Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 12.04.2007 o 16:50, morthi napisał:

jestes szczesliwym posiadaczem wersji tzw empikowej czyli spatchowanej juz do wersji 1.2 dlatego
tez nie mozesz korzystac z patchy przeznaczonych dla zwyklej wersji heroes 5 gdyz nie wprowadza
one zmian.
Skorzystaj z patcha 1.41 przeznaczonego dla Twojej (empikowej) edycji gry - wtedy wszystko
sie na pewno uda a gra zostanie spatchowana

patcha znajdziesz w dziale patchy na stronie gram.pl


O dzięki życie mi ratujesz! :] Zamówilem sobie edycje standardową w promocyjnej cenie na 500 dni gram.pl. i Nic tam nie było że to wersja empikowa... Ale jak widać jaka cena taka gra :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2007 o 17:00, DiDivor napisał:

Prawdopodobnie tak. Morthi pisał, że trzeba przesłać poprawki jak najszybciej :D



No to teraz trzeba tylko czekać. :) Reszta jest milczeniem :P :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmmm... nie zeby cos, ale o ile dobrze zrozumialam z wypowiedzi na celestial heavens to wlasnie fanatyczne jednostki przystani beda alternatywnymi ulepszeniami. napisane jest: Representative from Nival denied the part about haven''s alternative upgrades being completely new, so we will most likely see Renegades as the alternative upgrade for haven.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu jak robię mapkę w edytorku i ją zapiszę to nie mogę jej otworzyc?? Jak wyłączę edytor i próbuję wczytac mapę, którą zacząłem robic wcześniej to wyskakuje mi komunikat "Nie można załadowac pliku" czy coś takiego. ( mam orginał i ściągnąłem spolszczenie do edytora)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2007 o 20:33, Narida napisał:

hmmmm... nie zeby cos, ale o ile dobrze zrozumialam z wypowiedzi na celestial heavens to wlasnie
fanatyczne jednostki przystani beda alternatywnymi ulepszeniami (...)

Niestety też widziałem tego posta, przy czym na Heroes Community. Cały czas musimy pamiętać, że wszystkie nowiny, które ostatnio ujrzały światło dzienne należy traktować w najlepszym przypadku jako średnio wiarygodne, gdyż nie są w żaden sposób oficjalnie potwierdzone.
Ja tam wolę mieć nadzieję, że jednak FJP w takiej formie w jakiej je znamy nie trafią do Przystani :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i nie jesteś sam:) kurcze mógłby się Nival oficjalnie wypowiedzieć... bo ta niepewność doprowadza mnie do obłędu! ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2007 o 21:22, LordOfUndeads napisał:

A ja wciąż zaliczam się do niewielkiej (?) grupy osób, które jednak mają nadzieję na FJP jako
alternatywę dla jednostek Haven ;)


a ja sam już nie wiem, raz mówia tak, drugi raz tak... a może w niektórych zamkach ich odpowiednikami będą ich złe alter ego? moze i miałoby to sens... np. zdeprawowane Dżiny>> Ifryty,
sam już nie wiem co myśleć...
nazwali mnie purchawą na homm5.gram.pl, bo jestem stary i sie wymądrzam i chwalę... ;(
mam przez to doła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2007 o 21:52, greg_f napisał:

a może w niektórych zamkach ich odpowiednikami
będą ich złe alter ego? moze i miałoby to sens... np. zdeprawowane Dżiny>> Ifryty,


Ja to tak za pierwszym razem odebrałem. Stworzyć jednostki, które będą podobne jednak różniące się "charakterem" (jak FJP). Ulepszenia defensywnych jednostek mogłyby stać się bardziej ofensywne, jednostki magiczne dostać lepsze zdolności bojowe, a nie te same jednostki tylko z lekko zmienionymi zdolnościami, to by było nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> Ja to tak za pierwszym razem odebrałem. Stworzyć jednostki, które będą podobne jednak różniące

Dnia 12.04.2007 o 22:50, LordOfUndeads napisał:

się "charakterem" (jak FJP). Ulepszenia defensywnych jednostek mogłyby stać się bardziej ofensywne...


Ja nie chciałbym alternatywy ala FJP. W Inferno i Nekropolis co miałoby być taką alternatywą? Potulne demonyKasper pomagający żyjącym? A fe! Z drugą częścią twojej wypowiedzi się zgadzam. Dać jednostkę z wywróconymi statami i zupełnie nowymi zdolnościami. Chcę żeby nowe jednostki były godnymi alternatywami, a nie klonem z kosmetycznymi poprawkami.
Jeśli ktoś przeglądał moje propozycję alternatyw to powinien zauważyć, że do tego zmierzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dobra czyl alternatywne ulepszenia. Kurcze seria wraca do IV ale jakoś takoś sensowniej? Lae jak moze być alternatywa dla 7-poziomowych smoków w Lochach ? czarny Żmij? Coś mi się wydaje ,że de dodatkowe ulepszenia robione z deka na siłę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy piszą, że Nival chce wymyślać nowe (innowacyjne) jednostki do H5, jak chociazby rasa orków, która kompletnie nie przypomina zamku z H3, jednak cały czas nasuwa mi się na język pytanie gdzie była ich innowacyjność przy tworzeniu Przystani, przecież ten zamek jest klonem z H3 o lepszej grafice i innym wyglądzie, jednak ze starymi jednostkami od góry do dołu, u demonów też niewiele się zmieniło(po za sukkubami i koszmarami i zmienionym wygladem demonów). Mnie akurat to wszystko nie przeszkadza, ale dlaczego tutaj zmiany nie były konieczne a w przypadku wprowadzenia nowych ras tzw. "innowacyjność" musi być?
Jak dla mnie to wszystko się kupy nie trzyma, w zamku orków nie będzie żadnego znanego przedstawiciela H3(po za goblinami i cyklopami-które maja zmienić znacznie). Gdzie się podziały behemoty i ptaki gromu(jakoś cyklop na jednostkę 7 poziomu nie pasuje w ogóle)?
Najbardziej jednak szkoda, że nie będzie typowo leśno-bagiennego zamku znanego z h3 jako cytadela o czym już pisałem parę postów wcześniej, brakuje mi go i mam nadzieję, że gracze wpłyną trochę na Nivala i wprowadzą oni jeszcze ten jeden zaginiony zamek z H3 cechujący się swojistym klimatem, który w H5 można by wzmocnić.

p.s.Może ktoś wysłał by parę naszych próśb na forum Nivala( moje konto coś nie działa na ich forum, nie wiem czemu), gdyż podobno mają oni korzystać z propozycji graczy. Brakujący zamek uzupełnił by już ostatecznie serię 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 07:43, Qba777 napisał:

no dobra czyl alternatywne ulepszenia. Kurcze seria wraca do IV ale jakoś takoś sensowniej?


Chciałem zaznaczyć, że w HIV nie było WOGÓLE ulepszeń. Były tylko możliwości wyboru jednego stworzenia na inne, jednak przy małej ich ilości (4 poziomy) i bez ulepszeń gra ta wyglądała bardzo skromniusio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 09:47, Bosper napisał:

Chciałem zaznaczyć, że w HIV nie było WOGÓLE ulepszeń. Były tylko możliwości wyboru jednego stworzenia
na inne


Pomysł z HIV był dobry, ale zniszczyło go jak większość rzeczy z czwórki wykonanie. Z braku jednostek zmniejszono liczbę poziomów do czterech. Nastąpiły masowe migrację jednostek. Z jednostek, które się zostały zlepiono nowy zamek, Inferno z Nekropolą. Większość jednostek było na siłę doklejone do danego poziomu. Np. Ptak Gromu, czy Czempion. Dlatego też najczęściej wybierano jedną z jednostek, a druga była, bo była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 13:04, Nicolai napisał:

> Chciałem zaznaczyć, że w HIV nie było WOGÓLE ulepszeń. Były tylko możliwości wyboru jednego
stworzenia
> na inne

Pomysł z HIV był dobry, ale zniszczyło go jak większość rzeczy z czwórki wykonanie. Z braku
jednostek zmniejszono liczbę poziomów do czterech. Nastąpiły masowe migrację jednostek. Z jednostek,
które się zostały zlepiono nowy zamek, Inferno z Nekropolą. Większość jednostek było na siłę
doklejone do danego poziomu. Np. Ptak Gromu, czy Czempion. Dlatego też najczęściej wybierano
jedną z jednostek, a druga była, bo była.


ja tam mile wspominam h IV i nawet czasem wracam - i gdy by nie ta durnota z jednostkami i walczącymi herosami było by b.dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wy chcecie - przechodzę teraz kampanię z dodatku Gathering Storm - Jeszcze jedna opowieść barda. Pierwszą misję przeszedłem praktycznie bez jednostek, bo wroga pokonałem dwoma bohaterami :D granie taką Agraynel to czysta przyjemność - niewidoczna dla nikogo(Ukrywanie się arcymistrzowskie), a podczas walki przywołuje 4 Feniksy jednym zaklęciem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 09:45, Bosper napisał:

jednak cały czas nasuwa mi się na język pytanie gdzie była ich innowacyjność przy tworzeniu Przystani, >przecież ten zamek jest klonem z H3 o lepszej grafice i innym wyglądzie, jednak ze starymi jednostkami od góry > do dołu

Hm, ciężko wymyślić coś nowego jeśli chodzi o zamek ludzi - proste jest, że jest jakiś łucznik, rycerz z mieczem, mnich i chłop. Gryfy są związane z historią Ashan, a anioły z tamtejszą religią.

Dnia 13.04.2007 o 09:45, Bosper napisał:

Mnie akurat to wszystko nie przeszkadza, ale dlaczego tutaj zmiany nie były konieczne a w
przypadku wprowadzenia nowych ras tzw. "innowacyjność" musi być?

Bo to dodatek? Bo było wiadomo, że gra w jakimś stopniu będzie bazowała na H3, ale będzie (gdzieś czytałem) ''bezpiecznym przejęciem serii''. A ciagle na tym samym też jechać się nie da...

Dnia 13.04.2007 o 09:45, Bosper napisał:

(jakoś cyklop na jednostkę 7 poziomu nie pasuje w ogóle)

Mi pasuje. Chyba nie grałeś w DM. :P Spotkałbyś cyklopa i już byś wiedział, czemu 7. poziom. :P

Dnia 13.04.2007 o 09:45, Bosper napisał:

Najbardziej jednak szkoda, że nie będzie typowo leśno-bagiennego zamku znanego z h3 jako cytadela

Już raczej w H5 nie będzie, bo to chyba ostatni dodatek jest... Może w H6 będzie? Trzeba czekać na razie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 15:49, Adham napisał:

> jednak cały czas nasuwa mi się na język pytanie gdzie była ich innowacyjność przy tworzeniu
Przystani, >przecież ten zamek jest klonem z H3 o lepszej grafice i innym wyglądzie, jednak
ze starymi jednostkami od góry > do dołu
Hm, ciężko wymyślić coś nowego jeśli chodzi o zamek ludzi - proste jest, że jest jakiś łucznik,
rycerz z mieczem, mnich i chłop. Gryfy są związane z historią Ashan, a anioły z tamtejszą religią.


Wiem, ale można też zostawić co nieco w tym nowym dodatku, parę stworzeń znanych z H3 bardzo ludziom przypadło do gustu, a to oni bedą kupować i grać w tą grę, więc powinni to uwzględnić.

Dnia 13.04.2007 o 15:49, Adham napisał:

> Mnie akurat to wszystko nie przeszkadza, ale dlaczego tutaj zmiany nie były konieczne
a w
> przypadku wprowadzenia nowych ras tzw. "innowacyjność" musi być?
Bo to dodatek? Bo było wiadomo, że gra w jakimś stopniu będzie bazowała na H3, ale będzie (gdzieś
czytałem) ''bezpiecznym przejęciem serii''. A ciagle na tym samym też jechać się nie da...


Zgadza się, mnie się teraz 100 x bardziej podobaja lochy niż w H3, jednak chodzi o pewne elementy, które mogłyby zostać, tak jak to, że w KP Niedźwiedzi Jeździec ma jakąś dziwną pałkę rodem z 20 wieku, zamiast młota-trochę to przedobrzone moim zdaniem.

Dnia 13.04.2007 o 15:49, Adham napisał:

> (jakoś cyklop na jednostkę 7 poziomu nie pasuje w ogóle)
Mi pasuje. Chyba nie grałeś w DM. :P Spotkałbyś cyklopa i już byś wiedział, czemu 7. poziom.
:P


Masz racje nie grałem w DM, ale chodzi mi o samego stwora jest on mojim zdaniem za "pospolity", że tak powiem na jednostkę 7 lvl

Dnia 13.04.2007 o 15:49, Adham napisał:


> Najbardziej jednak szkoda, że nie będzie typowo leśno-bagiennego zamku znanego z h3 jako
cytadela
Już raczej w H5 nie będzie, bo to chyba ostatni dodatek jest... Może w H6 będzie? Trzeba czekać
na razie...


To zależy podobno Nival wydał tak wcześnie tyle info, aby gracze mogli wypowiedzieć się czego by jeszcze chcieli i ewentualne zmiany beda wprowazone, jednak należało by się pospieszyć i propozycje wysyłać Nivalowi, moim zdaniem jak by im przedstawić jaszczuroludzi i zamek z nimi związany przyjęliby to gdyby jednak ludzie napisali im pare postów na ten temat i ułożyli jakieś zalążki historii z nimi związanej. Ja napisałem takowy zalążek parę postów dalej, jednak musiałby się o tym dowiedzieć Nival a moje konto na oficjalnej stronie nie chce dodawać postów.

Co najważniejsze koncepcja wygladu zamku bagien( jaszczuroludzi itd.) to ich koncepcja, tylko trzeba im podsunąć pomysł, jak dla mnie jedynie w tym zamku powinny zostać wiwerny i jakieś owady na wzór oslizgów( strasznie klimateyczne jak na bagna hehe), reszta to wola autorów, mogą być wilkołaki itp, jak ktoś chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 16:07, Bosper napisał:

moim zdaniem jak by im przedstawić jaszczuroludzi i zamek z nimi związany przyjęliby to gdyby jednak ludzie >napisali im pare postów na ten temat i ułożyli jakieś zalążki historii z nimi związanej.


Tja... Nival/Ubi mają przygotowaną historie na całe H5 + DM od momentu powstania HoMM5. Ot, dla przykładu, taka mapa świata (z EK). Są na niej pokazane wszystkie miasta ras (...i Karthal czy jak mu tam :P), krainy... Nawet pokazana jest stolica Krasnoludów, jest też kraina Orków (Raanar). Są nawet miejsca akcji DM chyba.

Co prawda Karthal jest ''puste''... Ale tam nie ma żadnej nazwy państwa.
PS. A wiadomo coś nt. stolicy Orków? Nie będą jej mieli? To widać z mapy... Bo raczej wątpię w Stonehelm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować