Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zapisy na beta-testy Hellgate: London wciąż możliwe

38 postów w tym temacie

"nie ściągne, nie gram, nie zamówiłem " - who cares?

Hmm z tego co widzę jeszcze się nie zaczeło
"Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open."
No cóż, trzeba poczekać.
3,2 GB ? Niewiele.

PS. Ściągne - gram przez sieć i zamówiłem pre-ordera :PPPPPPPPPPPPP

Ładnie, sama beta ściągnie mi się w coś koło 20h, a wymagania to już trochę nie za bardzo, trzeba będzie poczekać na nowy sprzęcior, ponieważ minimalne tak się prezentują:
Processor: 1 .8GHz or faster (2.4GHz for Vista)
RAM: 1GB or more (2GB for Vista)
Video: DirectX 9.0c/10 compatible device w/ 128MB RAM or better and Pixel Shader 2.0 support; requires NVIDIA GeForce 6200/ATI Radeon 9000 chipset or greater
Audio: DirectX 9.0c compatible device
Disc drive: 8x DVD or faster
Hard drive: 6 GB or more free space
Input: Keyboard and mouse
Internet: Connection required for multiplayer
Ale tam na 2 letnim sprzęcie da się odpalić. ^^

-Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being
made to commence the Beta Test very soon.
You will receive a notification when the doors are open.-

To mi wypisali po zalogowaniu się na koncie.
To oznacza że mam czekać ze ściąganiem gry aż mnie
zawiadomią żę wrzystko gotowe?

Irc100 o co Ci chodzi z tą możliwością wyłączenia? Ja z Nzone normalnie przez FlashGet''a ściągałem :]

A co do bety - dopuszczają beta testerów falami, jak ktoś się interesuje to wie. Poczekajcie, aż dostaniecie na maila, że masz otwarte drzwi:

Welcome to the Hellgate: London Beta Test!

The servers are up and your account should be ready to use.

Please go to www.hellgatelondon.com and log into the website using your account name and password.

Once logged in, click on the Download the Beta Here button to begin the download and installation process.

While you are downloading you can visit the Hellgate: London forums to find out more about the game.

If you have problems downloading or installing, be sure to look through the FAQs in the support area of the website and the technical forums for answers.

When you are ready to play, select Multiplayer and the Alpha Server. We will be using the Alpha Server for a short while and moving to the Beta Server soon.

The Hellgate: London Team

Po otrzymaniu tego maila elegancko ładujecie się na stronę i ściągacie... niestety przed nie ma możliwości ściągnięcia, chyba że ktoś już na torrentach udostępnia.

ps. dla tych co marudzą że aż 3,7 gb - ja ściągałem 40 godzin i nie płakałem, nie ma co rozpaczać :]

Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being
made to commence the Beta Test very soon.
You will receive a notification when the doors are open

Mi to samo pisze jak sie loguje :(

Mam pytanie czy ktoś już może sciągnąć to z tej strony ? bo mi pisze to samo co innym a niechce przegapić możliwości ściągnięcia. I czy ekipa gram.pl powiadomi nas kiedy będzie można ściągnąć ??

Po zalogowaniu się na www.hellgatelondon.com można ściągać od piątku (przynajmniej ja wtedy ściągnąłem i juz "testuje")
Jak ktoś będize czekał na specjalne zaproszenie to raczej może sobie poczekać - aż się beta skończy. Bo ja do dzisiaj żadnego nie dostałem.

Zaloguj się, aby obserwować