• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

A moze ktos wie jak dodac do poprzedniego zamowienia nastepne ? Zamowilem gre ktora jeszcze nie wyszla email z potwierdzeniem dostane pozniej wiec moj koszyk jest pusty ale teraz chce zamowic gre ktora jest juz na rynku i chce aby mi ja przyslali wraz z tamta gra za pobraniem i poczta ? Bo place wtedy tylko 12.90 a mam 2 gry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam. Zadaję pytanie do CDPROJEKTU po raz dziesiąty. Chodzi o rekompensate za długie oczekiwanie na przesylke. Wybrałem sobie Transport Tycoon - Złota Edycja :D Tylko w mailu jest pewna nieścisłość. Bo mail był wysłany z adresu *ekhem*. I pisze takie coś: "Bardzo prosimy o wybór gry i przesłanie informacji zwrotnej do niedzieli 15.10.2005 (wystarczy wybrać "odpowiedz" w tej wiadomości) na adres: sklep@gram.pl". Po pierwsze niedziela to 16.10.2005. Po drugie skro pisza ze wystarczy dac odpowiedz w tej wiadomosci do mail wysel na *ekhem*, a dalej pisze że na sklep@gram.pl To w końcu na który mail ? Czy może to obojętne ? Ja na wszElki wypadek odpisałem an dwa e-maile :D A mniej więcej to kiedy mam się spodziewać gry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.10.2005 o 14:13, stalker14 napisał:

Witam. Zadaję pytanie do CDPROJEKTU po raz dziesiąty. Chodzi o rekompensate za długie oczekiwanie na przesylke. Wybrałem
sobie Transport Tycoon - Złota Edycja :D Tylko w mailu jest pewna nieścisłość. Bo mail był wysłany z adresu

*ekhem*

Dnia 17.10.2005 o 14:13, stalker14 napisał:

I pisze takie coś: "Bardzo prosimy o wybór gry i przesłanie informacji zwrotnej do niedzieli 15.10.2005 (wystarczy wybrać
"odpowiedz" w tej wiadomości) na adres: sklep@gram.pl". Po pierwsze niedziela to 16.10.2005. Po drugie skro pisza ze wystarczy
dac odpowiedz w tej wiadomosci do mail wysel na*ekhem*, a dalej pisze że na sklep@gram.pl To w końcu
na który mail ? Czy może to obojętne ? Ja na wszElki wypadek odpisałem an dwa e-maile :D A mniej więcej to kiedy mam się
spodziewać gry ? Do mnie w ogóle ten mail nie doszedł! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Stalker.. Pogniewamy się- podales mojego prywatnego maila publicznie. (Tak się nie robi)
Wiadomość odebrałam, przeczytałam. Nie rozumiem w czym problem.. Zawsze martwisz się na zapas? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przepraszam :-) Nie wiedziałem, że nie wolno go ujawniać :D Jeszcze raz przepraszam. A co do tego martwienia to rzeczywisice sie zawsze martwie na zapas ;-) ALe skoro odczytałaś to wspaniale :-) A jeszcze jedno pytanko :D Kiedy można sie spodziewac przesylki ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

to moze i jeszcze na moj problem ktos odpowie. w dniu otwarcia sklepu gram.pl zamowilem 2 plakaty i kubek. zaplacilem za nie wirtualnymi i prawdziwymi zlotowkami przez mbank. niestety cos sie tam z przelewem obsunelo i dostalem ostatnio e-maila o bonusowej grze w ramach rekompensaty. i tutaj moje pytanie: czy jest jeszcze mozliwosc zmiany zamowienia, a mianowicie usuniecia z niego kubka? i czy jesli tak to nie strace mojej bonusowej gry? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam

Mam następujące pytanko.
Zamówiłem w sklepie gry. Jedna z nich (D2+LoD w platynie) jest dostępna od 4 listopada. Kiedy mam Wam przelać pieniądze a właściwie sporządzić przelew jeżeli jako metodę płatności wybrałem "płacę z inteligo" Mam zrobić zwykły przelew. Normalnie powinno mi się otworzyć Inteligo i powinienem mieć możliwość zrobienia tego przelewu. W mailu jest takie zdanie- "Informację o konieczności uregulowania płatności za zamówienie, prześlemy Tobie na 5 dni przed najbliższym możliwym terminem jego realizacji." Rozumiem że w tym mailu będzie link do płatności?
--
Cerm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.10.2005 o 15:38, IRASS71 napisał:

A moze ktos wie jak dodac do poprzedniego zamowienia nastepne ? Zamowilem gre ktora jeszcze nie wyszla email z potwierdzeniem
dostane pozniej wiec moj koszyk jest pusty ale teraz chce zamowic gre ktora jest juz na rynku i chce aby mi ja przyslali
wraz z tamta gra za pobraniem i poczta ? Bo place wtedy tylko 12.90 a mam 2 gry

Jeśli już potwierdzileś zamówienie to z tego co się orientuję nie masz możliwości dodania nic więcej do niego. Każde potwierdzenie złożonego zamówienia jest osobnym.(A rozumiem że tak postapiłeś z tą przedpremierową jakąś?) Gdybyś zostawiał sobie w koszyku.. to wtedy mógłbyś dokladać i dokładać. Ale bardzo prawdopodobne że kiedyś zabrakłoby jakiegoś produktu. ;-) może zostaw tą która cie korci obecnie w koszyku do kolejnej którą zechcesz wybrać w niedługim czasie bo.. może zabraknąć pierwszej. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I kolejny kłopot związany ze sklepem, otóż zamówiłem grę Soliders: Ludzie Honoru w pre order, zapłaciłem za to 10 w wPLN, które zostały odjęte od mojego konta, na dodatek nie ma żadnych potwierdzeń mailem tylko podsumowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 22.10.2005 o 11:03, Andrij napisał:

I kolejny kłopot związany ze sklepem, otóż zamówiłem grę Soliders: Ludzie Honoru w pre order, zapłaciłem za to 10 w wPLN,
które zostały odjęte od mojego konta, na dodatek nie ma żadnych potwierdzeń mailem tylko podsumowanie.


a zamawiales wczesniej cos w ich sklepie? dostales wtedy jakiekolwiek mail? mzoe masz zle podany adres. do mnie maile dochodza no probs i nikt tu jeszcze na brak mailow nie narzekal. co najwyzej na brak paczki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy jest jakaś promocja jak kupuje gre za 99.90 i płace wPLN to czy mam darmową przesyłke ? Niedoszukałem się takich rzeczy w pomocy. Ale widziałem chyba kiedyś na forum jak ktoś napisał że w heyah gry chyba powyżej 60 zł mają darmową dostawę. I czy ona też dotyczy wPLN i dowolnej dostawy(kurierskie i ..innej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować