• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

witam,

Chciałbym bardzo gorąco przeprosić wszystkich, ktorzy składali zamowienia w sklepie gram.pl i wybrali metodę dostawy przesyłką kurierską jak rowniez formę płatność z góry (przelewem, ktory zostal rozliczony). Z przyczyn technicznych zamówienia zostały zrealizowane z opóźniem i jest to niestety wyłącznie nasza wina.

Przepraszam również opóźnioną informację na temat zamówień, niestety do czasu całkowitego wyjasnienia problemu nie chcielismy podawac błędnych informacji. W chwili obecnej wszystkie zamówienia zostały juz zrealizowane.

W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację, dla wszystkich osob, ktore spotkal ten problem przewidzielismy drobną gratyfikację. Informacje przeslemy w dniu dzisiejszym mailem.
Mogę rowniez zapewnic, ze podobna sytuacja nie powtorzy się. Dokladamy wszelkich staran, aby sklep funkcjonowal jak najlepiej.

wszystkie osoby, ktore wysylaly do nas emaile z pytaniami o zamowienia, proszę jeszcze o chwile cierpliwosci - zapewniam, ze odpowiadamy na wszystkie wiadomosci i przypominam ze mozecie rowniez kontaktowac sie z nami telefonicznie - 022 519 69 69

pozdrawiam,
jarek / DOK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Widac że CDP czyta te posty.Telefonowano właśnie do mnie z CDP.Pani zapewniła mnie że przesyłkami będzie rozwiązany sukcesywnie(w trybie natychmiastowym) -dostawa dzisiaj.Otrzymałem także przeprosiny i informację o specjalnym zadoścuczynieniu w stosónku do klientów których spotkał ten poślizg w dostawie.Szczegóły mają byc w e -mailach dostarczonych do tych osób.Cóz ,cieszy mnie ta postawa firmy i widoczna poprawa jakości usług.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A pewnie, że czytamy! :)

W razie jakichkolwiek pytań, problemów i nieporozumień, czy też mojego "poślizgu" w odpowiedzi na maile (a taki czasem niestety się zdarza) proszę o kontakt telefoniczny. Numer podał Kolega w poście wyżej.
Chętnie odpowiem na Wasze pytania ;)


Pozdrowienia,

Justyna (DOK)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No, nareszcie ktoś - cos. ;-) Poczekam, w gruncie rzeczy jestem bardzo cierpliwym człowiekiem a nie cholerykiem. :P Mam nadzieję że już od teraz będzie... tylko lepiej. Każdy na tym skorzysta. :) Ale co z zamówieniem z którym są problemy z realizacją? ( czy to jest też "taki problem jak ten który opisałeś?).. nadal od paru dni brak odpowiedzi a słalem maila na każdy mozliwy sposób - i przez "kontakt" na dole.. i poprzez "potwierdzenie mojego potwierdzenia".. i z "moich zamówień". I nic.. nie mam pojęcia nadal jakie kłopoty mogły zaistnieć z realizacją zamówienia. Ale rozumiem że dziś otrzymam info o tym... Dobra, miałem nie "marudzić" już. ;P Poczekam cierpliwie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.10.2005 o 14:10, stalker14 napisał:

A do mnei nic nie doszło :[



Cierpliwości, dzień się jeszcze nie skończył. Poza tym cierpliwość zostanie nagrodzona (przez kolegę Tuddrussela :P)

Stalkerze- przesyłka powinna dojść do Ciebie dzisiaj. Jest godzina 14:19, Kurier zapewne jest w drodze do Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Moje zamowienie zstalo zrealizowane 11 pazdziernika, a juz dzisiaj przyszedl listonosz :). Niezle, myslalem, ze przynajmniej 2 dni bede musial czekac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mhh. Tylko, że na stronie mastelink wpisuje numer zamówienia, a tam pisze, że wprowadzono błędny numer i wynika to z tego ze przesylka nie zostala jeszcze wprowadzona do bazy danych. A numer dobry wpisuje ! Więc o co chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 13.10.2005 o 14:17, Soleila napisał:

Cierpliwości, dzień się jeszcze nie skończył. Poza tym cierpliwość zostanie nagrodzona

Pani Justyno.. dziękuję za odpowiedź mailową. :) Podziękowałem już tam zwrotnie i pozdrowilem. :) Constantinek już dotarł do mnie ( i to jest na poprawę nastroju też dla stalkera14) ;-)
Czekam na jutrzejszą wysyłkę tej.. "zaginionej - dziwnej" ;-) Jak obiecała Pani w mailu.. a co będzie tą niespodzianką jeśli wolno spytać ( dla tych z teg odnia "dziwnych przesyłek)? :)
Pozdrowienia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sprawdź proszę pocztę. Ja już wiem, gdzie jest Twoja przesyłka ;) -> to do Stalkera ;)

Pablo- bardzo się cieszę. Jak już pisał Kolega Tudd: "W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację, dla wszystkich osob, ktore spotkal ten problem przewidzielismy drobną gratyfikację. Informacje przeslemy w dniu dzisiejszym mailem."

:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.10.2005 o 14:44, Soleila napisał:

Sprawdź proszę pocztę. Ja już wiem, gdzie jest Twoja przesyłka ;) -> to do Stalkera ;)

Pablo- bardzo się cieszę. Jak
już pisał Kolega Tudd: "W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację, dla wszystkich osob, ktore spotkal ten problem przewidzielismy
drobną gratyfikację. Informacje przeslemy w dniu dzisiejszym mailem."

:)))

No to poczekam na tą niespodziankę mailem słaną. :) Miłego dnia .. bezstresowego. ;-) Zupełnie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziękuję kochana pani Justynko za odpowiedź mailową :-) Ja już tez sie dowiedziałem, gdzie moja przesyłka. :-) W Katowicach :D A może tym prezentem będzie parę wPLN ? :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.10.2005 o 15:27, Soleila napisał:

:x (czy ktoś mnie za nabijanie postów stąd wyrzuci?)


Poczekaj tylko aż zobaczy to jakiś moderator, ja bym się bał np. Tyhe :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dostałem koszulke. Wielkie dzięki o wielki cdprojekcie :D Miałem wogóle duże szczęście bo kurier mnie nie zastał i zostawił awizo w skrzynce pocztowej. A mama wracając z pracy zaglądneła :) i poszła na poczte i dotego zapłaciła za przesyłkę. Ale jestem szczęśliwy, zaraz chyba zrobie sobie zdjęcie ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeśłi chodzi o kurierów to pan który przychodzi do mnie jest zawsze bardzo miły, ale sama firma...


Odbieram paczki od CD Projektu przynajmniej długo, a oni nadal nie wiedzą, że mnei w domu nie ma na 90% przed 18 i się zawsze pieklą ;).


Więc takie małe pytanie do Soleili, nie dałoby się w każdym zamówieniu zrobić pole z godziną dostarczenia? Pamiętam, że był kiedyś taki produkt w którym mogłem wybrać by Masterlink przyjechał po 18. Inna sprawa, ze byli 0 7.30 rano wtedy ale idea była całkiem ok ;-).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować