Zaloguj się, aby obserwować  
nightfaler

LOL - League of Legends

42722 postów w tym temacie

Zgaduje, ze EU. Sam tam gram i od dzisiaj udaje mi sie zalogowac raz na ruski rok chociaz pokazuje, ze serwery sa online. Gdy juz sie zaloguje nic nie chce sie wczytac, a od czasu do czasu w ramach bonusu wszystie queue sa wylaczone.

Btw, gral ktos malaphite po ostatnim buffie? oplaca sie go brac na tanka gdy zamiast niego mozna picknac amumu/shena?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 21:35, Kryhuu napisał:

> Pewnie grał Shac`iem, wszyscy gracze którzy nimi grają to największe kutasy jakie
grają
> w lol`a ...
I wyzywają każdego do pojedynku 1vs1 bo grają najlepszym charem do czegoś takiego :P

Akurat shaco nigdy mnie nie wyzwał do 1v1 to zawsze ja wyzywam (udyr always) :P Żadko kiedy kto się zgodzi ale czasami się udaje ;p. Wracając do shac`ów nawet jak grają w mojej drużynie, to zachowują się podle i chamsko, nie wiem czy ten char, ma jakiś wrodzony urok który trafia do tych wszystkich troli którzy nimi grają ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 22:13, miszcz929 napisał:

/.../

To chociaż masz tyle dobrego że Ci się udaje zalogować. Ja się nie mogę już z godzinę zalogować, wpisuje passy i mam loading w nieskończoność. Najlepsze jest to, że kumple mi mówią, że jestem na lolu dostępny... idiotyzm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 22:13, miszcz929 napisał:

Btw, gral ktos malaphite po ostatnim buffie? oplaca sie go brac na tanka gdy zamiast
niego mozna picknac amumu/shena?


Kupiłem Malphite''a tydzień przed ostatnim patchem i przyznam, że mocno odczułem ten buff. Jako tank dalej nie pobije Rammusa, Shena i Amumu, bo brakuje mu taunta (albo dobrego cc a''la Amumu), ale jest już dużo lepszy od Morde i reszty. Jak wrogi team jakimś cudem ma samych fizycznych dd to Tankphite jest równie dobrym wyborem co Rammus. Ulti, W i passive robią z niego dobrego tanka turretów, często zaczynam walki drużynowe wpadając pod nie na ulti :) Nie wiem jak by się sprawował na ranked - obstawiam, że jak Rammus, Shen i Amumu są wzięci/zbanowani, a wrogi team ma 2 physical carry to można wziąć Malphite''a jako tanka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 21:26, nightfaler napisał:

Pewnie grał Shac`iem

Nie, to akurat był Master Yi. Jego nick w grze to chyba Ruled, albo coś koło tego, teraz nie pamiętam dokładnie. Poza tym wczoraj po raz pierwszy postanowiłem wyjść z gry już po dobraniu składów (na ekranie wyboru bohatera). Wszystko dlatego, że dwie osoby w moim teamie wyraźnie się "lubiły" i bez przerwy się obrażali na czacie. Dlatego też wolałem opuścić grę i musieć poczekać 5 minut na dołączenie do kolejnej, bo to zdecydowanie dobrze się nie zapowiadało. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 10:27, matiz123 napisał:

> Pewnie grał Shac`iem
Nie, to akurat był Master Yi. Jego nick w grze to chyba Ruled, albo coś koło tego, teraz
nie pamiętam dokładnie. Poza tym wczoraj po raz pierwszy postanowiłem wyjść z gry już
po dobraniu składów (na ekranie wyboru bohatera). Wszystko dlatego, że dwie osoby w moim
teamie wyraźnie się "lubiły" i bez przerwy się obrażali na czacie. Dlatego też wolałem
opuścić grę i musieć poczekać 5 minut na dołączenie do kolejnej, bo to zdecydowanie dobrze
się nie zapowiadało. :P

Ja też wychodzę jak zobaczę że zanim pomyślę co chce wybrać ludzie już zdecydowali że każdy wybierze phys DPS i będzie wołał o tanka.


Ktoś wie co się dzieje z tymi serwerami EU? Ostatnio same problemy, problemy i problemy. Ciągle coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 13:01, rtyrtyrty napisał:

Ktoś wie co się dzieje z tymi serwerami EU? Ostatnio same problemy, problemy i problemy.
Ciągle coś.

Musi być coś nie tak z najnowszym patchem, bo na US to samo - lagi podczas grania, a serwer jest offline częściej niż zwykle (np. dzisiaj o 6 rano nie dało się grać ;( )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 13:01, rtyrtyrty napisał:

Ja też wychodzę jak zobaczę że zanim pomyślę co chce wybrać ludzie już zdecydowali że
każdy wybierze phys DPS i będzie wołał o tanka.


Ja natomiast wychodzę jeśli zobaczę w moim teamie master yi, evelynn, tryndamere i to chyba wszystkie, które zawsze oznaczają free kille dla przeciwnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 13:11, Wielki_Bubba napisał:

Ja natomiast wychodzę jeśli zobaczę w moim teamie master yi, evelynn, tryndamere i to
chyba wszystkie, które zawsze oznaczają free kille dla przeciwnika.


Master Yi - mi on nie przeszkadza. Czasem widuję takich bardzo ogarniętych, którzy rzadko kiedy schodzą ze statami poniżej 6/0.
Evelynn - tak, ta postać oznacza Game Over. W ogóle czemu nikt nic z nią nie robi w patchach? Przecież to chłam ;)
Tryndamere - patrz Master Yi. Są ludzie i parapety w końcu, niektórzy tej postaci jakoś nie ogarniają ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 13:13, ziptofaf napisał:

> Ja natomiast wychodzę jeśli zobaczę w moim teamie master yi, evelynn, tryndamere
i to
> chyba wszystkie, które zawsze oznaczają free kille dla przeciwnika.

Master Yi - mi on nie przeszkadza. Czasem widuję takich bardzo ogarniętych, którzy rzadko
kiedy schodzą ze statami poniżej 6/0.
Evelynn - tak, ta postać oznacza Game Over. W ogóle czemu nikt nic z nią nie robi w patchach?
Przecież to chłam ;)
Tryndamere - patrz Master Yi. Są ludzie i parapety w końcu, niektórzy tej postaci jakoś
nie ogarniają ;P

Tak samo jak ludzie ciągle proszą o remake Evelynn, też proszą o to żeby coś zrobić z Pantheonem bo go za mocno znerfili i podobno nawet "ludzie z czerwonymi nickami" się z tym zgodzili. I też nikt nic z tym nie robi.

Wczoraj chcieliśmy grać z kolegami i najpierw nie można było wystartować bo "Queue disabled", potem nie można było bo server Busy...

Ja mam nadzieję że chociaż z tym coś zrobią w patchu następnym, chociaż wolałbym jakieś ciekawsze zmiany też. A nie tylko "Fixed a typo in Pantheon''s lore" >.<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 13:19, rtyrtyrty napisał:

Tak samo jak ludzie ciągle proszą o remake Evelynn, też proszą o to żeby coś zrobić z
Pantheonem bo go za mocno znerfili i podobno nawet "ludzie z czerwonymi nickami" się
z tym zgodzili.

Pantheon przynajmniej jeszcze potrafi coś zrobić. Może i nie jest tak mocny jak dawniej, ale nadal widuję takich z dobrymi statami. Za to Evelynn...cóż, widuję ja co najwyżej z nie najgorszymi statami w całym teamie, gdy przegrywamy. Ta postać się obecnie nadaje tylko do dobijania rannych, a i to nie wyjdzie jeśli ktoś ma oracle''a. W przypadku tej postaci pomógłby tylko kompletny remake i zmiana niektórych skilli, bo nawet passive ma schrzaniony - mniejszy dmg od minionów...WTF!? Ulti działające tylko po killu/assiście...tja...Ktoś z Riot Games naprawdę nie lubi tej postaci.

Dnia 27.08.2010 o 13:19, rtyrtyrty napisał:

Wczoraj chcieliśmy grać z kolegami i najpierw nie można było wystartować bo "Queue disabled",
potem nie można było bo server Busy...

Ja mam nadzieję że chociaż z tym coś zrobią w patchu następnym, chociaż wolałbym jakieś
ciekawsze zmiany też. A nie tylko "Fixed a typo in Pantheon''s lore" >.<

Tak, niech znerfią Malzahara. Zdjął mi Cho''gatha tanka z 5.5k hp w pojedynkę...ja wiem, że to mag i nuke, ale czy to nie przesada, że jeden z jego skilli zabiera 10% hp co sekundę!? A i bez tego skilla jego burst dmg jest największy spośród wszystkich magów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pantheon nie jest taki słaby, choć imo jego ultima jest bezużyteczna, ciężko jej użyć tak by się przydała. Co nie znaczy że nie da się nic zrobić, bo fajnie mi się nim gra, i to nawet nie najgorzej. A Evelynn... Evelynn faktycznie jest bezużyteczna, chyba że do grupowych ataków na kogoś, by zadać jakiś tam damage, zestunować, potem ewentualnie dogonić. Faktycznie przydałby się tej postaci kompletny remake.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 14:30, Reffanov napisał:

Pantheon nie jest taki słaby, choć imo jego ultima jest bezużyteczna, ciężko jej użyć
tak by się przydała. Co nie znaczy że nie da się nic zrobić, bo fajnie mi się nim gra,
i to nawet nie najgorzej. A Evelynn... Evelynn faktycznie jest bezużyteczna, chyba że
do grupowych ataków na kogoś, by zadać jakiś tam damage, zestunować, potem ewentualnie
dogonić. Faktycznie przydałby się tej postaci kompletny remake.

W normal game gdzie jest 0 koordynacji drużynowej jego ulti jest bezużyteczne, ale w ranked można tak namieszać że cały wrogi team zginie bo rozbiegną się chcąc uniknąć dmg i slowa, a czasami nawet można kogoś uratować i przy okazji double killa zgarnąć samym ulti :)


Evelynn nie da się "naprawić" buffami samych liczb, trzeba 100% Remake, nowe 4 skille i nowy passive. Bo teraz to masz jakiś skill który w zasadzie służyć może do aktywowania sobie lich bane, jakiś stealth który daje gówno bo i tak nie podejdziesz jak mają oracle, jakiś nuke który i tak gówno da bo znowu melee range, i ulti które się włączy tylko po zabiciu kogoś, tak naprawdę to możesz chować się w lesie i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem, ściągam ten downloader czy co tam, pobiera mi, instaluję gre i nie chce pobrać do końca update''a. Po czyjej stronie wina? Moja czy oni coś mają nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 22:45, Prophett napisał:

> Btw, gral ktos malaphite po ostatnim buffie? oplaca sie go brac na tanka gdy zamiast

> niego mozna picknac amumu/shena?

Kupiłem Malphite''a tydzień przed ostatnim patchem i przyznam, że mocno odczułem ten
buff. Jako tank dalej nie pobije Rammusa, Shena i Amumu, bo brakuje mu taunta (albo dobrego
cc a''la Amumu), ale jest już dużo lepszy od Morde i reszty. Jak wrogi team jakimś cudem
ma samych fizycznych dd to Tankphite jest równie dobrym wyborem co Rammus. Ulti, W i
passive robią z niego dobrego tanka turretów, często zaczynam walki drużynowe wpadając
pod nie na ulti :) Nie wiem jak by się sprawował na ranked - obstawiam, że jak Rammus,
Shen i Amumu są wzięci/zbanowani, a wrogi team ma 2 physical carry to można wziąć Malphite''a
jako tanka.



jeszcze nie widziałem maplhita lepszego od mordekeisera, a gram jak no life prawie 6 h dziennie można rzec (bez komentowania o tym proszę:) od chyba 5 miechów, ostatnio na koncie 27 lvl widziałem niezłego xina, morde i amumu, wiec jakoś w maplhita nie wierze puki nie zobaczę:) w losowym teamie nei ma co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2010 o 16:08, lowskill napisał:

A ja mam taki problem, ściągam ten downloader czy co tam, pobiera mi, instaluję gre i
nie chce pobrać do końca update''a. Po czyjej stronie wina? Moja czy oni coś mają nie
tak?

Próbowałeś wyłączyć downloadera i uruchomić ponownie. LoL bywa taki kapryśny do tego stopnia, że lubi ściągać 3MB w 45 min(spadek szybkości pobierania) ;)
Miałem podesłać jeszcze link na forum polskiego LoL''a, ale nie mam tam acc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 22:13, miszcz929 napisał:

Btw, gral ktos malaphite po ostatnim buffie? oplaca sie go brac na tanka gdy zamiast
niego mozna picknac amumu/shena?

Jako pure tank dalej nie przebije mumii, shena czy rammusa, ale jeżeli grasz z dobrze zgranym teamem to może namieszać, bo ma chyba najlepszą inicjację w grze, która po ostatnim patchu jest rzeczywiście ustoppable. ;) On raczej nie jest w stanie wytrzymać w środku teamfighta pięć minut biorąc wszystko na klatę, ani nie potrafi wykładać przeciwników na talerzu tauntem czy aoe snarem, ale jeżeli gra się nie ciągnie zbyt długo i wszystkie teamfighty są dynamiczne i krótkie, naprawdę potrafi ponieść drużynę ku zwycięstwu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akali

* Fixed a display error with Twin Disciplines and death recap.

Alistar

* Unbreakable Will
o Corrected the tooltip: it removes all crowd control not all debuffs.
* Pulverize''s tooltip corrected to not imply that enemies do not take damage until they land.

Amumu

* Curse of the Sad Mummy
o Corrected the debuff tooltip: it renders units unable to attack or move.
* Cursed Touch
o Magic Resistance Reduction reduced to 15/25/35 from 20/30/40.

Annie

* Corrected the buff tooltip on Molten Shield so it correctly implies that all attackers receive magic damage.

Cho''Gath

* Fixed a display error with Vorpal Spikes and death recap.
* Feral Scream
o Reduced the silence duration to 2/2.25/2.5/2.75/3 seconds from 2/2.5/3/3.5/4 seconds
o Reduced the cooldown duration to 14 seconds from 16 seconds

Corki

* Attack Range increased to 550 from 500.
* Gatling Gun
o Range increased to 850 from 750.
* Missile Barrage
o Reduced reload time to 10 from 14.
* Attack Speed Per Level increased to 2.3 from 1.86

Dr. Mundo

* Infected Cleaver
o Cost changed to 50/60/70/80/90 from 30/50/70/90/110
o Dr. Mundo is healed for half of the ability cost when the cleaver strikes a target.
* Burning Agony
o Cost lowered to 20/25/30/35/40 from 20/27.5/35/42.5/50
* Masochism
o Cost changed to 25/35/45/55/65 from 15/30/45/60/75
* Sadism
o Returns 40/55/70 percent of Mundo''s health instead of 50/50/50.

Ezreal

* Base damage reduced to 45 from 47.6
* Damage Per Level reduced to 2.6 from 3
* Attack Speed Per Level reduced to 2.8 from 3.22
* Mystic Shot
o Mystic Shot damage reduced to 35/55/75/95/115 from 40/65/90/115/140
* Essence Flux
o Essence Flux damage reduced to 70/115/160/205/250 from 80/130/180/230/280
* Arcane Shift
o Arcane shift damage reduced to 65/110/155/200/245 from 75/125/175/225/275

Gangplank

* Fixed a display error with Grog Soaked Blade and death recap.
* Fixed a bug where Gangplank''s passive would be replaced with the Grog Soaked Blade debuff text when struck by another Gangplank.

Gragas

* Fixed a display error with the tooltip on Barrel Roll''s self buff.

Heimerdinger

* UPGRADE!
o Corrected the tooltip: the slow is actually 20/25/30 not 25/30/35.

Kassadin

* Nether Blade''s level up tooltip correctly states the increased mana cost.

Karthus

* Wall of Pain''s level up tooltip correctly states the increased slow amount.

Kayle

* Reckoning''s debuff and death recap tooltips have had erroneous mentions of attack speed slows removed.

Kog''Maw

* Living Artillery''s buff on Kog''Maw correctly states that the increased cost per stack is 40, rather than 50.

Malzahar

* Call of the Void
o Delay between cast and effects reduced to .25 seconds from .4 seconds.
o Cooldown reduced to 9 seconds from 10 seconds.
o Mana cost reduced to 80/88/96/104/112 from 90/100/110/120/130.
* Null Zone
o Mana cost reduced to 80/95/110/125/140 from 90/105/120/135/150.
o Null Zone no longer places a blank buff on Malzahar.
* Nether Grasp
o Now suppresses summoner spells in addition to stunning the target.
o Range increased to 750 from 650.

Master Yi

* Wuju Style tooltip simplified.

Nasus

* Fury of the Sands buff on Nasus no longer incorrectly states that it grants increased attack speed.

Nidalee

* Cougar form''s tooltip correctly mentions the 10% bonus dodge chance Nidalee gains in Cougar Form.
* Corrected a display error with Takedown and death recap.

Pantheon

* Corrected a display error with Pantheon''s auto attack and death recap.

Sivir

* Typos corrected in the level up tooltips for Spell Shield and Boomerang Blade.

Soraka

* Starcall
o Debuff placed now correctly states that it can stack up to 20x.

Tristana

* Rocket Jump
o Debuff placed now correctly states the slow amount.

Twitch

* Spray and Pray
o Buff no longer incorrectly states that he does reduced damage during Spray and Pray.

Veigar

* Fixed a typo in Event Horizon.

Warwick

* Blood Scent
o Blood Scent is now a toggle.

Items

* Sheen, Lich''s Bane and Trinity Force''s "reservoir" system removed. These items will now strictly respect the cooldown time between procs.
* Sheen, Lich''s Bane and Trinity Force''s cooldowns reduced to 2 second delays between procs from 3 seconds.
* Spirit Visage redesigned
o Comprised of Null-Magic Mantle, Ruby Crystal, and 375 recipe cost.
o 30 Magic Resist
o 200 Health
o UNIQUE Passive: Reduces ability cooldowns by 12% and increases your healing and regeneration effects on yourself by 20%.

General

* Hyper-Kinetic Position Reverser, Infinite Duress and Nether Grasp now properly suppress and stun their targets.
* Towers currently attacking a champion will not respond to further calls for help from other champions.

This is a preview. The update will most likely be released in the afternoon.


Ez dostał po dupie huh?
Mundo 70% regen hp - sick. A Malzahar w końcu coś tam będzie robił w early.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować