• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

>> Jeżeli sprzedam grę, którą mam zarejestrowaną, to czy ta rejestracja przejdzie na nabywcę?

Dnia 02.11.2005 o 21:12, walgierz napisał:

jesli sprzedasz ja przez gram.pl to tak. wszystko jest opisane w dziale "pomoc"

A jednak nie wszyscy nie potrafią jej czytać. Na przykład ci, co to proponują...
Jeśli komuś oddasz kartę rejestracyjną i ten ktoś ją zarejestruje, to znika ona z Twojego konta (i pojawia się na jego). To, czy sprzedasz przez gram.pl czy przez cokolwiek innego nie ma znaczenia.
A przy okazji (też są liczne pytania) - wPLN otrzymuje tylko pierwszy rejestrujący i nie traci ich mimo przerejestrowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.11.2005 o 18:36, Vovin napisał:

Żeby było śmieszniej przed chwilą otrzymałem najnowszy newsletter od CDP dot. AoE III :D


a mi zaspamowali skrzynkę :d

tak z 6 dostałem... O_o ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziękuję za odpowiedź.
Tak podejrzewałem, wczoraj Ktoś mi już to wyjaśnił, ale i tak wielkie thx za zainteresowanie moim problemem :)
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A ja czekam nadal na maila :D Chyba się wnerwie i pójdę do Empiku... Swoją drogą to co mnie denerwuje to to, że na to nie zrealizowane zamówienie poszły wPLN, i nijak nie moge tego zamówienia anulować (sic !). Trzeba jednak popracować nad gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 06.11.2005 o 12:28, jarken napisał:

> bonusowa gra przyszla w koncu :D
Dostałeś ją pocztą czy kurierem? :)


poczta - list polecony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja też juz chyba dostałem :D Bo mnie nie bylo w domu i listonosz awizo zostawil w skrzynce :-) I pisze ze to przesylka listowa polecona :D Wiec chyba ten bonusik :-) Jutro odbiore to Wam powiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Długo się zastanawiałem nad wyborem wątku, ale ostatecznie zamieszczam to tutaj. Tak więc oto z okazji mikołajek otwieram koncert życzeń :P Żartuje. Życzenie będzie tylko jedno - chciałbym więcej gier, przy których zakupie mogę wykorzystać prawie tyle wPLN, ile normalnie ta gra kosztuje, tj. płacę bodaj złotówkę.. Uzbierało mi się tych wirtualnych drobniaków 160 i nie mam na co tego wydać, bo albo już coś mam w starszej edycji (antologia Blizzard, WC3 + tFt, D2+LoD, homm4, settlers4, itd..), sądzę że powinna istnieć właśnie taka możliwość, inaczej bardziej opłaca się skoczyć do jakiegoś empiku i kupić po cenie normalnej, niż (w przypadku nXk) doplacac te 5 zeta ( w przypadku gdy koszty wysyłku wynoszą 11zł) za dostarczenie do domu.. Prosiłbym o odpowiedź, ew. przeniesienie posta do właściwego (?) działu i równiez odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 09.11.2005 o 18:39, preSSt_MODED napisał:

Długo się zastanawiałem nad wyborem wątku, ale ostatecznie zamieszczam to tutaj. Tak więc oto z okazji mikołajek otwieram
koncert życzeń :P Żartuje. Życzenie będzie tylko jedno - chciałbym więcej gier, przy których zakupie mogę wykorzystać prawie
tyle wPLN, ile normalnie ta gra kosztuje, tj. płacę bodaj złotówkę..


takie działanie niestety nie jest dla nich zbtt oplacalne i mozliwe. pisalem o tym kiedys tu: http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=122&pid=80 . polecam przeczytac i tam chyba pisac dalej. generalnie problem sprowadza sie do tego ze bardziej oplaca sie cdp sprzedac gre klientowi niz sprzedac ja przez zwykly sklep. bo cdp moze odjac marze sklepow ktore sprzedaja gierki (ok 30% ceny) i nadal zarabiac tyle samo. czyli de facto obnizyc ceny wszystkich gier o 30% co wprowadzajac wpln uczynil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

GWEHEHEHE xD historia roku... :D

kurier Masterlink podjechał do kolegi czekającego jak na paczkę jak na zbawienie, dzwoni, kolega wybiega z domu... nie dobiegł do furtki i widzi jak kurier znika na horyzoncie

:) ... :(

???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.11.2005 o 01:07, KHRoN napisał:

GWEHEHEHE xD historia roku... :D

kurier Masterlink podjechał do kolegi czekającego jak na paczkę jak na zbawienie, dzwoni,
kolega wybiega z domu... nie dobiegł do furtki i widzi jak kurier znika na horyzoncie

:) ... :(

???

Buehehe, Masterlink rullez :) CD-P chyba czas na zmianę kuriera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.11.2005 o 01:07, KHRoN napisał:

kurier Masterlink podjechał do kolegi czekającego jak na paczkę jak na zbawienie, dzwoni,
kolega wybiega z domu... nie dobiegł do furtki i widzi jak kurier znika na horyzoncie


nie wiem jakies zamotane to co mowisz. dzwonil gdzie? do drzwi bloku/domku? przez telefon? kiedy? twoj kolega odpowiedzial? tak napisales ze nic z tego nie wynika.

a zadzwonil twoj kolega do firmy kurierskiej i wyjasnil o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

ojj no... wszystko zostało wyjaśnione, tylko się kolega nieco na początku zdenerwował (na szczęście było to rano więc do końca dnia pozostało sporo czasu ;] )
nie miało to miejsce wczoraj tylko gdzieś w tygodniu - nie wiem kiedy i nie jest to ważne bo to nie jest oficjalna skarga, tylko napomknienie że coś jest jednak nie tak ;]
... sam zresztą szczegółów nie znam bo mieszkamy w innych miastach (on w warszawie) i dowiedziałem się przez gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam coś ze wzrokiem czy naprawdę zakładka PSP w sklepie została usunieta, a jeśli tak to czy wróci i kiedy . jako posiadacz psp czuję sie tym dotknięty, gdzie ja teraz będę kupował tak tanie gry na konsole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.
Albo jestem ślepy,albo nie można wykonywać przelewów internetowych z PKO.SA. Jeśli tak jest to chyba najwyższy czas zmienić bank ehh.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.11.2005 o 08:11, jarken napisał:

> GWEHEHEHE xD historia roku... :D
>
> kurier Masterlink podjechał do kolegi czekającego jak na paczkę jak na
zbawienie, dzwoni,
> kolega wybiega z domu... nie dobiegł do furtki i widzi jak kurier znika na horyzoncie
>
>
:) ... :(
>
> ???
Buehehe, Masterlink rullez :) CD-P chyba czas na zmianę kuriera :)


Ten Masterlink tak dostarczał mi kiedyś NWN, że sam musiałem pojechać do ich rudery (magazynu) by ją odebrać, no chyba, że bym sobie poczekał od piątku do poniedziałku etc.... bo stwierdzili, że w piątek już nie dadzą rady mi jej dostarczyć.

...w nawiasie () od poniedziałku czekam już na WoW!! a CDP nie przesłał mi nr przesyłki, a o płatnośći przez ten ecard nie chcę już narzekać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.10.2005 o 09:49, Tuddrussel napisał:

witam,

Chciałbym bardzo gorąco przeprosić wszystkich, ktorzy składali zamowienia w sklepie gram.pl i wybrali metodę dostawy
przesyłką kurierską jak rowniez formę płatność z góry (przelewem, ktory zostal rozliczony). Z przyczyn technicznych zamówienia
zostały zrealizowane z opóźniem i jest to niestety wyłącznie nasza wina.

Przepraszam również opóźnioną informację na temat
zamówień, niestety do czasu całkowitego wyjasnienia problemu nie chcielismy podawac błędnych informacji. W chwili obecnej
wszystkie zamówienia zostały juz zrealizowane.

W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację, dla wszystkich osob, ktore
spotkal ten problem przewidzielismy drobną gratyfikację. Informacje przeslemy w dniu dzisiejszym mailem.
Mogę rowniez zapewnic,
ze podobna sytuacja nie powtorzy się. Dokladamy wszelkich staran, aby sklep funkcjonowal jak najlepiej.

wszystkie osoby,
ktore wysylaly do nas emaile z pytaniami o zamowienia, proszę jeszcze o chwile cierpliwosci - zapewniam, ze odpowiadamy
na wszystkie wiadomosci i przypominam ze mozecie rowniez kontaktowac sie z nami telefonicznie - 022 519 69 69

pozdrawiam,
jarek
/ DOK


Powtarza się, prawie tydzień czekam na przesyłkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować