Zaloguj się, aby obserwować  
JogaTv

S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl (STALKER: Cień Czarnobyla) - Temat ogólny

14906 postów w tym temacie

O kurcze bardzo rozległy teren a 50% to same pola i lasy. A w lasach mutanty. Kurcze, zeby tylko patch 1.003 dodał funkcje kontynuacji gry po ukończeniu gry w tedy będę mógł wszystko spokojnie po zwiedzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2007 o 20:36, Vormulac napisał:

Mam takie pytanko, taka niby ciekawosta jak dla mnie.

Gra ma tytuł S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (kiedyś to nazywało się S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion
Lost). Czy S.T.A.L.K.E.R. to jakiś skrót, jak np. w innej grze tego typu - F.E.A.R. to First
Encounter Assault Recon. Więc czy to jest jakiś skrót czy tylko tak dla picu nazwano grę? Jak
to skrót to jak przedstawia się cała nazwa gry?

na stronie pisze podajze ze ta zagadke rozwiazuje sie podczas gry.

czy na Radku 9200 (VertexShader 1.1 PixelShader 1.4) pojdzie STALKER?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale po tym terenie nie możesz chodzić. Jedynie można chodzić po tych kwadratach ogrodzonych tą linią, jak już pisałem Zona jest mała i jest. Twórcy powinni wypuścić dodatek a w nim poszerzyć mapę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym o ile dobrze pamiętam zdjęcia satelitarne to miasto Prypeć (pomijając fakt, że jest znacznie większa w rzeczywistości) jest na zachód od elektrowni a nie na południe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie uważasz, że głupio myślę? Powiem tak ja za bardzo się mało orientuje jak to będzie w grze wyglądać, mało czytam bo większość ciekawych informacji jest po angielsku a umnie angielski kuleje. Więc ja nie grałem w STALKERA jak ty:) (zazdroszczę ci) Dopiero zagram w środę taką mam nadzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- "Zona jest mała"
- "Zona jest duża?

To już wkącu, poprostu nie wiem. Ostatnio słyszałem (w Gram.TV), że Zona jest tak duża, że "z buta" dużo czasu zajmie zanim ją się przejdzie, więc nawet chciano początkowo dać samochody. Więc, jeśli wynika z tego, że naszym jedynym środkiem transportu są nasze nogi, to nie wypadało by moim zdaniem dać ogromnego terenu. Hmmm... troche się już mi poplątało... ale chciałbym wkącu wiedzieć, Zona jest duża czy mała :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czego jest zazdrościć? Zbierania kolejnych patchy, głupiego tłumaczenia (widziałem filmik) i przede wszystkim dla ciebie car92-brak zrozumienia gry przez język? Wg mnie nie ma czego zazdrościć, co najwyżej szybszego ukończenia gry (a w mnie to nie ma akurat znaczenia). Ja nie zazdroszczę, to mnie będą zazdrościć w momencie kiedy otrzymam puszkę (najwcześniej za dwa dni!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:10, Valgard napisał:

Poza tym o ile dobrze pamiętam zdjęcia satelitarne to miasto Prypeć (pomijając fakt, że jest
znacznie większa w rzeczywistości) jest na zachód od elektrowni a nie na południe.


Dokładniej na północny-zachód. Odległość od elektrowni to ok. 4 km, więc w sumie jest to jedno i to samo miejsce ;) Być może mapa w grze jest inaczej zorientowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle zrozumiałeś. Miałem na myśli, ze nie rozumiem co inne serwisy piszą na temat STALKERA piszą ciekawe rzeczy, ale w innych językach a ja tego nie rozumiem. A jeśli chodzi o zazdroszczenie to chodziło o, że ktoś grał w STALKERA wcześniej niż ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:20, DawSolo napisał:

Wracam do tematu ''kradzieży'' elementów graficznych.
Próbka... (dowód) http://www.halflife2.net/news//1175966514_image-o-matic.x.jpg


Hahaha...no to Zawór zakręci wodę i będzie trzeba za nią płacić :P

Widocznie mapa jest inaczej zorientowana. Szkoda, że Prypeć w Stalkerze jest tak mała (nie grałem, patrzę na mapę) i że nie ma portu, gdyż jest to dość klimatyczne miejsce w Strefie. Nie wspominając o cmentarzysku pojazdów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:20, DawSolo napisał:

Wracam do tematu ''kradzieży'' elementów graficznych.
Próbka... (dowód) http://www.halflife2.net/news//1175966514_image-o-matic.x.jpg

Opisz mi to dokładniej, na razie widzę 2 pary takich samych okienek. Nie żebym był oporny, ale mam wrażenie, że jesteś jakimś wywiadowcem Valve czy id software :P Opisz mi dokładniej tą sprawę, będę się mógł zastanowić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:27, patrYX93 napisał:

> Wracam do tematu ''kradzieży'' elementów graficznych.
> Próbka... (dowód) http://www.halflife2.net/news//1175966514_image-o-matic.x.jpg
Opisz mi to dokładniej, na razie widzę 2 pary takich samych okienek. Nie żebym był oporny,
ale mam wrażenie, że jesteś jakimś wywiadowcem Valve czy id software :P Opisz mi dokładniej
tą sprawę, będę się mógł zastanowić :)


Było pisane już wcześniej (przeze mnie i paru użytkowników), ale się powtórzę i skopiuję tekst z mojego GS :)

Tekstury z Half-Life 2 i DOOM3 w ''Cieniu Czarnobyla''?

Od niedawna na forach internetowych o grze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla pojawiają się informacje, z których wynika, że ukraińskie GSC World ''zapożyczyło'' sobie (nielegalnie) na potrzeby swojej gry tekstury wykorzystywane w grze Half-Life 2 odpowiedzialne za wygląd... wody. Ta w produkcji S.T.A.L.K.E.R. wygląda niemal identycznie jak ta z Half-Life 2. Dowodem na to są także nazwy plików, które bardzo przypominają te z produkcji Valve.

Świat nie samym HL2 żyje... GSC World przyswoiło sobie także tekstury z gry DOOM 3. Nazwy plików i katalogów STALKERA pokrywają się z tymi z produkcji id Software. Oczywiście ich zawartość jest identyczna...

O sprawie dowiedziało się id Software. Dyrektor firmy, Todd Hollenshead stwierdził, że sprawa zostanie zbadana nieprędko z powodu prac całego zespołu nad grą sieciową Enemy Territory: Quake Wars.

Co na to Valve? Jeszcze nie wiadomo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:20, DawSolo napisał:

Wracam do tematu ''kradzieży'' elementów graficznych.
Próbka... (dowód) http://www.halflife2.net/news//1175966514_image-o-matic.x.jpg


No i co z tego? To jedynie dowodzi, że użyto tej samej tekstury w obu grach, co wcale nie znaczy, że ją ukradli. Nie zdziwiłbym się gdyby np. H-L2 miał jakąś teksturę, która była także np. w Far Cry. Studia developerskie korzystają z usług specjalnych firm, które tworzą za zamówienie takie tekstury lub sprzedają je z wcześniej zgromadzonej bazy tekstur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2007 o 15:34, PoNgO_ napisał:

> Wracam do tematu ''kradzieży'' elementów graficznych.
> Próbka... (dowód) http://www.halflife2.net/news//1175966514_image-o-matic.x.jpg

No i co z tego? To jedynie dowodzi, że użyto tej samej tekstury w obu grach, co wcale nie znaczy,
że ją ukradli. Nie zdziwiłbym się gdyby np. H-L2 miał jakąś teksturę, która była także np.
w Far Cry. Studia developerskie korzystają z usług specjalnych firm, które tworzą za zamówienie
takie tekstury lub sprzedają je z wcześniej zgromadzonej bazy tekstur.


Ale Valve nikomu nie użyczało elementów silnika gry. Jedynie dla tych gier, które są na silniku Source. Engine Valve był tworzony od podstaw, a STALKERA (jak widać) nie. GSC World ''złożyło'' sobie silnik ze swoich i KOGOŚ materiałów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować