Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Napoleon: Total War - zapowiedź

28 postów w tym temacie

hego --> mogliby zrobić remak''a Rome ale ta gra jeszcze nie jest taka stara. Fajnie byłoby gdyby zrobili Shogun''a 2 :)

napoleon''a tak szybko nie kupię jak empre. Nie chce się znowu tak naciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości : czy można ustawić Empire na max detale na XP ??? Bo to mnie dobija ! A gre moze kupie jesli bede mogł grac na takich detalach ! Zapowiada sie nawe good :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie seria Total War skonczyla sie na Medievalu II :/. Dalej były chęci zrobienia czegoś nowego,ale im zbytnio nie wyszło. To nie był już ten Total War.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Empire był tak genialnie zoptymalizowany, że trzeba by mieć kompa-traktor żeby na full większe bitwy uciągnął, a bugów też nieco było. Mam nadzieję, że tu będzie trochę lepiej chociaż dla mnie i tak najlepsze były pierwsze dwie części serii. I byłoby przyzwoicie gdyby w polskich prowincjach dało się rekrutować chociaż ze dwie jednostki polskie, w końcu w wojnach napoleońskich nasze wojska trochę nabroiły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ETW jest fajny jak sie gra raz na ruski rok i multi ma sie gdzies, jezeli ktos dluzej przysiadzie to sie okazuje ze gra jest gowniana. Zreszta jeden z tworcow na blogu przyznal ze gra zostala wydana w stadium bety, a dopiero po patchu 1.5 (czyli niedawno) osiagnela w miare zadowalajacy poziom. NTW ma byc ponoc tym czym mial byc ETW w dniu premiery.. jako wydymany bez wazeliny gracz ladnie podziekuje juz CA i nigdy wiecej nie zakupie gry z serii TW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Total Warowi, brakuje wiele rzeczy, ale głównym wrzodami na dupie są:
- Optymalizacja
- Bugggi. W medku nie rzucało się to w ozy, ale po paru rozrywkach w TW, dałem sobie spokój.
- Sztuczna inteligencja na mapie kampanii.
- Sztuczna inteligencja na polu bitwy ( wróg jest urodzonym debilem, a o takich manerwach jak okrążanie, bicie w wielu miejscach na raz, pułapki etc., nawet nie słyszał ).

Gdyby to poprawili, mieliby grę-cud, a nie niedopracowanego babola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

Total Warowi, brakuje wiele rzeczy, ale głównym wrzodami na dupie są:
- Optymalizacja
- Bugggi. W medku nie rzucało się to w ozy,


Pierwszy Medieval pod tym względem był katastrofalny. NIGDY na moim kompie (pod Win 98) nie uruchamiały się poprawnie oblężenia zamków - albo pulpit, albo wielka czarna plama z odgłosami zbliżających się piechurów. Ba, przy zwykłej, małe bitwie gra po prostu się zawieszała, mimo że komp spełniał wymagania aż nadto. Dlatego MTW 1 jest dla mnie jednym z największych rozczarowań, który dostarczył mi masę frustracji.

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

- Sztuczna inteligencja na mapie kampanii.
- Sztuczna inteligencja na polu bitwy ( wróg jest urodzonym debilem, a o takich manerwach
jak okrążanie, bicie w wielu miejscach na raz, pułapki etc., nawet nie słyszał ).


To prawda. Po prostu tragedja.

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

Gdyby to poprawili, mieliby grę-cud, a nie niedopracowanego babola.


CA zawsze miało w dupie dopracowanie swoich gier, a więc w rezultacie mieli i mają w dupie gracza - wciąż i wciąż nabijają go w butelkę, a ten, jak głupi pies okładany kijem, wciąż wraca, bo jest wierny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

- Optymalizacja
- Bugggi. W medku nie rzucało się to w ozy, ale po paru rozrywkach w TW, dałem sobie
spokój.


Jest szansa, ze drugą grę na tym samym silniku zrobią lepiej. Martwię się o kolejną - znowu nowy silnik...

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

- Sztuczna inteligencja na polu bitwy ( wróg jest urodzonym debilem, a o takich manerwach
jak okrążanie, bicie w wielu miejscach na raz, pułapki etc., nawet nie słyszał ).


Wspomniana opcja dołączania się na czas bitwy może pomóc - dowodzić będą inni gracze, a nie SI, jako przeciwnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2009 o 10:51, Nightdew napisał:

to ma być dodatek do etw czy samodzielna gra?

W takich wypadkach lubię zacytować tekst artykułu, który osoba pytająca komentuje takim pytaniem...
Na pierwszej stronie w drugim akapicie:
"Napoleon: Total War będzie drugą i ostatnią grą stworzoną na aktualnej generacji silnika napędzającego serię. Dodano sporo nowych funkcji graficznych, ale jednocześnie twórcy zapewniają, iż wymagania sprzętowe powinny być analogiczne lub mniejsze niż w przypadku Empire: Total War. Jeśli zaś chodzi o mechanikę rozgrywki, podobieństwa są oczywiście widoczne, ale zarazem naprawdę można tu mówić o nowej grze, a nie samodzielnym rozszerzeniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

Total Warowi, brakuje wiele rzeczy, ale głównym wrzodami na dupie są:
- Optymalizacja


Na moim nie najnowszym już komputerze gra działa bardzo dobrze, więc optymalizację zaliczyłbym raczej na plus.

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

- Bugggi. W medku nie rzucało się to w ozy, ale po paru rozrywkach w TW, dałem sobie
spokój.


Po patchu 1.5 jakiś większych bugów nie zauważyłem.

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

- Sztuczna inteligencja na mapie kampanii.
- Sztuczna inteligencja na polu bitwy ( wróg jest urodzonym debilem, a o takich manerwach
jak okrążanie, bicie w wielu miejscach na raz, pułapki etc., nawet nie słyszał ).


... Ponieważ poprzednie gry z serii miały tak doskonałą SI, prawda? Zresztą, komputer nie raz zaskoczył mnie kilkoma manewrami na polu bitwy, więc nie jest tak źle. Faktem jest jednak, że SI na mapie kampanii jest zbyt pasywna.

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

Gdyby to poprawili, mieliby grę-cud, a nie niedopracowanego babola.


Gra tak złożona nie mogła być pozbawiona błędów, ale "babolem" bym jej nie nazwał. Wiele wnosi do serii i za to należy Empire docenić.

@Lucas_the_Great

Dnia 26.11.2009 o 21:57, likop2 napisał:

Jest szansa, ze drugą grę na tym samym silniku zrobią lepiej. Martwię się o kolejną - znowu nowy silnik...


Wiele problemów z Empire wynikało z faktu, że silnik oparty był na rozwiązaniach mających swe korzenie jeszcze w Rome, programiści napotkali barierę jego możliwości i zaczęło się kombinowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ojć, może jeśli chodzi o SI mam zbyt wygórowane ambicje - jednak jak na wetereana RPGów i bitewniaków, mogę je mieć, prawda?

Ogółem, SI w TW jest żałosne - do medka najlepiej podejść mając 3 metrowy patyk złożony z modów, kiedy grałem w ETW nic takiego ( niestety ) nie wyszło. SI na mapie bitwy do główna bolączka - niestety, nie znalazłem jeszcze czegokolwiek co by je poprawiało.

Na koniec, powiem że moja styczność z ETW była raczej krótka - ot, parę rundek u kumpla, więc mogę mieć nieco złą opinię na temat gry. Wystarczyło to jednak, aby się do niego zrazić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Empire jest trochę przekombinowane. Komputer oszukuje jak może, zwłaszcza przy bitwach morskich. Jak to możliwe, że moje ogromne liniowce dostają po tyłku od małych łódeczek? Aby zniszczyć pecetowi maszty trzeba się nieźle napocić, za to on kilka strzałów i leżymy.

Jak dla mnie seria zaczęła się staczać po Rome. MT2 był jeszcze fajny, bo to w sumie remake jedynki z dodatkami, ale Empire to już troszkę przekombinowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować