Zaloguj się, aby obserwować  
Longer

Wiedźmin 2 - temat ogólny

15059 postów w tym temacie

Dnia 07.04.2011 o 21:13, Magwisienka napisał:

Bez przesady, informacje o wyglądzie świata


No to jak jest z tym wyglądem świata? Lokacje mają być rozległe, pozwalające na trochę "zwiedzania", czy też będą przypominać rozwiązanie z Wiedźmina 1, czyli dość ciasno i raczej jak po sznurku do przodu? Pytanie może jest, dla starych wyjadaczy w tym temacie, zbyt oczywiste, ale ja akurat niezbyt dokładnie śledziłem dyskusję, a nie bardzo mam ochotę na przekopywanie tysięcy postów. O ryzyku natknięcia się na spoilery nie wspominając.

I jeszcze jedna sprawa. Czy wiadomo coś na temat walk z bossami? Będzie tak jak poprzednio, czyli wyskakuje przeciwnik i raptem dookoła pojawia się bariera z ognia, wody, czy czegokolwiek innego?

Mam zamiar właśnie zamawiać grę w pre orderze i bardzo chętnie pozwolę rozwiać swoje wątpliwości dotyczące Wiedźmina2. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Świat w Wiedźminie 2 ma być otwarty. Ponoć masz mieć możliwość pójścia tam gdzie cie nogi poniosą.
2. W 1 gameplayu było pokazane, że można uciec od np. pająka (miniboss to chyba był) żeby sie podlevelować i wrócić potem. Kiedyś była pokazana walka z wielkim mackowatym stworem i tam nie widziałem miejsc na ucieczkę ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam przeczytac najnowszy newsletter TheWitcher. Jest tam dodany maly fajny bonus dla oczekujacych na gre. :)

Spoiler

utwór muzyczny z gry w formacie mp3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2011 o 22:42, donard napisał:

1. Świat w Wiedźminie 2 ma być otwarty. Ponoć masz mieć możliwość pójścia tam gdzie cie
nogi poniosą.


Miło by było. Niespecjalnie przepadam za odgórnie narzuconym każdym kolejnym krokiem w grze. Czasami fajnie jest odpocząć od głownego wątku i połazić, gdzie oczy poniosą. W W1 było to, niestety, praktycznie niemożliwe.

Dnia 07.04.2011 o 22:42, donard napisał:

2. W 1 gameplayu było pokazane, że można uciec od np. pająka (miniboss to chyba był)
żeby sie podlevelować i wrócić potem. Kiedyś była pokazana walka z wielkim mackowatym
stworem i tam nie widziałem miejsc na ucieczkę ;P


Chodziło mi głównie o bitwy z przeciwnikami formatu mackowatego stwora, a nie pomniejsze nawalanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.04.2011 o 21:13, Magwisienka napisał:

Bez przesady, informacje o wyglądzie świata, walce, konstrukcji ekwipunku czy samej mechanice
gry to nie spojlery.


Owszem, chodzi mi o spoilery fabularne, spoilery questów.

Dnia 07.04.2011 o 21:13, Magwisienka napisał:

Ach, no tak, pewnie dywagacje co to się może w grze pojawić,
mimo iż takie informacje już są, tylko ich nie czytałeś w obawie przed
zepsuciem sobie niespodzianki :P


Ograniczam się do elementów technologicznych i fragmentów gameplaya. Nie potrzebuje wiedzieć wiele - ot cała filozofia, która pozwala mi czerpać więcej przyjemności z gry. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 00:26, Vojtas napisał:

Owszem, chodzi mi o spoilery fabularne, spoilery questów.

Pod tym względem właśnie wczorajsza relacja Poly było bardzo spoko, pojawiły się obrazki z jakiegoś miasta, screeny ekwipunku, wytłumaczenie mechaniki medytacji i tego typu rzeczy, fabularnych kwestii nie poruszono właściwie wcale, zresztą zdaje się, że na wyraźną prośbę REDów, więc generalnie w żadnych materiałach nie powinno być jakichś okrutnych spojlerów.

Dnia 08.04.2011 o 00:26, Vojtas napisał:

Ograniczam się do elementów technologicznych i fragmentów gameplaya. Nie potrzebuje wiedzieć
wiele - ot cała filozofia, która pozwala mi czerpać więcej przyjemności z gry. :)

No i okej, skoro sprawia Ci to więcej radości to spoko. Ale nie krytykuj tych, którzy myślą inaczej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 06:39, Magwisienka napisał:

(...) więc generalnie w żadnych materiałach nie powinno być jakichś okrutnych spojlerów.

No niestety - najpierw były. Później w magiczny sposób pojawiło się info o ochrzanie od CDP i wszelkie filmiku z YT zamieniono na pooczachbijący napis "filmy będą później", a i sposób prowadzenia relacji się zmienił.
Way to go, Poly! :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 06:39, Magwisienka napisał:

No i okej, skoro sprawia Ci to więcej radości to spoko. Ale nie krytykuj tych, którzy
myślą inaczej :)


Od tego jest forum, żeby wymieniać poglądy, niezależnie od tego czy jest to krytyka, pochwała czy sceptycyzm. :)

@ Szypek

Relację skończyłem oglądać po obrazku menu głównego - intuicja mnie nie zawiodła i opuściłem stronkę na czas, uff.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 18:21, donard napisał:


Po tym artykule tylko jeszcze większego smaku dostałem na gre. Jak ja wytrzymam do maja to nie wiem.
z tego co widzę empik wersje podstawowa ma o 10zł taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 18:28, karolekx23x napisał:

Po tym artykule tylko jeszcze większego smaku dostałem na gre. Jak ja wytrzymam do maja
to nie wiem.
z tego co widzę empik wersje podstawowa ma o 10zł taniej.

Tyle, że na ogół pare dni po premierze ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 21:55, sinir napisał:

Łapać, łapać: gameplay z wersji preview rozesłanej do dziennikarzy prosto od tvgry! http://tvgry.pl/?ID=1583


Łapię! I już zabieram się za oglądanie.
W mojej skromnej opinii W2 zapowiada się na świetną grę, obok której osobiście jako fanka Geralta i ogólnie świata wykreowanego przez Sapkowskiego, a także większości produkcji na nim opartych, na pewno nie przejdę obojętnie. Oby ten ''szum medialny'' i wielkie obietnice nie były tylko zmyłką, nie chciałabym się rozczarować. Pożyjemy, zobaczymy. :)
A do premiery z każdym dniem bliżej...

Edit: O, póki co widzę, że zamazali dzienniki. Mam nadzieję, że żaden spoiler im się nie wymsknął i można 'bezpiecznie' oglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 21:55, sinir napisał:

Łapać, łapać: gameplay z wersji preview


Podoba mi się, nawet bardzo mi się podoba. Oprawa, styl walki, menusy. Wszystko jest ok. Czas grania na PC powrócił : P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 23:28, Damianuss1 napisał:

Podoba mi się, nawet bardzo mi się podoba. Oprawa, styl walki, menusy. Wszystko jest
ok. Czas grania na PC powrócił : P.

Jak dla mnie minusem jest system miksturek. Praktycznie to wymaga poradnika by wiedzieć gdzie większe bitwy mogą być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2011 o 23:30, donard napisał:

Jak dla mnie minusem jest system miksturek. Praktycznie to wymaga poradnika by wiedzieć
gdzie większe bitwy mogą być.


Nie wydaje mi sie. Juz w pierwszej czesci przed wiekszymi i trudniejszymi bitwami NPC albo nawet i sam Gerwant sugerowal, zeby sobie popic, bo moze byc ciezko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale by Gerwant nie mógł chlusnąć w czasie bitwy, yyy? Czyż nie po to był Quen w pierwszej części, by móc te Jaskóły w spokoju sączyć? Gdyby coś gameplayowo tu nie pasowało, zmieniliby testerzy, ale te fiolki z porcelany są? ;P
Zresztą - mikstury są dla słabych - w W1 na hardzie (wiem, też mi hard...) wystarczały zazwyczaj Jaskółki z Puszczykami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować