Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kolejny dodatek do World of Warcraft zapowiedziany

78 postów w tym temacie

Dnia 23.08.2009 o 10:03, KIKO17 napisał:

bezsensowne klasy to nie tylko tauren paladyn, ale takze night elf mage (elfy odrzucily
magie po 1 inwazji legionu), Dwarf mage (nigdy nie uzywaly magii i sa do niej uprzedzeni),
Dwarf Shaman?? (ehhhh....)

Co do ras. Wolalbym aby wprowadzili High elfy do Ally a nie worgenow. W ally wsrod NPC
przynajmniej elfy sie pojawiaja a worgenow sie klepalo jako low levelowe mobki. Co do
goblinow to pytanie. co sie stanie z goblinskimi miastami takimi jak booty bay, everlock,
ratchet..... czy stana sie tylko Hordowskie? (troche bylo by to bez sensu)


Dla mnie to wygląda tak:
- NE zaczynają na nowo praktykować magię gdyż wiedzą, że moce natury mogą nie dać sobie rady z Deathwingiem, który kiedyś był Strażnikiem Ziemi, czyli też części natury
- Dwarfy widzą, że nawet NE, które wyrzekły się magii tysiące lat temu do niej powracają, i same zaczynają ją uprawiać, a co do Shamanów... widziałem już jakieś w takcie gry.

-High Elfy są teraz Blood Elfami które zdaje się są w Hordzie ;)

Takie są dla mnie najbardziej prawdopodobne wytłumaczenia co do klas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2009 o 10:28, jablon181 napisał:

-High Elfy są teraz Blood Elfami które zdaje się są w Hordzie ;)


Nie wszystkie high elfy, bo można spotkać je w trakcie gry jako NPC i są po stronie Sojuszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2009 o 10:28, Revanchist napisał:

> -High Elfy są teraz Blood Elfami które zdaje się są w Hordzie ;)

Nie wszystkie high elfy, bo można spotkać je w trakcie gry jako NPC i są po stronie Sojuszu.


No więc te High Elfy NPC po stronie Sojuszu to nieliczne Elfy które pamiętają o swoim dawnym sojuszu z Ludziami i wolą siedzieć u nich niż u brzydkich i złych Hordziaków ;) Pasuje czy nie?? ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2009 o 10:03, KIKO17 napisał:

Co do ras. Wolalbym aby wprowadzili High elfy do Ally a nie worgenow. W ally wsrod NPC
przynajmniej elfy sie pojawiaja a worgenow sie klepalo jako low levelowe mobki. Co do
goblinow to pytanie. co sie stanie z goblinskimi miastami takimi jak booty bay, everlock,
ratchet..... czy stana sie tylko Hordowskie? (troche bylo by to bez sensu)

Jeśli ich wioski i miasteczka nie zostaną zniszczone to nadal tam będą. Tak czy inaczej jakieś neutralne gobliny i tak w grze pozostaną. Do Hordy przyłącza się bowiem inna frakcja goblinów - Bilgewater Cartel, a te jak do tej pory spotykane w grze należały do Steamwheedle Cartel (neutralni i nadal tacy będą) lub Venture Co. (wrodzy zarówno Alliance jak i Hordzie), więc takie gobliny, które nie są członkami Hordy, nadal w grze pozostaną. To tak jak z wieloma innymi rasami - nie wszyscy ludzie należą do Alliance, nie każdy ork czy forsaken to Horda itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja najbardziej chciałbym się wypowiedzieć odnośnie nowych ras jakie dodano po podstawce. Tak jak dla mnie dodanie już w BC ludzio-ośmiornic z kosmosu (dranei) było porażką to dodanie teraz wilkołaków do Ally robi z tej z strony konfliktu według mnie jeden wielki cyrk. Zresztą krwawe elfy zdaniem graczy z hordy (w tym i moim) też są ostrym niewypałem bo kto to widział, żeby elfie pipy ziomkowały się orkusami... I po co to? Żeby móc grać paladynem w Hordzie? Proszę Was... Czy nikt nie słyszał o czymś takim jak zbalansowanie? Robisz lepszy balans pomiędzy szamanem i paladynem i problem z głowy. To pewnie Blizz musiał zrobić pala w Hordzie bo dzieci płaczą, że nie mogą nim grać. Żal. Zamiast tych elfów trzeba było dodać do Hordy ogry. Do goblinów w Cataclysm nie mam żadnych zastrzeżeń bo ta rasa jak najbardziej pasuje do reszty ras ze swojej strony. Więc reasumując moim zdaniem sprawa z rasami powinna wyglądać tak:

Horda:
Orkowie, Trole, Taureni, Nieumarli, Ogry, Gobliny (jest prawie dobrze)

Ally:
Ludzie, Krasnoludy, Gnomy, Nocne Elfy, Krwawe Elfy i... Elfy Wysokiego Rodu, Niziołki... nie wiem cokolwiek co by pasowało tymczasem jest lipa

Niby można się bronić argumentami typu, że Blizz robi wszystko zgodnie z historią WarCrafta ale na dobrą sprawę on tą historię modyfikuje w raz z każdym dodatkiem tak jak mu pasuje więc wydaje mi się, że w/w przeze mnie ustawienie ras mogło by zaistnieć. To jest moja opinia na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja natomias od początku mialem inne wyobrażenie ras

W histori warcrafta Taureni , gobliny itp byli raczej neutralni niż opowiedzeni po którejś ze stron
Dlatego 3 strona konfliktu taka jak Neutral powinna być
Alliance
Horde
Neutral- na początku zaczynasz jako ten neutralny po żadnej ze stron jest parę miast neutralnych dochodzisz np do 10 lub 20 lvl i wtedy decydujesz się po której stronie chcesz być w formie questu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To było do przewidzenia. Blizzard wydaje kolejny dodatek akurat teraz, aby zabezpieczyć się na wypadek ewentualnego sukcesu "The Old Republic". Co prawda sukces TOra nie jest jeszcze pewny, ale na świecie jest tyle fanów STAR WARS, że ta gra ma jednak pewne szanse.

A co do ras, uważam, że byłoby ciekawiej, gdyby była trzecia strona konfliktu-illidari. Tak to sobie wyobrażam:

Alliance
-ludzie
-krasnoludy
-gnomy
-nocne elfy
-wilkołaki (jak już ktoś wspomniał, faktycznie już bardziej do ludzi niż do orków)

Horda
-orkowie
-taureni
-trolle
-nieumarli
-ogry

Illidari
-krwawe elfy
-nagi
-draenei
-fel orki
-demony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2009 o 16:49, Arcling napisał:

> A zmiany mi się podobają, stary świat znowu się zaludni. Jestem bardzo ciekawy
nowości
> jakich dostarczy nam Blizz w nowym dodatku.
A tam, wcale się nie zaludni. Popatrz co się dzieje teraz z Northrendem. Wiele miejsc
tam jest rzadko odwiedzanych. Poza tym wszyscy śmigają na mountach w powietrzu, więc
rzadko kogoś się będzie spotykać i w odświeżonych starych kontynentach. Jedynie w punktach
gdzie są najbardziej uczęszczane daily questy będzie można spotkać innych graczy jak
teraz.

Dobre i to w porównaniu z obecną pustką, gdzie w niektórych krainach nie ma niekiedy nikogo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehm z kad wiesz ze juz nie wprowadzili xD? Z kad wiesz ze nie bedzie Draneia rogala :P No powiedz mi? Wdl mnie jest to proba odswiezenia kolejny raz tej samej polki z gra... Zauwazmy ze BLIZZARD zawsze wydaje dodatek jak ma sie pojawic konkurent. Conan Lich King... Terazi AION i OLD REPUBLIC wiec mamy cataclysm... Co do taurenow to jest tragedia takze teraz. Death Knight Tauren oO co mi kompletnie ale to kompletnie nie pasuje. Na filmiku widzialem zdaje sie Blood Elfa warriora... Oraz GNOMA (OMG o_0) priesta o_0. Fly mounty w starym Azeroth to dobry pomysl. Ale ciekawi mnie co to bedzie ta archeologia? Lazenie w wykrywaczem metalu i szukanie monet ? Gobliny przydala by sie jakas nowa klasa... NP technolog. Ale worgowie to jest juz lekka przesada, bo mogli jak juz wprowadzic rase centaurow. Z ksiazki sa przyjazne ally... Troche pomyslowosci... SWOJA droga co teraz enginer dostanie na koncu craft meter he? Czolg ? oO? Albo samochod? zal... No nic spekulujemy ale zobaczymy. Ale swoja droga na filmiku widzialem Nozdromu i Deathwinga. O ile sie nie myle. No nic czekac marudzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sie mimo wszystko nie moge doczekac kiedy zobacze Uldum i Grim Batol, wreszcie beda otwierane lokacje na starym kontynencie. Jesli dodatek okaze sie niewypalem to przynajmniej bede chcial sobie pozwiedzac;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Oraz GNOMA (OMG o_0) priesta o_0"
Naprawdę nie wiem gdzie masz cholerny problem.IMHO gnomy priesty powinny być od podstawki...
"...Death Knight Tauren oO"
Rycerze Śmierci to nie koniecznie nieumarli - to istoty, które poddały się woli Króla Lisza, dlaczego nie Taureni co?
"...Blood Elfa warriora"
Tutaj fail poraz trzeci.
A i tak do tematu:
Moim zdaniem, wszystkie kombinacje ras-klas w cataclysm''ie będą poprawne...No forsaken hunter, to trochę dziwactwo, ale ujdzie.Tauren Paladin - Taureni czerpali energię z "Matki Ziemi", ale nie widzę nigdzie przeciwskazań, aby nie mogli również podprowadzać energii od np. uwięzionego przez BE Naaru.
Reszta nie wymaga chyba wyjaśnień...
A i archeologia to moim zdaniem będzie coś w stylu Fishingu...Ogólnie może być ciekawie - już sobie zaklepałem klucz na premierę :P


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.01.2010 o 17:29, wojbik napisał:

No forsaken
hunter, to trochę dziwactwo,


Wystarczy fabularnie go potraktować jako tropiciela który po lasach i innych dzikich terenach tropi wrogów Opuszczonych ;) te klasy to dosyć ogólny zarys fabularny.

>.Tauren Paladin - Taureni czerpali energię z "Matki

Dnia 05.01.2010 o 17:29, wojbik napisał:

Ziemi", ale nie widzę nigdzie przeciwskazań, aby nie mogli również podprowadzać energii
od np. uwięzionego przez BE Naaru.


Taurenów Paladynów Blizz już gdzieś wyjaśniał, tak jak i taureńscy Kapłani czerpią oni moc z drugiego oka Matki Ziemi - An''she czyli Słońca - w ten sam sposób w który druidzi czerpią moc z Mu''sha czyli Księżyca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować