Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 10.12.2006 o 14:53, ciusiek i luka napisał:

no ale jak zainstalowałem se HOMMV:KP to jak próbuje zainstalować patch 1.4 pisze mi że nie
mam zainstalowanego HOMMV - podstawki!



musisz najpierw kupić podstawke czyli HOMM V. A dopiero potem wgrywać patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.12.2006 o 19:02, skubsa napisał:

>
Też się z tym zgadzam :)Pudełko,instrukcja do BANII!!!


A czego należy oczekiwać po dodatku? Pudełko nie rozwali się prędko, okładka w porządku, instrukcja wyjaśnia pokrótce nowe "technologie" - karawany etc. Spodziewałeś się Kuźni Przeznaczenia: Edycji Kolekcjonerskiej? :D ja jestem jak najbardziej zadowolony z dodatku, choć zgodzę się z osobami, które mówią że cena jest nieco wygórowana. Fakt, mogłaby być niższa, jakieś 45-50 złotych(bez używania wPLN)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2006 o 23:21, poxqufox napisał:

mam problem...jak gram w sojuszu to nie widze ruchu komputera nawet jak mam odslonieta cala
plansze...czy ktos wie jak to zmienic??


Moze nie wykonujesz ruchu jako ostatni przed turą graczy komputerowych i wtedy nie widzisz ruchu komputera, jest to stara przypadłość znana już w 3 części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie ze ostatnim postem jaki ktoś z ekipy CDP zapisał jes post Soleila z 21.09.2006 godz..13:52 ... oj .. coś nas nie lubią :P Dziwne czemu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 01:32, Pioo napisał:

Wiecie ze ostatnim postem jaki ktoś z ekipy CDP zapisał jes post Soleila z 21.09.2006
godz..13:52 ... oj .. coś nas nie lubią :P Dziwne czemu ??


Rzeczywiście, jest to bardzo niepokojący znak :| Ja jednak nie jestem aż tak bardzo zaskoczony. Bo pomyślmy, co by się teraz stało, gdyby ktokolwiek z ekipy ''niebieskich'' wypowiedział się w tym temacie. Po 5 minutach (albo i mniej) pojawiłoby się odpowiedzi na stronę (jeśli nie na dwie :P ). A wszystkie one byłyby prawdopodobnie pisane na jedno kopyto ;) "Przestanę u Was kupować", "Jesteście do... bani", "Jak mogliście tak skaszanić sprawę" - to tylko kilka przykładów, a i tak napisanych językiem niemalże pochwalnym jeśli by je porównać do słów krytyki od niektórych niezadowolonych gramowiczów. Bo żeby to jeszcze chodziło tylko o zawartość pudełka i cenę... Niestety są też błędy w lokalizacji, a to już jest nie lada problem. Dlatego też na miejscu ''niebieskich'' bałbym się tu zaglądać :P

A może CDP powinno zatrudnić jakiegoś rzecznika, którego jedynym zajęciem byłoby uspokajanie rzesz niezadowolonych graczy :D Ja rozumiem, że jest wydzielona Ekipa gram.pl, ale, jak widać, to nie wystarcza ;]

Jakby na to wszystko nie patrzeć, są ludzie, którzy potrafią się przyłożyć :) Mowa oczywiście o grupie Nieoficjała (jejku, brzmi prawie jak nazwa jakiegoś kabaretu :D).
Dzięki nim i ich ciężkiej pracy możemy wreszcie cieszyć się Profesjonalną Wersją Językową. Pomijam niezgodność tekstu mówionego i pisanego we wstawkach (w ogóle jak można do takiej sytuacji dopuścić! Shame on you CDP!), ale kto wie, może w tym też nauczą się bić CDP na głowę :P
Dlatego też dziękuję wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do powstania Unofficial Patch''a i trzymam kciuki za Wasze dalsze sukcesy ;)

PS. Krasnale rządzą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powaznie tekst mowniony nie jest zgodny z napisanym? ehh... powiedz w ktorym miejscu a z rozkosza sie zajmiemy poprawianiem tych "drobnych" niedociagniec :)

dzieki za wsparcie :) kazdy glos ktory nas popiera jest sola w oku klakierow ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 10:03, morthi napisał:

dzieki za wsparcie :) kazdy glos ktory nas popiera jest sola w oku klakierow ;)


Te różnice głównie polegają na podmienionych pojedynczych wyrazach, które szcześliwie mają jednak to samo znaczenie... No przynajmniej zbliżone:D Niestety te misje mam już za sobą,a jakoś nie wpadłem na to żeby zanotować które cutscenki to były:( Widzę, że od kiedy napisałem, że jak na razie nie ma błedów namnożyły się ich setki:/
Od siebie dodam jeszcze, że w niektórych cutscenkach w końcówce kampanii Przystani i na początku fortecy nie jest wyszczególnione dużą niebieską czcionką kto mówi - jest wplecione w normalny tekst i czasem ciężko się zorientować:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 10:03, morthi napisał:

powaznie tekst mowniony nie jest zgodny z napisanym? ehh... powiedz w ktorym miejscu a z rozkosza
sie zajmiemy poprawianiem tych "drobnych" niedociagniec :)


Polecam scenariusze, jako pierwszy odpalilem "Zelazny tron" i masakrycznie to tam wyglada, czasami w kwestii zgadzaja sie 1-2 wyrazy..

I oczywiscie dzieki za to, ze za darmo poprawiacie ludzi, ktorzy za odwalenie na szybko (musialem sie powstrzymac od uzycia innych slow ;) ) lokalizacji wzieli od nas kase.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Szczerze mówiąc szum wokół "profesjonalnego" tłumaczenia KP, moim zdaniem, to nic w porównaniu z błędem który zaobserwowałem... ale zacznę od początku :) Kurier puka ... radocha na całego ... jest, w końcu go mam ... dodatek ... nowa rasa, nowe funkcje, karawany, losowy generator ... będzie super. Po rozpakowaniu paczki, zainstalowaniu KP i odpaleniu kampanii, euforia trochę opadła. Po pierwsze spodziewałem się zagrać nową rasą, po drugie "profesjonalna" (węgierska chyba) polonizacja. Ale nic to, w sumie i tak nigdy nie przykładałem większej wagi do kampanii, najważniejszy przecież w herosie jest multi i to na losowych mapkach, tak więc odpaliłem z kolegą losową mapkę i gramy. Dawne klimaty z Homm3 wróciły grało się świetnie, równoczesne tury na początku to idealny pomysł ... prawdopodobnie zaoszczędził nam z godzinę albo i więcej. Następnego dnia, kolega "zaniemógł" tak więc zostałem skazany na grę solo. Na ubi.com rzadko można spotkać kogoś kto chciałby zagrać mapkę z RMG. Tak więc ustawiłem generator na maksymalną wielkość mapy, 4 graczy(8 się nie odważyłem), potwory "przegięcie" (LOL) i go. Pierwszy tydzień gry trzem komputerowym graczom zajmował jakieś 0,5-1 min, jest spoko. Drugi i trzeci tydzień; tury komputera zaczęły wydłużać się do 2 min, jeszcze nie jest tak źle, myślę, w multi na ruch przeciwnika czeka się czasami znacznie dłużej, To co zobaczyłem w 2 miesiącu gry i później to już było "przegięcie". Czas jaki potrzebował komputerowy przeciwnik na ruch wydłużyły się do ... 20 min !!! Ręce, nogi i ... opadają... co to jest ?? to jest gra ?? Sprzęt mam nie najgorszy bo p4 3,4Ghz, 2 Gb RAM, GF7900GT. O co tu chodzi?? System utrzymuje w czystości, atywirus, wszystkie aktualizacje, zresztą jest w miarę świeży i nie mam z nim najmniejszych problemów. Moim zdaniem chłopaki z nival potwornie skopali kod odpowiedzialny za AI. Powinni to w pierwszej kolejności poprawić w patchu 2.1 !!! Całe szczęście ze multi bez AI chodzi OK, bo inaczej gra dawno poleciałaby w kąt a ja wróciłbym z powrotem do WOG''a.
To chyba tyle... i jak zwykle czekam na patcha ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 11:09, Dtet napisał:

Witam
Szczerze mówiąc szum wokół "profesjonalnego" tłumaczenia KP, moim zdaniem, to nic w porównaniu
z błędem który zaobserwowałem... ale zacznę od początku :) Kurier puka ... radocha na całego
... jest, w końcu go mam ... dodatek ... nowa rasa, nowe funkcje, karawany, losowy generator
... będzie super. Po rozpakowaniu paczki, zainstalowaniu KP i odpaleniu kampanii, euforia trochę
opadła. Po pierwsze spodziewałem się zagrać nową rasą, po drugie "profesjonalna" (węgierska
chyba) polonizacja. Ale nic to, w sumie i tak nigdy nie przykładałem większej wagi do kampanii,
najważniejszy przecież w herosie jest multi i to na losowych mapkach, tak więc odpaliłem z
kolegą losową mapkę i gramy. Dawne klimaty z Homm3 wróciły grało się świetnie, równoczesne
tury na początku to idealny pomysł ... prawdopodobnie zaoszczędził nam z godzinę albo i więcej.
Następnego dnia, kolega "zaniemógł" tak więc zostałem skazany na grę solo. Na ubi.com rzadko
można spotkać kogoś kto chciałby zagrać mapkę z RMG. Tak więc ustawiłem generator na maksymalną
wielkość mapy, 4 graczy(8 się nie odważyłem), potwory "przegięcie" (LOL) i go. Pierwszy tydzień
gry trzem komputerowym graczom zajmował jakieś 0,5-1 min, jest spoko. Drugi i trzeci tydzień;
tury komputera zaczęły wydłużać się do 2 min, jeszcze nie jest tak źle, myślę, w multi na ruch
przeciwnika czeka się czasami znacznie dłużej, To co zobaczyłem w 2 miesiącu gry i później
to już było "przegięcie". Czas jaki potrzebował komputerowy przeciwnik na ruch wydłużyły się
do ... 20 min !!! Ręce, nogi i ... opadają... co to jest ?? to jest gra ?? Sprzęt mam nie najgorszy
bo p4 3,4Ghz, 2 Gb RAM, GF7900GT. O co tu chodzi?? System utrzymuje w czystości, atywirus,
wszystkie aktualizacje, zresztą jest w miarę świeży i nie mam z nim najmniejszych problemów.
Moim zdaniem chłopaki z nival potwornie skopali kod odpowiedzialny za AI. Powinni to w pierwszej
kolejności poprawić w patchu 2.1 !!! Całe szczęście ze multi bez AI chodzi OK, bo inaczej gra
dawno poleciałaby w kąt a ja wróciłbym z powrotem do WOG''a.
To chyba tyle... i jak zwykle czekam na patcha ...


ja mialem tak caly czas w h5 nawet na najnizszych detalach.teraz w kp jest troche lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolo umiejetnosci - dzieki ktoremu wiesz w jaki sposob masz rozwijac swojego bohatera by uzyskac interesujace Cie umiejetnosci czy talenty :)

klikasz na link a nastepnie czekasz az sie zrobi dostepny :) po cztm wciskasz download: skillwheel.exe :) i po chwili mozesz sie cieszyc tymwlasnie programikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 13:33, morthi napisał:

dla wszystkich spragnionych oto jest... nowy... blyszczacy... skillwheel :)
http://www.mytempdir.com/1109995
zapraaszam do pobierania


Czyżbyś maczał palce w tym skillwheel''u?? ;) Cóż ja mogę powiedzieć... dobra robota:) Przyda się na pewno:)

P.S. Jedno takie pytanko, którego już daaaawno nie było - jak się sprawy mają z manualem?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ba:P pewnie ze zajmuje sie skillwheelem :) ktos musi :P

z manualem sprawa jest prosta - wszystkie materialy zostaly wyslane i czekam teraz by dostac link do niego :) jak tylko go otrzymam zostanie on opublikowany na forum i zapewne na stronie homm5.gram.pl :)
zaznaczam jest to wersja beta czyli rozne bledy moga sie w nim pojawic - bede wdzieczny za wszelka pomoc w ich poszukiwaniu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 14:25, morthi napisał:

no ba:P pewnie ze zajmuje sie skillwheelem :) ktos musi :P

z manualem sprawa jest prosta - wszystkie materialy zostaly wyslane i czekam teraz by dostac
link do niego :) jak tylko go otrzymam zostanie on opublikowany na forum i zapewne na stronie
homm5.gram.pl :)


Pozwolę sobie wyrazić nadzieję, że NIE wysłałeś tego do CDP, prawda?? Nie mam co prawda innego pomysłu (no może poza UBI, ale oni chyba po naszemu - niet), ale w takim wypadku możemy pooooczekać...

Dnia 11.12.2006 o 14:25, morthi napisał:

zaznaczam jest to wersja beta czyli rozne bledy moga sie w nim pojawic - bede wdzieczny
za wszelka pomoc w ich poszukiwaniu :)


Jeśli uczelnia na to pozwoli będę służył pomocą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2006 o 13:55, morthi napisał:

kolo umiejetnosci - dzieki ktoremu wiesz w jaki sposob masz rozwijac swojego bohatera by uzyskac
interesujace Cie umiejetnosci czy talenty :)

klikasz na link a nastepnie czekasz az sie zrobi dostepny :) po cztm wciskasz download: skillwheel.exe
:) i po chwili mozesz sie cieszyc tymwlasnie programikiem


idzie jak krew z nosa :( 2KB ... a to jest PL czy ANG ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować