Pediator 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2007 Dnia 24.03.2007 o 22:58, batek15 napisał: witajCie!! Ej mam pytanie. mam 80 punktow siły i niewiem czy przed wyprawa na wyspę irdorath musze miec konsekrowany miesz palladyna???? a zeby wladac ta bronia potrzebuje 120 siły a tyle jusz raczej niezdolam uzbierac ;/ aktualnie mam szpon beliara ale czy bedzie mi potrzebny miecz palladyna w dworze irdorath ??? chyba ze ten miecz po konsekracji dostosowuje sie do moich wymagan ?? prosze o odp??? ten miecz jest raczej nie potrzebny . kurde trochę mało tej siły masz.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lukasz_G1 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 24.03.2007 o 23:40, Artur123456 napisał: 200 obrażeń ??? chyba coś Ci się pomyliło :/ njwięcej obrażeń wśród mieczy ma Duże ostrze na smoki - 110 obrażeń Wiesz cos mi się zdaje że kilka postów wyżej zaczęto gadać o G2 NK ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quardo444 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Ej ludzie nie wiecie gfzie się znajduje Święty Kat jeśli wiecie to piszczie a i jeszcze jedno co mnie czeka w G2NK kiedy będę w podziemiach klasztoru jak będę magiem albo łowcą smoków bo wiem że jak będę Paladynem to dostanę Ciężką Zbroję Paladyna a co jak magiem albo łowcą??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
owczar4 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 11:20, Quardo444 napisał: Ej ludzie nie wiecie gfzie się znajduje Święty Kat jeśli wiecie to piszczie a i jeszcze jedno co mnie czeka w G2NK kiedy będę w podziemiach klasztoru jak będę magiem albo łowcą smoków bo wiem że jak będę Paladynem to dostanę Ciężką Zbroję Paladyna a co jak magiem albo łowcą??? Świety kat? To ta jednoręczna broń zadająca 65 obrażeń? Przypomina halabarde? Znajduje się w jaskini czarnego trolla :D Życzę powodzenia :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Corvus92 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 mogl by mi ktos podac kody "insert" na orka wojownika,orka elite,orka szamana,bandyte, i rycerza pytam sie dlatego bo chce sie pobawic w bitwy o khorinis Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noen 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Ja mam takie pytanie.Gdzie jest ten przywódtca zębaczy przy 2 kopalni tam gdzie dowodzi Fajh.... jakoś tak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tuldor1 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 13:04, Noen napisał: Ja mam takie pytanie.Gdzie jest ten przywódtca zębaczy przy 2 kopalni tam gdzie dowodzi Fajh.... jakoś tak? Wyjdź z kopalni przez tą dziurę w palisadzie, która prowadzi pod górę, i lekko skręc w prawo, w stronę wierzy strażniczej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarek-k 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 13:04, Noen napisał: Ja mam takie pytanie.Gdzie jest ten przywódtca zębaczy przy 2 kopalni tam gdzie dowodzi Fajh.... jakoś tak? jak wyjdziesz za palisade idz dalej górką aż zatakują cie zębacze.idz dalej i przy wieży strażniczej jest przywudca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noen 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 jakby ktoś mogł to pokazałby mi to na mapie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarek-k 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 13:33, Noen napisał: jakby ktoś mogł to pokazałby mi to na mapie :) prosze zaznaczyłem na zielono. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 1 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 11:20, Quardo444 napisał: Ej ludzie nie wiecie gfzie się znajduje Święty Kat jeśli wiecie to piszczie Święty kat to konsekrowany łzą Innosa miecz dwuręczny paladyna. Jesli nie jesteś paladynem raczej nigdzie go nie znajdziesz.owczar4Coś ci się chyba pomyliło z katowskim toporem ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trickman 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Jak szukacie porządny oręrz to znajdziecie go jak się ściga za tym typkiem co ukradł oko inosa :) jak się wkracza do tej całej "dżungli" to na prawo jest mała jaskińja w niej siedzi 2palladynów (szkielety oczywiście) i pare zwykłych, dokładnie 3 albo 4 wytłuc trzeba wszystkich i będzie "Zguba Smoków" :) mieczyk dwóręczny, bardzo dobry, Pozdro wszystkich Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lacrimas 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 11:20, Quardo444 napisał: Ej ludzie nie wiecie gfzie się znajduje Święty Kat jeśli wiecie to piszczie a i jeszcze jedno co mnie czeka w G2NK kiedy będę w podziemiach klasztoru jak będę magiem albo łowcą smoków bo wiem że jak będę Paladynem to dostanę Ciężką Zbroję Paladyna a co jak magiem albo łowcą??? Świętym katem nazywa się broń któą kupisz od kowala Harada w odpowiednim czasie,ale wtedy będzie tylko mieczem zakonu czy jakoś tak,potem za 5000 zł możesz go konsekrować przy kapliczce Innosa,ale jeszcze nie będziesz mieć świętego kata.Dopiero po dodaniu do miecza łez innosa tój miecz stanie się świętym katem.A co do zbroi to wygląda to tak:Najemnik-Łowca Smoków ( Lekki pancerz N,Ciężki pancerz N. Lekki Pancerz ŁS,Średni Pancerz ŁS i Ciężki Pancerz ŁS)Nowicjusz- Mag ognia (szata Nowicjusza,Szata Maga Ognia , Ciężka Szata Maga Ognia)Strażnik-Palladyn (Lekki Pancerz Straży,Średni i Ciężki Pancerz S,pancerz rycerza , Pancerz Paladyna)PS.Jak gdzieś się pomyliłem to przepraszam,ale dawno juz nie grałem ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rob006 1 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 15:19, Trickman napisał: Jak szukacie porządny oręrz to znajdziecie go jak się ściga za tym typkiem co ukradł oko inosa :) jak się wkracza do tej całej "dżungli" to na prawo jest mała jaskińja w niej siedzi 2palladynów (szkielety oczywiście) i pare zwykłych, dokładnie 3 albo 4 wytłuc trzeba wszystkich i będzie "Zguba Smoków" :) mieczyk dwóręczny, bardzo dobry, Pozdro wszystkich Ostrze dobre, ale pokonanie tych dwóch "paladynów" to nie tak chop siup. :) Słabą postacią ich nie pokonasz, a i siły trochę potrzebuje. Poza tym, jesli jesteś słaby w walce dwuręcznym orężem, to raczej nie opłaca się nim walczyć - Bezi ma wtedy włączony efekt Bullet time ;)Dla mnie dobrą inwestycją jest przebiegnięcie sie do czarnego trolla i zabranie właśnie tego katowskiego topora. Troll za szybki nie jest, więc bez problemu możemy pozbierać wszystkie itemy w pobliżu i uciec nawet z nim nie walcząc. Broń jednoręczna, a więc dość szybka, przydatna w początkowych rozdziałach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abi_Dalzim 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Ktoś kiedyś piał żeby podprowadzić tych zombi-paladynów do tego myśliwego koło czarnego trolla i on ich pojedynczo załatwi. Sprawdziłem - nie daje im rady :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrzychW 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 15:32, rob006 napisał: Ostrze dobre, ale pokonanie tych dwóch "paladynów" to nie tak chop siup. :) Słabą postacią ich nie pokonasz, a i siły trochę potrzebuje. Poza tym, jesli jesteś słaby w walce dwuręcznym orężem, to raczej nie opłaca się nim walczyć Można ich pokonać zupełnie bez wysiłku.Przy wejściu do jaskini jest niewielka sterta głazów , na które wskakujemy po wyciągnięciu kolejnego przeciwnika za sobą i ostrzeliwujemy go z łuku lub kuszy.Fakt , że na szkielet potrzeba kilkadziesiąt strzał a na paladyna jeszcze więcej , ale na górze niedaleko Khorinis można znaleźć zwoje "Śmierć Ożywieńcom"(o ile dokładnie pamiętam nazwę) i przynajmniej mrocznych paladynów rozwalimy jednym strzałem.Ten sposób jest co prawda dosyć czasochłonny , ale w miarę bezpieczny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Abi_Dalzim 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Z drugiej strony nie ma za bardzo sensu gnać na początku gry po Smoczą Zgubę, bo i tak Bezi ma mało siły i % w dwuręczniakach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrzychW 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Dnia 25.03.2007 o 19:24, Abi Dalzim napisał: Z drugiej strony nie ma za bardzo sensu gnać na początku gry po Smoczą Zgubę, bo i tak Bezi ma mało siły i % w dwuręczniakach. W podstawce na noszenie Smoczej Zguby potrzeba , o ile pamiętam 85 siły i już na dość niskim poziomie możemy skorzystać z miecza , chociaż oczywiście potrwa trochę zanim to nastąpi.W Nocy Kruka mocno pozmieniały się wymagania i z 85 podskoczyło na 190 , a to oznacza , że bardzo długo nie bedzie można cieszyć się taką fajną zabawką.Pozostaje tylko satysfakcja , jaki to nasz Bezi jest super gościu , że każdemu potrafi dokopać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mroczny_2 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Ma pytanko. Jestem na Dworze Indshora i nie wiem jak odworzyć ostatnią brame przed którą jest czarny mag .Proszę pomórzcie mi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mroczny_2 0 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2007 Przepraszam chodziło mi o Dwór Irdorath. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach