Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East - II dodatek do HoMM V

261 postów w tym temacie

Dnia 07.02.2008 o 17:44, Lfdracon napisał:

> Jest jakiś sposób na szybkie wbicie 8 lvl siły magi dla Nekrusow majacych odprawic
rytual
> w 5 misji Nekro, czy tzreba objechac cala plansze, w poszukiwaniu kapliczek dajacych

> +1 do magii?
Najlepszym sposobem jest sprzedanie u Mentora Pamięci kilku umiejętności Arantira albo
Ornelli(w końcu oni mają najwięcej PD) i wyćwiczyć u któregoś z nich Mentora(Oświecenie).
Dla pewności u "świeżych" postaci też można rozwinąć Oświecenie, żeby nabić kilka punkcików.
Jednak sam Mentor wystarczy :) Nauczyciel Pamięci znajduje się gdzieś na zachodnim końcu
mapy.

EDIT: @Barbek: W mieście zakup dla Kujin medalion z czarem Okręt Shalassy. Na południowym
krańcu wyspy, po dłuższej chwili szukania, znajdziesz brzeg, gdzie możesz stanąć i rzucić
czar. Podobno w mieście da się też wybudować stocznię, ale nie gwarantuję tego.


Dzięki za radę w sprawie zakupu talizmanu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej! Kto się zna na edytorze i może mi dać gotowca do wklejenia do edytora komendę która daje XXX doświadczenia wszystkim bohaterom ale przy założeniu że wybiera się ich na ekranie tworzenia scenariusza, nie ma ich na mapie (fixed heros) tylko są do wyboru/losowi. Ew czy istnieje w grze obiekt a la puszka pandory z dawnych wersji co może daź dużo xp all a jest prosty w edycji?? ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

W samym edytorze nie ma jednej komendy która dawałaby doświadczenie wszystkim bohaterom. Komendy ingerujące w statystyki bohaterów posługują się konkretnymi imionami. Istnieje jednak komenda, która zwraca tablicę imion wszystkich bohaterów danego gracza (GetPlayerHeroes). Łącząc to z funkcją ChangeHeroStat można osiągnąć pożądany przez Ciebie efekt. Nie wiem jednak jak dokładnie działa GetPlayerHeroes, nie używałem jej jeszcze. Pokombinuj, może coś wymyślisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z pamięcią kompa przy ToE? Przesiadłem się na generowane mapy XL, bo oprócz 7-miu wrogów, jest jeszcze parę zamków neutralnych. W miarę odkrywania terenu, komp wyraźnie zwalnia w swoich turach. Mój komp ma tylko 1GB, czy jeszcze jedna taka kostka dała by mu kopa, czy to procek (Sempron 2600) jest niewydolny? Czy ktoś może mi coś w tym problemie doradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pamiec jak i procesor nie maja wiele wspolnego z predkoscia poruszania sie komputera po mapie :) niestety ale skrypt AI odpowiedzialny za eksploracje nie jest do konca dopracowany, a komputer jesli "nabedzie" duza liczbe bohaterow ma bardzo wiele wariantow do obliczenia...

pozostaje Ci czekac na patcha 3.1 lub sciagnac mod przyspieszajacy dzialanie ai

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2008 o 09:11, morthi napisał:

pamiec jak i procesor nie maja wiele wspolnego z predkoscia poruszania sie komputera
po mapie :) niestety ale skrypt AI odpowiedzialny za eksploracje nie jest do konca dopracowany,
a komputer jesli "nabedzie" duza liczbe bohaterow ma bardzo wiele wariantow do obliczenia...

pozostaje Ci czekac na patcha 3.1 lub sciagnac mod przyspieszajacy dzialanie ai


Dzięki Morthi. Czy mógłbyś podać namiar na plik poprawiający AI? Przypuszczam, że niektórzy gracze w ToE też mają problemy z oczekiwaniem na zmianę tury kompa na dużych mapach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2008 o 14:32, morthi napisał:


W pliku, na który namiar dał Morthi są 2 mody: Classic AI – przywraca 4 stare poziomy trudności z H3 i 4. Komp powinien się zrobić „cwańszy” – to się jeszcze zobaczy. Na poziomie Expert i Champion komp może oszukiwać?! Co to praktycznie oznacza (hard-coded cheating)? Jakie wredne zagrywki może wtedy komp wycinać?
Drugi mod Performance XL pozwala kompowi mieć tylko jednego herosa. Na bardzo dużych mapach powinno to przyśpieszyć tury kompa. Tylko, że wtedy komp ma bardzo ograniczoną eksplorację, co chyba jest trochę w stosunku do niego nie fair. A uganianie się za tylko jednym mocarzem mnie nie pasuje, bo np. wczoraj w dwóch kolejnych turach wyskoczyło na mnie 3 wrogów (w tym dwóch na poziomie Challenging), a to akurat lubię. Przed gościem na haju (poziom High) najlepiej otorbić się w zamku, ale ja wolę mieć do czynienia z kilkoma, którzy w walce ze mną mają równe szanse (teoretycznie). Wolę jednak poczekać parę minut, aż komp skończy kolejkę i mieć więcej radochy w walce z wieloma wrogami, niż męczyć się z pojedynczymi wypasami.
Neutralne zamki na mapach XL komp czasami generuje w ciekawych miejscach np. blisko teleportu i wejścia do podziemi. Mam wtedy problem z upilnowaniem takiego zamku, bo już od H4 przyjąłem zasadę, że wróg nie może zdobyć żadnego mojego miasta ani zatłuc mojego herosa. Gra mi się wtedy trochę przedłuża, ale i tak dla mnie jest ciekawsza niż mapki z kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam mały kłopot z misją 1-5: Heart of Darkness.
Nie tyle problem z przejściem czy fabułą a mianowicie z działaniem.
Pod koniec misji wkraczam co by eksterminować zabójców.
Wybierając opcję pomocy zabójców wszytko przebiega jak należy, oni robią swoje, jakiś przerywnik iiii.... pojawia się klepsydra i już nic więcej nie da się zrobić. Może ktoś spotkał się z takim błedem i wie jak go rozwiązać.

Natomiast wybierając opcję eksterminacji zabójców duch nie chce mnie dalej puścić twierdząc że jego zabójcy nadal zyją:(

Będe wdzięczyny za każdą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2008 o 14:25, Quire napisał:

Mam....


Dziękuje za pomoc:D

A tak poważnie to chciałem poinformować że problem się rozwiązał sam:)
Nie wiem dokładnie w czym tkwił błąd, ale "wieszanie się" skończyło jak tylko zagrałem jeszcze jeden tydzień więcej.
Może akurat w tej turze się to działo jedynie albo może przyczyną było pozostawienie na mapie czerwonego bohatera co tam sobie w rogu cichutko stał:)

W każdym bądź razie problemu już nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2008 o 11:32, Melinio napisał:

Gra mi
się wtedy trochę przedłuża, ale i tak dla mnie jest ciekawsza niż mapki z kampanii.

Nie wiem czy przechodziłeś kampanię, ale tam w końcowych misjach komp jest naprawdę mocny i jak sam cię atakuje to znaczy, że ma super silną armię. Po za tym scenki filmowe są super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2008 o 10:48, Bosper napisał:

> Gra mi
> się wtedy trochę przedłuża, ale i tak dla mnie jest ciekawsza niż mapki z kampanii.

Nie wiem czy przechodziłeś kampanię, ale tam w końcowych misjach komp jest naprawdę mocny
i jak sam cię atakuje to znaczy, że ma super silną armię. Po za tym scenki filmowe są
super.

Na którejś mapce w kampanii Kuźni miałem chyba podobne kłopoty jak Quire, wkurzyłem się i zacząłem grać tylko w generowane. Nie miałem na nich żadnych problemów. Chociaż na szablonie z końcówką „c” na XL musiałem stosować „skoki w bok” (Natychmiastowa Podróż), czyli przeskakiwać nad setkami smoków (w jednym miejscu było ich ponad 1000) na drodze. Szablon jest bardzo fajny, bo oprócz 7 wrogów, jest jeszcze 6 neutralnych zamków, ale z tymi smokami to było przegięcie, bo zawsze staram się czyścić dokładnie mapę. W jednym miejscu utłukłem ponad 120 zielonych (swoich miałem 18 plus krasnoludzkie wojo), głownie czarem Boska Zemsta, ale z kilkuset Smokami Cienia nie miałem szans, bo są odporne na magię (a nie miałem wtedy pały znoszącej magiczną odporność). W ToE mapy generowane są dla mnie satysfakcjonujące, a AI jest wyjątkowo dopracowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 01:34, wdowiakm napisał:

Co zrobić by generator losowych map nie nadawał mi odgórnie rodzajów miast?

Dobra już znalazłem jak zrobić by był wybór miast ;)

Ale pytanie z innej beczki czym się różnią e alternatywne ulepszenia jednostek od podstawowego ulepszenia?
W grę zacząłem grać wczoraj i jeszcze do tego nie doszedłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 08:33, wdowiakm napisał:

Ale pytanie z innej beczki czym się różnią e alternatywne ulepszenia jednostek od podstawowego ulepszenia?


Statystykami, zdolnościami... różnie. Przykładowo Czarci Lord ma więcej czarów od Czarta, a Czarci Pomiot zamiast tego odporność na magię. Poczytaj działania nowych zdolności w zakładce opisu podczas rekrutacji istot ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zwracam się z prośbą do Was koledzy internauci a mianowicie mam problem z edytorem map, ponieważ gdy już jakąś mapkę zrobię to po paru dniach nie mogę jej wczytać i nie wiem co się dzieje. Pomóżcie mi!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2008 o 09:29, Lfdracon napisał:

Statystykami, zdolnościami... różnie. Przykładowo Czarci Lord ma więcej czarów od Czarta,
a Czarci Pomiot zamiast tego odporność na magię. Poczytaj działania nowych zdolności
w zakładce opisu podczas rekrutacji istot ;)


Dzięki nie pomyślałem o tym xD
Sprawdziłem i na razie przetestuję grę orkami a potem zajmę się pozostałymi rasami grając jednostkami alternatywnymi zobaczę różnicę ;) Ale dodatek jest udany tylko nie wiem czemu raz zanikł mi wskaźnik myszy ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto też zajrzeć do kompendium. Tam będziesz miał o wiele bardziej szczegółowe opisy nowych zdolności alternatyw. W ten sposób o wiele łatwiej się w tym zorientować;) Nie wspominając już o mnóstwie innych informacji, które tam znajdziesz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować