kaman?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z jakimś gościem z Rerica

http://www.gamereplays.org/dawnofwar2/portals.php?show=page&name=interview-with-edtjuh-on-retribution-part-1

Możemy się dowiedzieć m.in. :

- Trochę o kosztach- pojazdy będą miały wesołe ceny energii (Mancia 100, Leman 150)
- HWT będą najtańszym "przygważdżaczem".
- Granie przeciwko IG nie używając detektora mija się z celem.
- Ogryni nawet nieźle strzelają.
- Stormy mogą mieć melty i infiltrację.
- Bez bunkra czy płotków Gwardziści padają szybko.

Wciąż żadnych informacji o Banewolfie.

Za jakiś czas kolejna część wywiadu o bohaterach Gwardii

Osobiście mi się wydaje, że IG w timówkach będzie niezłym wsparciem- leczące bunkry, wesołe booby traps, odganianie melee w T1 i inne takie.

Sand_Ghost - TrueSkill to najdurniejszy marchmaker w dziejach RTS. Logiki w nim tyle samo ile w unijnych ustawach. Lepiej byś poczekał do 8 Lutego/ Marca na Retribution, w którym będzie system podobny do tego ze StarCrafta 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 10:03, Sand_Ghost napisał:

Myślałem może zagrać zamiast jednego slugga dodatkowy oddział shotta wszystkim nobów+BS
i taką kupą chodzić.
A więc jak grać przeciw chaosowi (jako ork KN)


strzelać ;-))) z CL i kultami nie wygrasz wręcz bez warbossa, najlepsza opcja to shoota spam czyli 3 sklady albo 2 + loota, polecam to drugie bo wtedy ulepszajac loota w t2 masz AV na blood crushery. dobrze rzucone stick bomby zabijaja kulty na miejscu. Jeśli chaos będzie chciał masować CSM to najlepsze sa 2x slugga + stormboyz z warbossem. komandos musi chaos wystrzelac i wysadzic granatami. taka gra...

trueskill ci rosnie za granie przeciwko przeciwnikom z wyzszym TS a malaje za gry z nizszym }:-I

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 10:59, Shveid napisał:


Sand_Ghost - TrueSkill to najdurniejszy marchmaker w dziejach RTS. Logiki w nim tyle
samo ile w unijnych ustawach. Lepiej byś poczekał do 8 Lutego/ Marca na Retribution,
w którym będzie system podobny do tego ze StarCrafta 2.


Ja tak robię. Bardzo dużo grałem w multi, głównie 3vs3. Nie jestem jakimś mistrzem, ale TS 24 udało mi się osiągnąć, tyle, że przez matchmaking, albo dostaję słabych sojuszników i przegrywam, albo słabych przeciwników i wygrywam, ale TS maleje. Wahał mi się przez długi czas między 20 a 24. W ostatnim czasie jednak przegrałem jakieś 40 na 50 meczy i matchmaking doprowadził mnie do takiej frustracji, że postanowiłem porzucić multi do czasu bety Retriubution.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne info- i kilka screenów

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3382031&userid=0&perpage=40&pagenumber=24

Dalej nie ma nic o banewolfie :(

Można się z bliska przyjrzeć poszczególnym jednostkom IG i już wiem, co mi się nie podoba- poszli na łatwiznę. W WA modele Gwardzistów i Lemanów zrobili od nowa, tutaj skorzystali ze starych modeli GM :(

Oprócz tego kilka objaśnień i nowości np. auto-reinforce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 13:59, Shveid napisał:

Można się z bliska przyjrzeć poszczególnym jednostkom IG i już wiem, co mi się nie podoba-
poszli na łatwiznę. W WA modele Gwardzistów i Lemanów zrobili od nowa, tutaj skorzystali
ze starych modeli GM :(


Poza tym w WA było chyba kilka różnych modeli twarzy gwardzistów, tutaj wszyscy mają takie same mordy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 14:52, Jaracz napisał:

Poza tym w WA było chyba kilka różnych modeli twarzy gwardzistów, tutaj wszyscy mają
takie same mordy.


Ta, jeszcze w WA niektóre pancerze były bez farby, naramiennik miał czasem kolor ubrania a nie pancerza, a Chimera raz miała spychacz, raz nie. Widać Reric stwierdził, że to za dużo pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.01.2011 o 14:57, Shveid napisał:

Ta, jeszcze w WA niektóre pancerze były bez farby, naramiennik miał czasem kolor ubrania
a nie pancerza, a Chimera raz miała spychacz, raz nie. Widać Reric stwierdził, że to
za dużo pracy.

Gwardziści zwykli jeszcze nie wyglądają tak źle (mają hełmy, a jednakowo ubrani żołnierze i w rzeczywistości mogą być czasem trudni do odróżnienia). Gorzej za to z Catachanami - wszyscy ogoleni na łyso i z opaskami. W WA zwykli Gwardziści pamiętam mieli conajmniej trzy warianty - odsłonięta twarz, hełm z goglami, kompletnie zabudowany hełm. Jeśli zamierzali zrobić tylko jeden model to mogli się trzymać tego ostatniego wariantu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Druga część wywiadu-tym razem o bohaterach IG

http://www.gamereplays.org/dawnofwar2/portals.php?show=page&name=interview-with-edtjuh-on-retribution-part-2

No więc tak

Lord Komisarz
-Wbrew temu co mówił gamestar nie będzie znikał.
- Ma lepszą egzekucję
- Jego inny skill pozwala na małą salwę bazyli.
- Dokupienie power fista daje skilla, który działa jak Słowo Imperatora w DoW1
- Jeszcze jakiś skill zadaje 150 pojedyńczej jednostce
Jego globale to:

-Flara- bazyle spoza mapy wystrzeliwują flarę we wskazane miejsce. Odsłania obszar, wykrywa niewidzialnych i zmniejsza zasięg wroga.
-Miny- Walkirie dropują miny
-Wierni do końca- przez pewien czas na danym obszarze jeśli któryś z żołnierzy zginie, to jego oddział zacznie zadawać większe obrażenia

Inkwizytorka
- Jedną z jej broni będzie kusza skombinowana z pistoletem bolterowym. Ma zadawać wesołe obrażenia
- Gwawrdyjna farseerka, która raczej strzela
- Ma też skilla, przez który nie będzie się ruszać, ale bodaj wskazany obszar będzie obrywał damaż 25/30 na sekundę

Globale:
Banewolf- dropuje Banewolfa
Eeee...Ostrzał piekielnej furii-bombardowanie napalmem
Stormtroopy- dropuje oddział od razu niewidzialnych storm trooperów.

I Lord Generał aka Freddie Mercury

- Wedle Rerica obowiązkowy w 3v3
- Może się wyposażyć w granatnik, snajpę bądź meltę.
- Pancerze będą jemu i pobliskim oddziałom dawać bonusy- odporność na przygwożdżenie, częściowa odporność na obrażenia zasięgowe itd.
- Pomagierzy generała będą trzej- Sierżanci ze skillem apo, Komisarze ze skillem drop poda i Łącznicy, których skill mocno redukuje obrażenia otrzymywane przez sojuszników
- Generał zawsze umiera ostatni.

Gwardia będzie imba. BARDZO

A w następnej części o nowych jednostkach dla reszty świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie, oczywiście bajery u nowej rasy w porównaniu do starych SMów to jak porównywanie najbardziej wypasionego zestawu klocków Lego do prostokątnych, drewnianych klocków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować