Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Spora aktualizacja WAR-a w grudniu

36 postów w tym temacie

Eh chciałem tego uniknąć ale trudno:
WH:
Jest mocną klasą ale nie w porównaniu z jego odpowiednikiem.
Głownie przez wymuszenie rozwijania balistic skill (trzeba wiec rozwijać STR+BS zamiast tylko STR jak jest u WE) oraz samą mechanikę blessed bullets (25% on hit vs trigger przy egzekucji)

SM:
Tutaj się mogę rozwodzić ale cały problem polega na tym, że SM miał być DPS tankiem a BO czysto defensywnym z buffami na team. Byłoby ok, gdyby SM nie został zmieniony chwile przed premierą, ścięto mu DPS przez co nie ma nic poza dodanym na siłę healem w drzewku Hoeth.
DPS został aż tak popsuty, że PoK (drzewko 2h DPS) w rzeczywistości ma dmg słabszy niż drzewko ultility/aoe - na pojedynczy cel! Oo
Dodajmy do tego popsutego troszkę Vaula (perfec defence, crushing advice/wave działają dziwnie - inaczej niż miały) i mamy problem. Tak, SM jest obecnie najsłabszym tankiem w grze bo SM poświęcił wszystkie KD, KB dla dps a go scieli :/ Skile elementarne (KD i Silence) są z kolei wysoko w drzewkach a KB są troszkę zabugowane i nie można na nich polegać.

SW:
Zerowa przeżywalność na wyższych tierach i spadający na twarz DPS tej klasy powoduje niesmak.
Można wbić się wysoko, spamując AOE z 65ft i tyle. Klasa która ma ok DPS przez 10s w ciągu 3 min, nie udało się (Vengance 3 min CD). Każdy może wejść wysoko w DPS, starczy spamować AOE które tak naprawdę nic nie zrobi przez hoty które są wręcz stworzone do leczenia takiego dmg. Sam tak mogę robić SM.
Dodajmy do tego 5s CD na zmianę postawy i już mamy problem - jak tutaj je szybko mieniać (a na tym ta postać polega) skoro mamy na nich CD?! Assault Stance poza tym ma znikomy DPS na wyższych tierach.

SH: to samo co wyżej ale odpadają mu postawy i ma peta, cierpi jednak również na znikomy DPS i przeżywalność.

IB:
Jest bardzo zbyt mocny przez możliwość walenia skillsami bez AP (grudge).
Co ciekawe, SM jest tak mocy jak krasnal na 0 grudge.

PS: Statsami się nie sugeruj bo łatwo je naginać wedle "widzimisię".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do WH jest on słabszy niż jego odpowiednik - Witch elf. Samo to, że witch hunter ma kupę bazowego ballistic skilla i średnio siły oznacza, że musi wybrać albo lepsze wykończenia albo lepsze skille, albo być do dupy w obu rzeczach. Natomiast witch elf musi pakować tylko w siłę co oznacza, że już w tym miejscu ma przewagę. Albo takie kiss''y u witch elfa mają 25% szansy na wejście co każdy cios a nie tak jak u witch huntera, co egzekucję. A no i jeszcze ma do tego taktykę co podnosi szansę o 25% co daje już 50% szansy na wklepanie 150 dmg dodatkowego i np. zredukowanie healu o 50%. No i jeszcze taka śmieszna taktyka co jak używasz egzekucji to masz 10% szans na wywalenie kolesia na 10 sek. I gdzie tu balans pomiędzy witch elfem a witch hunterem ?

EDIT : Selv trochę mnie uprzedził :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

porownanie ilosci kont WARa i WoWa bylo smieszne... przeciez te gry nie wychodzily w jednym czasie. Poza tym WAR ma porownywalna sprzedaz jesli chodzi o pierszy miesiac. A dodatkowo WoW nie mial takiego WoWa wlasnie jako konkurenta. Sporo ludzi podchodzi sceptycznie do WARa po porazce jaka zaserwowal nam FailCom swoim Age of Conan... bo tak spartolic dobry material to chyba jeszcze nikomu sie nie udalo. Naszczescie zarzad sie zmienil i wyjda moze z dolka, czego im zycze, jedak niesmak pozostal. Dlatego sam miedzy innymi podchodzilem do WARa sceptycznie. Teraz jednak smialo moge stwierdzic ze gra jest warta uwagi, tym bardziej, ze tworcy sluchaja opini graczy (bo przeciez gra jest dla graczy) i wprowadzaja na biezaco oczekiwane poprawki. Z takim podejsciem na pewno daleko zajda ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IB wcale taki mocny nie jest. W PvE ma równe szanse jak SM, z tą różnicą, że SM ma dużo większy dps. W instancjach zdecydowanie lepiej działa IB. W PvP bez leczenia nikt długo nie przetrwa. Najbardziej przepakowana klasą jak na razie jest DoK i Marauder. Powinni także zrobic coś z tym durnym szamańskim promieniem, który zjada wszystko w kilka sekund i przenika przez wszelkie przeszkody (ściany etc.) Powinni zmniejszyc szansę wybuchania BW i Sosjerek bo z takim tempem likwidują się często sami w połowie ładowania combusion/dark magic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2008 o 21:46, KaPe napisał:

> Mimo iz fanem WAR''a nie jestem uwazam, ze Blizzard powinien patrzec i sie uczyc
jak
> supportuje sie gre abonamentową.
Widocznie przegapiłeś fakt, że te klasy miały być w podstawowej wersji gry, tylko zostały
z niej wycofane przed premierą, podobnie jak 4 stolice. Faktycznie, godne naśladowania.

A Ty przegapiłeś najwidoczniej fakt, że klasy zostały usunięte bo wymagały balansu... miastami też mieli powód. Blizz dałby od razu niezbalansowane klasy postaci i miasta z błędami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 03:30, Galder Grasfiord napisał:

IB wcale taki mocny nie jest. W PvE ma równe szanse jak SM, z tą różnicą, że SM ma dużo
większy dps. W instancjach zdecydowanie lepiej działa IB. W PvP bez leczenia nikt długo
nie przetrwa. Najbardziej przepakowana klasą jak na razie jest DoK i Marauder. Powinni
także zrobic coś z tym durnym szamańskim promieniem, który zjada wszystko w kilka sekund
i przenika przez wszelkie przeszkody (ściany etc.) Powinni zmniejszyc szansę wybuchania
BW i Sosjerek bo z takim tempem likwidują się często sami w połowie ładowania combusion/dark
magic.

Marauder przepakowaną klasą ... Ciekawe. Bright Wizard to nie? He? Działka engineera też nie? Strzelają przez ściany nieraz. A co do shamanskiego promienia, wcale aż takiego dużego dmgu nie zadaje i w przeciwienstwie do dzialka przez jakis obiekt moze on strzelac 2-3 sec po czym shaman ma komunikat, że obiekt nie jest widziany.

edit:
kutwa, myslalem ze posty sie polacza ... ehh :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj każde pety są zbuggowane, np. lew może wejść w ściane i bić olej w keepach. Tak samo jest u petów magusa i engineera tylko, że to się nie nazywa przepakowanie a bug. Zresztą powiedz mi jak dużo robi ci to działko ? 50 dmg ? A od tego promienia padasz w kilka sekund...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 08:41, neonek90 napisał:

A Ty przegapiłeś najwidoczniej fakt, że klasy zostały usunięte bo wymagały balansu...
miastami też mieli powód. Blizz dałby od razu niezbalansowane klasy postaci i miasta
z błędami...

W każdym MMO są problemy z balansem i WAR nie jest jakimś niesamowitym wyjątkiem, który wszystko zrobił dobrze. Plus, porównywanie ilości bugów w WoWie, a Warze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję porównać przepakowanie kilku klas w Warze (aż tak olbrzymie nie jest i wierzę, że szybko to poprawią :)) a takiego Rangera z AoC, który był maksymalnie przepakowany albo "niedopakowanie" Assasina który na PvP był żałosny xD. To się nazywa zły balans, WAR i tak wychodzi przy tym całkiem nieźle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 10:41, Wielki Bubba napisał:

Tutaj każde pety są zbuggowane, np. lew może wejść w ściane i bić olej w keepach. Tak
samo jest u petów magusa i engineera tylko, że to się nie nazywa przepakowanie a bug.
Zresztą powiedz mi jak dużo robi ci to działko ? 50 dmg ? A od tego promienia padasz
w kilka sekund...

Działko: zwalnia czas castowania, strzela praktycznie co sec. Różnica jest, kiedy nie mogę zbytnio castować, bo jakieś działko strzela przez ścianę ;) I zaprzeczałem, że marauder jest przypakowaną klasą (ale jak na wara tylko do dps to dmg aż tak gigantycznego nie robi) ale jeżeli miałbym mówić co jest przypakowane to dla mnie BW :P
A co do promienia. W kilka sec? Kurde, to ile Ty masz hp? O_o Bez przesady, promieć zadaje nieraz po 200 dmg co 2 sec jeżeli shaman Cie ma na targecie... Też zależy ile ma intela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2008 o 21:46, KaPe napisał:

> Mimo iz fanem WAR''a nie jestem uwazam, ze Blizzard powinien patrzec i sie uczyc
jak
> supportuje sie gre abonamentową.
Widocznie przegapiłeś fakt, że te klasy miały być w podstawowej wersji gry, tylko zostały
z niej wycofane przed premierą, podobnie jak 4 stolice. Faktycznie, godne naśladowania.


Widocznie przegapiles fakt, ze Blizzard obiecywal graczom przed premiera WoW''a, ze gra bedzie ciagle rozwijana i nie bedzie sie to wiazalo z zadnym dodatkowymi oplatami. A teraz mamy jeden patch otwierajacy jakas instancje raz na 3-4 miesiace a Blizz doi kase z graczy zmuszajac ich do kupowania wcale nie takich tanich dodatkow. IMO 90% zawartosci Burning Crusade powinna zostac wydana w formie patcha tak jak to bylo w LOTRO. Wkoncu sam po jakas cholere placilem ten abonament...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 11:26, leszeq napisał:

Widocznie przegapiles fakt, ze Blizzard obiecywal graczom przed premiera WoW''a, ze gra
bedzie ciagle rozwijana i nie bedzie sie to wiazalo z zadnym dodatkowymi oplatami. A
teraz mamy jeden patch otwierajacy jakas instancje raz na 3-4 miesiace a Blizz doi kase
z graczy zmuszajac ich do kupowania wcale nie takich tanich dodatkow. IMO 90% zawartosci
Burning Crusade powinna zostac wydana w formie patcha tak jak to bylo w LOTRO. Wkoncu
sam po jakas cholere placilem ten abonament...


Tak płacisz, za to, żeby serwery się trzymały i żeby było komu te dodatki robić. Prawda jest taka, że mało który MMO decyduje się na taką dobroć, żeby tak duże patche za darmo dawać, jeżeli 3/4 zawartości BC powinno być w darmowym patchu to tak samo 3/4 zawartości dodatków do GW powinno być za darmo a na to, że trzeba było za nie płacić jakoś nikt nie narzekał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha BW i sorce z dobrym healem i jakims tankiem z przodu potrafia zdecydować o wyniku bitwy, a co do klas orderu które są niby takie słabe to ciekawe jak order miażdzy destro na wiekszości serverów na wyższych tierach. Archamge jeden potrafi pol grupy sam utrzymać o IB nie wspomne bo raz takiego w pieciu ubic przez dlugi czas nie moglismy. WH nie zgodzę się z tym, że jest słabszy od WE po pierwsze obie klasy po prostu miażdżą casterów a WH ma jednak pewna przewage ze moze bic na odleglosc zanim doleci co mocno przeszkadza w castingu. Oczywiscie jezeli ktos chce tymi klasami walczyc z tankami to współczuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2008 o 11:47, PharauhnMizzrym napisał:

> Widocznie przegapiles fakt, ze Blizzard obiecywal graczom przed premiera WoW''a,
ze gra
> bedzie ciagle rozwijana i nie bedzie sie to wiazalo z zadnym dodatkowymi oplatami.
A
> teraz mamy jeden patch otwierajacy jakas instancje raz na 3-4 miesiace a Blizz doi
kase
> z graczy zmuszajac ich do kupowania wcale nie takich tanich dodatkow. IMO 90% zawartosci

> Burning Crusade powinna zostac wydana w formie patcha tak jak to bylo w LOTRO. Wkoncu

> sam po jakas cholere placilem ten abonament...

Tak płacisz, za to, żeby serwery się trzymały i żeby było komu te dodatki robić. Prawda
jest taka, że mało który MMO decyduje się na taką dobroć, żeby tak duże patche za darmo
dawać, jeżeli 3/4 zawartości BC powinno być w darmowym patchu to tak samo 3/4 zawartości
dodatków do GW powinno być za darmo a na to, że trzeba było za nie płacić jakoś nikt
nie narzekał.


GW jest calkiem innym przypadkiem poniewaz nie wymaga placenia abonamentu to raz. To ze Blizzard obiecywal, ze abonament nie bedzie szedl tylko na pokrycie kosztow serverow ale takze na dynamiczny rozwoj swiata w trakcie gry to dwa. Gdyby nie skladali takich obietnic bez pokrycia to mialbym to gdzies co sie dzieje z moja kasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Selv

Co do SW gram ta postacia i tak:
Scout stance wg mnie ma za maaaały bonus do zasięgu skilli smieszne 10% przy takich ogromnych cast time i coodown time to nie jest najfajniejsza postać do ranged DPS :/ co najwyżej nadaje sie wtedy do obrony keepów i jako takiego supportu ( obniżanie def, "wyciszanie" maga itp czasmi fajny crit z festering arrow) w tym stance boje sie każdej klasy no moze oprócz shamana.
Skirmish stance do niczego O.o jestem cholernie zawiedziony tym drzewkiem w T4 co najwyżej ludzi mozesz podenerwowac jak mucha... (root i lezysz)czasami sie przydaje do gonienia jakiegoś shamana itp jako wspomagacz dla assalut jak najbardziej.
Assalut stance ooo matko to dopiero coś po przerobieniu się na assalut byłem oszołomiony bonus ze stance jest świetny 100% def i 103weapon skill i chyba strength WE Maruder shaman magus zealot itp zaczeły sie bac wreszcie takiego małego niepozornego SW :D ale to tylko 1 na 1 :) mam wreszcie równe szanse dlugi cooldown co niektorych skilli denerwuje i denerwuje także brak coldown na DoT którego sie puszcza zwykle raz a nie co chwilka (mogli dac mu te z 10 sek a pozbawić cooldowne dla brutal assalut lub tego "AoE" O.o) i szybko zjadaja AP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram i gra się fajnie. Dotychczas znalazłem 3 zbugowane questy w PvE i wszystkie zostały naprawione w ciągu 48 h. Naprawdę z tego co jest na rynku to chyba numer 1. LOTRO ma może lepszy potencjał mechaniki PvE i mam nadzieję, że wykorzysta go w Mines of Moria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować