Zaloguj się, aby obserwować  
Seishirou

The Elder Scrolls IV: Oblivion

17339 postów w tym temacie

Dnia 04.01.2006 o 21:15, graczomaniak napisał:

Raczej tak. Oblivion ma miec całkiem nowy silnik graficzny i szczegółowość. Nie wiem czy ruszy
na moim GeForce 6600GT, nie myśląc już o mx np. GeForce 4 :|. Jeszcze wszystko sie okaże i
nie mozna zrezygnować :)


Bez przesady ;). Wydaje mi się że spokojnie pójdzie na GF 6600. Wszystko to co pokazują jest na max detalach. Do spokojnego graniastyknie 6800GS IMO (spokojnego - 1024, srednie detale).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze, koncowym stadium bytu gry w ofercie CDP jest trafienie do NXK. Czesto wystepuje stadium posrednie - 40 zl. (Mowie np. o Lionhearcie czy Piratach z Karaibow).
W przypadku Cenegi gry w fazie "przejsciowej" sa o dyche drozsze - o ile wiem, wszystkie supersellery kosztuja 49 zl. Gry z segmentu najtanszego rowniez sa drozsze, i to tez o dyche: wszystko z Rewolucji Cenowej koszuje 29 zl. [Oczywiscie to premiery, ale teraz mowie o czym innym].
Premierowe gry "wysokobudzetowe" sa chyba zazwyczaj rowniez nieco drozsze (np. Myst), ale nie mam pewnosci.
W kazdym razie: klient, ktory ma ochote na jakas naprawde tania gierke, widzi wiele gier CDP o dyche tanszych niz gry Cenegi. Klient chcacy kupic gre z nieco wyzszej cenowo polki rowniez jest w podobnej sytuacji.

Rozwiazanie, ktore mnie osobiscie bardzo by pasowalo: stworzenie przez Cenegi serii majacej konkurowac z NXK (bo Superseller jest na innym pulapie cenowym), do ktorej spadalyby po pewnym czasie gry z serii Superseller. (A jesli naprawde sa to Supersellery w sensie doslownym, mozna byc pewnym, ze beda sie dobrze sprzedawac :-)).

Z innej beczki: oryginalna okladka Wiwisektora bardziej mi sie podobala :-(. A ta zostala juz np. wykorzystana przez pismo Science Fiction.

Z powrotem z poprzedniej beczki: wydaje mi sie, ze gry z Rewolucji Cenowej nie maja jednolitej szaty graficznej (choc mam tylko Still Life) - to chyba niedobrze. Milo jest miec na polce np. pare gier z NXK...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, nie wiem co sie stalo, juz ktorys raz dopisuje sie nie do tego watku, co trzeba... pewnie zle kliknalem. Prosze o usuniecie tego posta oraz poprzedniego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oblivion gra bardzo ciekawa się wydaje. Wielki rywal Gothica, ale też wielki potencjał. Wielki nakład pracy, nowy engine i wiele nowości. gra ma postawić bardzo wielką poprzeczkę, ale wierze, że będzie warto. Co do wymagan to każda nowa gra będzie miała takie. Swiat idzie do przodu tak, więc trzeba brać to pod uwagę. Gra według mnie będzie warta owych pieniędzy. czekam na to, aż sobie ją kupię.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, z tego, co powiedział Darek Jedi (pracownik Cenegi) wynika, że Oblivion zostanie wydany w Europie dopiero 28 Kwietnia :/ Powód: Take 2...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedobrze, jak tak dalej pójdzie to będziemy mogli wcześniej zagrać w The Witcher niż w Oblivion''a. Gdzieś czytałem artykuł, jakoby werjsa na PC była już ukończona a jedyny powód dla którego premiera jest odkładana to chęć dopieszczenia wersji na x360. Jeżeli to prawda to mam nadzieję, że Take2 wpadnie na pomysł wypuszczenia tych wersji w różnym czasie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oblivion - marzec 2006 - przynajmniej tak twierdzą redaktorzy Game Spy.

Mieli okazję zagrać w wersję demo dla recenzentów i napisać co nie co - krótki i niezbyt trudne tekst:
http://pc.gamespy.com/pc/the-elder-scrolls-iv-oblivion/679360p1.html


Najlepsze jest otatni akapit:

Redaktor opisuje jak wszedł do gildii magów i cały czas gonił go strażnik, który widział, jak gracz zabił wieśniaka.

"Taki bieg wydarzeń sprawił, że nasz "przewodnik po demie" (czyli pracownik Bethesdy) wykrzyknął "O kurczę, nigdy nie widziałem takiej akcji"(...)" :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2006 o 22:03, shinian napisał:

Niedobrze, jak tak dalej pójdzie to będziemy mogli wcześniej zagrać w The Witcher niż w Oblivion''a.
Gdzieś czytałem artykuł, jakoby werjsa na PC była już ukończona a jedyny powód dla którego
premiera jest odkładana to chęć dopieszczenia wersji na x360. Jeżeli to prawda to mam nadzieję,
że Take2 wpadnie na pomysł wypuszczenia tych wersji w różnym czasie;)


Coś mi się zdaje, że jednak tak nie będzie - T2 zawsze było wyjątkowo oporną i niemyślącą firmą, o czym świadczą jej kłopoty finansowe (a przecież mają wiele bestsellerów!)
Może być też tak, że T2 chce więcej na grze zarobić sprzedając ją w lepszym okresie - przed wakacjami (i pasuje koniec Kwietnia), bo po świętach to większość jest wypompowana z kasy i nie kupują tyle gier...
Kolejnym powodem może być M$ - chce uczynić z Obliviona maksymalnego exclusiva - tylko na kompy i X360 (a nie, że komp lepszy, bo ma TESIV)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2006 o 10:25, Milteen napisał:

demie? a czy jest demko Obliviona?



cytuje "demo dla recenzentów" - to chyba wiele wyjaśnia. Dla osób nie będących recenzentami demek jeszcze nie ma :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2006 o 10:25, Milteen napisał:

demie? a czy jest demko Obliviona?


Istotnie - to była wersja demo dla redaktorów :].

Nic więcej o ukazaniu siętakowego dla szerszej publiczności niewiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.01.2006 o 22:03, Backside napisał:

Mieli okazję zagrać w wersję demo dla recenzentów i napisać co nie co - krótki i niezbyt trudne
tekst:


Dość dziwny bo stoi w sporej sprzeczności z tym co napisała większość serwisów grająca w wersję demo. Z synchronizacją ust postaci z wypowiedziami są podobno nadal spore problemy, więc dziwi mnie znajdująca się w tekście informacja o tym rewelacyjnym lip-syncing. Aczkolwiek jeśli autorzy tekstu wymieniają 50-100 godzinny gameplay jako wadę tegoź RPG to nie mam pytań - ich "znawstwo" mnie powala ;)...

Z większości najnowszych opinii wynikają takie rzeczy: 1. gra ma okropne czasy ładowania lokacji/poziomów, 2. gra ostro zwalnia podczas walki i zaczyna klatkować. Ponoć obie powyższe rzeczy mają zostać poprawione do czasu premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.01.2006 o 21:39, Backside napisał:

> demie? a czy jest demko Obliviona?

Istotnie - to była wersja demo dla redaktorów :].

Nic więcej o ukazaniu siętakowego dla szerszej publiczności niewiadomo



Cholera by ich wzieła...
Wypuściliby demko to przynajmniej człowiek sprawdziłby czy komp daje rady z grą...a tak nic:)
Bardziej mnie to nakręca na zakup Xbox360...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi taka sprawa:

"Oblivion features only spoken dialogue, so you won''t have to waste your time with any of that messy "reading" that plagues other RPGs."

Czy oznacza to, że będzie dużo mniej dialogów niż w Morrowindzie?
Cieszy mnie fakt, bo rzeczywiście lepiej wczuwam się słuchają dialogów, ale wygląda to tak, jakby to rozbudowanie rozmów było zmorą gier rpg ;p

A gdzie jest ta "wada 50-100 godzin gameplay''u" ???
Bo chciałbym wiedzieć czy kontekst tego jest - za mało czy za dużo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.01.2006 o 15:40, Backside napisał:

"Oblivion features only spoken dialogue, so you won''t have to waste your time with any of
that messy "reading" that plagues other RPGs."


W tym zdaniu chodzi o to, że nie trzeba będzie czytać dialogów, bo będą one czytane przez aktorów. Nic tu nie ma o ich ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 16:38, =PtaQ napisał:

W tym zdaniu chodzi o to, że nie trzeba będzie czytać dialogów, bo będą one czytane przez aktorów.
Nic tu nie ma o ich ilości.

Ma byc (wg CDA) ponad 1500 NPCow. Kazda ich kwestia ma byc nagrana. Sciezki dzwiekowej ma byc okolo 50h.
Wniosek: na 1 NPCa przypadaja srednio najwyzej 2 minuty jemu specyficznych kwestii dialogowych. Tak wiec nie nalezy sobie niestety niczego roic o unikalnych NPCach.

Bedzie poza tym glupi efekt, iz dialog dodany w modach bedzie natychmiast sie wyroznial - wlasnie tym, ze nie jest udzwiekowiony. Nie bedzie sie dalo latwo "stopic" moda z glowna gra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 16:56, Elwro napisał:

Bedzie poza tym glupi efekt, iz dialog dodany w modach bedzie natychmiast sie wyroznial - wlasnie
tym, ze nie jest udzwiekowiony. Nie bedzie sie dalo latwo "stopic" moda z glowna gra...



A niby czemu nie ma być udźwiękowiony ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2006 o 21:09, Seldon napisał:

A niby czemu nie ma być udźwiękowiony ??

Sprobuj zrobic udzwiekowionego moda, to zobaczysz :-).

Do Morrowinda jest pelno swietnych "nieudzwiekowionych" modow. W Oblivionie analogiczne mody beda od razu "odstawac". A zespolow potrafiacych przygotowac znosny dzwiek do modow nie bedzie zbyt duzo, jak sadze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować