Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

W takim razie zostawię. Te pytania są rewelacyjne. :) Uwielbiam poprawiać takie rzeczy. :D
Jaką unikalną zdolność posiada Agrael?
a)lecą na niego wszystkie dziewczyny
b)posiada specjalną magię ognia
c)jest niezwykle szybki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 11:47, morthi napisał:

czyzby Ci sie nie podobala wersja 1.2 ? :D

tego nie powiedziałem - po prostu ślepo stosuję się do twoich zaleceń ;)

Dnia 24.07.2006 o 11:47, morthi napisał:

moze zanim zainstalujesz patch nieoficjalny to sie
na niej troche pomeczysz :P

eeee...nie :)

Dnia 24.07.2006 o 11:47, morthi napisał:

THX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno sie nie zawiedziesz :)

sugeruje bys zagladal co jakis czas na forum :) bo tutaj sie na preawde wiele rzeczy dzieje :) i kolejne nieoficjalne patche bardzo szybko sie pojawiaja :) wszak bledow do naprawienia jest cala masa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tieru żyje…
a)z rządowej emerytury
b)na wyspie Zmroku
c)na wyspie Smoczej Mgły
Te pytania są świetne. :P Ja już skończyłem je poprawiać, ale nie wymieniłem tutaj wielu świetnych pytań, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, to są one w text/game/sphinxriddles.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz sobie czytam opisy czarów. :) Spowolnienie: "Ogranicza możliwość działania wybranego oddziału wroga." Ciekawe. :P Nie lepiej by było "Zmniejsza inicjatywę wybranego oddziału wroga"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
ja zawuważyłem coś takiego (bynajmniej u mnie ) , że jak jest ekran z polem walki i przestawia sie jednostki , np.zamienia miejscami jakies oddziały wojska, to można tak jakby postawić jeden rodzaj wojsk na drugi po czym ten drugi znika i nie walczy , ale jak walka się skończy po zwycięstwie , to póżniej on jest mimo wszystko . Z jednej strony jak chce sie oszczędzic te najsilniejsze oddziały jak np. smoki to można tak zrobić , a niech walczą te słabe jednostki .
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. :) Wskrzeszenie: "Wskrzesza stworzenia we wskazanej sojuszniczej jednostce." Nie wiedziałem, że w jednostkach są jeszcze jakieś stworzenia. :D Nie lepiej "wskrzesza sojusznicze jednostki"? Albo "wskrzesza poległe sojusznicze jednostki"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź "Jay Z". A i mam jeszcze jedną pytanie/sugestię:
Czemu oficjalna strona gry jest tak bardzo zaniedbana?! Przecież tam...bałagan. M.in. "zamów w pre-orderze"(o kurcze, myślałem że już jest po premierze :-P ); "konkurs"(to on się nie jeszzce nie skończył,dziwne); no a news''ów to tam zbyt nowych nie ma. Może jak ten redaktor tejże strony ją olewa, "dajcie" ją innemu, lepszemu. Mam nadzieję, że to poprawicie i strona znów będzie najlepszą stroną o HoMMV. :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 12:12, matiz123 napisał:

Ok. :) Wskrzeszenie: "Wskrzesza stworzenia we wskazanej sojuszniczej jednostce." Nie wiedziałem,
że w jednostkach są jeszcze jakieś stworzenia. :D Nie lepiej "wskrzesza sojusznicze jednostki"?
Albo "wskrzesza poległe sojusznicze jednostki"?


Najlepiej będzie (wg. mnie)
"Wskrzesza stworzenia we wskazanym sojuszniczym oddziale."

Ale poprawek do zrobienia. Na razie dodałem do Unofficial Patch''a prawie wszystko, co wymieniliście. Powstrzymałem się tylko od przerabiania "Nekropolis". No i nie podobały mi się "Przeszkody przypominające fosę" - brzmi bez sensu. Nie lepiej "wały obronne" - sens jest taki sam :) A brzmi lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 12:12, matiz123 napisał:

Ok. :) Wskrzeszenie: "Wskrzesza stworzenia we wskazanej sojuszniczej jednostce." Nie wiedziałem,
że w jednostkach są jeszcze jakieś stworzenia. :D Nie lepiej "wskrzesza sojusznicze jednostki"?
Albo "wskrzesza poległe sojusznicze jednostki"?


Bo to jets tak że bohater ma pod sobą armię która jest podzielona na jednostki funkcjonalne (coś w stylu oddziałów), które są symbolicznie przedstawione na polu bitwy jako np. gryf czy smok. "Oddziały" natomisat skałdają się ze stworzeń. Coś jak cywilizacja gdzie armie były przedstawione jako pojedyncze ludziki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 12:18, DiDivor napisał:

Najlepiej będzie (wg. mnie)
"Wskrzesza stworzenia we wskazanym sojuszniczym oddziale."

Ale poprawek do zrobienia. Na razie dodałem do Unofficial Patch''a prawie wszystko, co wymieniliście.
Powstrzymałem się tylko od przerabiania "Nekropolis". No i nie podobały mi się "Przeszkody
przypominające fosę" - brzmi bez sensu. Nie lepiej "wały obronne" - sens jest taki sam :) A
brzmi lepiej

To co mam zrobić z tym wskrzeszeniem? A miny w Akademii raczej z "wałami obronnymi" się nie kojarzą. Chociaż muszę przyznać, że "przeszkody terenowe" też mi się za bardzo nie podobają. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2006 o 12:21, Nufiko napisał:

Bo to jets tak że bohater ma pod sobą armię która jest podzielona na jednostki funkcjonalne
(coś w stylu oddziałów), które są symbolicznie przedstawione na polu bitwy jako np. gryf czy
smok. "Oddziały" natomisat skałdają się ze stworzeń. Coś jak cywilizacja gdzie armie były przedstawione
jako pojedyncze ludziki.

Ale to i tak dziwnie brzmi. :) Chyba najlepsza jest wersja DiDivora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i nie podobały mi się "Przeszkody

Dnia 24.07.2006 o 12:18, DiDivor napisał:

przypominające fosę" - brzmi bez sensu. Nie lepiej "wały obronne" - sens jest taki sam :) A
brzmi lepiej

Bardziej moim zdaniem pasowało by słowo "zasieki" lub "urządzenia obronne" bo wałów ani fasy przy żadnym zamku nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mamy do wyboru - albo zostawiamy jeden opis wspolny dla cytadeli :) albo kazde miasto bedzie mialo swoj opis cytadeli

w h3 byla po prostu fosa - mimo ze raz to byla woda, raz smola raz miny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TEŻ FAKT!!! Przecież to, że wyszedł patch 1.2 to nie jest najważniejsza informacja. Głupia plotka, co nie. Ty masz jednak łeb, morthi. "Zamów w pre-orderze" - no to jest ważna informacja. A już ten nowy(:-P) konkurs to najważniejsza informacja. Ale dobra, nie moja sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować