Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Michał Kiciński o blaskach i cieniach premiery Wiedźmina i o bliższych i dalszych planach

1614 postów w tym temacie

Dnia 22.11.2007 o 16:03, Jack Bauer napisał:

cedricek... wyluzuj :) Przeczytałbyś kilka postów wczesniej, to bys sie dowiedział że bony
zostały wysłane pocztą, polecony priorytet :) Także wrzuć na luz :) Poza tym powinieneś sie
cieszyć i uzbroić sie w cierpliwość - żaden inny sklep nie rozdaje stuzłotowych bonów ;)


No dobrze... Czekam na list, ale i tak zastanawiam się co się u nich konkretnie stało, że są takie trudności. Coś mi tu śmierdzi... jeśli takie trudności sa... Mam tylko nadzieje, ze nie ogłosza w nieoczekiwanym momencie bankructwa :P
To by było.... straszne. No i wszystkie moje teksty z Gramsajta... przepadły by! No, myślę, że tak źle nie jest.
Tylko co w takim razie sie dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 15:12, ksv napisał:

Równolegle miał być chyba wysłany do wszystkich e-mail mówiący, co z bonem zrobić. Maila nie
ma, a jakby część bonów wyszła w poniedziałek to już by raczej komuś doszedł :/


Właśnie wiem, ale może będzie cała instrukcja napisana w liści??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ooooo WoooW, aaaa O_o ! Zmienił mi się status wysyłki ! pakowane i przygotowywane do wysyłki , zostanie wysłane 22 listopada 2007 !! Hurra, nareszcie !! ^^ :P Mam nadzieję, że jużtego nei zawalą, że bon przyjdzie i sobię kupię CoD''a i pare innych rzeczy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, po przeczytaniu paru postów o tym, że status wysyłki zmienił się, miałem nadzieję, iż mój również uległ zmianie. Myliłem się... Eh, no ludzie, to jest naprawdę przegięcie. Ponad miesiąc czekać na jedną przesyłkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie też nadal wstrzymane... a jeśli wysyłka idzie po kolei, to nie chcę nawet myslec, kiedy te prawie 1400 osób po mnie dostanie swoje przesyłki

chociaż mój kolega z początku listy podobno dostał już 3/4 i tereaz czeka na trzecią już przesyłkę

btw. pisałem już kilka razy do Boku, że nie dostaję żadnych mejli od was, ale o dziwo potwierdzenia wysłania tych wiadomości doszły - czyli z moim mejlem wszystko ok. Codziennie sprawdzam 3 razy folder spam dla pewności - ale np. dzisiaj dostałem reklamę z waszego sklepu... czyli po prostu nikt nie odpisuje na moje wiadomości. Chyba, że macie osobną bazę mejli dla ludzi z EK - bo ja w połowie sierpnia dzięki pomocy pani z BOKu zmieniłem mejla - bo niestety właściciel poprzedniego zmarł. No i tak czekam i czekam i w sumie poza tym, że mam w koszyku wiedźminka to nie wiem nic. Od pół roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 15:16, Akashi napisał:

Wyślij w tym wypadku pytanie raz jeszcze, z informacją że nie otrzymałeś odpowiedz oraz podaj
dodatkowo adres e-mail zastępczy, sprawdź także czy odpowiedz nie utkwiła np w Spamie na serwerze
pocztowym.

Na dzień dzisiejszy mamy opowiedziane wszystkie e-maile (pomijając nowe z dnia dzisiejszego)


pozdrawiam

bardzo bym prosił takie pytania pisać w tematach pomocy technicznej inaczej robi się bałagan.




Nie chciałbym nikomu zarzucać kłamstwa, ale nie mogę się zgodzić z ww opinią.
Na odpowiedź czekam piąty dzień, mam tylko jedną skrzynkę pocztową ( o pomyłce z adresem nie może być mowy), a mój antyspam niczego nie przechwycił. Więc jak to tak naprawdę jest z "odpowiedzianymi wszystkimi mailami"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ekhem proszę czytaj uważnie jestem pracownikiem działu Pomocy Technicznej - czyli tam gdzie wysyłasz zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem gry, a nie obsługą sklepu gdzie wysłałeś 4 e-maile (3x 21.07 i 1x 17.11)

Odnoszę się tylko do pracy mojego działu,... czyli Pomocy Technicznej firmy CDP a nie DOK gram.pl to zupełnie inne formularze. Do czego się odwołujesz. (Tym bardziej iż także jak poprzednik nie wysyłałeś do Pomocy Technicznej zgłoszenia!)

Jak pisałem wcześniej jeśli nie otrzymałeś od działu obsługi klienta gram.pl odpowiedzi skontaktuj się z nimi ponownie.

Proponuje zakończyć ten temat ponieważ to nie jest ani temat pomocy technicznej cdp ani sklepu gram.pl jeżeli masz jakieś pytania odnośnie pomocy technicznej to pisz w utworzonych przez nas tematach, natomiast jeśli chcesz pytać się o kwestie zgłoszeń wysłanych do DOK pisz w ich tematach.

Proszę o zrozumienie w najbardziej obrazowy sposób Pomoc Techniczna i DOK to zupełnie inne firmy, my nie odpowiadamy na ich zgłoszenia i odwrotnie wiąże się to ze specyfiką poszczególnych działów.

Koniec oftopa...!!! Następne pytania nie związane z tematem zostaną usunięte !!!

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 17:58, gnysek napisał:

u mnie też nadal wstrzymane... a jeśli wysyłka idzie po kolei, to nie chcę nawet myslec, kiedy
te prawie 1400 osób po mnie dostanie swoje przesyłki


Nie idzie po kolei, kumpel ma numer 2tysiące z kawałkiem swoje rzeczy dostał około 2 tyg temu, ja mam numer 15ileśtam i nadal nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 15:57, strajker napisał:

Dlaczego bony 100 PLZ nie są elektroniczne? Przecież macie przez polecony priorytetem kolejne
koszty - czyżbyście potrzebowali przed Skarbówka wykaz aż tak duzych własnych kosztów/strat?

Prosta odpowiedź: wysyłając elektroniczną po kilku minutach kilka tysięcy osób robi następne zamówienia i zaczyna domagać się wysyłek. Co opóźnić może i tak opóźnione wysyłki EK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 10:49, Kafar napisał:

To po cholerę tu piszesz? Jak problem Ciebie nie dotyczy.

Nie wiedziałem że to jest temat tylko dla narzekających...

Dnia 22.11.2007 o 10:49, Kafar napisał:

Pokaż mi inny sklep który tak wysyła

Nie twierdzę ze CDP nie zawaliło sprawy, bo zawaliło. Ale to że Ty nie miałes problemów z innymi sklepami nie oznacza że wszyscy tych problemów nie mieli, tak samo jak to, że Ty masz problemy z CDP nie oznacza ze wszyscy te problemy mają. Rozumiem waszą frustrację, ale nie oznacza to od razu że sklep jest "be", olewa klientów itd, bo jest też mnóstwo zadowolonych ludzi...

Dnia 22.11.2007 o 10:49, Kafar napisał:

I coś jesteś źle poinformowany bo forum to nie jedyna droga opisania działania firmy ale jest
takie coś wszędzie jak opinie klientów lub komentarze

Taaaak. Szczególnie ceneo albo skąpiec, gdzie tylko niektóre sklepy mają po kilkadziesiąt ( co i tak jest malutką liczbą ) opinii, a cała reszta zazwyczaj kilka-kilkanaście. Jeżeli to jest dla Ciebie miarodajne źródło wiedzy o sklepie... Chyba że znasz inne ogólnodostępne miejsca gdzie można się dowiedziec opinii na temat sklepów ?

Dnia 22.11.2007 o 10:49, Kafar napisał:

I jeszcze jedno EK służy promocji i wystarczy wejść na zagraniczne forum i tam też o Tym głośno. \

O czym głośno ?? Chcesz mi wmówić że te kilkaset niezadowolonych ludzi z EK, wpłynie na opinię o firmie, której gra która sprzedała się w ilości przynajmniej kilaset tysięcy egzemplarzy ? Nie wydaje mi się. Problem tak naprawdę, jest dużym probleme tylko dla tych którzy nie dostali lub mieli jakieś problemy z przesyłką. Cała reszta zapomniała o tym i przeszło to raczej bez większego echa. Czy to dobrze czy nie, to już inna sprawa...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś z poczty zakosi bon ?
Nie mówiąc już o tym, że u mnie jak się nie pójdzie na pocztę, to listu nieraz nie dadzą, tylko trzymają, bo im się nie chce po 5000 mieszkańców mojego bloku chodzić...
wszyscy po drodze się nachapią a do mnie nic nie dojdzie :P dobrze, że to zwykłym listem nie idzie, to w razie czego będzie kogo skarżyć (a tym z poczty się zbiera :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.11.2007 o 20:00, hehe napisał:

O czym głośno ?? Chcesz mi wmówić że te kilkaset niezadowolonych ludzi z EK, wpłynie na opinię
o firmie, której gra która sprzedała się w ilości przynajmniej kilaset tysięcy egzemplarzy
? Nie wydaje mi się. Problem tak naprawdę, jest dużym probleme tylko dla tych którzy nie dostali
lub mieli jakieś problemy z przesyłką. Cała reszta zapomniała o tym i przeszło to raczej bez
większego echa. Czy to dobrze czy nie, to już inna sprawa...


No i właśnie tu nie wiesz o czym piszesz;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam jedno do kogoś z Niebieskich i bardzo proszę o odpowiedź, bądź skierowanie do posta, który wyjaśnia mój problem. A chodzi mi o to:
Czy jeśli nie dostałem przesyłki ani nawet jej części na czas i kiedy inni sobie grali ja nie mogłem się dowiedzieć co jest nie tak z moim zamówieniem, które przyszło w końcu w niby-całości (bo bez obiecanego plakatu, przy okazji kiedy ten plakat dostanę) z trzytygodniowym opóźnieniem to czy, a jeśli tak to kiedy otrzymam bon na 100 PLN, który Pan Dyr.Michał Kiciński obiecał wszystkim poszkodowanym.
Z góry dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2007 o 12:34, Paulson napisał:

Pytanie mam jedno do kogoś z Niebieskich i bardzo proszę o odpowiedź, bądź skierowanie do posta,
który wyjaśnia mój problem. A chodzi mi o to:
Czy jeśli nie dostałem przesyłki ani nawet jej części na czas i kiedy inni sobie grali ja nie
mogłem się dowiedzieć co jest nie tak z moim zamówieniem, które pszyszło w końcu w niby-całości
(bo bez obiecanego plakatu, przy okazji kiedy ten plakat dostanę) z trzytygodniowym opóźnieniem
to czy, a jeśli tak to kiedy otrzymam bon na 100 PLN, który Pan Dyr.Michał Kiciński obiecał
wszystkim poszkodowanym.
Z góry dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.

Ja ci moge powiedzieć, zę nie. I plakat i naklejka ci się nie należy, bo skoro dostałeś zamówienie w jednej części, to znaczy, że nie zamówiłeś pre-ordera :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować